Doornappel Oftewel (Datura stramoniu)

Ellesdee

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Do as you please, maar informeer wel je ouders en volg Atropa's aanwijzingen op. Dit is geen kattenpis, erg veel sterkte gewenst, hoop dat het goed gaat.
quoted for truth
luisteren naar atropa :tongueout:

DeeMTee

Experimenterende gebruiker
Hoe oud je bent heb je nog steeds niet gezegt!? Ik denk dat pas 17 bent. Als je flinke ervaring hebt met Paddo's, LSD, DMT en Mescaline, flinke hoeveelheden hebt geëxperimenteerd, bad bent gegaan, dan praat je er anders over. Hoe ouder je wordt des te beter kun je er tegen.

En wat denk je als je onder invloed in de Hel zit van Datura en je gaat dood? Geloof me er zijn betere manieren om dood te gaan, want ik geef je een goeie kans dat je op die plek zal blijven hangen..

Dit is absoluut niet stoer om te doen. We interesseren ons er allemaal voor, maar we doen het niet. Wij zijn niet gek, tenminste ik niet..

Telefoon

Wijs gebruiker
ik ben 19 jaar.

ik begin met lage een dosis

Hele lage dosis

en ja ik ga me ouders beter in lighten
en Atropa

aan jou advies Heb ik een hoop ik ga hier naar op zoek.

( mijn ouders kunnen de injectie geven )

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Toch doorzetten? Tja das dan weer het spijtige aan het internet dat je niet aan iemand kan. Anders kreeg je een Datura op je appel, besef je wel waar je je ouders mee opzadelt als het verkeerd gaat. Doet het je niks dan als zij verder moeten de rest van hun leven met een schuldgevoel mocht het fout gaan? T'is een egoïstische vraag, naar je ouders toe. Ik wil helemaal crank gaan, letten jullie even op me met de spuit in de aanslag? Hoe heb je in godsnaam je ouders zover gekregen? En wat noem jij beter inlichten... Als je nu deze hele topic afdrukte en ze dat eens liet lezen, zouden ze dan nog akkoord zijn?
Gast geloof me, er is niks in een psychose waar je iets uit leert. Enfin je ziet het maar. Doe de schaduwmensen de groeten van mij, ze kennen me vast nog wel.

Atropa

Bewuste gebruiker
http://www.youtube.com/watch?v=u12SZAyMp54

OK, dit is een Amerikaans propaganda filmpje, maar dit wil je je ouders niet aandoen.

Datura heeft een wonderschone mystieke kant. Ik heb zelf aan een Angel's Trumpet gelikt en voelde me gewichtsloos met condens in m'n ogen. Starend onrustig gevoel. Fisiologisch gezien zweet op m'n voorhoofd en een vreemde reactie van m'n huid. Gelukkige geen hallucinaties gehad maar wel telkens zonder reden willen rondlopen en een lichtelijk gevoel van tijdens je droom iets meemaken.

Ik wil eigenlijk niet weten wat er gebeurd wanneer je een delrium dosis neemt. Shorty heeft hier weleens een tripverhaal gepost.

Datura als delriumopwekker is een levensrisico, punt.

Enige houvast dit, maar niet veel: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=27296

azgaza

Badass junkie
Telefoon zei:
ik laat ze de Erowid FaQ lezen.. binnekort

En je denkt dat ze het dan nog goed vinden?

En @Atropa: In dat filmpje, die beelden die schijnbaar echt zijn van die twee onder invloed.. best shoquerend ja. Ik had voor mijzelf allang besloten dat het absoluut niet aan mij besteed is; ik hou veel te veel van weten dat ik trip en delerium trekt me niet aan.

Pikachu

Wijs gebruiker
Het is uiteraard je eigen keuze, het zal je zowieso een ervaring brengen die je nooit meer zult vergeten.

Het is duidelijk dat je al besloten hebt om het te doen... Haal in godsnaam wel goed spul binnen, vertel je ouders nog ff dat je van ze houdt e.d.

En als je er wel levend uit komt... Dan verwachten we wel een deleriumreport :P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
DeeMTee zei:
OMG, als je 19 bent weet je nog geen shit!!

Ben ik het niet mee eens.. Dat verschilt enorm per persoon.. Sommige mensen hebben op die leeftijd meer mee gemaakt dan anderen op hun 80e.. Leeftijd zegt niets. Overigens ben ik het er wel mee eens dat je datura beter niet kunt nemen. Maar het blijft zijn eigen keuze..

