Even voorstellen, GHB tegen depressie

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Tomaat

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
Lachen man echt respect voor een 60 jarige dat die gewoon drugs gebruikt!

nut van die post = nulkommanul

OT: Ik denk dat je de meningen van al die mensen hier eens goed in overweging moet nemen. Het schijnt je inderdaad goed te helpen, je bent niet verslaafd aan de roes die GHB je geeft, en je denkt er nog nuchter over na, overlegt met je huisarts enzovoort.
Denk echter eens goed na over de keerzijde, volledig objectief. GHB is een zeer verslavend middel, en de afkicks zijn niet simpel.

Persoonlijk zou ik je gebruik duidelijk in kaart brengen. Hoeveel je gebruikt, wanneer, om hoelaat, wat de effecten waren. Het klinkt misschien belachelijk, maar hou dit bij op papier. Probeer ook je voorbije gebruik nog te herinneren.

Let er echt op dat er geen stijgende evolutie in komt, en stel voor jezelf ook enkele 'regels' op wanneer je zeker niet wil/zal gebruiken en wanneer wel (vaste dagen?) en hou je daar ook aan.

Klinkt overdreven en te strikt, maar liever dat dan binnen een jaar in GHB rehab zitten denk ik zo. De reguliere antidepressiva zijn misschien veel verslavender, maar ik denk dat de afkick daarvan PEANUTS is in vergelijking met die van GHB. Niet alleen mentaal, maar ook de aanval op je lichaam is belangrijk.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Bedankt voor je posting, Tomaat. Die heeft me (opnieuw) aan het denken gezet.

Tot dusver nam ik de meeste waarschuwingen op dit forum met een korrel zout. Allemaal incognito hulpverleners, gemankeerde heilssoldaten en slachtoffers van te gretig dan wel combinatiegebruik, dacht ik doorgaans. Maar vooral de berichten over subtiele (en minder subtiele) veranderingen in de beleving van GHB vind ik in toenemende mate verontrustend.

Zojuist teruggekeerd van een logeerronde door het hele land, waarin ik bijna geen GHB heb gebruikt (wel bijna elke avond wijn gedronken helaas, maar dit terzijde), keek ik eens naar mijn restvoorraad GBL en GHB. Daaruit maak ik op dat ik vanaf het begin van mijn experiment ongeveer 250 gram GHB heb geslikt. Gedurende de ca 100 dagen sindsdien is dat evengoed gemiddeld 2,5 gram per dag... Vaak gebruikte ik om de 2, 3 dagen, wat betekent dat ik zo'n 6 tot 7 gram per "sessie" nam. Dat vind ik aan de hoge kant, eigenlijk.

Vannacht of morgen maar weer eens een -lagere- dosis proberen. En nauwkeurig de hoeveelheid bijhouden (wat ik al deed, per sessie) maar ook de effecten en GHB-loze tussenpozen (wat ik nog niet echt deed, behalve terloops op dit forum).

Nog een "geluk" dat mijn ervaringen niet meer zo extreem positief zijn als die paar keer in het begin of zoals ik lees in sommige andere posts hier, anders vermoed ik dat ik er al lang geestelijk aan verslaafd was geraakt :rolleyes:

Tomaat

Bewuste gebruiker
SjitHeppens zei:
Bedankt voor je posting, Tomaat. Die heeft me (opnieuw) aan het denken gezet.

Tot dusver nam ik de meeste waarschuwingen op dit forum met een korrel zout. Allemaal incognito hulpverleners, gemankeerde heilssoldaten en slachtoffers van te gretig dan wel combinatiegebruik, dacht ik doorgaans. Maar vooral de berichten over subtiele (en minder subtiele) veranderingen in de beleving van GHB vind ik in toenemende mate verontrustend.

Zojuist teruggekeerd van een logeerronde door het hele land, waarin ik bijna geen GHB heb gebruikt (wel bijna elke avond wijn gedronken helaas, maar dit terzijde), keek ik eens naar mijn restvoorraad GBL en GHB. Daaruit maak ik op dat ik vanaf het begin van mijn experiment ongeveer 250 gram GHB heb geslikt. Gedurende de ca 100 dagen sindsdien is dat evengoed gemiddeld 2,5 gram per dag... Vaak gebruikte ik om de 2, 3 dagen, wat betekent dat ik zo'n 6 tot 7 gram per "sessie" nam. Dat vind ik aan de hoge kant, eigenlijk.

Vannacht of morgen maar weer eens een -lagere- dosis proberen. En nauwkeurig de hoeveelheid bijhouden (wat ik al deed, per sessie) maar ook de effecten en GHB-loze tussenpozen (wat ik nog niet echt deed, behalve terloops op dit forum).

Nog een "geluk" dat mijn ervaringen niet meer zo extreem positief zijn als die paar keer in het begin of zoals ik lees in sommige andere posts hier, anders vermoed ik dat ik er al lang geestelijk aan verslaafd was geraakt :rolleyes:

Klinkt allemaal al beter, een stap dichter bij een 'ideaal' gebruik...
Lukt het wat met die lagere doseringen, zelfde (gewenste) effect?

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Tomaat zei:
Hm, niet echt geloof ik. Gisteren nam ik twee dopjes (ca 5 gram GHB schat ik) nét voor "Silent witness" op Ned 1, wat aanvankelijk een subtiel gevoel van welbehagen gaf. Dat ging echter al gauw over in onbedwingbare slaap, en op 3/4 van de aflevering zat ik letterlijk te dommelen voor de tv :flushed:
Normaal ben ik een onverbeterlijke nachtbraker, maar ik heb dit keer het eind van het programma niet afgewacht en ben naar bed gegaan. Wat ik nog wél altijd heerlijk vind aan GHB, is dat je je er -een beetje- dronken door kunt gaan voelen zonder de volgende dag met een dikke kater te worden afgestraft :grin:

Tomaat

Bewuste gebruiker
SjitHeppens zei:
Tomaat zei:
Hm, niet echt geloof ik. Gisteren nam ik twee dopjes (ca 5 gram GHB schat ik) nét voor "Silent witness" op Ned 1, wat aanvankelijk een subtiel gevoel van welbehagen gaf. Dat ging echter al gauw over in onbedwingbare slaap, en op 3/4 van de aflevering zat ik letterlijk te dommelen voor de tv :flushed:
Normaal ben ik een onverbeterlijke nachtbraker, maar ik heb dit keer het eind van het programma niet afgewacht en ben naar bed gegaan. Wat ik nog wél altijd heerlijk vind aan GHB, is dat je je er -een beetje- dronken door kunt gaan voelen zonder de volgende dag met een dikke kater te worden afgestraft :grin:

Wat is je frequentie van gebruik nu en hoeveel? Kwestie van up-do-date te blijven :grin:

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Momenteel neem ik om de 2, 3 dagen 's avonds ca 3 gram éénmalig zo'n 3 uur voor het slapen. Dat veroorzaakt een ontspannen gevoel in mijn hoofd en mijn lijf, zonder dat ik direct door slaap word overmand. Anders dan van sommige anderen hier te lezen valt, word ik tijdens de roes niet actiever of creatiever, maar tussentijds is daar wel enige sprake van.

Tomaat

Bewuste gebruiker
SjitHeppens zei:
Momenteel neem ik om de 2, 3 dagen 's avonds ca 3 gram éénmalig zo'n 3 uur voor het slapen. Dat veroorzaakt een ontspannen gevoel in mijn hoofd en mijn lijf, zonder dat ik direct door slaap word overmand. Anders dan van sommige anderen hier te lezen valt, word ik tijdens de roes niet actiever of creatiever, maar tussentijds is daar wel enige sprake van.

Dus als ik het goed begrijp voel je je nu veel actiever en creatiever de periodes tussen 2 G 'sessies' in? Dat is al het tegenovergestelde als in begin. Toen je ermee begon ervoer je een fris gevoel.
Soit, als ik eerlijk mag zijn denk ik dat het tijd wordt om af te beginnen bouwen. Overleg daarover best met je huisarts zoals in het begin. Niet omdat je verslaafd bent, maar omdat de kans groot is dat als je op die manier verdergaat, dat wel zal worden.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Nee hoor Tomaat, in het begin voelde ik me ook vooral tussentijds actiever, en (op enkele uitzonderingen na) niet tijdens de roes.
Met deze hoeveelheid en frequentie voel ik me niet echt een probleemgebruiker. Ik zou dit jaren kunnen volhouden, vooropgesteld dat de ingrediënten vrij verkrijgbaar blijven. Wel wil ik experimenteren met de dosering etc. om te kijken of er nóg meer uit te halen valt.

Tomaat

Bewuste gebruiker
SjitHeppens zei:
Nee hoor Tomaat, in het begin voelde ik me ook vooral tussentijds actiever, en (op enkele uitzonderingen na) niet tijdens de roes.
Met deze hoeveelheid en frequentie voel ik me niet echt een probleemgebruiker. Ik zou dit jaren kunnen volhouden, vooropgesteld dat de ingrediënten vrij verkrijgbaar blijven. Wel wil ik experimenteren met de dosering etc. om te kijken of er nóg meer uit te halen valt.

Mijn excuses, dan heb ik een deel uit je beginpost verkeerd begrepen.

Dat over die jaren gebruiken en die frequentie: dat raad ik je echt af. G is heel sneaky, zeker op die manier. Wat ik probeer te zeggen is het volgende: zorg dat het je blijft helpen, maar dat het niet je probleem wordt.

hmkey

Experimenterende gebruiker
Hoe gaat het er inmiddels mee TS?
GHB bestaat inderdaad als medicijn bedoelt voor mensen met narcolepsie met kataplexie bij volwassenen, Xyrem, maarum zeker niet zonder bijwerkingen hoor.
Ben wel benieuwd of dat anti-depressieve effect ed nog altijd aanwezig is?

SjitHeppens

Belezen gebruiker
hmkey zei:
Hoe gaat het er inmiddels mee TS?
De laatste 2 weken heb ik geen GHB gebruikt, want ik was in wijndrinkend gezelschap. Alcohol en GHB zijn nu eenmaal geen dikke maatjes. Eigenlijk zou ik het liefst GHB gebruiken in plaats van alcohol, de roes is vergelijkbaar en zonder kater de volgende morgen. Maar mijn vriendenkring zou raar opkijken als ik, in plaats van waarderend te nippen aan een mooie cabernet, een doppie G achterin mijn mik zou mikken.
Ik kreeg de indruk dat ik sinds ik regelmatig GHB gebruikte, veel meer slaapbehoefte had dan voorheen. Toeval of niet, ik zou het niet weten. Of er nog steeds een opbeurend effect is tussen de GHB-roezen in, zou ik ook niet echt meer met zekerheid kunnen zeggen. Lichamelijke tolerantie? Geestelijke gewenning? Het leven is weer een grijs soort dragelijk, mijn al dan niet gebruik van GHB speelt daar geen in het oog springende rol meer in. :(

langeman

Bewuste gebruiker
Hoe kan het dat je niet goed weet of het positieve effect er nog is? eerst was je er heilig van overtuigd. Kun je iets meer vertellen over hoe het proces gelopen is? Hield je je aan je eigen schema of ben je juist vaker of minder vaak gaan gebruiken.

Je hoort natuurlijk wel vaker dat bepaalde effecten van drugs de eerste keren er wel zijn, maar later niet meer. Misschien geldt dat hier ook. Ik ben wel benieuwd of daar achter te komen is. Als dat namelijk zo is, dan had het sneller vergroten van de tussenperiodes toch goed geweest en dan is dat nuttige info voor een ander die denkt dat GHB hem helpt beter in het leven te staan.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
langeman zei:
Hoe kan het dat je niet goed weet of het positieve effect er nog is? eerst was je er heilig van overtuigd. Kun je iets meer vertellen over hoe het proces gelopen is? Hield je je aan je eigen schema of ben je juist vaker of minder vaak gaan gebruiken.
Tja, hoe kan dat? Het alcoholgebruik sloop er weer in -see above- met zijn eigen psychische dynamiek. Hoewel alcoholgebruik natuurlijk ook "spelen met je leven" (of lever) is, ben ik geen waaghals, dus ik gebruik alcohol en GHB nooit gelijktijdig. Maar wel vaak afwisselend, zodat beide middelen over en weer "ruis" veroorzaken in de beleving.

Ook moet ik bekennen dat ik mijn goede voornemens, om doses en effecten schriftelijk bij te houden, niet consequent ben nagekomen. Ook mijn gebruiksfrequentie was nogal onregelmatig: soms dagelijks, soms eens per 2 of 3 avonden. En de laatste weken dus helemaal niet. Gisteren heb ik weer een voorraadje GHB aangemaakt en geen nieuwe wijn in huis gehaald. Dus wie weet kan ik binnenkort alsnog practisch bruikbare, want puur op GHB-gebruik gebaseerde ervaringsgegevens leveren. :)

langeman

Bewuste gebruiker
Nou, laat het maar weten als je weer opnieuw ervaringen hebt. Ik blijf dit topic volgens. Vind het een interessante.
Wel jammer dat je het niet in dezelfde positieve lijn hebt kunnen doorpakken. Misschien had eerder vergroten van de tussentijd toch beter geweest?

SjitHeppens

Belezen gebruiker
langeman zei:
Nou, laat het maar weten als je weer opnieuw ervaringen hebt.
Momenteel neem ik elke dag GHB. Omgerekend met mijn formule doe ik 4 gram GHB per keer. Dat bezorgt me een lichte roes, soms gevolgd door slaperigheid. Zo'n 3x per week gebruik ik 2x deze dosis op een dag, met een interval van minstens 3 uur.
Ik weet hoe dit klinkt... maar in elk geval bespeur ik (nog) geen negatieve effecten. Waarom ik meer neem dan voorheen? Tegen de verveling vermoed ik. En omdat ik als ik GHB neem, niet in de verleiding kom om alcohol te gebruiken.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Re: Even voorstellen, een jaar later

darkbull zei:
ben heel erg benieuwd hoe het Shitheppens nu vergaat!
Bedankt voor je belangstelling! Tussen september vorig jaar en nu heb ik al wel meer van mijn ervaringen toevertrouwd aan de beide drugforums, maar een algemene update in mijn allereerste topic is wel een goed idee.

Ik gebruik nog GHB. Nog steeds dagelijks. Steeds in doses van 5 ml oplossing, wat met de huidige concentratie neerkomt op 2 gram. Maximaal 3x per etmaal, met een minimale tussenpoos van 3 uur. Het effect is nog ongeveer hetzelfde: een lichte euforie en later slaperigheid.
Hoewel mijn slaapbehoefte is toegenomen, functioneer ik nog ongeveer hetzelfde als voor mijn GHB gebruik. Ik zou niet weten of het één met het ander samenhangt, de verhoogde slaapbehoefte kan ook andere oorzaken hebben.
Tegenwoordig combineer ik de GHB wel met wijn. Ter compensatie ben ik onlangs met het roken van tabak gestopt :)

SjitHeppens

Belezen gebruiker
darkbull zei:
ben je niet meer depressief dan?
Nee, mijn geestestoestand kan ik momenteel niet meer depressief noemen. Eerder berustend, misschien wel onverschillig. Sommige mensen zouden het zelfs apatisch noemen, er komt weinig uit mijn handen.

Ach, ik heb er wel vrede mee. Verbanden tussen mijn geestesgesteldheid en GHB durf ik niet te leggen. Om daarover meer te weten te komen, zou ik met GHB moeten stoppen. Maar daar heb ik bijzonder weinig trek in!

darkbull

Bewuste gebruiker
maar je gebruikte het toch om van een depressie af te komen?

kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de proef op de som te nemen, daar niet van...

SjitHeppens

Belezen gebruiker
darkbull zei:
maar je gebruikte het toch om van een depressie af te komen?
Ja. En volgens mij is dat ook aardig gelukt. Toch?

Ik heb van nature een nogal sombere kijk op de wereld en op mezelf. Eigenlijk altijd al gehad. Dan hoef je echt geen totale ommekeer te verwachten. Tobbers worden nooit zorgenloze levensgenieters. Hoogstens kun je ernaar streven dat negatieve gedachten en gevoelens je wat minder acuut naar de strot vliegen.

GHB dempt die negativiteit. Dat is prettig zolang het duurt, te vergelijken met het effect van zelfmedicatie door alcohol, zonder de straf van een kater. Over evt. positieve effecten tussentijds kan ik niets met zekerheid zeggen. De belangrijkste verbetering in mijn ziektebeeld ontstond door een cursus mindfulness, maar dit terzijde.

Maicol

Wat ShitHEppens zegt kan ik onderschrijven. Ik ben iemand die al een tijdje GHB gebruikt. Vooral mijn alcohol verslaving was de reden om GHB te proberen. Het allermooiste van GHB (tegelijkertijd ook het gevaarlijke) is dat je het absoluut niet met alcohol kunt gebruiken. Ik ben me ervan bewust dat GHB gevaarlijk kan zijn maar heb er toch veel profijt van gehad. Ben van de alcohol af en ben een stuk minder vaak depressief. Het is een groot geheim voor mijn omgeving en wil dit ook zo houden.

Ik gebruik het meerdere keren per week maar heb een heel belangrijke regel die ik in acht houdt. Gebruik nooit onafgebroken en gebruik t niet om in slaap te vallen. Laat altijd tussenpozen van minimaal 18u tussen je gebruik zitten en gebruik nooit langer dan 6uur achter elkaar. Het werkt voor mij aangezien ik op deze manier geen enkel afkickverschijnsel heb wanneer ik enkele weken niet gebruik. Ik hoop dat mensen er iets aan hebben. Ik wil eigenlijk duidelijk maken dat een depressie slopend kan zijn en er echt nog geen medicijn is wat dat kan verhelpen. GHB is het enige wat mij door t leven helpt te slaan en geloof me ik heb alles al geprobeerd. Maar, blijf voorzichtig is wat ik idereen kan aanraden.

Jouw reactie is precies zoals het zit! Ik heb ghb onderschat, en ben er de eerste 2 maanden van mijn gebruik regelmatig van out gegaan. Ik ben zelfs een keer tegen een lantaarnpaal aan gereden terwijl ik mijn best deed om scherp te blijven. Het middel is levensgevaarlijk als je het verkeerd gebruikt, en ghb wordt heel snel verkeerd gebruikt, pas nadat je na schaad en schand wijs bent geworden, ga je het op de juiste manier gebruiken. Ghb heeft door verkeerd gebruik veel kapot gemaakt. Meer dan alcohol, en ik vind ghb ook veel gevaarlijker voor je leven dan drank. Als je het systematisch neemt, verandert je gedragspatroon zodanig dat het iedereen die je goed kent gaat opvallen. Mensen hebben mij aangesproken op mijn actieve en overdreven vrolijke en sociale gedrag. Ik was namelijk altijd depressief en onbereid om verplichtingen op te pakken. Door ghb gebruik, werk ik harder en effectiever. Ik heb mijn schulden geregeld en mijn vrouw krijgt eindelijk de sex die ze verdient. Jij geeft precies de grenzen aan waarbinnen je veilig ghb kan gebruikt voor iedereen is die grens anders, maar bij iets te veel dosering kan je leven een zeer negatieve wenteling maken waar je veel spijt van krijgt en uiteindelijk je depressies alleen maar verergert in plaats van verbetert. Je neemt die ghb tenslotte om uit je depressie te komen, lijkt mij. Maar goed, jij bent duidelijk een ervaren en verstandige gebruiker omdat je ook van je ervaringen hebt geleerd, en ik ben blij voor je dat er geen blijvende negatieve gevolgen zijn voor je. Ik heb mijn gezin diep teleurgesteld door mijn gebruik, maar ik heb het leren doseren, maar ik weet ook hoe verraderlijk het is voor mensen die zich teveel laten gaan in de ghb ik gebruik zelf nog steeds ghb. Ik doe 3 maanden met een halve liter en ik controleer iedere batch altijd met mijn eigen gekochte ph strips om te weten of de ghb niet schadelijk is voor je maag en darm systeem, want ik heb een paar keer meegemaakt dat de ghb te zuur is en ik werd wakker met een gigantisch grote k tstoken huis door snurken en uitdroging. Blijf daarom tijden welke drugsgebruik dan ook te allen tijde je vochthuishouding op peil houden dit is bepalend voor evt blijvende schade door gebruik. Ik vind het belangrijk dat ik mijn ervaring deel, omdat hoe meer gedeelde ervaringen er zijn gepost, hoe beter een googlaar informatie kan vinden.. En hoe betrouwbaarder die info is. Ik vind het belangrijk voor de veiligheid van de gebruiker en iedereen in diens omgeving, weet hoe gevaarlijk ghb kan zijn bij te weinig kennis hoe ermee om te gaan. Voor iedereen die dit leest en van plan is dit middel te gaan gebruiken tegen depressies, of een feestje wil vieren op ghb, zou ik willen adviseren het te doen zoals bovenstaande quote heeft aangegeven. Het wiel is al uitgevonden, zorg dat je dit verstandig gebruikt en hou je verwachtingen neutraal. Het is geen xtc!

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Tien jaren geleden alweer, sinds ik begon met GHB en mijn eerste ervaringen in dit topic opschreef.
En ik gebruik het nog altijd. Met tussentijds kortere en langere perioden van onthouding, omdat GHB en GBL ineens verboden werden en sindsdien steeds minder gemakkelijk om aan te komen. Toen mijn bronnen definitief opdroogden, vond ik een alternatief middel dat nog wel legaal kan worden gekocht, en dat pas in je lichaam wordt omgezet in GHB.
Wat zijn mijn ervaringen in die tien jaar geweest? Dat ik meermalen met loeiende sirenes naar het politiebureau of de intensive care ben vervoerd, dat ik mijn vrienden en familie tot wanhoop heb gedreven, dat mijn kinderen mij niet meer willen kennen... zou deze update waarschijnlijk stukken smeuïger maken.
Helaas, niets van dat alles. Aan sommige voorvallen in mijn leven denk ik af en toe best nog wel terug met spijt, maar die hebben niets te maken met mijn gebruik van GHB.

roesjunkie

Heftig, zeg. Wel leuk dat je 10 jaar later even laat horen hoe het gaat. Dat zie je niet vaak hier. Denk je nu nog steeds dat het heeft geholpen met de depressie?

Een alternatief middel dat pas in je lichaam omgezet wordt naar ghb? Dat is toch gbl, of bedoel je iets anders?

cojonesm

Je houdt jezelf voor de gek met drugs en je bent jezelf niet met GHB op dus ik vind het nogal lariekoek.

cojonesm

Ik zou persoonlijk liever niet continu aan de G willen zitten. Ik ben 6 jaar kliniek in en kliniek uit gegaan. Helaas ben ik nooit uit die depressie gekomen en kon daarom ook niet goed de verslavingsbehandeling volgen. Nu slik ik een half jaar 4x15mg baclofen per dag en mijn stemming is op een ''normaal'' level nu. Ik zit momenteel in een forensische verslavingsafdeling en ik ben nu het oude verslavingsgedrag aan het herkennen en aanpassen. 5G schema's dus. Verder nog een therapie over 'niet meer door het lint' omgaan met spanningen en signalen herkennen. Cognitieve gedragstherapie rondom middelen en psychotherapie en ervaringsgroep een soort NA.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Dat alternatieve stofje heet 1,4 butaandiol, beter bekend als BDO. Ik gebruik dat sinds 2017 zoals ik daarvoor met GHB omging, afgezien van de dosis per keer: Het was best lang zoeken naar de juiste verhouding welbevinden/slaperigheid. Wat dat betreft bleef deze GHB-vervanger toch maar behelpen, eigenlijk. Dus ging ik op zoek naar een middel dat me zowel blijmoediger als minder lethargisch zou maken. Uiteindelijk kwam ik een half jaar geleden uit bij 3-MMC.
Ik werd er precies opgewekt genoeg van, maar mijn gedrag schoot door naar de andere kant: Ik kreeg neurotische trekjes! Mijzelf stoorde dat niet zo, maar mijn omgeving begon zich achter de oren te krabben. Dat bracht me op het idee om 3-MMC voortaan te combineren met BDO.
Die mix verdubbelt als het ware mijn "lol in het leven" en tempert het chaotische gedrag. Onlangs heb ik de dosis en de frequentie verlaagd, het leven moet niet te overdreven leuk worden.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
"Oh god niet weer hé" dat schiet er direct door mijn hoofd als ik 3MMC zie staan.
Zorgen dat je niet aan ghb verslaafd word,lijkt bijna kattenpis als je het met 3MMC vergelijkt.

Ik hoor vaker dat mensen een langere tijd na de 2 uur kunnen teren op het effect. Voor je depressie zelf kan het dus geen kwaad.
3MMC wel, je gaat er de volgende dag(zo niet na een veel langere periode) de prijs voor betalen. Dat lekkere gevoel van 3MMC is voor een gedeelte een lening van stofjes. Dat kan je alleen maar rechttrekken door de stoffen (omdat het op is of aangetast) op te sparen. Waardoor je meer depressieve klachten krijgt.

On topic..slik of snuif je. En welke dosissen zijn je combi?

Ik wil geen partypooper zijn met m'n 'drugs is slecht. Maarr..Vroegah was heroïne de drugs dat als je eenmaal nam, je hooked was..
Begin steeds meer te denken dat 3MMC ook bij dat rijtje kan qua cravings.

Verder vind ik het een goede post van je
Omdat ie eerlijk is, dat is altijd leerzaam.

Laatst bewerkt:

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik weet dat je niet naar verkooppunten mag vragen, mag ik wel vragen in welke richting ik moet zoeken?

Google levert niets op en het is volkomen legaal...

roesjunkie

Ah ja, BDO dat dacht ik al, maar kon even niet meer op de naam komen. Dat wordt dan weer gebruikt om gbl te maken, toch? Kwam het laatst op een darknet market tegen. Ik wist niet dat dit in het lichaam ook omzet naar ghb.

3MMC gebruik ik zelf niet, maar de mensen in mijn omgeving die dat wel doen gaan allemaal één voor één gebukt. Komt ook aardig veel negatief in het nieuws de laatste tijd. Wees voorzichtig...

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Mrloverdj, je verbaast me. Bijna in één adem zing je mee in het koor van onheilsprofeten én vraag je naar leveranciers. Ik kan dat niet goed rijmen. Alleen al daarom ga ik op dat laatste niet in.
Wat je andere vragen betreft: Snuiven, daar begin ik niet aan. Mijn 3-MMC dosis is 125 mg, opgelost in water. Met minstens 5 uur tussen twee doses, ik houd dat normaliter nauwkeurig aan en bij. Afgelopen zaterdagavond was ik bij hoge uitzondering slordig, wat resulteerde in langdurige slapeloosheid en mijn eerste post na meer dan 4 jaar radiostilte.
Zoals ik eerder al zei combineer ik de 3-MMC met 1,4-butaandiol, onverdund 1,2 ml per keer. En ik weeg 82 kilo, om gelijk maar bij alle variabelen een waarde in te vullen :).

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Mrloverdj, je verbaast me. Bijna in één adem zing je mee in het koor van onheilsprofeten én vraag je naar leveranciers. Ik kan dat niet goed rijmen. Alleen al daarom ga ik op dat laatste niet in.
Wat je andere vragen betreft: Snuiven, daar begin ik niet aan. Mijn 3-MMC dosis is 125 mg, opgelost in water. Met minstens 5 uur tussen twee doses, ik houd dat normaliter nauwkeurig aan en bij. Afgelopen zaterdagavond was ik bij hoge uitzondering slordig, wat resulteerde in langdurige slapeloosheid en mijn eerste post na meer dan 4 jaar radiostilte.
Zoals ik eerder al zei combineer ik de 3-MMC met 1,4-butaandiol, onverdund 1,2 ml per keer. En ik weeg 82 kilo, om gelijk maar bij alle variabelen een waarde in te vullen :).
Woo zo was mijn zeker post niet bedoeld! Nee ik wil absoluut geen verkooppunten en verkopers etc! Heb ze wel eerder gemeld zodat ze ban kregen.

Ik heb misschien de verkeerde woorden gebruikt, excuus daarvoor!

Ik zal het opnieuw proberen...TO heeft het over een vervanger van GHB.. volkomen legaal. Ben zelf wel wat thuis in medicatie en dope die op je gaat B receptoren werken, daarom brak ik mijn kop er zo over.(hoe dan?) Een fictief voorbeeld.. stel TO zou zeggen 'Hét' is een RC..OK..dat kan niet verkeerd worden opgepakt toch?..is geen verkooppunt of dealer.

Maar dan kan ik mij verdiepen in de Research chemicals en specifiek die eenzelfde werking kunnen hebben zoals TO omschrijft.

Heb ik het nu duidelijker uitgelegd?
Ik zal kijken of ik die post aan kan passen.

Laatst bewerkt:

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Laatste maar belangrijkste noot:
Dit is door mijn onzorgvuldigheid een grote miscommunicatie geworden in hoe ik de info tot mij nam.

Kan haast niet anders dan dat ik jouw post van 17.22 te slordig heb gelezen. Er staat duidelijk dat dat 'stofje' wat ik niet kende en dus zo Nieuwsgierig naar was de butaandiol was.

Ergens in mijn kop.kwam.de vragende conclusie of je dan 3mmc, butaan(wat ik.tot nu niet kende).en nog een vervangend stofje voor de G mixte..en of je dat elke dag deed.

Anyway, ik bedoelde het echt heel goed,.en vind leden zoals jij juist een verrijking voor het forum, eerlijk en leerzaam. Zo jeetje 3at heb ik er nu een kutgevoel over zeg dat ik als een betweterig persoon die hengelt naar dope overkomt :(

Misschien ben ik te sensitive. Ben gewoon altijd heel eager naar nieuwe dingen leren, soms op het obsessieve af.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Geen paniek Mrloverdj :) .
Meteen je laatste vraag maar beantwoorden: Ja ik gebruik dagelijks. En eigenlijk al die tijd al dezelfde doses wanneer ik eenmaal de voor mij optimale hoeveelheid van iets had uitgevogeld. Ik zie mezelf eerder als een gewoontegebruiker dan als een verslaafde. Geloof het of niet, dat is mij om het even.
Ook nooit last gehad van onweerstaanbare "cravings" of andere zware onthoudingsverschijnselen. Niet na het stoppen met drank of sigaretten, ook niet wanneer de GHB een tijd niet beschikbaar was. Wel na het minderen met antidepressiva, daar was ik bijna in gebleven...

Dopemonster

Bewuste gebruiker
Geen paniek Mrloverdj :) .
Meteen je laatste vraag maar beantwoorden: Ja ik gebruik dagelijks. En eigenlijk al die tijd al dezelfde doses wanneer ik eenmaal de voor mij optimale hoeveelheid van iets had uitgevogeld. Ik zie mezelf eerder als een gewoontegebruiker dan als een verslaafde. Geloof het of niet, dat is mij om het even.
Ook nooit last gehad van onweerstaanbare "cravings" of andere zware onthoudingsverschijnselen. Niet na het stoppen met drank of sigaretten, ook niet wanneer de GHB een tijd niet beschikbaar was. Wel na het minderen met antidepressiva, daar was ik bijna in gebleven...
Zou dan toch maar uitkijken met elke dag ghb gebruiken hoor! Er komt een keer dat je hooked raakt als je zo erg met vuur speelt. Je kan beter een beetje minderen maar das aan jou, eigen verantwoordelijkheid. Verder het gaat je goed hoop ik.

SneeuwStorm

Belezen gebruiker
Als ik het goed lees is TS inmiddels 70+.. En zeker niet het voorbeeld voor iedereen. Maar volgens mij maakt hij er wel het beste van. Top man.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan