Chemical zei:
Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd.
Ooh, had dan meteen gezegd dat je er zo eentje bent, dat had je een hoop moeite kunnen besparen. Als jij denkt dat die groene naam en het aantal posts iets zeggen over geloofwaardigheid dan zegt dat wederom meer over jou dan over mij. Die groene letters betekenen alleen maar dat ik de rotzooi hier opruim en het aantal posts dat ik hier lang zit.
het zegt duidelijk iets over de geloofwaardigheid ? We plaatsten links van uitslagen van onderzoek en toch geloofde ze jou, ken je nog iets anders waar dat aan kan liggen?
Als je zo graag je discussies wilt "winnen" moet je met goede argumenten komen en als die gebaseerd zijn op feiten graag met een goede bron als onderbouwing. Jij kunt dit blijkbaar niet en mij er dan ook nog de schuld van geven! Jij moet je schamen.
Net als hierboven, er zijn links geplaatst die zijn gebaseerd op feiten.
Chemical zei:
De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.
Dus omdat mijn naam groen is ben ik geloofwaardiger dan de wetenschap? Aww, shucks, houd op hoor, straks ga ik nog blozen. Je ziet zelf toch ook wel dat dit je reinste onzin is? Als ik mijn ervaring deel ben ik ineens zielig en val ik jullie persoonlijk aan en kunnen jullie de discussie niet winnen omdat ik meer posts heb? Hoe kansloos wil je het hebben?
Zie eerste
Chemical zei:
Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.
Als je een vervangende drug voor alcohol moet zoeken om je zelfrespect te tonen dan zul je inderdaad wel het laagste van het laagste zijn, dan snap ik wel dat je zoiets nodig hebt, ja.