Bubblelicious kwalitijdswiet????

is dit goede wiet
Bubblelicious zaden?

dit is beschrijving: BUBBLELICIOUS
Voor het eerst gemaakt in het mid-westen van de USA, toen naar Holland gebracht voor verdere ontwikkeling.
Bubbelicious heeft een krachtige groei en kan geoogst worden rond de 8 weken bloeitijd.
Bubbelicous heeft een hoog thc gehalte en is lekker zoet van geur en smaak. Soms kan zij de smaak van kauwgom achterlaten als men haar rookt.

Oom Klaas

Badass junkie
Ik heb het 1x gehad en 't was erg zoet, iets te eigenlijk...Maar het smaakte zeker niet naar kauwgom :confused:
't Smaakte hetzelfde als de bubble gum wiet die ik wel eens rookte.

Maar werd van beide goed stoned.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
De wietsoort zelf is best goed ja. Maar of je zaden ook goed zijn, hangt af van de distributeur. Je hebt goede namen, zoals Sensi Seeds, en kwalitatief slechtere merken, veel te vinden in toeristenwinkeltjes en zo. Als je zaden hebt gekocht van een crappy merk dan is er grote kans dat je niet eens de soort krijgt die op het pakje staat, en in mijn geval ontkiemden ze niet eens.

buzzrider

Wijs gebruiker
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
De wietsoort zelf is best goed ja. Maar of je zaden ook goed zijn, hangt af van de distributeur. Je hebt goede namen, zoals Sensi Seeds, en kwalitatief slechtere merken, veel te vinden in toeristenwinkeltjes en zo. Als je zaden hebt gekocht van een crappy merk dan is er grote kans dat je niet eens de soort krijgt die op het pakje staat, en in mijn geval ontkiemden ze niet eens.
gewoon via queen seeds bestellen is beter, en dan heb je alleen vrouwelijke zaden en ben je zeker van de kwaliteit.
lijkt idd een beetje op bubblegum, ook op blueberry vind ik wel

dollegekske

Bewuste gebruiker
Iemand uit me straat had die ook, word je wel goed stoned van.

Zou t wel bij een betrouwbare shop kopen zodat je geen rotzooi krijgt.

Succes met kweken!

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
over de een-na laatste poster voor mij,
gefeminiseerde zaden zijn volgens kenners doorgaans iets minder stabiel ( hermafrodieten).

Zet desnoods een stek van elke plant in de groei - na het wortelen gelijk 3 dagen int donker en een week 12/12, dan zie je het geslacht precies op het moment dat je wilt verpotten, en kan je je ruimte efficient indelen ( al dan wel of niet toppen om de oppervlakte te vullen)

buzzrider

Wijs gebruiker
Ah zo, dat kan mss wel. Maar ik bedoelde eerder als je zaadjes in de shop koopt dat je dan mannelijke en vrouwelijke doorheen krijgt tenzij anders aangegeven en dus zoiezo minder rendement hebt. (maar zoveel ken ik er nu ook niet van)
Dit moet ik maar eens onderzoeken voor als ik er zet

van nirvana? want die heb ik ook gekweekt, die heeft kk compacte toppen en een heerlijk geurtje, maar de smaak is niet echt bubblegum ofzo maar het is wel uberfijne wieries want je wordt er retestoned van.

Jemoedersvader.

Bovenaan