Ellesdee
Badass junkie
quoted for truthDreamWeaver zei:Do as you please, maar informeer wel je ouders en volg Atropa's aanwijzingen op. Dit is geen kattenpis, erg veel sterkte gewenst, hoop dat het goed gaat.
luisteren naar atropa
quoted for truthDreamWeaver zei:Do as you please, maar informeer wel je ouders en volg Atropa's aanwijzingen op. Dit is geen kattenpis, erg veel sterkte gewenst, hoop dat het goed gaat.
Telefoon zei:ik laat ze de Erowid FaQ lezen.. binnekort
DeeMTee zei:OMG, als je 19 bent weet je nog geen shit!!
Pikachu zei:Het is uiteraard je eigen keuze, het zal je zowieso een ervaring brengen die je nooit meer zult vergeten.
Telefoon zei:ik begin met lage een dosis
Hele lage dosis
Safire zei:DeeMTee zei:OMG, als je 19 bent weet je nog geen shit!!
Ben ik het niet mee eens.. Dat verschilt enorm per persoon.. Sommige mensen hebben op die leeftijd meer mee gemaakt dan anderen op hun 80e.. Leeftijd zegt niets. Overigens ben ik het er wel mee eens dat je datura beter niet kunt nemen. Maar het blijft zijn eigen keuze..
neger alsjeblieft.en azgaza Nee ik denk dat me ouders het dan niet meer goed vinden
maar jammer genoeg ben ik veels te koppig en zullen ze dan toch mijn sitters worden anders zal ik het doen zonder sitters.

Hype zei:neger alsjeblieft.en azgaza Nee ik denk dat me ouders het dan niet meer goed vinden
maar jammer genoeg ben ik veels te koppig en zullen ze dan toch mijn sitters worden anders zal ik het doen zonder sitters.![]()

jawel, dat heet de puberteit gedag zeggen.Telefoon zei:Rofl .. tja koppigheid is geen medicatie voor haha![]()

nee.Enesteene zei:kom ik dan nooit de pubertijd uit :P![]()
![]()
Pikachu zei:Joepie! We hebben m omgelult! xD
Nouja t is wel verstandig hoor maar ik vraag me zeer af of het iets uitmaakt of je het nu doet of pas als je 30 bent.
Atropa zei:http://www.youtube.com/watch?v=gXwLG8EUfHg&mode=related&search=
Heel goed nadenken of je dit wilt.
Je denkt gewoon vrolijk nuchter te zijn, on datura vind je alles normaal, todat de duivel zich laat zien.
lief doen tegen atropaDelirium zei:Atropa zei:http://www.youtube.com/watch?v=gXwLG8EUfHg&mode=related&search=
Heel goed nadenken of je dit wilt.
Je denkt gewoon vrolijk nuchter te zijn, on datura vind je alles normaal, todat de duivel zich laat zien.
Lees het topic.
who?Enesteene zei:wat meot je van hem :P
't volgende slachtoffer![]()
![]()