favoriete standje

webjunk

Newbie
Schildpadje

Lepelrekje

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
dat zij wijdbeens ligt en met haar handen haar enkels naar achteren trek zo dat zij volledig open ligt het is erg fijn voor de man want hij kan heel diep door drukken en omdat zij in deze houding ligt word de g-spot in een lijn gelegd met de vagina ingang en is dus beter bereikbaar.

Dus voor de dames onder ons{t'is ff wennen maar als je eenmaal goed ligt merk je het wel hahahaha}

En voor de mannen als je het eenmaal door hebt is het hemels.

Tip voor de man: Wissel je stooten af 3keer langzaam en diep en dan 3keer kort en snel

dit zorgt er voor dat je niet te snel komt en minder snel kramp in je benen krijgt.

Want als je het goed doet en zij begint te komen trekken haar spieren samen en word haar opening kleiner en dat is weer lekkerder voor jou en kunnen jullie samen goddelijk klaarkomen

Want er is niks fijner als beide in de 7e hemel te belanden tegelijkertijd.

maar mannen het gaat allemaal om gevoel en dat zegt ook direct iets of je je in kunt leven in een ander. of dat je gewoon een egoist bent en allen voor zijn eigen plezier gaat.

Dus zou zeggen veel plezier

En als je goed zit merk je het wel hahahahahahaaha :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind eigenlijk bijna alles prima. Doggystyle is wel echt een favoriet maar iets waarbij je elkaar aankijkt en zij haar nagels van geilheid in je rug zet :P Das ook geil.. Moet geen pijn doen natuurlijk :P

Gemini

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ik vind eigenlijk bijna alles prima. Doggystyle is wel echt een favoriet, maar iets waarbij je elkaar aankijkt en ik mijn nagels van geilheid in zijn rug zet :P Das ook geil.. Moet geen pijn doen natuurlijk :P

Sarai

Newbie
iig bovenop, onderop verveel ik me dood
beetje als een zak aardappelen waar een beetje in wordt geprikt en gewroet =p

-spaceman-

Badass junkie
Drientje zei:
Sarai zei:
:tearsofjoy: Dat heb ik nou ook altijd...

nou nou nou zeg... al die inspanning dus voor niets?? dacht het niet want op de juiste manier kom ik toch goed bij jullie g-spot...

Gemini

Badass junkie
Drientje zei:
Sarai zei:

Ben ik het niet mee eens, ik vind bovenop juist lang niet altijd even prettig. In ieder geval niet voor een hele lange tijd, ik heb gauw last van m'n rug en dat begin ik dan te voelen.
En als een jongen weet wat ie doet, kan ik me prima vermaken als ik onder lig.

Drientje

DF-koning
-spaceman- zei:
Drientje zei:
Sarai zei:

nou nou nou zeg... al die inspanning dus voor niets?? dacht het niet want op de juiste manier kom ik toch goed bij jullie g-spot...
Ik kom niet klaar van neuken alleen en dan is doggystyle gewoon het fijnste. Missionaris heb ik echt helemaal niets aan.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gemini zei:
Drientje zei:
Sarai zei:

Ben ik het niet mee eens, ik vind bovenop juist lang niet altijd even prettig. In ieder geval niet voor een hele lange tijd, ik heb gauw last van m'n rug en dat begin ik dan te voelen.

mee eens, onderop vind ik ook vaak heel romantisch, je zit in elkaar verstrengeld en je gezichten zijn heel dichtbi :)

Gemini

Badass junkie
vode zei:
Gemini zei:

mee eens, onderop vind ik ook vaak heel romantisch, je zit in elkaar verstrengeld en je gezichten zijn heel dichtbi :)

Idd, dat vind ik er ook fijn aan. Je kan zo heel rustig en intiem seks hebben, maar ook harder.

buzzrider

Wijs gebruiker
Anders misschien een tip die de vrouwen ons kunnen geven ? Omdat we blijkbaar toch niet doen wat jullie willen :P
Zeg het, wat moeten we anders doen ? Help je mannelijke DF-medemens :wink:

Ellesdee

Badass junkie
buzzrider zei:
Anders misschien een tip die de vrouwen ons kunnen geven ? Omdat we blijkbaar toch niet doen wat jullie willen :P
Elke vrouw is anders :wink:

Drientje

DF-koning
Ellesdee zei:
buzzrider zei:
Elke vrouw is anders :wink:
En elke keer seks is anders en met wie. Tis elke keer weer een ontdekkings reis.

Bovenaan