dextropolamine of egypische meth

vinzetron

Newbie
Hoihoi, beste drugsgebruikers...
Onlangs ontdenkte ik op Youtube een filmpje van één of andere rockband die dextropolamine, of egyptische meth, extraheren uit gewone huishoudmiddelen. :grin: http://www.youtube.com/watch?v=jX0zWvYWBaI
Je moet je wel aanmelden om de inhoud te bekijken, dit kan met een gmail-account... Het is zoiezo eens de moeite om het filmpje te bekijken... Maar ik vroeg me natuurlijk af, bestaat dergelijk middel wel... en als het bestaat, is het dan echt zo gemakkelijk om het te maken...

Funky Monkey

Badass junkie
Oke... Ik zou het niet proberen... ik was niet echt een held in scheikunde maar ik weet wel dat vitamine C koken met olie en het vervolgens blussen met zout geen nut heeft en niet reageerd :beer: (Mede doordat een heleboel mensen dat ook door de sla gooien :wink: Tenminste in de sla zit vitamine C de zout zorgt wel dat de sla leegt loopt en de vitamine C dus mee komt en er vervolgens olie bij gooien maakt hem niet anders smaken :P)

iRational

Newbie
No offence hoor maar je bent inderdaad geen held in scheikunde. :beer:

De syntheses klinken in ieder geval plausibel.
EDIT: Ik zei: "klinkt plausibel" daarmee bedoel ik dat ik aan de uitgevoerde
syntheses niet direct kan zien of het fake is,

dfssdfde

Badass junkie
iRational zei:
No offence hoor maar je bent inderdaad geen held in scheikunde. :beer:

De syntheses klinken in ieder geval plausibel.

geef de syntheses dan es :tongueout:
zal es mn tabellenboekje zoeken en doen alsof ik er iets van weet

DrMed

Experimenterende gebruiker
Ben benieuwd of wat ze in het filmpje laten zien mogelijk is en werkt.
Ondertussen iemand al uitgeprobeerd?

dfssdfde

Badass junkie
en Nick, in de film is het toch geen vitamine C? hij zegt dat het is om truckers wakker te houden, dus zal waarschijnlijk wel iets inzitten dat aan amfetamines verwant is :tongueout:

Bovenaan