benzofury leuk??

misslinda

Bewuste gebruiker
hey hey

mijn vriendin en ik hebben een keer zin om iets nieuws te proberen binnen kort nu was ons oog gevallen op benzofury nu vroeg ik me af op hier mensen zijn die er ervaring mee hebben en of die het de moeite waard vinden om het te proberen;p

liefs

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Heb al eenmaal de kans gehad om dit te proberen, heb geen spijt dat ik het eens gebruikt heb maar toch liever geen 2de keer ;/
Ga hier verstandig mee om en begin met kleine dosis.
Ik neem liever een xtc pil, gelijkaardige effecten maar beter en niet zo'n neveneffecten.

Greets,
Herbalisme

misslinda

Bewuste gebruiker
thanks voor je snelle reactie :tongueout:

xtc hebben we wel een aantal keer al gedaan maar ik ben gewoon 3 dagen erna nog depri nergens zin in enzo dus eigenlijk ben ik wel beetje klaar met dat vandaar dat ik iets nieuws zoek.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Veel succes ermee ;p Weet wel dat je datzelfde down effect hebt zoals van xtc, ook heb je wat slapeloosheid.
Maar dit kun je mooi oplossen door de dag erna een rustig dagje te houden met een goede film ofzo (;
Veel plezier ^^

Greets,
Herbalisme

misslinda

Bewuste gebruiker
hmm ja die down effecten dacht ik eigenlijk dat die wel minder waren als xtc :confused:

wil eigenlijk iets wat op xtc lijkt kwa gevoelen maar met minder down effecten haha maar dan is dit dus niet het goede middel :tongueout:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
hmm ja die down effecten dacht ik eigenlijk dat die wel minder waren als xtc :confused:

wil eigenlijk iets wat op xtc lijkt kwa gevoelen maar met minder down effecten haha maar dan is dit dus niet het goede middel :tongueout:
Inderdaad niet ;D Het lijkt op xtc qua gevoelens maar xtc is toch wel beter qua effect en heeft ook minder neveneffecten ;p Als ik de dag erna voldoende vitaminen neem merk ik zelf bijna niets van de down-effecten ;D
En wat wens je qua effect zoals xtc, het space-gevoel, het love-gevoel, energie-gevoel, ...?

Greets

misslinda

Bewuste gebruiker
Minder geremd
Blij, verliefd gevoel
Zin om te knuffelen
en dat heerlijke gevoel in je benen ahh krijg er nu al zin in als ik er aan denk haha

ja ik heb heel erg last van die down effecten heel de dag huil buien echt om alles, chagarijning en echt overal een probleem van maken :tongueout: haha geen pretje om bij mijn in de buurt te zijn en dat 3 dagen lang :tongueout:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Hmmm, die symptonen herken ik ook in mezelf haha ;P
Veel magnesium & calcium nemen helpt hierbij al een flink stuk (;
Ik persoonlijk zou gaan voor de xtc, maar de keuze is aan jou? (;
Je kunt ook benzofury eens proberen en dan weet je zelf wat je het liefste hebt.

Greets

misslinda

Bewuste gebruiker
ja je kan pas over iets oordelen als je het gebruikt heb he :tongueout:

dus denk dat ik het maar ga bestellen :tongueout:

en zal dat magnesium en calcium is proberen haha als dat het wat minder maakt zou wel fijn zijn :tongueout:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
ja je kan pas over iets oordelen als je het gebruikt heb he :tongueout:

dus denk dat ik het maar ga bestellen :tongueout:

en zal dat magnesium en calcium is proberen haha als dat het wat minder maakt zou wel fijn zijn :tongueout:
Ok (;
Hoop je ervaring ermee te lezen ;p
Een leuke ervaring toegewenst!

