Mindgamer zei:![]()
Doggystijl met een verlept, labiel wijf![]()
cropp zei:Mindgamer zei:![]()
Doggystijl met een verlept, labiel wijf![]()
en dan ga je voor doggy omdat je dan haar kop niet hoeft te zien of niet
Als je als man lekker kan beffen dan is 69 erg lekker. Anders heb ik toch het idee dat mijn input het nooit haalt bij die van de man.Extisi zei:
Drientje zei:Als je als man lekker kan beffen dan is 69 erg lekker. Anders heb ik toch het idee dat mijn input het nooit haalt bij die van de man.Extisi zei:
TrippyShit zei:Ik vind eigenlijk bijna alles prima. Doggystyle is wel echt een favoriet, maar iets waarbij je elkaar aankijkt en ik mijn nagels van geilheid in zijn rug zet :P Das ook geil.. Moet geen pijn doen natuurlijk :P
Sarai zei:iig bovenop, onderop verveel ik me dood
beetje als een zak aardappelen waar een beetje in wordt geprikt en gewroet =p
Drientje zei:Sarai zei:iig bovenop, onderop verveel ik me dood
beetje als een zak aardappelen waar een beetje in wordt geprikt en gewroet =pDat heb ik nou ook altijd...
Drientje zei:Sarai zei:iig bovenop, onderop verveel ik me dood
beetje als een zak aardappelen waar een beetje in wordt geprikt en gewroet =pDat heb ik nou ook altijd...
Ik kom niet klaar van neuken alleen en dan is doggystyle gewoon het fijnste. Missionaris heb ik echt helemaal niets aan.-spaceman- zei:Drientje zei:Sarai zei:iig bovenop, onderop verveel ik me dood
nou nou nou zeg... al die inspanning dus voor niets?? dacht het niet want op de juiste manier kom ik toch goed bij jullie g-spot...
Gemini zei:Drientje zei:Sarai zei:iig bovenop, onderop verveel ik me dood
Ben ik het niet mee eens, ik vind bovenop juist lang niet altijd even prettig. In ieder geval niet voor een hele lange tijd, ik heb gauw last van m'n rug en dat begin ik dan te voelen.
En als een jongen weet wat ie doet, kan ik me prima vermaken als ik onder lig.
vode zei:Gemini zei:Ben ik het niet mee eens, ik vind bovenop juist lang niet altijd even prettig. In ieder geval niet voor een hele lange tijd, ik heb gauw last van m'n rug en dat begin ik dan te voelen.
En als een jongen weet wat ie doet, kan ik me prima vermaken als ik onder lig.
mee eens, onderop vind ik ook vaak heel romantisch, je zit in elkaar verstrengeld en je gezichten zijn heel dichtbi![]()
Elke vrouw is andersbuzzrider zei:Anders misschien een tip die de vrouwen ons kunnen geven ? Omdat we blijkbaar toch niet doen wat jullie willen :P
Zeg het, wat moeten we anders doen ? Help je mannelijke DF-medemens![]()
En elke keer seks is anders en met wie. Tis elke keer weer een ontdekkings reis.Ellesdee zei:Elke vrouw is andersbuzzrider zei:Anders misschien een tip die de vrouwen ons kunnen geven ? Omdat we blijkbaar toch niet doen wat jullie willen :P
Zeg het, wat moeten we anders doen ? Help je mannelijke DF-medemens![]()
![]()
Oh egt? O___.’Wromtraxe zei:SM is veelzijdig. SM is geen standje
WTF, jij weet echt niet waar je het over hebt he? Ga naar je loverboy en neuk nog wat toeristenscenemeisjeedana zei:Oh egt? O___.’Wromtraxe zei:SM is veelzijdig. SM is geen standje
Drientje zei:WTF, jij weet echt niet waar je het over hebt he? Ga naar je loverboy en neuk nog wat toeristenscenemeisjeedana zei:Oh egt? O___.’Wromtraxe zei:SM is veelzijdig. SM is geen standje