Ik woon bij m'n papa en hij weet dat ik smoor.... Hij heeft het zelf ook al eens geprobeerd maar is met een keer gebleven. Ik mag niet binnen roken, maar rol wel gewoon mijn jointjes op de salontafel
Een lijntje op de salontafel leggen daarentegen ... dan vlieg ik inderdaad ook het huis uit. Hij had ooit eens vermoedens en ik heb toen gewoon laten testen (was zeker dat ik enkel weed in m'n bloed had zitten op die moment...) en nu is hij er heilig van overtuigd dat ik enkel smoor
Een lijntje op de salontafel leggen daarentegen ... dan vlieg ik inderdaad ook het huis uit. Hij had ooit eens vermoedens en ik heb toen gewoon laten testen (was zeker dat ik enkel weed in m'n bloed had zitten op die moment...) en nu is hij er heilig van overtuigd dat ik enkel smoor

ben pas 14 ( word 4 sept 15 ) dus ik vind het nog iets te vroeg om te zeggen dat ik blow.
ik ben ook gewoon eerlijk als ik geblowd heb. ze willen nu dat ik het beperk tot het weekend (wat mij gewoon niet lukt) ik ben nu net gestopt met roken en wie weet volgt blowen ook over een tijdje. daar zou ik mijn ouders erg blij mee maken