RaoulDukey
Newbie
Heyy lieve mensen, nadat ik al een tijdje op dit forum heb rondgekeken en onwijs veel interessante dingen heb gelezen heb ik ook eindelijk een profiel gemaakt. Ik ben een jongen van 18 jaar en heb ervaring met xtc en wiet. Nu is het alleen zo dat ik de laatste maanden (!) eigenlijk altijd als ik blow paranoia wordt. Ik heb het gevoel dat iedereen me moet pakken en dat iedereen zeg maar ''cool en normaal'' is behalve ik. Ik wordt heel erg schrikachtig en klap eigenlijk altijd dicht en zeg dan niks meer. In grote groepen vind ik het sowieso niet chill. Nu heb ik na 2 jaar met plezier te hebben geblowd beslist om maar te stoppen en dat voelt voorlopig goed aan. (ben pas 2 weken gestopt)
Omdat ik wel geinteresseerd ben in tripmiddelen wil ik graag paddo's uit gaan proberen. Het liefst wil ik eigenlijk lsd een keer gebruiken maar ik heb gelezen dat het beter is om daar mee te wachten als je ouder bent.
Nu is mijn vraag: gaat dat paranoïde zijn een rol spelen als ik paddo's ga nemen??
Omdat ik wel geinteresseerd ben in tripmiddelen wil ik graag paddo's uit gaan proberen. Het liefst wil ik eigenlijk lsd een keer gebruiken maar ik heb gelezen dat het beter is om daar mee te wachten als je ouder bent.