1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste middel tegen kater

Discussie in 'Alcohol' gestart door zjimiz, 8 jul 2012.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Alcohol is eigelijk de meest minst leuke drugs die er is. Je voelt je vaak kut erna en een kater is verschikkelijk. Als je uit gaat zijn mensen vaak agressief. Of je staat met iemand te zoenen die eigelijk lelijk is.

Als je weet dat je uit gaat of gaat feesten met drank probeer die 2 liter water overdag alvast binnen te krijgen. Ga je zwaar zuipen zoals ik dat wel eens doe een liter jack daniels of liter vodka doe er een glas water naast. Voor dat je gaat slapen een colafles gevuld met water naast je bed paracetamol of ibro ernaast (voor de zekerheid) en meestal heb ik niks voel me wel een be3tje verkk maar geen hoofdpijn of iets! Water is the key believe me!

Memento vindt dit leuk.
  2. DaveHagen

DaveHagen Experimenterende gebruiker

1. Om een kater te voorkomen is het belangrijk om tijdens het dronkenschap of tijdens het ontnuchteren goed te eten! En daarvoor ook goed eten! En ook belangrijk af en toe water drinken!
    2. Alhoewel de kans bestaat dat alcohol je gedrag enzo veranderd, heeft er meer mee te maken hoeveel flessen of glazen je op hebt. Hoe meer flessen/glazen, hoe meer je gaat doen, dus ook zoenen, punt van orde tussendoor: NIEMAND is lelijk

Lytje pole vindt dit leuk.
  3. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Tja dat jij geen standaard hebt kan ik ook niks aan doen :tearsofjoy:

4. DaveHagen

Is ook niet aardig, ik ga toch ook niet over jou oordelen?

5. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Dan is ook niemand mooi.

Rebell vindt dit leuk.
  6. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja jij kwam ermee heb echt wel genoeg vrouwen waar ik echt geen sex mee kan hebben. Jij deed het overkomen dat je alles pakt wat een hartslag heeft

7. DaveHagen

:facepalmman2:

8. DaveHagen

Ten eerste: Van mijn geloof mag ik voor het huwelijk geen sex hebben, en ook niet vreemdgaan
    Ten tweede: Graag weer on-topic, nu ga je dingen noemen die ik niet vind kunnen op deze forum

9. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Zorg dan wel dat je meteen een Audi of Mercedes neemt anders rij je de rest van je leven in een smart rond :wink:

10. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Er zijn ongetwijfeld ook legio vrouwen op deze aardbol die geen seks met jou willen. Ben jij dan lelijk?

OT: (proberen te) slapen en de kater zo min mogelijk meemaken werkt het beste vind ik. Zoveel mogelijk ontkennen die ellende. Indien dat niet lukt, is gewillige acceptatie van de zelfveroorzaakte lijdensweg je lot.

Rebell vindt dit leuk.
  11. Lytje pole

Maar, OT: beste middel is afhankelijk van formaat kater. Schadebeperkingsmiddelen goed eten vooraf en genoeg water.

Lichte kater
    - wat uitslapen
    - koffie, verse sinas, lekker ontbijt
    - paracetamol/ ibu
    - sporten

Zware kater
    - lang uitslapen of film in bed
    - koffie, verse sinas, zwaar ontbijt
    - meer paracetamol/ ibu
    - boswandeling
    - wat alcohol

Halve vergiftiging
    - dysforisch wegkwijnen in bed

Laatst bewerkt: 7 okt 2018
    Inguz en Roze olifant vinden dit leuk.
  12. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Jammer genoeg wel.! Hou van vrouwen!

Nee heb het niet slecht kom wel aan mijn trekken. Maar kan ze niet allemaal krijgen.. Anders was ik echt een sletje :wink:

Roze olifant vindt dit leuk.
  13. Pergola

Pergola Newbie

ToetjesMonster vindt dit leuk.
  14. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Maar de alle beste manier om een kater te bestrijden is...

Durf het bijna niet meer te zeggen hier maar het is echt waar..

3ml GHB

:shrugman:

15. snuverjetje

snuverjetje Experimenterende gebruiker

Beste middel tegen een kater?
    Chips met cola!

16. Pergola

Pergola Newbie

Ik ben zo'n nerd die dan wilt begrijpen waarom haha

17. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Het haalt alle vervelende gevoelens weg binnen 10 minuten helemaal relax. Bij mij gaat zelfs de hoofdpijn weg.

