eerste keer ECHT dronken

Op welke leeftijd was je het eerst dronken

• 25>

Stemmen: 0 0,0%
  • 20-25

• 15-20

Stemmen: 5 50,0%
  • 10-15

Stemmen: 5 50,0%
  • <10

• ben nooit dronken

• Totaal aantal stemmers
    10

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Trippelicious zei:
Ik was een jaar of 13 denk ik, na de examens. En men moeder vroeg me of ik zat was maar ik bleef ontkennen terwijl ik me moest vasthouden :mrgreen: . Maar nu vind ik zat zijn helemaal nimeer fijn, ik drink dus ook bena geen alcohol meer.

Woow jij doet vroeg examens!? Hoog begaafd ofso :P?

Maargoed, Mijn eerste keer was op mijn 14e tijdens een feest. Heel veel bier gedronken. Vond het toen helemaal geweldig maar was wel een beetje verward doordat ik 50% van het feest niets meer herrinerde :beer:

cunt

Wijs gebruiker
net 1 week 16, zat met m'n team op terras, en zat bij jongens in het team van rond de 20 die stevig door zopen. toen kon ik na 3 liter bier nog net naar huis fietsen en daar de wc stevig onder gekotst.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is niet mijn eerste keer dronken, maar wel de leukste anekdote over dronken zijn die ik ooit heb meegemaakt.

Ik was een jaar of 15 en kwam terug van de stad. Ik was zo lam als een ongeschoren varken en liep (of fietste, maar lijkt me onwaarschijnlijk) terug naar huis. Eenmaal daar aangekomen heb ik een half uur met mijn sleutels staat prutsen bij de voordeur. Het lukte me gewoon niet. Ik keek omhoog en zag dat mijn slaapkamerraam op een kier stond...

In een totale eclips van gezond verstand dacht ik "Nou Jim, toe maar, doe je ding" Dus ik klim via de verroeste regenpijp naar mijn raam. Eenmaal twee meter boven de grond besloten mijn handen niet meer mee te werken aan dit vermoeiend proces en donderde ik naar beneden.

Intussen waren enkele mensen wakker geworden van mijn gekerm op straat, ik was natuurlijk in pijn. Opeens gaat een deur verder de deur open, staat mijn vader bij de 'buren'. "Euh Jim, ben je zat?" ik "Nee hoezo" mijn vader "Omdat we al ons hele leven hier wonen en niet bij de buren"........

Jaimie

Belezen gebruiker
Op men 14,me eerst echt ''feestje'',georganiseerd door de school(hoedjes of 100-dagen fuif voor sommige onder jullie)

Had iets van 15-17 pinten op(ik had daarvoor wel eerst naar een spaghettiavond geweest)i en was een van me eerste keren dat ik bier dronken(daarvoor alleen maar es een slokje)--->De busrit en wandeling naar huis weet ik niet meer en thuis heel de pot onder gekost, was een ranzig goedje met die spaghetti :wave:

Mja,kheb eruit geleerd,nu drink ik met mate :beer:, ondertussen maar 1 keer heeeel zwaar zat geweest van sterke drank die ik ondertussen bijna nooit meer drink,probeer ik toch :grin:

:stoned: doest the trick for me :stoned:

slowcheetah

Experimenterende gebruiker
Best laat eigenlijk in vergelijking met de rest, ik was 17 had te lang gewerkt, te weinig gegeten te veel gedronken en daar heb je het. K heb er niet echt van genoten om eerlijk te zijn, niet voor herhaling vatbaar. Bij echt ver heen zijn zie ik de lol van alcohol niet meer zo goed in :wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Eenmaal daar aangekomen heb ik een half uur met mijn sleutels staat prutsen bij de voordeur. Het lukte me gewoon niet. Ik keek omhoog en zag dat mijn slaapkamerraam op een kier stond...

In een totale eclips van gezond verstand dacht ik "Nou Jim, toe maar, doe je ding" Dus ik klim via de verroeste regenpijp naar mijn raam. Eenmaal twee meter boven de grond besloten mijn handen niet meer mee te werken aan dit vermoeiend proces en donderde ik naar beneden.

Intussen waren enkele mensen wakker geworden van mijn gekerm op straat, ik was natuurlijk in pijn. Opeens gaat een deur verder de deur open, staat mijn vader bij de 'buren'. "Euh Jim, ben je zat?" ik "Nee hoezo" mijn vader "Omdat we al ons hele leven hier wonen en niet bij de buren"........

