GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

Mr. XTC

Belezen gebruiker
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten

J0rrit

Badass junkie
Mr. XTC zei:
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten

boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?

Deranged

Badass junkie
De gekste ervaring moet toch zeker die ene met m'n beste maat zijn. Was op school, we deden het voor de tweede keer. De eerste keer was de dag daarvoor. :sunglasses:

Mr. XTC

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?

ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.

J0rrit

Badass junkie
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.

voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?

Mr. XTC

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

was alleen visueel maar wel heftig

misssloca

Experimenterende gebruiker
NEW YORK

Dit is mijn rare ervaring

Ik heb een keer 2 uur op de wc in een discotheek (new york) gezeten op de schoot van een vriendin, het was 1 van de eerste keren dat ik xtc slikte en ik had teveel genomen omdat ik d8 dat ze niet werkte... Ze klapte ineens in!!! Mijn bek ging alle kanten op en we zijn "nadat ik was rustiger was en durfde haha" meteen naar buiten gegaan..nog een rondje door de stad gelopen en toen kneep zo' n gast ook nog in me wang :confused: !!

ps op de wc hallucineerde ik clowntjes die knip oogde en me vriendin praatte tegen een kauwgompje die tegen de deur was vast geplakt!!! :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

dat denk k zeker, maar als het alleen visueel is, heb je dan wel t gevoel dat je je daar echt bevindt? of heb je zoiets van k voel geen wind en ik voel gwn dat k in me bed lig dus het lijkt ma n beetje nep zo?

ik heb t zelf nooit gehad daarom

Mr. XTC

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

dat denk k zeker, maar als het alleen visueel is, heb je dan wel t gevoel dat je je daar echt bevindt? of heb je zoiets van k voel geen wind en ik voel gwn dat k in me bed lig dus het lijkt ma n beetje nep zo?

ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo

toepiekloot

Belezen gebruiker
da was op oudejaar, allé, twas de ochtend na oudejaar
ik had de dag ervoor gegeten bij een vriend en smorgens zat ik bij een andere vriend nog wat door te gaan, ge kent dat wel :)
en ik dacht dat ik bij de vriend zat waar ik bij gegeten eb de dag ervoor, en ik beldde hem op : "gast, ik zit ier bij u thuis en u oudjes gaan zeker nu thuiskomen, ik zal de deuren afsluiten zoda ze nie binnen kunnen da ze mij niet opmerken enz..."
dus ik dacht dat ik ergens anders zat, was niet alleen op xtc, had de avond ervoor ook paar lijntjes coke gesnoven ma kwas allesinds enorm naar de kloten :) :)

J0rrit

Badass junkie
Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo

Ma hallucinaties zoude ook gevoelsmatig kunne zijn toch? althans kheb alles gehad dat k in een game omlaag liep en k voelde me zelf ook alsof k omlaag ging, erg weird

Mr. XTC

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo

Ma hallucinaties zoude ook gevoelsmatig kunne zijn toch? althans kheb alles gehad dat k in een game omlaag liep en k voelde me zelf ook alsof k omlaag ging, erg weird

ja van dat soort dingen wel maar temp. enzo voel ik nooit al sik flink heb gehad

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mijn zotste ervaring was dit weekend, verschillende hallucinaties maar de zwaarste was dat ik plotseling in de feestzaal stond en dat IEDEREEN veranderde in ronde koeken, plotseling zag ik geen feestende mensen maar feestende koeken... dat was wel even verschieten :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
xtc kunnen gekke en fijne dingen met je doen zijt ma zeker :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
nie da ik nu ooit al gedacht heb da ik een station zat terwijl ik in mijn bed lag :openmouth: :openmouth: :openmouth:
maar toch da ge hennige wartaal uitpraat en aarig doet zo gelijk ne keer een kameraad van mij was in de zomer toen we in tenten gingen maffen zat in een stoel en wa hem allemaal een het zeggen was god mag het weten.
en we vragen sleutels aan hem voor slot van fiets open te doen krijgen we als antwoord ja da was wel ne goeie film he met die uzis en zo :confused: :confused: :confused: :confused:
zelf ook al veel gekke en stomme dingen meegemaakt maar da kan ik me nie direct herrinneren vooral met xtc en alcohol samen da is nie gezond voor mijn brein want dan weet ik echt van niks meer :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Skippy

Wijs gebruiker
mn maat en ik waren bij koninginnedag in amsterdam,
waren best ver heen en snapten niks mee van wat we zeiden en ik moest steeds herhalen wat ik zei voor ik het vergat.
Kwam er een gast naar ons toe: you want coke, xtc?
Ik keek mn maat aan, we snapten hem niet, dus vroegen wij hem;
do you want coke, xtc?
Tegelijk haalden we het uit onze zakken, ohh shit ! it's the same bussines, are you a cop? We spraken dezelfde woorden en waren in dezelfde toestant, wat hadden we toen gelachen.

En een keer stonden we op een schoolplein, ik luisterde aandachtig
naar een verhaal, maar probeerde een flesje te vullen, ik dacht toch echt
dat die gevuld was, bleek de dop van het ene flesje er nog op te zitten en met die andere goot ik alles in de bosjes, en later nog 2 minuten aan een flessie lopen lurken waar een dop op zit, en dat gesprek waar ik naar aan het luisteren was ging over vrachtwagenrijbewijs, hoe kom ik dan aan dansles :confused:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Nog nooit gehad dat mensen opeens koeken werden of dat ik kabouters scherp en duidelijk zag rennen ..

Wil dr ook slecht in bij mij dat mensen dat ook echt hebben meegemaakt, omdat ik toch al best vaak pillen heb gedaan en ook niet in geringe hoeveelheden, en nog nooit dingen gezien die er niet waren..

Wel met paddo's dat iemands hoofd vaag begon te vervormen maar dat bleef bij vervormingen, en het werd niet opeens een koek ofzo :confused:

Al heb ik wel is gehad in t donker in een park dat ik keek naar een opening tussen 2 bomen een eind verderop en daarachter bevond zich een huis en dat ik dacht dat die opening een beeld was van snoopy die werd gepijpt :confused:
maja das toch een vervorming en niet iets zien wat er niet is..

cunt

Wijs gebruiker
mijn raarste ervaring met xtc(en coke.) was mijn 1e ervaring met het wonderpilletje :wink:

we zaten bij een maatje thuis met z'n 5en en we hadden met z'n 3en gebruikt. 1 ervaren gast en 1 vriend van en ik hadden nooit echt gebruikt. we hadden redelijk wat snoepgoed binnen en ik ging keihard en was heerlijk aan het genieten op m'n stoel. we hadden het licht gedimt dus het was redelijk donker daar. ik was een tijdje (half uur hoorde ik achteraf.) met m'n ogen dicht aan het genieten en toen ik mijn ogen open deed zag ik bij m'n maatje een bril en als ik dan vlak voor hem ging staan was hij weer weg. dit ging een tijdje zo door en de hele tijd liep ik terug naar m'n stoel en zag ik die bril weer. ik vond het zo enorm vet dat ik die bril zag en 5min later zag ik bij 2 van de anderen ook brillen. ik kwam echt niet meer bij en hun vonden het ook enorm grappig.
later op de avond (7uur sochtends ongeveer) ging ik een meisje naar huis brengen maar zei woont in een bos. op de heenweg met haar erbij ging het gewoon goed maar op de terug weg begon het een beetje licht te worden en zag ik een hele lange rij paard en wagens in het bos staan.
toen ik 10min had gefietst kwam ik op een grotere weg en zag ik allemaal padvinders in het bos spelen.
toen ik terug was bij een vriend van me vertelde ik wat ik allemaal gezien had en hij kwam echt niet meer bij :grin:

was denk ik de beste nacht van m'n leven! geweldig veel lol gehad en genoten van hoe ik me voelde.

Bollie

Bewuste gebruiker
iemand met de scooter vollebak tegen een buskot zien rijden, omdat hij dacht dat hij omsingeld was door bushokjes :tongueout:

Ik kon niemeer, echt waar. Zo strijk heb ik echt nog nooit gelegen...

Zwik

Newbie
Ik heb tot nu toe van de 9 keer dat ik het heb gedaan 4 keer een zwaar ongeluk meegemaakt een aantal meter van me af dit is erg vreemd dat dit ik dit alleen nog maar heb mee gemaakt met xtc op...
Ook zie ik als ik pillen slik altijd mensen OD`en of vechten... :confused: maja met mdma op boeit et me nooit :rolleyes:

Lucas 15

Newbie
eu ja terug fietsen van een feesie en dan tege iemand aan beginne te lulle die een hond aan het uitlaten is, zon half uur en er dan achter komen dat je gewoon tege jezelf staat te lullen

J0rrit

Badass junkie
khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil! :)

Lucas 15

Newbie
DarkScope zei:
khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil! :)

pille + alcohol dan zie je nog veel leukere dinge :P
wat voor pil was het?
k ben ook wel eens wazig van 1 pil (en wa alcohol)

Jeller

Badass junkie
Lucas 15 zei:
DarkScope zei:

wat voor pil was het?
pillen en alcohol is nog lekker maar dan ben je echt grof naar de kloten als je veel drinkt en de dag erachter nog meer.. ma eigenlijk werkt da elkaar tegen en is da gevaarlijk voor oververhitting ma in principe als ge da thuis doet gaat da nog ma toch mee opassen

J0rrit

Badass junkie
Lucas 15 zei:
DarkScope zei:

wat voor pil was het?

uhm, een bruine met een tekentje erop, soort dier ofzo weet t niet, geloof ook zwarte spikkeltjes erin, en khad het gevoel dathet geen mdma was maar mda, omdat veel mensen zegge dat je daar meer fuckt up van word. De pil leek me minder energie te geve dan de vorige ma ik was wel n stuk meer van de wereld

jizzle

Newbie
mijn gekste ervaring is dat ik op een donker weggetje reed en er ineens een boom zijn wortels uit de grond trok en over t fietspad liep en toen k erlangs fietste had die zig aan de andere kant weer in de grond gezet en er lag ook aarde op t fietspad :confused: spooky :openmouth: :openmouth:

en een stukje verderop stond een verkeersbord en dat werd ineens een man met een hond die liep een stukje en weer terug naar beginplek en toen werd t weer een bord :openmouth:

Bollie

Bewuste gebruiker
Zwik zei:
Ik heb tot nu toe van de 9 keer dat ik het heb gedaan 4 keer een zwaar ongeluk meegemaakt een aantal meter van me af dit is erg vreemd dat dit ik dit alleen nog maar heb mee gemaakt met xtc op...
Ook zie ik als ik pillen slik altijd mensen OD`en of vechten... :confused: maja met mdma op boeit et me nooit :rolleyes:

haha. kheb da ook altijd met mdma op, dat niets me nog kan schelen :grin:

belgiumpartycrasher

mijn zotste ervaring:

klag in een zetel in een afterclub, en toen begon het, ik zag op alle mensen hun gezicht zwarte littekens, werden groter en groter, dan het alom bekende, iedereen da ik aankeek had een bril op, dan keek ik naar het plafont, hingen allemaal sterretjes omhoog die licht geven, zag ik ineens al die sterren op me afkomen... en in het naar huis rijden, ben ik op de weg tegen 80km/h in een maal gestopt, omdat ik d8 dat er een koe overstak. er was helemaal nix...
was toen wel fucked up, amai :confused:

grtzzz

Bollie

Bewuste gebruiker
die brillen zien hebben mensen wel vaak... Wel raar als je het mij vraagt.
Wat moesten mensen 100 jaar geleden dan wel niet gezien hebben, moest xtc al bestaan hebben, en de bril nog niet was uitgevonden :grin:
Wie weet is de bril wel niet uitgevonden door een professor die met stoffen aan het experimenteren was, en door z'n zelfgemaakt drankje opeens begon te flippen, en rond iedereen zijn ogen cirkeltjes zag...
Toen dacht hij waarschijnlijk in zichzelf... Moest ik daar nu eens versterkde glazen insteken... :mrgreen:

Pfff... fantasie slaat op hol

Wortel

Bewuste gebruiker
Heb al veel vage dingen gedaan op x :flushed: Afgelopen weekend nog had een paar pilletjes op en ik ging rond bellen (rond 4 uur ochtend) of er nog ergens mensen waren kreeg een vriend te pakken en die zat ergens binnen. Ik vroeg of ik kon komen en dat kon. Kende de persoon van het huis niet eens. Zat op den duur met tig freakers (jeugd + volwassenen) te freaken. Ik kende echt niemand (op 1 na) en toen `s ochtens om 10 uur drong eigenlijk pas tot me door waar ik mee bzg was. Zat in een huis met mensen die ik niet ken (vriend van me was al weg :P). En dacht toen: Dit gaat te ver. :openmouth:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Bollie zei:
die brillen zien hebben mensen wel vaak... Wel raar als je het mij vraagt.
Wat moesten mensen 100 jaar geleden dan wel niet gezien hebben, moest xtc al bestaan hebben, en de bril nog niet was uitgevonden :grin:
Wie weet is de bril wel niet uitgevonden door een professor die met stoffen aan het experimenteren was, en door z'n zelfgemaakt drankje opeens begon te flippen, en rond iedereen zijn ogen cirkeltjes zag...
Toen dacht hij waarschijnlijk in zichzelf... Moest ik daar nu eens versterkde glazen insteken... :mrgreen:

Pfff... fantasie slaat op hol

wat was er eerst de bril of de xtc-pil?

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
tja de gekste ervaring...

toen ik voor het eerst xtc had gebruikt ( eind december tijdens innercity ) voelde ik de hele avond een wind om me heen, die wind was het hevigst toen de pil insloeg.

Een andere keer ( tijdens een ander technofeest ) stond ik met 2 vrienden in de danszaal. Ik tik een vriend aan en vraag "Waar is B. dan?". HIj kijkt me raar aan en zegt "die staat naast je". Toen keek ik naar hem en ik zag inderdaad dat het B. was. We waren echter met nog een vriend ( F. ) en die heeft altijd een petje op, alleen op het moment droeg B. zijn petje. Ik zweer echter dat ik gewoon F. zag toen ik de vraag stelde :grin:

hoop dat het een beetje duidelijk is, hehe

Qocaïne

Badass junkie
Gisteren mijn eerste pilletje..

Het leek net alsof ik in een achtbaan zat... maar dat zal wel normaal zijn...
Voor mij in ieder geval heel vaag!

Frisko

Badass junkie
Qocaïne zei:
Gisteren mijn eerste pilletje..

Het leek net alsof ik in een achtbaan zat... maar dat zal wel normaal zijn...
Voor mij in ieder geval heel vaag!
is ook maar alleen de 1ste paar keren,doe het niet te veel,dan blijft het ook zo!!! :rolleyes: :)

Mac...

Badass junkie
Hoop dat je ervan genoten hebt, je eerste pilletje is ééns en nooit meer.

Maar dat zal ongetwijfeld wel het geval zijn geweest.

Qocaïne

Badass junkie
Heb er cker van genoten. Het was verassend hevig.. ook natuurlijk omdat ik meteen een hele heb genomen.

Tis wel weer ff mooi geweest voorlopig! Toch wel weer een inpact op me gemaakt. :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
misssloca zei:
Wat is jullie mafste, raarste weet ik veel ervaring met XTC? :rolleyes: :kots: ??? :rock:

Dat ik tegen een kameraad begon te praten terwijl ik dacht dat ik op me werk zat en dacht dat hij een collega was.en niet meer wist waar ik was.
Over broden begon te lullen alsof ik een bakker was..

Maar volgens mij zat er mda in die pillen..en had er wel zeker meer dan 6 achter de kiezen.

LeftBehind

dat ik naar allemaal mensen waarmee ik ruzie had toehuppelde om te zeggen dat ze mooi haar hadden :flushed: later schaamde ik me best wel...zo dom..ze vonden me al allemaal zo'n freak.

en ik ben een keer met vrienden van mij heel hard door de speeltuin gaan rennen, en schreeuwen, en elkaar bijten enzo dat was wel geweldig :P alleen later bleek dat er daar wat mensen zaten, en dat had dus maar 1 van ons door

enneh....owjah! ik heb een keer de halve dag gedaan alsof ik een struisvogel was :rolleyes: sloeg ook nergens op

maar wel leuk hihi

Bovenaan