Soms werkt de mdma uit en de keta en dan begin je je verrot te voelen dan is een buisje een wonder middel.
    Ben je in een keer weer goed.
    Bloed stroomt weer naar me pik en kan alles weer aan.

18. Pergola

Pergola Newbie

Haha nee dat snap ik. Bedoelde meer hoe dat functioneert. Zal eens even op onderzoek uitgaan :)

19. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja dat is nogal wat iets dat je oraal neemt en binnen 10 minuten je lichaam over neemt.
    Dat ga ik ook nog eens uitzoeken.
    Hou me op de hoogte als jij iets daar over kan vertellen.

20. Lytje pole

Oh, als we gaan valsspelen.

Oxycodon vond ik ook wel een goed middel tegen een kater. Heb je nérgens meer last van. Zéér effectief.

21. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Heb even opgezocht wat dat is heftig spul...

Op basis van gewicht is oxycodon 2 maal potenter dan morfine en wordt het oraal, nasaal en rectaal beter geabsorbeerd dan morfine.

22. Lytje pole

Ja, ik heb het een jaartje dagelijks gebruikt. Nu twee maanden vanaf.

23. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Wow. Gebruikt voor je plezier? Of had je een blessure? Sorry als het hierboven al gezegd is, reageer even snel op wat ik lees... dat spul is zoveel sterker dan opium btw

24. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Euh ja.. Dex :tearsofjoy:

Los daarvan Omega 3 visolie en pizza of chinees van de vorige dag.

25. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja dat las ik ook een hele zware opium.
    Net er even over ingelezen maar zoiets gebruik je niet voor je plezier denk ik.

26. Lytje pole

Ik heb er inderdaad kennis mee gemaakt ivm een blessure.
    Toen een tijdje recreatief gebruikt en op een gegeven moment kon ik er niet meer vanaf blijven. Toen was ik het zat, het begon me echt tegen te staan. Maar, lekker sterk spul, dat wel.

27. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja zo gaat dat met drugs.
    Vorige keer al een tijdje niks gebruikt en dan ga ik recreatief een diazepam erin gooien en lekker in bed liggen en serie kijken.
    Gelukkig wil ik nooit maanden lang een drugs gebruiken en raak ik snel verveeld.
    Heb dat alleen gehad met weed vroeger.

28. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Wat is er precies lekker aan? Ben op zich wel benieuwd alhoewel ik de lans klein acht dat ik het zal gebruiken. Word je misselijk van dat spul?

29. Lytje pole

Ik werd alleen misselijk de eerste paar keer toen ik de verlengde afgifte niet omzeilde. Het geeft een super euforische high, over het algemeen ga je niet echt nodden. Op een gegeven moment moet je alleen steeds meer nemen om hetzelfde effect te krijgen. En na de piek van een uur was het gevoel dat overbleef op hogere dosering niet echt super fijn, bijnemen heeft dan ook niet echt zin meer. Je went er dus echt aan.

Rebell vindt dit leuk.
  30. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja dat is echt met alles zo.
    Je lichaam is sterk en leert overal mee omgaan..

31. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Klopt met coke hetzelfde. Vanaf een bepaalt punt word je gewoon niet nog higher...

Rebell vindt dit leuk.
  32. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

En met coke kan het vaak dan ook nog zo zijn dat je meer en meer en meer wilt..
    Terwijl je er toch niet beter door voelt

שמש vindt dit leuk.
  33. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Vind het wel fijn om na een aantal dagen coke een aantal dagen helemaal niets te gebruiken. Dit houdt de gewenning enigszins beperkt en kan je daarna weer een lekkere high krijgen... Maar eerst dit gram even opmaken haha...

Rebell vindt dit leuk.
  34. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Soms stop ik maanden lang met alles..
    Behalve rode wijn en af toe een jointje..
    Houd je scherp en blijf je er goed uitzien..

שמש vindt dit leuk.
  35. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Vitamine pillen (afgezien van of het helpt) slikken kan zeker goed zijn voor je mind setting, als jij het idee hebt dat die kater jou kut laat voelen kun je dus ook andere goede en gezonde ideeën je hersenen laten beïnvloeden ben ik van mening.

Rebell vindt dit leuk.
  36. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Hele vergiftiging
    -net zolang met je hoofd tegen de muur aan slaan tot het bonken stopt

37. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

38. DeApotheek

DeApotheek Belezen gebruiker

Laden...