Te fakking geniaal. :mrgreen:

De ellende begint ook altijd met die rotterige sleutels. :P

Elentherelién

Mijn eerste keer dronken was in de tent.
Ik had alles door mekaar gezopen en kon niet meer lopen.
Helaas is dat alles wat ik kan vertellen want zoveel weet ik er niet meer van.

Doodkapje

Wijs gebruiker
eigelijk was mijn eeste keer dronken toen ik 6 was. ik had met oudjaar alle restjes uit alle glazen opgedronken... heel erg van moeten overgeven :(

Crusher

op mijn 15de tog egt dronken daarvoor voelde ik nie egt iets voor alcohol meer voor wiet en hash ensow :grin:

Boner simpson

15, bij een verjaardag van m'n broer. M'n ma vroeg of ik nog ff de hond uit wilde laten omdat ie knettergek werd van het bezoek. Was inmiddels een of uur 12 s'nachts. Halverwege kotsend in slaap gevallen, en m'n broers vrienden mochten me naar huis brengen. :beer: Daarna door me pa de douche in getrapt om vervolgens daar in slaap te vallen... :grin:

Tazzie

16 , helemaal van de wereld gezopen , wat was dat een goede les :mrgreen:

Drink nu af en toe in gezelschap een bacootje en soms laat ik alles varen en gaan we vol door , zelfs het kotsen (altijd met veel alcohol) vind ik dan allemaal prima en ok :P

Northawke

Wijs gebruiker
Ik geloof 16 of 17 op een verjaardagsfeestje. De keren dat ik echt dronken ben geweest zijn te tellen op de vingers van twee handen. Nooit echt m'n ding geweest.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik was 15. Een vriend van me had 100 euro om uit te geven die avond en die gast was toen helemaal gek van whiskey. Dus ik heb toen een stuk of 10 whiskey's gedronken terwijl ik daarvoor nog nooit alcohol gedronken had... Het grootste gedeelte van de dag erna heb ik boven de wc doorgebracht :flushed:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik was pas écht vaker dronken toen ik 17 was, inmiddels ook alweer een paar jaartjes afgeleerd.. dronken zijn is helemaal niet leuk / nergens voor nodig. M'n laatste keer was overigens wel pas een half jaar geleden.. Met al m'n collega's op een personeelsfeest geweest, iedereen zuipt zich daar altijd vol.. heb ik lekker meegedaan, de volgende dag voelde ik me niet bepaald lekker. =P

steef

Newbie
Op de één of andere manier was alcohol eerst veel leuker om te drinken met me vrienden. Maar nu is de fun er een eind af, misschien komt dat ook wel door de problemen die ik er mee heb gekregen. Maar ik was voor het eerst goed dronken op me 15e en ik ben nog steeds 15 :P . Die dag erna was fucked up. En zeker toen ik me herrinerde wat ik allemaal had uitgespookt. xD

thunder-droopy

Belezen gebruiker
de allereerste keer dat ik lazerus was was ik een jaar of 5 me ouders gingen gourmetten en me moeder had wijn gehaald voor bij de gourmet, en ik wilde ook een beetje natuurlijk. ik kreeg een klein laagje in een glas en na een minuut of 10 viel ik stomlazerus uit de kinderstoel! hahahaha

en op me 13 was ik bewust dronken, deed er een uur over om vanaf de kantine bij ons op de camping naar mijn caravaan te komen. iets wat je normaal in 5 minuten loopt.....
vond er weinig aan. verder nog wel 1 keer dronken geweest ergens rond me 20ste en daarna nooit meer, wel aangeschoten maar niet dronken. vindt het niet echt boeiend om dronken te worden

nicolai

Wijs gebruiker
op me 14e was ik een keer helemaal loos gegaan.

god wat heb ik in die tijd ziek veel gedronken zeg. en ook echt op een zieke manier geleefd. elke dag feest, elke dag drank, altijd katjelam.

zelfs in de pauzes op school stonden we met flessen vodka enzo.

als ik daar nu op terugkijk mis ik het wel en ik vond het echt een te gekke tijd...maar aan de andere kant. het had ook anders gekunt. alleen ik had dit voor geen goud kunnen en willen missen.

Bovenaan