Greets

misslinda

Bewuste gebruiker
nou heb het net besteld dus zal van de week wel binnen komen denk ik :grin:

nog wel 1 klein vraagje :tongueout: is het leuker om gewoon thuis te doen of op een feest?

xtc vind ik persoonlijk op een feest leuker ;p

en ja ik zal je laten weten hoe het was :d

Herbalisme

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
nou heb het net besteld dus zal van de week wel binnen komen denk ik :grin:

nog wel 1 klein vraagje :tongueout: is het leuker om gewoon thuis te doen of op een feest?

xtc vind ik persoonlijk op een feest leuker ;p

en ja ik zal je laten weten hoe het was :d
Het is echt aangeraden dit eerst thuis te proberen, en ik vind dat dit bij alle drugs moet gebeuren, het is zoals xtc leuker op een feest maar ik heb het de eerste keer ook op een feest genomen en ik had constant een ongemakkelijk gevoel en zelfs soms wat angstig maar dit gevoel duurde niet erg lang ;p
Ook heb ik gelezen op Internet dat sommige mensen doodsangst hebben omdat het effect groter uitpakt dan verwacht (;

Greets

misslinda

Bewuste gebruiker
ow oke thanks

dan word het dus eerst maar thuis, heb 1 keer een angst aanval gehad met xtc op, dat was ook op een feest daar heb ik geen trek meer in

PILLZ?

Newbie
Ik heb dit eergisteren voor het eerst gebruik. Het was apart, ik had niet verwacht er zo veel van te voelen. Het begon eerst met wat zweten en trillende handen, dat zette door naar een prettig tevreden gevoel en erg praterig. Maar er was verder niemand om mee te praten dus moest ik online met mensen gaan praten. Gigantische pupillen, ik bedoel niet gewoon groot maar echt gigantisch, maar dat heb ik ook wel met xtc e.d. hierna heb ik ongeveer 29 uur niet gegeten, dat ging gewoon niet. Veel gekauwd en wat best wel vet was na 3/4 uur begon ik in patronen bewegende figuurtjes te zien...
Volgende dag nergens last van gehad, een beetje moe maar heb toch nog 8 uur kunnen slapen, ben rond 12en naar bed gegaan (had rond 4 uur genomen) nog een beetje nagespaced.
Ik vond dit zeker leuk! En wat de kater betreft, prima, beter dan al het andere wat ik geprobeerd heb.

Dusss... Heel veel plezier :wink:
-P.

misslinda

Bewuste gebruiker
PILLZ? zei:
Ik heb dit eergisteren voor het eerst gebruik. Het was apart, ik had niet verwacht er zo veel van te voelen. Het begon eerst met wat zweten en trillende handen, dat zette door naar een prettig tevreden gevoel en erg praterig. Maar er was verder niemand om mee te praten dus moest ik online met mensen gaan praten. Gigantische pupillen, ik bedoel niet gewoon groot maar echt gigantisch, maar dat heb ik ook wel met xtc e.d. hierna heb ik ongeveer 29 uur niet gegeten, dat ging gewoon niet. Veel gekauwd en wat best wel vet was na 3/4 uur begon ik in patronen bewegende figuurtjes te zien...
Volgende dag nergens last van gehad, een beetje moe maar heb toch nog 8 uur kunnen slapen, ben rond 12en naar bed gegaan (had rond 4 uur genomen) nog een beetje nagespaced.
Ik vond dit zeker leuk! En wat de kater betreft, prima, beter dan al het andere wat ik geprobeerd heb.

Dusss... Heel veel plezier :wink:
-P.

als ik dit zo lees krijg ik er erg veel zin in haha

Rob070

Experimenterende gebruiker
Het is een zeker een interresant stofje! Duurt wel wat langer als xtc en komt ook wat later opzetten. Het is mischien iets meer verwant aan MDA. Dat wilt zeggen dat het iets meer op het visuele vlak doet.. patroontjes en vervormingen.

De kater is in mijn ogen toch ook echt wel minder als met xtc. Slapen lukt alleen niet zomaar!

