Flameon zei:Lichamelijk ga je kapot, maar geestelijk nog veeeeeel meer. Je word kort gezegd een ander mens.
Flameon zei:Ik vraag me ook af waarom iemand wekelijks zou willen gebruiken???
weyoun22 zei:Ik heb toen ik 18/19 was ook een tijdlang wekelijks (veel) xtc gebruikt. We zaten meestal met 4 vrienden bij iemand thuis en namen met zijn allen een paar pillen. Na een paar weken haalden we standaard 50 pillen ieder weekend voor ons vieren. We hebben dit toch zeker 3 of 4 maand wekelijks gedaan voordat we promoveerden naar pep.
Achteraf gezien heb ik wel spijt van deze inleidende periode in harddrugs, nu ik weet hoe slecht het eigenlijk is. Op dat moment wisten we eigenlijk totaal niet waar we mee bezig waren.
DarkBeatz zei:Ik begrijp ook niet dat mensen zich niet inlezen, maar misschien ligt dat aan mijn leeftijd (eerste aanraking met drugs, buiten alcohol dan, was toen ik 27 was) maar ik heb echt maanden lang eerst alles zitten omzoeken voor ik uiteindelijk het ging proberen, ik heb zelfs er eerst met mijn arts overgesproken omdat xtc bij normaal gebruik dus minder schadelijk is als alcohol.![]()
DarkBeatz zei:Ik begrijp ook niet dat mensen zich niet inlezen, maar misschien ligt dat aan mijn leeftijd (eerste aanraking met drugs, buiten alcohol dan, was toen ik 27 was) maar ik heb echt maanden lang eerst alles zitten omzoeken voor ik uiteindelijk het ging proberen, ik heb zelfs er eerst met mijn arts overgesproken omdat xtc bij normaal gebruik dus minder schadelijk is als alcohol.![]()
Hebben die mensen met die idiote kaakbewegingen echt niet in de gaten dat ze voor aap lopen?
norco zei:Hebben die mensen met die idiote kaakbewegingen echt niet in de gaten dat ze voor aap lopen?
jawel maar daar geven ze echt niks om (en terecht)
Ik ook.Fresh zei:norco zei:Hebben die mensen met die idiote kaakbewegingen echt niet in de gaten dat ze voor aap lopen?
jawel maar daar geven ze echt niks om (en terecht)
Jij bent er ook zo één?![]()

luchtigtoetje zei:ik had op kerstavond en oud en nieuw (2 weken achter elkaar) in totaal 690mg genomen. Ik moet je zeggen, ik ben nu 12 dagen verder en ik voel me nog steeds af en toe vreemd.
Dat geeft voor mij al aan dat elk weekend geen goed idee is.
CRYSTAL zei:luchtigtoetje zei:ik had op kerstavond en oud en nieuw (2 weken achter elkaar) in totaal 690mg genomen. Ik moet je zeggen, ik ben nu 12 dagen verder en ik voel me nog steeds af en toe vreemd.
Dat geeft voor mij al aan dat elk weekend geen goed idee is.
12 Dagen vind ik wel lang.. vooral als je niet zo heel veel gebruikt
Houden de mensen zich hier ook bezig met supplementen die de stoffen weer aanvullen? zoals Vitamines,5htp en dat soort dingen?
overigens voor alle duidelijkheid probeer ik niet te beweren dat het niet slecht is om elke week mdma te nuttigen! .. maar ik denk wel dat mensen vaker naar de klote gaan, omdat ze geen respect hebben voor de noodsignalen die het lichaam afgeeft, en ze niet voldoende eten of geen moeite doen om de stoffen die ze verbruiken weer aan te vullen.
Wesleyyy zei:Ik ben aan het overwegen om (eenmalig) twee keer op korte tijd (2 weken) een pilletje te nemen. Dit omdat er dan 2 grote feesten achter elkaar zijn, waar ik het liefst wel wat wil gaan gebruiken. Kan gewoon niet kiezen op welke..Tot zo ver deed ik nooit aan het kort op elkaar gebruiken van X, het is tegen die tijd, dat het eerste feest is 9 weken geleden dat ik voor het laatst X gebruikt heb. Dit was overigens mijn eerste keer X.
Dat ik op het tweede feest iets meer nodig ga hebben om het gewenste effect te halen lijkt mij een feit? Maar kunnen er ook nadelige gevolgen zijn bij het twee maal gebruiken op twee weken? Dan denk ik aan een mogelijke harder dipje, of een verzwakt effect tijdens de tweede keer?
Wesleyyy zei:Ik ben aan het overwegen om (eenmalig) twee keer op korte tijd (2 weken) een pilletje te nemen. Dit omdat er dan 2 grote feesten achter elkaar zijn, waar ik het liefst wel wat wil gaan gebruiken. Kan gewoon niet kiezen op welke..Tot zo ver deed ik nooit aan het kort op elkaar gebruiken van X, het is tegen die tijd, dat het eerste feest is 9 weken geleden dat ik voor het laatst X gebruikt heb. Dit was overigens mijn eerste keer X.
Dat ik op het tweede feest iets meer nodig ga hebben om het gewenste effect te halen lijkt mij een feit? Maar kunnen er ook nadelige gevolgen zijn bij het twee maal gebruiken op twee weken? Dan denk ik aan een mogelijke harder dipje, of een verzwakt effect tijdens de tweede keer?