Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?

Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
was alleen visueel maar wel heftig
DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
was alleen visueel maar wel heftig
dat denk k zeker, maar als het alleen visueel is, heb je dan wel t gevoel dat je je daar echt bevindt? of heb je zoiets van k voel geen wind en ik voel gwn dat k in me bed lig dus het lijkt ma n beetje nep zo?
Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo
DarkScope zei:Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo
Ma hallucinaties zoude ook gevoelsmatig kunne zijn toch? althans kheb alles gehad dat k in een game omlaag liep en k voelde me zelf ook alsof k omlaag ging, erg weird

DarkScope zei:khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil!![]()
pillen en alcohol is nog lekker maar dan ben je echt grof naar de kloten als je veel drinkt en de dag erachter nog meer.. ma eigenlijk werkt da elkaar tegen en is da gevaarlijk voor oververhitting ma in principe als ge da thuis doet gaat da nog ma toch mee opassenLucas 15 zei:DarkScope zei:khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil!![]()
pille + alcohol dan zie je nog veel leukere dinge :P
wat voor pil was het?
k ben ook wel eens wazig van 1 pil (en wa alcohol)
Lucas 15 zei:DarkScope zei:khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil!![]()
pille + alcohol dan zie je nog veel leukere dinge :P
wat voor pil was het?
k ben ook wel eens wazig van 1 pil (en wa alcohol)
Zwik zei:Ik heb tot nu toe van de 9 keer dat ik het heb gedaan 4 keer een zwaar ongeluk meegemaakt een aantal meter van me af dit is erg vreemd dat dit ik dit alleen nog maar heb mee gemaakt met xtc op...
Ook zie ik als ik pillen slik altijd mensen OD`en of vechten...maja met mdma op boeit et me nooit
![]()
Bollie zei:die brillen zien hebben mensen wel vaak... Wel raar als je het mij vraagt.
Wat moesten mensen 100 jaar geleden dan wel niet gezien hebben, moest xtc al bestaan hebben, en de bril nog niet was uitgevonden![]()
Wie weet is de bril wel niet uitgevonden door een professor die met stoffen aan het experimenteren was, en door z'n zelfgemaakt drankje opeens begon te flippen, en rond iedereen zijn ogen cirkeltjes zag...
Toen dacht hij waarschijnlijk in zichzelf... Moest ik daar nu eens versterkde glazen insteken...![]()
Pfff... fantasie slaat op hol
is ook maar alleen de 1ste paar keren,doe het niet te veel,dan blijft het ook zo!!!Qocaïne zei:Gisteren mijn eerste pilletje..
Het leek net alsof ik in een achtbaan zat... maar dat zal wel normaal zijn...
Voor mij in ieder geval heel vaag!
misssloca zei:Wat is jullie mafste, raarste weet ik veel ervaring met XTC?![]()
???
![]()
sloeg ook nergens op