Eerste keer truffels

IrishCoffee

Experimenterende gebruiker
Het plan is vanmiddag om twee uur voor de eerste keer truffels te gaan gebruiken met 5 vrienden van me. Alleen voel ik me niet helemaal 100% lekker. Ik heb een heel klein beetje hoofdpijn en ben een beetje moe. Dit kan misschien deels zenuwen zijn. Zou het erg zijn twee paracetamol te nemen en dan vanmiddag de truffels?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Klein beetje hoofdpijn en een beetje moe en dan wil je gelijk paracetamol slikken? Als je dat al niet kunt hebben, moet je die truffels misschien ook maar links laten liggen.

IrishCoffee

Het is wel iets meer. Gewoon een beetje een griep gevoel. Wilde het niet echt overdrijven. Vandaar.

Wacky

Badass junkie
Wat een onzin EI, dat heeft er geen fuck mee te maken.

Zowieso, wat is er nou mis met paracetamol tegen hoofdpijn ? Daar is die shit voor bedoeld en daar is niets mis mee zolang je niet elke dag hoofdpijn hebt en een pakje pillen per week opvreet.
Ik neem zelf gewoon oxycontin tegen hoofdpijn aangezien ik dat toch niet meer dan 1 of 2 keer per jaar heb.

Jezelf niet helemaal goed voelen en/of erg zenuwachtig zijn is echter wel een goede reden om niet te trippen. Ik zou even afwachten hoe je je om 2 uur voelt en dan zelf besluiten of je het wel of niet doet, of een heel klein beetje.

Ik weet niet of paracetamol een intereactie heeft met psylocibine.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
IrishCoffee zei:
Het is wel iets meer. Gewoon een beetje een griep gevoel. Wilde het niet echt overdrijven. Vandaar.
Dan is het misschien inderdaad een goed idee om even te wachten. Het is echter geen advies dat ik zelf zou opvolgen.

IrishCoffee

Heb de paracetamol een tijdje geleden genomen. Voel me nu een stuk beter. Hoofdpijn is weg. Kijken hoe ik me rond twee voel en dan kan ik altijd nog beslissen.

Bovenaan