oke al heeft het geen zin ik post nog ff wat
Licht het ook niet aan de persoon wat voor voor en nadelen het heeft ??
iig wat standaart nadelen wat ik merk bij alle veelvuldige smokers ...
Afvakking emoties (minder entousiast enzo)
Minder ondernemen lui etc
voor geestelijk stabiele mensen geen gevaar qua psychoses maar als er niet lekker zit verergerd wiet uiteindelijk de klachten.
Maar waarom wil je idd de nadelen weten? deze zul je vast zelf merken of heb je klachten en wil je zeker weten of dit van de wiet komt, wantjijzelf ontkent het ?
Ik weet wel bij veelvuldig smoke zijn de mensen achteraf Positief en merken verschil als ze tijdje gestopt zijn. Ook het geheugen het onwaken e.d na een tijdlang te smokee weet je niet meer beter en denk je ik heb er geen last van, maar als je een tijd stop merk je voordelen dus cannabis heeft zeker nadelen.
Het grote voordeel is alles hersteld

nadeel : het geeft meer problemen in de maatschappij als je het met alcohol vergelijkt, ik heb het niet over verslaafden maar regelmatige gebruikers.
Maar als je natuurlijk een goed setje hersens hebt en niet altijd K*nker stoned rondloopt kan het een fijne drugs zijn zonder nadelen
Maar helaas heb ik het probleem als ik eenmaal doordeweek in de avond ga roken dit vaak meteen elke avond gebeurt en het toch wel wat moeite kost om bv 2 a 3 dagen niet te smoken ben ik dan nu verslavingsgevoelig

of heb ik geen karakter
En als ik voormezelf dan de voor en nadelen op een rij zet kom er zeker op uit dat het stoppen zeker beter is, maar toch rij ik meestal naar de shop ben verschillende keren gestopt met blowen 1x 2 jaar lang miss 4 jointjes gerookt in die 2 jaar. maar ik merk ook met wiet of het is wel blowen of niet blowen echt een maat hanteren met smoren is voor mijn koppie best lastig
Ik denk dat het zo is dat dit middelen zijn die over langere periode pas nadelen tonen en met die middelen moet ik dus oppassen en meerdere drugsgebruikers onder ons.
Ook zie ik dit vaak nu ik erop ben gaan letten dat de Coke sniffers hier ernstiger mee te maken kunnen krijgen.(drang boven verstand oei oei) Maar met speed hebben weer meer mensen last van het cirkel effect maar hier heb je alleen wat verstand en karakter nodig.
maarjah iedereen zal het wel anders ervaren .
ik merk dat ik weer even een typkik had en al zaken erbij heb gehaald die hier niet horen excuses maar ik het laat het toch staan

Gr