Veel plezier en succes!

pammetje82

Bewuste gebruiker
benzo fury! 6-apdb of 5-apdb is een analoog van MDA. O-desoxy-MDA. Het is een iets trippigere versie van MDMA. Zoals MDA ook meer trippier is dan MDMA. veel plezier!

misslinda

Bewuste gebruiker
pammetje82 zei:
benzo fury! 6-apdb of 5-apdb is een analoog van MDA. O-desoxy-MDA. Het is een iets trippigere versie van MDMA. Zoals MDA ook meer trippier is dan MDMA. veel plezier!

haha ja ja ik ben niet zo chemische dus zegt me allemaal niet zo veel :tongueout:

maargoed ik heb gewoon nog steeds niet binnen :(

pammetje82

Bewuste gebruiker
wanneer besteld en uit de UK?? hoeft niet precies te zeggen waarvandaan want dat mag niet op dit forum. Maar als ze uit de UK komen zou het met een week tot max 2 weken in je brievenbus moeten liggen.. App me anders maar

misslinda

Bewuste gebruiker
ik app jou heel de dag door joh haha

nee uh 21 oktober heb ik besteld dus zal deze week dan aan moeten komen denk ik
hoop ik tenminste en ja uit de UK moet het komen maar had de goedkoopste verzend manier gekozen dus misschien dat het daarom wat langer duurt :confused:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ik heb het een paar weken geleden geprobeerd met 4 mensen die allemaal nog nooit 6-apb hadden geprobeerd. Ik vind het een aanrader. Heeft het MDMA van de troon gestoten? Nee, maar ik ga het zeker nog een keer doen. Bij de tripreports heb ik een verslag geschreven. Absoluut de moeite waard en voor 4 euro per pil is het nog niet eens zo duur. Werkt ook erg lang en waar ik normaal met gemak 3 zware pillen wegtik op een avond heb ik er maar 1 nodig gehad.

misslinda zei:

Als je dit wilt is 4-fa het perfect middel in mijn opinie. Het liefde gevoel is iets minder dan bij XTC maar je wordt er ook veel minder vaag van. Je krijgt veel energie en eveneens veel tintelingen in je hele lichaam. Je houd ook veel meer van iedereen alleen het is niet zo dat wildvreemden ineens je beste vrienden worden. Ik zou dit eerder aanraden dan benzofury omdat benzofury een veel grotere impact heeft op je serotonine dan 4-fa. Dus de kater bij benzo is ook groter dan bij 4-fa.

Typhen

Newbie
Dag iedereen, aangezien ik hier nieuw ben wel ik mezelf even voorstellen. hoi!
De laatste 2 jaren ben ik al zeer benieuwd geweest in het ontdekken van "drugs" en weet ik ondertussen al een goed hoe er mee om te gaan en wat er van te verwachten. Ik ben van nature een kalme jongen en weet mijn grenzen. Zit op hoge school dus het kan niet altijd feesten zijn.
Een maand geleden kwam er opeens 6apb voor en was ik best benieuwd wat het zou doen dus ben ik begonnen met alles op te zoeken hoe het werkt en wat de dosis is.
De dagen werden korter en ik kreeg er meer en meer zin in! Vrijdag is aangekomen dus school is out! En het weekend kan beginnen, ik stap naar mijn vriend zijn kot en praten wat bij, ik beslis dan om 150mg exact af te wegen en in een bommetje te maken (kort blaadje) en in te nemen. We vertrekken naar het hardcore/frenchcore feestje wat ik meestal doe als ik uit ga. We komen aan rond 11u en komen wat vrienden tegen dus roken we eerst een joint voor we binnen gaan. Rond 12u30 had ik pas eerste merkingen dat het begon te werken, kreeg klamme handjes en begon al een stampje te zetten.
Bij het lezen op forums zag ik bij veel mensen dat ze enorme energie kregen en het zelf een “terug de eerste keer mdma gevoel gaf” Dat vondt ik echt niet zo, bij mdma sta ik meestal front row voor de speaker al mijn frustraties weg te dansen, Mijn gevoel dat ik toen had was ik hou van de muziek en blijf gewoon bij men vrienden staan en roken wat jointjes ondertussen, merk wel op ik ben zeer helder in mijn hoofd maar heb gewoon zin om te chillen hier en daar en wat mensen te leren kennen. Het was plots 4u30 al en vriend van me had het behoorlijk moeilijk na een halve partyflock pil dus ben ik afzonderlijk ergens gaan zitten met hem. Op dat moment steun ik hem wel maar laat zijn gedachten verzetten door hem een sigaret te laten rollen zodat hij stopt met knarsen (wat heb ik gelachen met die sigaret :tongueout:). Jammer genoeg was het feest om 5u al gedaan maar ik was behoorlijk moe en wou terug naar zijn kot om daar nog wat te chillen, Ik kon als een blok in slaap vallen toen en besloot dan maar om de trein te pakken richting huis. Aangekomen thuis ben ik direct in slaap gevallen, Na een goede 4uur slapen was ik weer wakker en kon ik niet meer slapen en stonden de pupillen al stukken kleiner dus wou ik nog beetje leren voor school maar dit valde wel ENORM tegen, dagen erna niets van last gehad t.o.v als ik mdma gebruik.
Besluit: Zeer helder nadenken maar geen springlevend gevoel t.o.v. wat andere mensen zeggen. Maar ik wil het wel nog ééns proberen maar dan met xtc erbij. + geen problemen met geen honger hebben want ik had echt honger :grin:

Ondertussen zit er een maand tussen en heb ik afgesproken met vrienden dat ik al lang niet meer gezien heb om ééns naar techno feest te gaan wat ik al zeker 3jaar niet meer heb gedaan.
De dag was aangekomen dus had ik terug een bommetje van 150mg gevraagd en 2 xtc pillen.
Een vriend van me had het bij dus moest ik even wachten tot hij er was.
Het is 12uur als ik mijn bommetje 6apb in neem en wacht geduldig af en rook ondertussen een jointje.
Het duurde opnieuw een dik uur voor ik eerste symptomen kreeg (altijd klamme handjes).
Het is ondertussen 2u30 en besluit mijn eerste pil erbij te nemen, Na terug veel zoekwerk had ik er uit geleerd dat xtc zeer snel en hard kan opkomen met 6apb erbij dus besloot ik een halfje af te bijten.
En het was ook zo ik begon plots veel meer zweten wat ik alleen op 6apb niet heb, de muziek en sfeer was echt zo leuk wat heb ik gelachen toen. Het gebouw dat 2 verdiepingen had heb ik zeker 5x rondgelopen, Ondertussen die 2de pil ingenomen dus ben ik terug naar onze vaste plaats gestapt je weet maar nooit.
Ook die kwam zeer hard en ik merkte dat ik erg ging knarsen ookal ben ik dat al afgeleerd om niet meer te doen. Terug verder feesten en heel veel lachen met alles en nog wat, Zeker omdat iemand plots met het logo van het feest naar beneden kwam wat zeker een diameter van een meter had :tongueout: relaxe security heeft het afgepakt en de man mocht weer verder feesten. Plots was het 6uur en zijn we terug met de groep vertrokken naar huis.Voor ik thuis aankom rook ik wel nog op alle gemak een jointje en voelde me echt relaxed en klaar om te slapen. Aangekomen thuis kruip ik mijn bed in en heb ik wel de volledige tijd plafonddienst gehad wat ik de eerste keer niet had, normaal kan ik zonder problemen slapen op xtc,mdma maar zal wel aan de combinatie deze keer gelegen hebben.
Besluit: Super avond gehad! Leuke combinatie met xtc erbij maar zal ook zeker wel aan de sfeer gelegen hebben.
Dit was mijn verslag, bedankt aan alle mensen dat dit gelezen hebben!

PS: Na 5jaar hebk besloten om te stoppen met blowen voor de zoveelste keer al maar nu heb ik met paar vrienden besloten dat het ook beu zijn om associaal te zijn en te denken. Kan me alleen maar goed doen en zeker voor school. :)

Canis

Newbie
6-APB is inmiddels favoriet boven xtc, maar ik vind het heldere gevoel in je hoofd juist zo relaxt. Ik heb er inmiddels twee trip reports over getypt. Ik zou die eens doorlezen. Je kunt ze makkelijk vinden. Allebei de titels beginnen met 6-apb,...

