Geef me nadelen van Cannabis?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chemical zei:
duh, van te weinig suiker ben je moe en van teveel suiker ben je moe, als er 1 ding algemeen geweten is, is het dit wel.
En elke keer als ik blowde was hij erbij. Rot toch op man. Leg je er nou gewoon bij neer dat ook wanneer iets wetenschappelijk onderzocht is, de kans op andere uitkomsten niet voor 100% ontnomen hoeft te zijn.

Chemical

Belezen gebruiker
Of "Je eet niet genoeg suiker." en als ik dat dan wel zeg te doen, kom jij met: "Oh, dan eet je vast te veel
Daarover gaat het en niet over jou. Wat hij zegt zou kunnen kloppen en jij haalt er de gein mee uit, beetje mod onwaardig. Ipv met deftige argumenten af te komen probeer je ons gewoon de hele tijd te raken.

maar goed, moe zijn en pleinvrees mogen van mij ook op het lijstje van de nadelen, als je zeker weet dat je suiker toen in balans was dan zal het wel echt een nadeel zijn, pleinvrees daar heb ik zelf nog nooit last van gehad maar vrienden van me waarmee ik af en toe samen blow hadden het wel.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chemical zei:
Daarover gaat het en niet over jou. Wat hij zegt zou kunnen kloppen en jij haalt er de gein mee uit, beetje mod onwaardig. Ipv met deftige argumenten af te komen probeer je ons gewoon de hele tijd te raken.
Err.. wát!? Ik haal nergens "gein mee uit", ik ontkracht z'n argument met een tegenargument. Het feit dat jij het verkeerd opvat zegt meer over jou dan over mij. Ik probeer niemand "te raken", ik vertel hoe ik het ervaren heb en dan komt er zo iemand die mij gaat vertellen dat dat niet kan. Dat gaat er bij mij niet in, nee.

Chemical zei:
maar goed, moe zijn en pleinvrees mogen van mij ook op het lijstje van de nadelen, als je zeker weet dat je suiker toen in balans was dan zal het wel echt een nadeel zijn, pleinvrees daar heb ik zelf nog nooit last van gehad maar vrienden van me waarmee ik af en toe samen blow hadden het wel.
Met pijn en moeite leg je je erbij neer dat ik mogelijk gelijk zou kunnen hebben. Wat is er in godsnaam zo bijzonder aan dat spul dat je het koste wat kost moet verdedigen en iedereen die er tegenin gaat bijna beschuldigt van heiligschennis?

Chemical

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
je probeert het weer, zieligaard.
Bedankt voor het bevestigen van wat ik al wist :hearteyes:

Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd. De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.

Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.

Chemical

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Chemical zei:
Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.

een discussie win je als je de andere hebt overtuigd, als iemand nooit wilt toegeven omdat hij zeker weet dat hij met z'n groen naampje en zijn 5000 posts het beter weet dan de ander, dan kan je hem simpelweg niet overtuigen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chemical zei:
Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd.
Ooh, had dan meteen gezegd dat je er zo eentje bent, dat had je een hoop moeite kunnen besparen. Als jij denkt dat die groene naam en het aantal posts iets zeggen over geloofwaardigheid dan zegt dat wederom meer over jou dan over mij. Die groene letters betekenen alleen maar dat ik de rotzooi hier opruim en het aantal posts dat ik hier lang zit.

Als je zo graag je discussies wilt "winnen" moet je met goede argumenten komen en als die gebaseerd zijn op feiten graag met een goede bron als onderbouwing. Jij kunt dit blijkbaar niet en mij er dan ook nog de schuld van geven! Jij moet je schamen.

Chemical zei:
De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.
Dus omdat mijn naam groen is ben ik geloofwaardiger dan de wetenschap? Aww, shucks, houd op hoor, straks ga ik nog blozen. Je ziet zelf toch ook wel dat dit je reinste onzin is? Als ik mijn ervaring deel ben ik ineens zielig en val ik jullie persoonlijk aan en kunnen jullie de discussie niet winnen omdat ik meer posts heb? Hoe kansloos wil je het hebben?

Chemical zei:
Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.
Als je een vervangende drug voor alcohol moet zoeken om je zelfrespect te tonen dan zul je inderdaad wel het laagste van het laagste zijn, dan snap ik wel dat je zoiets nodig hebt, ja.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chemical zei:
Deranged zei:
Chemical zei:

een discussie win je als je de andere hebt overtuigd, als iemand nooit wilt toegeven omdat hij zeker weet dat hij met z'n groen naampje en zijn 5000 posts het beter weet dan de ander, dan kan je hem simpelweg niet overtuigen.
Ach gossie toch, jij maakt echt de ene fout na de ander. Toegegeven, ik ben heel erg overtuigd van mijn gelijk. Totdat jij met argumenten komt die de mijne ontkrachten, maar dat heb ik tot nu toe nog niet zien gebeuren. En jij blijkbaar ook niet, anders zou je mijn groene naam en het aantal posts daar niet de schuld van geven.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chemical zei:
Wat bedoel je precies met dat laatste, heb ik daar een persoonlijke aanval gespot?
Nee, want ik ken je niet persoonlijk. Het is iets dat ik opmaak uit het beeld dat jij van jezelf schetst. En het feit dat je niet inhoudelijk op de rest in gaat versterkt dat beeld alleen maar.

Chemical

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd.
Ooh, had dan meteen gezegd dat je er zo eentje bent, dat had je een hoop moeite kunnen besparen. Als jij denkt dat die groene naam en het aantal posts iets zeggen over geloofwaardigheid dan zegt dat wederom meer over jou dan over mij. Die groene letters betekenen alleen maar dat ik de rotzooi hier opruim en het aantal posts dat ik hier lang zit.

het zegt duidelijk iets over de geloofwaardigheid ? We plaatsten links van uitslagen van onderzoek en toch geloofde ze jou, ken je nog iets anders waar dat aan kan liggen?

Als je zo graag je discussies wilt "winnen" moet je met goede argumenten komen en als die gebaseerd zijn op feiten graag met een goede bron als onderbouwing. Jij kunt dit blijkbaar niet en mij er dan ook nog de schuld van geven! Jij moet je schamen.

Net als hierboven, er zijn links geplaatst die zijn gebaseerd op feiten.

Chemical zei:
De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.
Dus omdat mijn naam groen is ben ik geloofwaardiger dan de wetenschap? Aww, shucks, houd op hoor, straks ga ik nog blozen. Je ziet zelf toch ook wel dat dit je reinste onzin is? Als ik mijn ervaring deel ben ik ineens zielig en val ik jullie persoonlijk aan en kunnen jullie de discussie niet winnen omdat ik meer posts heb? Hoe kansloos wil je het hebben?

Zie eerste

Chemical zei:
Als je een vervangende drug voor alcohol moet zoeken om je zelfrespect te tonen dan zul je inderdaad wel het laagste van het laagste zijn, dan snap ik wel dat je zoiets nodig hebt, ja.

Duidelijke Persoonlijke aanval. Ik gebruikte vroeger alcohol, vond dat leuk en al wa ge wilt, maar mijn zelfrespect zij dat ik op feestjes die alcohol maar 'ns moest laten, alcohol is kut, en ik heb nog geen posts hier voorbij horen gaan met inhoud en gebaseerd op feiten met de nadelen van weed, buiten die pleinvrees en het moe zijn achteraf.

Chemical

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
Wat bedoel je precies met dat laatste, heb ik daar een persoonlijke aanval gespot?
Nee, want ik ken je niet persoonlijk. Het is iets dat ik opmaak uit het beeld dat jij van jezelf schetst. En het feit dat je niet inhoudelijk op de rest in gaat versterkt dat beeld alleen maar.

Ik was aan het typen man, wacht toch even geduldig af.

Wietje

Belezen gebruiker
Chemical zei:
Deranged zei:
Chemical zei:

discussie?
het is hier meer kibbelen van dit dat, dan wat anders.
maar swat
dat 'down' gevoel gaat niet over de suikerspiegel, want dat is er ook
maar dat gaat over de gemoeds-toestand, hoe je, je voelt, emotioneel.
dat down gevoel waar Chemical het over heeft is het lichamelijke 'down' gevoel, net na het blowen

Jullie zijn naast elkaar aan het praten omdat chemical het niet snapt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De inhoud van de links is al eerder ontkracht en zoals ik al zei, wetenschappelijk onderzoek kan zeggen wat het wil, maar als jouw persoonlijke ervaring anders is, dan geloof je die toch? Oh nee, jullie niet, jullie kunnen niet meer voor jezelf denken, want ik quote:
Predikanten? Chemical en ik zijn gewoon mensen die geloven in de wetenschap, wij hebben de waarheid al aanvaard en onze eigen gedachten aan de kant gezet.

Dan houd het toch op? Het feit dat je nu alles dikgedrukt moet maken is ook wel heel erg typerend moet ik zeggen.

Chemical

Belezen gebruiker
Wietje zei:
discussie?
het is hier meer kibbelen van dit dat, dan wat anders.
maar swat
dat 'down' gevoel gaat niet over de suikerspiegel, want dat is er ook
maar dat gaat over de gemoeds-toestand, hoe je, je voelt, emotioneel.
dat down gevoel waar Chemical het over heeft is het lichamelijke 'down' gevoel, net na het blowen

Jullie zijn naast elkaar aan het praten omdat chemical het niet snapt.

Breek aub het enige waar we het over eens zij niet af :grin: .

Chemical

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
De inhoud van de links is al eerder ontkracht en zoals ik al zei, wetenschappelijk onderzoek kan zeggen wat het wil, maar als jouw persoonlijke ervaring anders is, dan geloof je die toch? Oh nee, jullie niet, jullie kunnen niet meer voor jezelf denken, want ik quote:
Predikanten? Chemical en ik zijn gewoon mensen die geloven in de wetenschap, wij hebben de waarheid al aanvaard en onze eigen gedachten aan de kant gezet.

Dan houd het toch op? Het feit dat je nu alles dikgedrukt moet maken is ook wel heel erg typerend moet ik zeggen.

Met eigen gedachten aan de kant zetten bedoelde sittaman eig. iets helemaal anders dan waar jij het nu over hebt.

Om een voorbeeld te geven, heel je leven wordt alcohol door de maatschappij niet als een drug beschouwt, 3 kwart van de mensen weet niet eens dat het een drug is, laat staan een harddrug, heel je leven word er gedaan alsof het niet kwaad kan. Ik ben leergierig en ben 'ns wat informatie beginnen opzoeken over van alle soorten drugs, toen kwam daar ook alcohol bij, van de bbc werd alcohol zelfs gequoteerd als 5de in de ' most harmful drugs' lijst. Ik zette aan de kant wat ik gehoord had dat het eigenlijk helemaal niet veel kwaad kon etc etc etc. En ben er dan maar gelijk mee gestopt. Dat is eigen gedachten aan de kant zetten.

En jou eigen ervaringen komen vaak voort uit foute links die je legt, als je verkouden bent en je hebt net geblowd ga je dat linken, terwijl dat , waarschijnlijk , niet eens iets met elkaar te maken hoeft te hebben.

Dat dikgedrukte was gewoon om duidelijk welke teksten nu van welke persoon waren. Dat je daar al dingen achter gaat zoeken.....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chemical zei:
Met eigen gedachten aan de kant zetten bedoelde sittaman eig. iets helemaal anders dan waar jij het nu over hebt. ... [voorbeeld]...
Ik neem sowieso dingen die me verteld worden niet gelijk voor waarheid aan, dus is het logisch dat ik niet daar aan dacht.

Chemical zei:
En jou eigen ervaringen komen vaak voort uit foute links die je legt, als je verkouden bent en je hebt net geblowd ga je dat linken, terwijl dat , waarschijnlijk , niet eens iets met elkaar te maken hoeft te hebben.
Nee, want bijna alles dat ik daar noemde is niet onbekend als gevolg van blowen. En het feit dat ik nu al dik een jaar niet meer blow en al die dingen niet meer heb zegt voor mij ook genoeg.

Chemical zei:
Dat dikgedrukte was gewoon om duidelijk welke teksten nu van welke persoon waren. Dat je daar al dingen achter gaat zoeken.....
Ik hoef dat ook niet te doen en alsnog is het duidelijk wie wat zei, maar dat zal wel aan mn postcount liggen.

Hislordship

Wijs gebruiker
Ik heb het woord pleinvrees? hier nu veel gezien en haal eruit dat het angst is voor menigte.
Klopt dit? zoja zou iemand me er meer over kunnen vertellen?
Ik heb hier zelf namelijk altijd last van vaak ook als ik nuchter ben.

Hislordship

Wijs gebruiker
SittaMan zei:
hislordship zei:
Ik heb het woord pleinvrees? hier nu veel gezien en haal eruit dat het angst is voor menigte.

Bekijk dit eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Agorafobie

OMG ik denk deze aandoening egt te hebben... :cry:
Kan ik me hierop laten testen? BTW heel erg bedankt voor de link het heeft me enorm geholpen.

SittaMan

Belezen gebruiker
hislordship zei:
SittaMan zei:
hislordship zei:

Kan ik me hierop laten testen? BTW heel erg bedankt voor de link het heeft me enorm geholpen.
Je kan natuurlijk ook altijd eens even bij de huisdokter gaan informeren. Die zal dan waarschijnlijk daar een test van afnemen en je eventueel verder helpen.

Oom Klaas

Badass junkie
SittaMan zei:
Oom Klaas, volgens mij heb jij moeite met de waarheid te accepteren, en je eigen (foute) gedachten weg te zetten.

:tearsofjoy:

Nee, ik weet dondersgoed hoe dit "fijne" stofje mijn leven heeft verneukt, door mijn handelen uiteraard maar wel onder invloed van dit stofje.
Beter ga je niet zomaar aannames maken zoals over EI en over mijn "waardheid" accepteren,
maar wanneer je te ver gaat met het prediken van wiet dan kom je me wel tegen maar niet rustig onder het genot van een jointje :)

Flip Trip

Bewuste gebruiker
hislordship zei:
SittaMan zei:
hislordship zei:

Zet je over je angst heen, zoek grote menigten op, ga het zeker niet uit de weg en je zult zien dat het naar verloop van tijd steeds beter wordt en dat je steeds minder bang bent voor grote menigten. Wat je ook zeker niet moet doen is het een aandoening noemen, dit geeft namelijk het gevoel dat je er zelf machteloos tegen bent. Dit ben je zeker niet, ook zou ik je geen pilletjes van je doktor laten aansmeren, dit kan alleen maar tijdelijk helpen. Ongegronde angsten moet je altijd onder ogen zien en ze zullen steeds minder worden.

OT: De TS zit hier maar wat te roepen dat alles wetenschappelijk bewezen is, niet dat ik er perse allemaal helemaal mee oneens bent, maar er zullen genoeg "wetenschappelijke" onderzoeken zijn die het tegendeel bewijzen. En ik zou zeggen kom eens op met die bronnen.

Om nog eens een uitspraak van shulgin erbij te pakken. Een wetenschappelijke theorie valt nooit te bewijzen, je kunt het alleen ontkrachten door een experiment op te stellen die de theorie nietig verklaard. Zo lang je een theorie niet kunt ontkrachten is deze dus waar.

Oom Klaas

Badass junkie
SittaMan zei:
Andrew zei:
Sittaman is retard 1e klas.
Dankje

Ohja, als je niets zinnigs te posten heb, hou je beter je kwek toe :wink:

Dan kan jij beter stoppen he.
Ga maar samen met heteindevanalles een wiet kampje organiseren om te vertellen hoe goed wiet wel niet is en vergeet vooral de nadelen.

Bovenaan