DeeMTee

Experimenterende gebruiker
Je hersens zijn volgroeid als je gemiddeld 21 bent. Als je tript dan train je je hersens. Iedere keer dat je tript kun je er beter tegen en kun je hogere dosis nemen. Ik geef je gelijk dat er mensen zijn die op hun 80ste nog niks weten, maar als het om Datura gaat moet je uitgaan naar het andere uiterste.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Pikachu zei:
Het is uiteraard je eigen keuze, het zal je zowieso een ervaring brengen die je nooit meer zult vergeten.

dat is ook een van de spijtige dingen van dutaura, na de trip ben je 99% van tijdens je trip vergeten, enkel wat flashes hier en daar zal je herinneren...

Pikachu

Wijs gebruiker
Ow... ja dan is t wel compleet kut natuurlijk! :P

Doe het nou maar niet, dat is het advies van allemaal mensen die zelf ook drugs gebruiken. Volgens mij krijg je zelfs niet zulke negatieve adviezen als je vraagt: "Ik wil een keer heroïne spuiten, zal ik t eens proberen?".

Delirium

Badass junkie
Telefoon zei:
ik begin met lage een dosis

Hele lage dosis

Daar heb je niet zoveel aan als je Datura gebruikt. Het is niet zo dat het delerium verschillende sterktes heeft. Je zal er niks van voelen, of in een delerium raken, geen tussenweg.

Bovendien is het moeilijk te doseren, aangezien elk zaadje een andere dosis atropine bevat.

Telefoon

Wijs gebruiker
Hmm das dan moelijk maar goed

en azgaza Nee ik denk dat me ouders het dan niet meer goed vinden
maar jammer genoeg ben ik veels te koppig en zullen ze dan toch mijn sitters worden anders zal ik het doen zonder sitters.

ik ben nu ce medicatie aan het regelen die Atropa heeft aan bevolen.
ik zal het op een Ochtend in nemen zodat als ik zwaar ga hallucineren dat ik niet meteen in het donkerzal zitten omdat ik het daar nuchter al niet altijd mee eens ben.

ik wil de strijd aan gaan met een van de meest oude middelen bekend voor de mensen zoals de indianen dit gaven om hun Shamanen te testen of ze geschikt werden

Laat mij een Shamaan worden Genees verkracht en misleid me
Maar laat me er heel anders er uit komen.

Ellesdee

Badass junkie
Safire zei:
DeeMTee zei:
OMG, als je 19 bent weet je nog geen shit!!

Ben ik het niet mee eens.. Dat verschilt enorm per persoon.. Sommige mensen hebben op die leeftijd meer mee gemaakt dan anderen op hun 80e.. Leeftijd zegt niets. Overigens ben ik het er wel mee eens dat je datura beter niet kunt nemen. Maar het blijft zijn eigen keuze..

:grin:
mooi verwoord
wilde bijna gaan flamen maar toen zag ik jouw reactie :P

Hype

Bewuste gebruiker
en azgaza Nee ik denk dat me ouders het dan niet meer goed vinden
maar jammer genoeg ben ik veels te koppig en zullen ze dan toch mijn sitters worden anders zal ik het doen zonder sitters.
neger alsjeblieft. :wave:

neti

Badass junkie
kom ik dan nooit de pubertijd uit :P :mrgreen:

Pikachu

Wijs gebruiker
Joepie! We hebben m omgelult! xD

Nouja t is wel verstandig hoor maar ik vraag me zeer af of het iets uitmaakt of je het nu doet of pas als je 30 bent.

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Joepie! We hebben m omgelult! xD

Nouja t is wel verstandig hoor maar ik vraag me zeer af of het iets uitmaakt of je het nu doet of pas als je 30 bent.

Waarschijnlijk niet veel; het is dan net zo giftig; net zo gevaarlijk, het verschil tussen werksame en dodelijke dosis is nog steeds net zo klein. Alleen heeft hij een hoop extra jaar bedenk tijd om te besluiten het nooit te doen en misschien eerste hulps van ziekenhuizen beter ontwikkeld en is de kans dat hij gered kan worden in een mogelijk fatale overdosis misschien iets groter.

Delirium

Badass junkie
Atropa zei:
http://www.youtube.com/watch?v=gXwLG8EUfHg&mode=related&search=

Heel goed nadenken of je dit wilt.

Je denkt gewoon vrolijk nuchter te zijn, on datura vind je alles normaal, todat de duivel zich laat zien.

Lees het topic.

Bovenaan