Typhen

Newbie
Canis zei:
6-APB is inmiddels favoriet boven xtc, maar ik vind het heldere gevoel in je hoofd juist zo relaxt. Ik heb er inmiddels twee trip reports over getypt. Ik zou die eens doorlezen. Je kunt ze makkelijk vinden. Allebei de titels beginnen met 6-apb,...

Net doorgelezen en ik merk dat jij wel enorm veel energie krijgt van 6apb tov mij, in de beginperiode bij mdma had ik ook net zoals jij bij 6apb heel veel energie en praten tegen iedereen maar dit heb ik het niet meer, noch op mdma noch op 6apb, dus vraag ik me toch wel wat af hoe dit komt? kan het zijn door de tijd heen dat ik er mee overweg kan? of?

Nomcat

Newbie
Ik vind benzo fury zeker een aanrader, maar ik verkies de vaagheid en euforie die ik krijg bij MDMA toch boven de 6APB ervaring. Het is met benzo fury wel een beetje oppassen met doseren en bijslikken. Een vriend van me, weegt circa 90 kg, had een 125mg pellet in 1 keer ingenomen bij een feest. Naar eigen zeggen was ie nadat ie opkwam even een paar minuten 'weg'. Hij kan zich gewoon niet herinneren wat er toen gebeurd was. Daarna wel lekker spacey, maar zoals velen zeggen: wel controle.

Wat ik mij wel afvraag is het volgende: 6APB heeft een gelijksoortig effect als MDMA, afgifte van serotonine enzo. Maar in in hoeverre is dit nou precies vergelijkbaar met MDMA? En gelden er dezelfde aanbevelingen m.b.t. rustperiode, of kun je gerust na het ene weekend MDMA het volgende weekend 6APB pakken? Het lijkt me niet, maar misschien weet iemand iets meer er over te vertellen.

richelle

Belezen gebruiker
Afgelopen zaterdag voor t eerst gebruikt.125mg Prima spul. Inderdaad je blijft helderder maar zit toch lekker in een wave die zeker 8 uur duurt. Geen behoefte om bij te pakken. Kreeg meer energie, socialer en kakte niet in wat ik met xtc de laatste keren wel had. Slapen gaat inderdaad niet zo denderend hoewel we na een blowtje wel wat uurtjes pakte ,maar voor t eerst vannacht goed gelapen met wel wat dromen. Veel minder kater als met xtc. En ook nog een pluspunt, je ziet er lang niet zo verrot uit!
Ik vind t een prima alternatief en dit was zeker niet de laatste keer!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb het besteld :) wss met koninginnenacht uitproberen.. duurt nog even maar goed

richelle

Belezen gebruiker
Vraag me ook af of t t beste is er 2/3 maanden tussen te laten zitten tussen het gebruik, ik heb t vermoeden van wel , iemand enige tips?

Vraag me ook af of t t beste is er 2/3 maanden tussen te laten zitten tussen het gebruik, ik heb t vermoeden van wel , iemand enige tips?

Ik heb zelf vorig jaar op 15 dec, 220 mg 6-apb genomen op een feestje in de RAI en op 31 dec weer 250 mg 6-apb in Berlijn. Werkte eigenlijk even goed. Behalve slaaptekort door het lange wakker blijven, voelde het minder een aanslag op mijn lichaam als bij mdma.

Denk dat je zowiezo een periode tussen gebruik momenten in moet hebben. Maar wat ik zelf heb ervaren is dat als je er goed bij eet en slaapt, zal het je niet straffen als je 6-apb een keer twee weekenden kort na elkaar gebruikt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Aangezien er aangenomen word dat 6-apb minder serotonine released dan MDMA, zal de tolerantie ervoor ook wat lager liggen.
Máár, in principe dien je jezelf echt aan dezelfde regels te houden als met MDMA gebruikt.
Liefst 3 maanden, zeker minimaal 2 maanden tussen gebruik houden.
Dan ook niet de ene maand MDMA dan 6-APB, kruistolerantie is zeker aanwezig.

