Madbadger zei:La Chouffe en Tripple Chimay.

Madbadger zei:Hoh, maar dan kan ik er nog noemen hoor.![]()
Maar bij deze kom ik vaak uit. En de topic is toch: beste (favoriete) bier?![]()
Pils is vooral een kwestie van een propere tapinstallatie (inzake hoofdpijn), voor de rest zullen weinigen een blinde test doorstaan. Al heb ik ook wel mijn 'vaste merken'. En uiteraard spreek ik dan op niveau van het café/de bar.
Ik spreek niet over de goedkoopste halve liters, in de goedkoopste warenhuizen. Al giet dat ook weg uiteindelijk.
Madbadger zei:La Chouffe en Tripple Chimay.
zjimiz zei:karmeliet tripel![]()

carapilsWinehouse zei:Hou van verschillende bieren: heineken, amstel, jupiler, palm. Maar als je toch al zat ben boeit het niet meer zo. Dan geef mij maar goeiekope
vitamineC zei:carapilsWinehouse zei:Hou van verschillende bieren: heineken, amstel, jupiler, palm. Maar als je toch al zat ben boeit het niet meer zo. Dan geef mij maar goeiekope![]()
Bijna doodWinehouse zei:vitamineC zei:carapilsWinehouse zei:Hou van verschillende bieren: heineken, amstel, jupiler, palm. Maar als je toch al zat ben boeit het niet meer zo. Dan geef mij maar goeiekope![]()
Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?
zjimiz zei:carapils![]()
Bijna doodvitamineC zei:zjimiz zei:carapils![]()
Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?
zjimiz zei:Bijna doodvitamineC zei:zjimiz zei:carapils![]()
Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?![]()

.Maar Jupiler en Carlsberg mag ik het liefst van al,maes pils is ook ni slecht,maar liever de 1ste 2 dan tog. En v d zwaardere bieren:blonde Leffe,ook wel Duvel. En wat korte drank betreft,is dit het goeie topic niet. Nog een goeie nacht beste forumleden
.

MusicIsLife zei:Pils: Jupiler (uit fles)
Speciaal: Tripel Karmeliet, Tripel Kanunnik, La Chouffe, Duvel... Dat soort dingetjes
Desperados vind ik ook erg lekker
zjimiz zei:MusicIsLife zei:Pils: Jupiler (uit fles)
Speciaal: Tripel Karmeliet, Tripel Kanunnik, La Chouffe, Duvel... Dat soort dingetjes
Desperados vind ik ook erg lekker
Tripel Karmeliet rules!
En die Desperado's smaakt na de WK overwinning op Mexico steeds beter![]()