Def P´s nieuwe cd Pascal Rascal - Release Party

Chimera

Bewuste gebruiker
Op 14 september
In de P60 te Amstelveen

Het gaat eindelijk gebeuren! De opvolger van Cryptokilostijl, ofwel het nieuwe album van Def P (en Co) is klaar.

Het album is getiteld "Pascal-Rascal", en de geplande releasedatum is 14 september. Er zal op deze datum een exclusieve releaseparty plaats vinden in de P60 te Amstelveen. Als alles goed gaat zal de kaartverkoop over een tijdje van start gaan. Def P zal daar de nummers van het nieuwe album voor het eerst live spelen, en er zullen ook speciale gasten en een voorprogramma op het podium verschijnen. De entreeprijs zal rond de 15 euro liggen en daar zit meteen de nieuwe cd "Pascal-Rascal" (winkelprijs 20 euro) bij in. Kortom, laat dit exclusieve feest en deze goede deal niet aan je neus voorbij gaan! De voorverkoop start binnenkort en op is op, vol is vol, je kent die kreten wel.
Wees daar of wees vierkant.

Chimera

Bewuste gebruiker
Mini meeting :)

Als mense van ver komen heb ik euhm.. 2 normale slaapplaatsen, nou ja eigenlijk 1. Of je moet eigen camping dingetjes meenemen :P

Chimera

Bewuste gebruiker
Serenity zei:

:(

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ow jammer Minne! Leek me leuk je weer te meeten (en nu wat langer haha). Ik ga dus wel heen :)

Bovenaan