Geen negatieve gevolgen van elke dag GHB?

Discussie in 'GHB' gestart door steelpan90, 22 mei 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Peacemaker

Peacemaker Newbie

Een slim mens belegt in het dagelijkse en denkt dat hij/zij super goed bezig is, wat helaas een korte termijn visie is.

Een verstandig mens belegt nu in zichzelf voor later, wat een lange termijn visie is. Jij bent een slimme vent, maar helaas is je verstand door de GHB ver te zoeken.

Stop nu met die troep en geloof in jezelf, uiteindelijk heb je maar 1 leven en die is waardevoller dan alles om het zo goedkoop kapot te maken.

2. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Waarom zeggen mensen dit altijd. :neutral:

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Het zou kunnen dat je er meerdere hebt, alleen als dat al zo zou zijn heb je daar in dit leven in ieder geval weinig aan.

Fenrir vindt dit leuk.
  4. Mindless

Ja, ik ben er ook voor om te leven alsof dit het enige leven is, maar dat je echt maar 1 leven hebt is een stug overblijfsel uit het Christen- en Jodendom dat iedereen maar blijft herhalen alsof het een feit is. Is het onderhand niet eens tijd om dat soort geloven niet meer te brengen als feiten? :wink:

5. Psychedelibee

Nouja, dit wordt in zekere mate ook bevestigd door je ervaring hier op aarde. We hebben immers enkel zicht op wat er in dit leven gebeurd, alles wat er mogelijk buiten valt kunnen we in dit leven niet zien en daardoor wordt het door velen als feit aangezien.

En over geloof versus feiten, eigenlijk is alles in het leven een geloof. Iets kan alleen een feit zijn binnen een bepaald model en aan dat model hangen aannames, dus als je het zo bekijkt is alles dus een feit.

Ik snap je punt wel hoor, maar het heeft zo weinig zin om je druk over te maken. Ik zie dit soort dingen meer als interessante filosofieën, die als het moment er rijp voor is een mooi gespreksonderwerp vormen. Dit soort filosofieën erbij halen als iemand iets zegt wat tegen zo'n abstract idee ingaat zorgt denk ik eerder voor frustratie aan beiden kanten, dan dat het iets oplevert.

Fenrir vindt dit leuk.
  6. Mindless

Daar heb je ook wel gelijk in ja.:wink:

7. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

@steelpan90 Volgens mij ben je nog steeds actief op het forum, al dan niet eens in de zoveel weken/maanden. Ik ben benieuwd hoe je inmiddels naar je uitlatingen in je originele post kijkt. Sta je er nog steeds achter, of is er iets veranderd? Laat anders even weten hoe het met je is als je dit leest. Ik ben benieuwd en geïnteresseerd.

8. Psychedelibee

Die is hier al 5 maanden niet meer ingelogd geweest.

9. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

@Psychedelibee My bad. Misschient komt OP nog terug though. Ik was zelf ook een maand of dertien pleite.

10. Loadedmarcsr

Loadedmarcsr Newbie

Seroquel is een anti-psych..pammetjes werken in je gaba. Kan niet worden vergeleken.

Laden...

Deel Deze Pagina