Je kunt zeggen: Ja na 3 maanden elke week werkte het nog gewoon.
Maar je kunt de magie erg snel verliezen, en eens bepaalde receptoren beschadigd zijn bestaat de kans dat je van alle serotogene stoffen minder gaat voelen.
Bijv.
Typhen zei:
Net doorgelezen en ik merk dat jij wel enorm veel energie krijgt van 6apb tov mij, in de beginperiode bij mdma had ik ook net zoals jij bij 6apb heel veel energie en praten tegen iedereen maar dit heb ik het niet meer, noch op mdma noch op 6apb, dus vraag ik me toch wel wat af hoe dit komt? kan het zijn door de tijd heen dat ik er mee overweg kan? of?

roberini

Newbie
Nog even een tip, ga niet zo eigenwijs doen als ik en eerst een halfje nemen, om vervolgens na 2 uur weer een halfje te nemen. Je voelt het eerste halfje opkomen en als je dan die tweede neemt voel die hem eigenlijk weer verder opkomen. Je bent dus al gauw 4 uur bezig voordat je op z'n "top" zit. Denk dat het beter uitpakt als je in een keer 1 pellet naar binnen werkt. Ga dit morgen (inmiddels vandaag) uitproberen en zal zaterdag nog wel even be-amen of ontkrachten of dit werkelijk beter is. Als ik veel te laat reageer en je het inmiddels al gebruikt heb, mijn excuses :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Gisteren avond voor het eerst geprobeerd.

Buisje van 5ml met een combi van 5 en 6-apb.
Begonnen met 1 buisje en het hier ook bij gelaten.
Opkomst begon na een uurtje, na 3 uur goed merkzaam.
Komt erg in de buurt van MDMA, maar dan zoals overal vermeld: Veel helderder in je hoofd.
Redelijk wat kaakspanningen, koude en warme rillingen, zweten, pupilvergroting en praatkicks.

Spul om half drie s'middags genomen, niet meer bij gedoseerd en tussendoor veel geblowt.
Begon om 11 uur vermoeid te raken (niet slaperig!) en heb toen wat melatonine genomen en ben gaan proberen te slapen. Na een uurtje al in slaap gevallen en nu eigenlijk pas wakker.
Gewoon bijna 12 uur geslapen dus! Tussendoor nog wel even wakker geweest maar niet storend.

Tussendoor trouwens gewoon wat kunnen eten! Niet dat het makkelijk was. Had echt een honger gevoel, knorrende maag. Maar mijn kaken hadden niet echt zin om te kauwen en door m'n slokdarm wilde alleen maar vloeistoffen. Annyway heb ik toch wat boterhammen en een banaan weg kunnen krijgen.

Al met al wel een plezierig stofje, volgende keer wil ik wat meer doseren maar deed voorzichtig want weet de exacte dosering niet. Je moet er wel echt rekening mee houden dat het wat langer duurt, zeker wanneer je de dosis opschroeft of bijdoseert!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat mij betreft een heel chill spulletje. Lees hierboven dingen over neveneffecten, dat heb ik juist andersom. Bij XTC gaat het bij mij vaak met pieken en dalen, 6-APB is een stuk vlakker en stabieler. Het duurde bij mij zo'n 2 uur voor ik op de piek zat en daarna ging het enkele uren heel stabiel door.

Wat mij betreft een stuk relaxter dus. Ik had een hele pellet van 125mg. Ik merkte ook op dat ik me wat meer mellow voelde en wat minder energiek dan met MDMA

Wat betreft de tolerantie, het is inderdaad mogelijk dat je de week erna weer chill spaced maar het gaat vooral om de dingen die je niet direct ziet of voelt. Je loopt meer kans op problemen met je serotonine als je het meerdere weken of zelfs dagen achter elkaar gebruikt. Minimaal 6 weken en het liefst 3 maanden inderdaad

Realities

Belezen gebruiker
pammetje82 zei:

Dit klopt niet helemaal, 6 of 5- apdb is idd een analoog van MDA, maar ipv O-desoxy-MDA, is het 4-desoxy-MDA volgens mij....

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Er appart... Bluelight heeft 2 beschikbare tekeningen van 6-apb:

3-desoxy (dit lijkt me 5APB?)

4-desoxy

Bovenaan