De charme van pep

Flameon

Badass junkie
Goeie pep (zonder troep) kan zeer fijn zijn op een feestje vind ik.
Je bent niet brak, je kan lekker feesten en je kan o.a. lekker babbelen met iedereen.
Goeie pep = niet verkeerd

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
ik zie pep toch vooral als een basisje dat ik dagelijks leg (sowieso lekker productief enz.enz.) maar niet zozeer als rushing "fuck yeah"drug..de uppers en downers moeten voor mij dan van andere dingen komen (bij een discotheekbezoek hoort alcohol, mdma en rohypnol samen met de speed) ...zalig chillen isdan weer de speed in combinatie met een joint, diazepam, bromazepam, ..
naar de kermis/attractiepark bv is lsd met speed (flashing lights n rollercoasters is vet :tongueout:)

voor elke gelegenheid een combo dus :hearteyes:

enja ik ben fout bezig I know..maar laat me nog heeel even..het moest maar zo lekker niet zijn he :mrgreen:

lysergine25 zei:
Als ik pep neem dan komt er een boel dopamine vrij, en die stof zorgt ervoor dat ik :

Alles beter kan
Alles afmaak
Vreselijk geil word
Veel wil neuken
Zeer brutaal word
Dingen doe die ik zonder pep nooit zou doen
Minder blow
Meer presteer
Zwaar ga opruimen
Boenen
Klussen

de lijst stopt niet.....

Dat is de ware kern de charme van echte pep, de charmeur der Drugsen....

:hearteyes:

t valt me op dat bij veel topics waar jij reageert, ik vaak van dezelfde mening ben..
Ook hier sluit ik mij volledig bij aan.. Wat ik mis is praten, maar als er gasten bij zijn die niks zeggen of k ben alleen (op neuken na dan) doe ik zeker een van deze dingen..

Groep 4 sluit ik mij bij

Bovenaan