Eerste keer paddo's

Heyy lieve mensen, nadat ik al een tijdje op dit forum heb rondgekeken en onwijs veel interessante dingen heb gelezen heb ik ook eindelijk een profiel gemaakt. Ik ben een jongen van 18 jaar en heb ervaring met xtc en wiet. Nu is het alleen zo dat ik de laatste maanden (!) eigenlijk altijd als ik blow paranoia wordt. Ik heb het gevoel dat iedereen me moet pakken en dat iedereen zeg maar ''cool en normaal'' is behalve ik. Ik wordt heel erg schrikachtig en klap eigenlijk altijd dicht en zeg dan niks meer. In grote groepen vind ik het sowieso niet chill. Nu heb ik na 2 jaar met plezier te hebben geblowd beslist om maar te stoppen en dat voelt voorlopig goed aan. (ben pas 2 weken gestopt)

Omdat ik wel geinteresseerd ben in tripmiddelen wil ik graag paddo's uit gaan proberen. Het liefst wil ik eigenlijk lsd een keer gebruiken maar ik heb gelezen dat het beter is om daar mee te wachten als je ouder bent. :cry: Nu is mijn vraag: gaat dat paranoïde zijn een rol spelen als ik paddo's ga nemen??

dernael

Bewuste gebruiker
Hier lijkt me maar één juist antwoord; Ja, paranoïde gevoelens kun je niet gebruiken tijdens een trip, op welk middel dan ook.

Ik raad het je aan om al die lekkernij nog even te laten liggen, tot je het gevoel hebt dat je er echt klaar voor bent en je je geen zorgen meer maakt.

Hopelijk maak je de juiste keuze.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bedankt voor je reactie. Ik neem aan dat dit dus ook voor de lsd geldt? Dan zit er niets anders op om te wachten. Na veel op dit forum gelezen te hebben snap ik wel dat drugsgebruik heel mooi kan zijn zolang je nadenkt bij wat je doet. Geweldig platform is dit trouwens! Informatie over drugsgebruik wordt hier aangeboden op een manier die niet verheerlijkend is en de gevaren ook blootlegd, mijn complimenten daarvoor.

Denk je trouwens dat het lang duurt voordat ik me weer op gemak voel bij een trip? Ik heb namelijk het gevoel dat het de laatste tijd ook in mezelf sluipt als ik niet geblowd heb. Niet ernstig ofzo maar ik ben zeker wel onzekerder dan voordat ik blowde.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
RaoulDukey zei:
Denk je trouwens dat het lang duurt voordat ik me weer op gemak voel bij een trip?

Jij bent de enige die dit kan ervaren, we kunnen er moeilijk een datum op plakken he :wink:
Hopelijk voor jou trekt het snel weer weg.

Grts

Bovenaan