De voorkeur van cocaïne boven speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Floris 1982

Newbie
Toch wel weer bijzonder om te lezen hoe dit voor iedereen toch anders werkt.

Met speed op voel ik mij altijd fantastisch, euforisch, actief en mentaal relaxed.

Van coke word ik over het algemeen loom, apathisch en paranoïde. Behalve met veel drank erbij, dan kan het wel synergethisch en oppepend werken. Maar het is voor mij zeer lastig om dit perfecte punt te bereiken.
De combinatie is eigenlijk 3-MMC. Ervaring mee?

CuriousExplorer

Badass junkie
Nope, heb wel een paar gram liggen. Maar ben een beetje huiverig voor de cardiovasculaire effecten..
Als ik zoek op cardiov. Effecten 3mmc :

Het effect wordt wel omschreven als een combinatie tussen MDMA en cocaïne. Lichamelijke effecten van 3-MMC zijn: stijging van bloeddruk, verhoging lichaamstemperatuur, stimulatie en verhoogde spierspanning, zweten, droge mond, grote pupillen en tandenknarsen.

En als ik zoek op cardiov. Effecten coke :

Cocaïne heeft een sympathicomimetisch effect dat kan leiden tot tachycardie, hypertensie, verhoogde zuurstofconsumptie van de hartspier of coronaire spasmen. Deze mechanismen kunnen leiden tot cardiale ischemie, infarct, apoptosis en ventriculaire aritmieën

Dan vind ik het maar een rare beredenering tbh. Niks mis mee natuurlijk 😇

Ganggang💯

Badass junkie

Het effect wordt wel omschreven als een combinatie tussen MDMA en cocaïne. Lichamelijke effecten van 3-MMC zijn: stijging van bloeddruk, verhoging lichaamstemperatuur, stimulatie en verhoogde spierspanning, zweten, droge mond, grote pupillen en tandenknarsen.

Cocaïne heeft een sympathicomimetisch effect dat kan leiden tot tachycardie, hypertensie, verhoogde zuurstofconsumptie van de hartspier of coronaire spasmen. Deze mechanismen kunnen leiden tot cardiale ischemie, infarct, apoptosis en ventriculaire aritmieën

Naar mijn ervaring zijn de cardiovasculaire bijwerkingen bij 3-mmc heviger dan bij coke.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker

Tja, je haalt nu informatie van twee verschillende sites met een behoorlijk verschillende toon.

Zulke gedetailleerde informatie over 3-MMC is er ook gewoon niet, omdat het te nieuw is en er weinig tot geen onderzoek naar is gedaan. Dus dat is nog een goede reden om ermee uit te kijken.

CuriousExplorer

Badass junkie
Tja, je haalt nu informatie van twee verschillende sites met een behoorlijk verschillende toon.

Zulke gedetailleerde informatie over 3-MMC is er ook gewoon niet, omdat het te nieuw is en er weinig tot geen onderzoek naar is gedaan. Dus dat is nog een goede reden om ermee uit te kijken.

Het gaat er ook meer om dat cocaïne opzich redelijk cardiovasculair is. Misschien moest ik 3mmc achterwege laten.Mea culpa

CuriousExplorer

Badass junkie
Naar mijn ervaring zijn de cardiovasculaire bijwerkingen bij 3-mmc heviger dan bij coke.

Moeilijk te vergelijken.
Spreek je dan over 3mmc vs 50% pure coke?
Of 3mmc vs 80% pure coke?

Tuurlijk is 3mmc best aardig eng qua vasoconstrictie, maar ik ben vooral benieuwd naar hoeveel nou net meer ivm. Een andere stimulant.

Ganggang💯

Badass junkie
Moeilijk te vergelijken.
Spreek je dan over 3mmc vs 50% pure coke?
Of 3mmc vs 80% pure coke?

Tuurlijk is 3mmc best aardig eng qua vasoconstrictie, maar ik ben vooral benieuwd naar hoeveel nou net meer ivm. Een andere stimulant.
71% heeft mijn dealer. Give or take een klein verschil per batch.

Is inderdaad lastig vergelijken maar ik begrijp de twijfel bij @John Trap wel.

Bij 3-mmc waren de effecten bij mij iig heviger.

WAZA

Belezen gebruiker
speed en ik zit de dag erna bij comedown 6 uur lang naar een muur te staren..''te verrot'' waarom ik speed doe?? nee!! hjeb het al een jaar of 6 niet gedaan
met coke kan ik met mijn laatste beetje energie nog wel ff een winkel in boodschappen doen en koken de dag erna. En met speed pak je ook makkelijk om het half uur bij, als je eenmaal lekker zit te snuiven zit je gewoon lekker door te gaan

Voor mij: coke kan je veel makkelijker ' zomaar doen'. Als ik nu ineens zin heb om even uit de band te springen is coke veel chiller omdat ik niet het hele weekend wakker ben (bij wijze van spreke).

Wat ik persoonlijk minder fijn vind aan coke is dat ondanks de eerste 2 lijnen geweldig zijn ik daarna constant in mijn hoofd blijf denken aan een nieuwe lijn.

Die gelijk niet zo veel meer geweldig zijn/echt iets doen =/. Herken het wel een beetje, al kan ik bij een volle gram wel gemakkelijker denken van 'oh nu leggen we het weg en dan hebben we er nog een avond plezier van'. Als het een restje is gaat het wel op.

Vrouw1989

Newbie
Nou geef mij maar speed..
Coke geprobeerd helemaal niets voor mij al was geslachtsgemeenschap er wel heel intens op 😂
Maar speed geeft allés wat je wilt hihi.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan