favoriete standje

lullo

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Wij vrouwen zijn geweldige actrices :wink:
Als je er zo over denkt dan heb ik zwaar medelijden met je.
Een man, als ik naar mezelf kijk tenminste, wil niets liever dan een vrouw zoveel mogelijk te laten genieten.
Het is fantastisch als een vrouw aanwijzingen geeft over wat ze lekker vindt.
Het is een mega afknapper wanneer een vrouw net doet of ze klaarkomt.
Hoop echt nooit zulke vrouwen in mijn bed te krijgen want die snappen dus helemaal niks, nada, noppes van zichzelf en van mannen.

caatje

Badass junkie
lullo zei:
caatje zei:
Als je er zo over denkt dan heb ik zwaar medelijden met je.
Een man, als ik naar mezelf kijk tenminste, wil niets liever dan een vrouw zoveel mogelijk te laten genieten.
Het is fantastisch als een vrouw aanwijzingen geeft over wat ze lekker vindt.
Het is een mega afknapper wanneer een vrouw net doet of ze klaarkomt.
Hoop echt nooit zulke vrouwen in mijn bed te krijgen want die snappen dus helemaal niks, nada, noppes van zichzelf en van mannen.

Ooit van een sarcastisch grapje gehoord? Je mag best faken hoor als je antwoord geeft :wink: .

lullo

caatje zei:
Ooit van een sarcastisch grapje gehoord? Je mag best faken hoor als je antwoord geeft :wink: .
:grin: Daar had je mij ff lekker op de kast maar heb wel ff duidelijk kunnen spuien hoe ik over faken denk. :grin:
Dus mocht je ooit bij mij in bed belanden......
Overigens is mijn favoriete standje nog altijd de 'italiaanse kroonluchter'.

Judas

Wijs gebruiker

69 :grin: 69 :openmouth: 69 :P 69 :mrgreen: 69 :tearsofjoy: 69 :P 69 :openmouth:69 :) 69 :openmouth: 69 :flushed: 69 :hearteyes: 69 :grin:69 :P 69 :wink: 69

hoewel ie andersom, sit on my face babe, het lekkerste is :beer:

3970

Wijs gebruiker
Omdat ik geen "kuis" plaatje kon vinden van het volgende standje, heb ik hem maar in een link gezet, dus alleen klikken als je 18+ bent :grin:
Moeilijk standje

Dat is een heel lekker standje, zowel voor anaal als vaginaal!! :hearteyes:

En voor de bisexuele mannen; check deze! Fun for three!! :rolleyes: Oja, homofobe mannen, mannen met anaalvrees of stoere macho's; niet klikken!!!

:hearteyes:

Drientje

DF-koning
3970 zei:
Omdat ik geen "kuis" plaatje kon vinden van het volgende standje, heb ik hem maar in een link gezet, dus alleen klikken als je 18+ bent :grin:
Moeilijk standje

En voor de bisexuele mannen; check deze! Fun for three!! :rolleyes: Oja, homofobe mannen, mannen met anaalvrees of stoere macho's; niet klikken!!!

Oh oh, ik ben niet 18 + en ik klikte toch... Krijg ik nu straf? :hearteyes: :tearsofjoy:

3970

Wijs gebruiker
Drientje zei:
3970 zei:
Moeilijk standje

Oh oh, ik ben niet 18 + en ik klikte toch... Krijg ik nu straf? :hearteyes: :tearsofjoy:

Jazeker, maar daar weet ik weer een ander standje voor!!!

Drientje

DF-koning
3970 zei:
Drientje zei:
3970 zei:
Moeilijk standje

Jazeker, maar daar weet ik weer een ander standje voor!!!
ROFL!!!!

cronos

Wijs gebruiker
sexgeobsedeerde mensen :angry: :angry: :angry: ...neuken in het strontgaatje,trio's,favoriet standje...waar gaat dat hier al heen? ,is dat zo nodig om voor iedereen hier,je sexuele behoeftes of fantasiëen bloot te leggen? :angry: :angry: :angry:

Ellesdee

Badass junkie
cronos zei:
sexgeobsedeerde mensen :angry: :angry: :angry: ...neuken in het strontgaatje,trio's,favoriet standje...waar gaat dat hier al heen? ,is dat zo nodig om voor iedereen hier,je sexuele behoeftes of fantasiëen bloot te leggen? :angry: :angry: :angry:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

cronos

Wijs gebruiker
ellesdee heeft weer pret hé :tearsofjoy: ,maar klinken die spreuken hier niet veel mooier,dan jullie strontgeneuk? leve de romantiek!!!!

