Gewoon een mooie foto

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hardcore_frk

Badass junkie
Koop je regelmatig bij hem?

Heb ooit eens twee keer veel mindere gehad, hem daar (met een kwinkslag) op gewezen en sindsdien was het altijd goed.
Ja, hij is ook een vriend van de familie. Maarja, hij moet ook maar 'dealen' met wat hij op dat moment kan inkopen. En 9 van de 10 keer is het gewoon topkwaliteit.

Maar als ik er een opmerking over zou maken, wat ik wel vaker heb gedaan, krijg ik dan meestal een halve of hele gratis bij mijn volgende bestelling. Hij is wel echt klantgericht.

Lemmy

Wijs gebruiker
Ja, hij is ook een vriend van de familie. Maarja, hij moet ook maar 'dealen' met wat hij op dat moment kan inkopen. En 9 van de 10 keer is het gewoon topkwaliteit.

Maar als ik er een opmerking over zou maken, wat ik wel vaker heb gedaan, krijg ik dan meestal een halve of hele gratis bij mijn volgende bestelling. Hij is wel echt klantgericht.

Dat is inderdaad wel topservice lol.

Bij mij was het omdat ik toen heel veel kocht, letterlijk elke week. En toen dacht ie me even in de zak te zetten. Daarna nooit meer gehad, al was er wel één keer een zakje bij waar best weinig in zat. Maar ook dat was goeie.

Kittekatty

Bewuste gebruiker
@Gympie ik loop al een behoorlijke periode bij tactus, het gaat hier om een verslaving. Ik weet en merk heel goed hoe slecht het is, en ik ga stukje bij beetje weer de goede kant op.
Misschien taperen, en capules maken, duurt 20 minuten langer voor effect en werkt iets langer.
Daarnaast een maagbeschermer nemen, ( advies, geen moeten) en in alles wat ik gelezen heb op heel google is snuiven mega slecht , de stof is bijtend en schiet je hersenpan in, ik krijg er hoofdpijn van, loopneus en het brand.
of oplossen in wat ranja of zo, en een beker water er achter aan,
Wel eens Kratom genomen ter vervanging ? Helpt tegen cravings, geeft rust en energie ,
En meer nemen maakt je alleen maar moe.
heeft mij heel goed geholpen om nu alles goed te laten lopen qua apotheek. Minder pijnstillers.
Enkel soms 3mmc. Succes

Hardcore_frk

Badass junkie
Ditmaal geen mooie cocaïnefoto's, maar een prachtige press Fanax-bars!

Deze bevatten 0,5 mg flubrotizolam, waarover amper iets terug te vinden is en ik op aanraden van een medeforumlid er net lekker een hele van in mijn mik geduwd heb! Yolo.

20210730_200324.jpg

Hardcore_frk

Badass junkie
Nog een foto om het af te leren iemand die gaatjes al eens vaker tegengekomen hehe

Bekijk bijlage 26936Bekijk bijlage 26937
Nee, er gaat niet meteen een lichtje branden. Maar het zou ook zo kunnen zijn, dat zo'n klein gaatje je simpelweg helemaal niet opvalt. Meestal is het gewoon hakken en nakken, haha!

Ik zou me er geen zorgen over maken. Misschien is er wat lucht tussen blijven zitten, of hebben de gebruikte chemicaliën nog wat gas afgegeven doordat bepaalde reacties nog niet helemaal waren afgerond.

Het zal op de weegschaal in ieder geval niets uitmaken, haha!

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Nee ik weet wel dat goed is ben dit al vaak tegen gekomen soms zit er bij die blokken touwtjes in alle vier de hoeken waarom het zo is vraag het mij niet maar kom dit regelmatig tegen nu had ik een mooi stuk waar het goed op te zien was dit is trouwens kristal en geen flakes

Hardcore_frk

Badass junkie
Sterke effecten op alle benzo gebieden. Maar zodra je over de 1.5mg dagelijks gaat werkt bijna geen andere benzo meer.
Alleen Flunitrazolam, Flualprazolam en Clonazolam. Wees gewaarschuwd.
Dank voor de waarschuwing, maar heb me heel goed ingelezen over deze. Deze zijn enkel voor speciale momenten. Ik heb expres ook maar 10 pellets gekocht. Dus komt goed!

En ik heb er nog genoeg liggen, maar neem ook al geen clonazolam, flualprazolam, bromazolam en flunitrazolam meer. Alleen nog alprazolam en oxazepam (recept), etizolam, norflurazepam en flubromazepam. En in redelijk beschaafde dosissen. Ik ben bezig met de voorbereidingen op een stoppoging, haha!

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Niet om je een kutgevoel aan te praten, hoor.. Maar ben je niet teleurgesteld bij een dergelijke hoeveelheid aankoop dat het niet 'top top' is? Het lijkt me zeker meer dan 5 gram..

Hehe het is minder dan 1 gram voor een superlage prijs. En met niet toptop bedoel ik meer glinsterende flaky sos. Deze is best goed en euforisch maar zoals ik al zei ben meer voor peru sos, dat is toptop voor mij.

Hardcore_frk

Badass junkie
Hehe het is minder dan 1 gram voor een superlage prijs. En met niet toptop bedoel ik meer glinsterende flaky sos. Deze is best goed en euforisch maar zoals ik al zei ben meer voor peru sos, dat is toptop voor mij.
Haha, okee. Dan heb je een goede zoom op je camera zitten! Het lijkt echt wel veel meer zo. Vooral zo'n boterhamzakje doet me ook altijd aan bulkinkoop denken, vandaar denk ik..

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Haha, okee. Dan heb je een goede zoom op je camera zitten! Het lijkt echt wel veel meer zo. Vooral zo'n boterhamzakje doet me ook altijd aan bulkinkoop denken, vandaar denk ik..

Haha idd camera is dik in orde bij de s21. Denk 0.7 totaalgewicht in zo klein stukje plastic. Een bolletje gelijk ze zeggen. Bulk is niet goed voor mij. Want meestal gaat het op 😅.

Dir84sos

Newbie
Hele mooie dingen, apart luchtje. Soort van kliko luchtje. En neem niet meer per snuif dan dit. Tav. Als je met pas overgaat. Blijft uitzetten. Echt vettige dingen zet uit als sneeuw.

Bijlagen

• 20210811_050818.jpg
    20210811_050818.jpg
    68 KB · Weergaven: 16

Dir84sos

Newbie
Weer wat moois zeg. Ff fijner gemaakt op warm bordje. Was blokje. Net geproefd 😋

Bijlagen

• 20210827_173201.jpg
    20210827_173201.jpg
    180,3 KB · Weergaven: 6
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan