Zoals nooit te voor, gelukkig kan ik er nu weer mee lachen...
Heb een onwijze bad trip gehad
Het begon allemaal erg ruig, de meest extreme visuele trip ooit te voor.
Normaal zag ik vervormingen van mn beeld, maar nu was helemaal niets meer herkenbaar, en ik vond het extreem kikke! Niks van de werkelijkheid stond meer overeind...
echter, mn korte termijnen geheugen begon compleet te vervagen, en t begon echt moeilijk te worden om me te herinneren wie ik was en wat ik gedaan had... en toen dacht ik, kut, dit voelt niet helemaal okay, mn vriendin had hetzelfde...
ik dacht nog bij mn eigen, zal ik maar de suikerpot gaan halen, maar dacht toen och joh dat gaat wel over, niet aan denken en just go with the flow... geen goede keus geweest... t ging van kwaad tot erger, en ik wist totaal niet meer wie ik was, waar ik was, hoe ik er terecht was gekomen... snapte totaal niets meer en voelde mn bewustzijn langzaam weg zakken... omdat ik niet eens meer wist dat ik paddo´s gehad had, en uberhaubt wat paddo´s waren begon toch langzaam een gevoel van paniek op te komen... dan flitste door mn hoofd, misschien ben je wel dood aan t gaan, maar wat is doodgaan

wat betekent dit allemaal. Mn geheugen was nu zo ver vertrokken dat ik nog geen seconde meer terug kon denken en werd ongelooflijk paranoia....
Mn vriendin had (god zei dank) minder geslobbert dan mij van t magische goedje, en was nog in staat het woord 'suiker' te roepen, maar wist ik veel wat in godsnaam suiker was

Ook wist ik niet meer wie mn vriendin was en was dus erg wantrouwend.
Na n flinke tijd hadden we de suiker gevonden, en toen was de vraag, wat moeten we hiermee? Eindelijk wat lepels van t goedje onze keel af gegutst, en vrij snel daarna werd t allemaal wat rustiger in mn hoofd... mn geheugen keerde weer wat terug, en ik wist weer wie ik was en waardoor ik dit allemaal doormaakte... toen kon ik gelukkig ook weer redeneren dat dit kwam door de paddo's, niet echt was, en ik me gewoon moest laten gaan. Vanaf dat punt heb ik een heerlijke trip ervaren, visueel bleef flink alles vervormd, maar ik kon er gelukkig weer van genieten, en we hebben om heel de situatie flink kunnen lachen gieren en brullen.
Volgende keer toch wat minder sterke paddo soep maken! 2 overvolle bakjes waren echt wat te veel van t goede
Nu zit ik nog wat te genieten van flashbacks en n joint... en ik ga zo meteen de foto's van t begin van de avond eens uploaden, vanaf toen ik slecht begon te gaan zijn er (achteraf helaas) geen foto's meer gemaakt.
Och ja, kan gebeuren, volgende keer beter
en op dit nummer begon mn visuele trip eenorm gaaf te worden... alice in wonderland gevoel!
http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3