Een dag zonder jou is als verdriet zonder een traan. Een nacht zonder jou is als blijdschap zonder een lach. Maar 1 seconde het gevoel van jouw kus maakt alles weer goed.

Ik hou van 2 dingen, van rozen en van jouw. Van rozen maar heel even, maar van jouw m'n hele leven.

Je moet me geloven dat je nooit in mijn hartje zult uitdoven. Alleen jij kan mijn gevoel vertalen en blijf je voor altijd in mijn hartje stralen!

Wacky

Badass junkie
Juist ja ! zoals in een ander topic al naar voren kwam (iets van een stukje uit een vrouwenblad) jullie zijn gewoon kapotgeneukt ! :grin:

cronos

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Juist ja ! zoals in een ander topic al naar voren kwam (iets van een stukje uit een vrouwenblad) jullie zijn gewoon kapotgeneukt ! :grin:
zijn ze kapotgeneukt denk je :rolleyes: ,hopelijk niet :( ,ik wil helemaal niet dat deze leuke meiden reeds kapotgeneukt zijn :wink:,ik wil ze gewoon wat meer doen inzien,dat niet alleen de lustsex( :rolleyes: )het belangerijkste is...maar dat tevens een lief woordje,een kusje,een knuffel,... enorm deugd kan doen :hearteyes:

Ellesdee

Badass junkie
cronos zei:
ellesdee heeft weer pret hé :tearsofjoy: ,maar klinken die spreuken hier niet veel mooier,dan jullie strontgeneuk? leve de romantiek!!!!

Een dag zonder jou is als verdriet zonder een traan. Een nacht zonder jou is als blijdschap zonder een lach. Maar 1 seconde het gevoel van jouw kus maakt alles weer goed.

Ik hou van 2 dingen, van rozen en van jouw. Van rozen maar heel even, maar van jouw m'n hele leven.

Je moet me geloven dat je nooit in mijn hartje zult uitdoven. Alleen jij kan mijn gevoel vertalen en blijf je voor altijd in mijn hartje stralen!

ah bah xD

cronos

Wijs gebruiker
hoezo bah :angry: :angry: :angry: ,vind je dat nu niet mooi die spreuken?all you need is love,tataratataaaaaaaaa...all you need is love,tataratataaaaaaaaa... :rockband:
vreemd dat er hier nog geen topic"plassex"bestaat :openmouth:

Judas

Wijs gebruiker
cronos zei:
vreemd dat er hier nog geen topic"plassex"bestaat :openmouth:

Het feit dat je er op wijst geeft aan dat je diep van binnen zelf dit topic wilt starten :tearsofjoy:

Let's go for it Cronos!!!! Gaan met die banaan :grin:

Drientje

DF-koning
cronos zei:
Wacky zei:
zijn ze kapotgeneukt denk je :rolleyes: ,hopelijk niet :( ,ik wil helemaal niet dat deze leuke meiden reeds kapotgeneukt zijn :wink:,ik wil ze gewoon wat meer doen inzien,dat niet alleen de lustsex( :rolleyes: )het belangerijkste is...maar dat tevens een lief woordje,een kusje,een knuffel,... enorm deugd kan doen :hearteyes:
Ai, ik ben al verpest. Met dank aan de mannen wil ik nooit meer een relatie zoals ik die hebt gehad. Van mij mag nu alles, dan word ik nooit meer zo gekwetst als eerst, zie het als zelfbecherming.

Leve vreemdgaan en anale seks!

buzzrider

Wijs gebruiker
caatje zei:
buzzrider zei:
Drientje zei:
@ buzzrider, het werkt heus niet bij elke vrouw! Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik simpel weg niet klaar kan komen van neuken alleen. En denk nou niet dat ik dat niet geprobeerd heb, bij geen enkele man lukt het tot nu toe... Niet dat ik daar mee zit, ik ben schijnbaar zo uniek dat ik de enige ben die het voorelkaar krijgt :grin: ...

X
wedden dat ik het kan ? :grin:

neenee, juist ik heb daar ook al van gehoord. ik denk dat er zelfs een groot deel is van de vrouwen die dit niet kunnen met de penetratie alleen.
(toch is het bij mij tot nu toe al veel gelukt :grin: )

30% van de vrouwen is in staat om een orgasme te krijgen via penetratie alleen... de overige 70% moet echt een handje helpen!

Nou, ik snap het sarcasme wel :grin:
Ik ben wel zeker dat het toen echt was, anders zou ze echt eens moeten gaan acteren. Het trillen met de benen enal was erbij :sunglasses: :grin:

3970

Wijs gebruiker
buzzrider zei:
Ik ben wel zeker dat het toen echt was, anders zou ze echt eens moeten gaan acteren. Het trillen met de benen enal was erbij :sunglasses: :grin:

LOL!! Regel 7 in het handboek voor de moderne vrouw "Hoe fake ik een natuurgetrouw orgasme?"

7-Schud/tril met je benen/armen/lichaam alsof je het extreem koud hebt. Dit is een erg sterke handeling in het benadrukken van de hevigheid van het orgasme.

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

buzzrider

Wijs gebruiker
3970 zei:
buzzrider zei:

LOL!! Regel 7 in het handboek voor de moderne vrouw "Hoe fake ik een natuurgetrouw orgasme?"

7-Schud/tril met je benen/armen/lichaam alsof je het extreem koud hebt. Dit is een erg sterke handeling in het benadrukken van de hevigheid van het orgasme.

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
ja, oke :grin:
ik snap wat je wilt zeggen, maar toch is het zo. geen een van ons mannen kan weten of het echt of fake is, dat is en zal zo blijven. maar ik ben er toch wel van overtuigd :P
bovendien was ik de eerste met wie ze ooit iets deed, ze was 14 en had in haar leven nog maar 1 piemel gezien. dan zoek je volgens mij ook niet echt op in dat handboek van jou hoe je een orgasme moet faken

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
buzzrider zei:
geen een van ons mannen kan weten of het echt of fake is, dat is en zal zo blijven

bwa, ik kan u verzekeren dat je het wel merkt als je al een referentie hebt, tenzij ze het echt serieus goed kan faken. enigste probleem: als je hen dan zegt dat faken niet hoeft en je liever hebt dat ze of klaarkomt of niet, zijn er 3 mogelijkheden:
- ze liegt en zegt dat het wel zo was; afknapper dus, ik hoef geen gelieg over zoiets
- ze is kwaad en in de eer gekrenkt omdat je het doorhebt; kan wel eens einde relatie zijn
- ze zegt 'damn, ik dacht echt dat je het niet door ging hebben', je lacht er eens mee en het gebeurt niet meer; daarmee ben ik nog steeds samen

Doggy en lepeltje :hearteyes:
Af en toe is wa wilder mag ook wel :rolleyes:

En idd ik denk ni da mannen fake kunnen achterhalen,elke vrouw faked wel eens omdat ze weten dat hij anders teleurgesteld is.

:stoned:

buzzrider

Wijs gebruiker
elstinkydermeister zei:
buzzrider zei:
geen een van ons mannen kan weten of het echt of fake is, dat is en zal zo blijven

bwa, ik kan u verzekeren dat je het wel merkt als je al een referentie hebt, tenzij ze het echt serieus goed kan faken. enigste probleem: als je hen dan zegt dat faken niet hoeft en je liever hebt dat ze of klaarkomt of niet, zijn er 3 mogelijkheden:
- ze liegt en zegt dat het wel zo was; afknapper dus, ik hoef geen gelieg over zoiets
- ze is kwaad en in de eer gekrenkt omdat je het doorhebt; kan wel eens einde relatie zijn
- ze zegt 'damn, ik dacht echt dat je het niet door ging hebben', je lacht er eens mee en het gebeurt niet meer; daarmee ben ik nog steeds samen
Dan zit je nog steeds met die drie mogelijkheden, en die zijn niet alledrie even goed.

Anders richt ik me eens op de vrouwelijke DF's: geef een schatting van het aantal gefakete orgasmes tov de echte die je al meemaakte....

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
orgasme faken voor mannen.

pak he handzeeppompje, en leg deze in warm water (20 minuten)

smokkel die in het bed.

Na een bepaalde tijd, zeg "oef" en begin als een idioot op het zeeppompje te drukken

:wink:

cronos

Wijs gebruiker
niet specifiek een voorkeur,bij iedere vrouw is het anders,bij de ene kan je meer genot hebben van een bepaald standje,terwijl het bij een andere leuker is met een ander standje,comprende? :wave:

lullo

loadrunner zei:
orgasme faken voor mannen.

pak he handzeeppompje, en leg deze in warm water (20 minuten)

smokkel die in het bed.

Na een bepaalde tijd, zeg "oef" en begin als een idioot op het zeeppompje te drukken

:wink:

Slecht plan, ruikt toch echt anders en ze gaat zo schuimbekken als ze het doorslikt :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
buzzrider zei:
elstinkydermeister zei:
buzzrider zei:

Dan zit je nog steeds met die drie mogelijkheden, en die zijn niet alledrie even goed.

Anders richt ik me eens op de vrouwelijke DF's: geef een schatting van het aantal gefakete orgasmes tov de echte die je al meemaakte....

Fake: op 1 hand te tellen. Echt: ik zou t echt niet weten, veeeeeeeeeeeel.

Bovenaan