Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad niet ;D Het lijkt op xtc qua gevoelens maar xtc is toch wel beter qua effect en heeft ook minder neveneffecten ;p Als ik de dag erna voldoende vitaminen neem merk ik zelf bijna niets van de down-effecten ;Dmisslinda zei:hmm ja die down effecten dacht ik eigenlijk dat die wel minder waren als xtc
wil eigenlijk iets wat op xtc lijkt kwa gevoelen maar met minder down effecten haha maar dan is dit dus niet het goede middel![]()
Ok (;misslinda zei:ja je kan pas over iets oordelen als je het gebruikt heb he
dus denk dat ik het maar ga bestellen
en zal dat magnesium en calcium is proberen haha als dat het wat minder maakt zou wel fijn zijn![]()
Het is echt aangeraden dit eerst thuis te proberen, en ik vind dat dit bij alle drugs moet gebeuren, het is zoals xtc leuker op een feest maar ik heb het de eerste keer ook op een feest genomen en ik had constant een ongemakkelijk gevoel en zelfs soms wat angstig maar dit gevoel duurde niet erg lang ;pmisslinda zei:nou heb het net besteld dus zal van de week wel binnen komen denk ik
nog wel 1 klein vraagjeis het leuker om gewoon thuis te doen of op een feest?
xtc vind ik persoonlijk op een feest leuker ;p
en ja ik zal je laten weten hoe het was :d
PILLZ? zei:Ik heb dit eergisteren voor het eerst gebruik. Het was apart, ik had niet verwacht er zo veel van te voelen. Het begon eerst met wat zweten en trillende handen, dat zette door naar een prettig tevreden gevoel en erg praterig. Maar er was verder niemand om mee te praten dus moest ik online met mensen gaan praten. Gigantische pupillen, ik bedoel niet gewoon groot maar echt gigantisch, maar dat heb ik ook wel met xtc e.d. hierna heb ik ongeveer 29 uur niet gegeten, dat ging gewoon niet. Veel gekauwd en wat best wel vet was na 3/4 uur begon ik in patronen bewegende figuurtjes te zien...
Volgende dag nergens last van gehad, een beetje moe maar heb toch nog 8 uur kunnen slapen, ben rond 12en naar bed gegaan (had rond 4 uur genomen) nog een beetje nagespaced.
Ik vond dit zeker leuk! En wat de kater betreft, prima, beter dan al het andere wat ik geprobeerd heb.
Dusss... Heel veel plezier
-P.
pammetje82 zei:benzo fury! 6-apdb of 5-apdb is een analoog van MDA. O-desoxy-MDA. Het is een iets trippigere versie van MDMA. Zoals MDA ook meer trippier is dan MDMA. veel plezier!
misslinda zei:hmm ja die down effecten dacht ik eigenlijk dat die wel minder waren als xtc
wil eigenlijk iets wat op xtc lijkt kwa gevoelen maar met minder down effecten haha maar dan is dit dus niet het goede middel![]()
Canis zei:6-APB is inmiddels favoriet boven xtc, maar ik vind het heldere gevoel in je hoofd juist zo relaxt. Ik heb er inmiddels twee trip reports over getypt. Ik zou die eens doorlezen. Je kunt ze makkelijk vinden. Allebei de titels beginnen met 6-apb,...
Vraag me ook af of t t beste is er 2/3 maanden tussen te laten zitten tussen het gebruik, ik heb t vermoeden van wel , iemand enige tips?
Typhen zei:Net doorgelezen en ik merk dat jij wel enorm veel energie krijgt van 6apb tov mij, in de beginperiode bij mdma had ik ook net zoals jij bij 6apb heel veel energie en praten tegen iedereen maar dit heb ik het niet meer, noch op mdma noch op 6apb, dus vraag ik me toch wel wat af hoe dit komt? kan het zijn door de tijd heen dat ik er mee overweg kan? of?
pammetje82 zei:benzo fury! 6-apdb of 5-apdb is een analoog van MDA. O-desoxy-MDA. Het is een iets trippigere versie van MDMA. Zoals MDA ook meer trippier is dan MDMA. veel plezier!