Gewoon een mooie foto

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Stillfighting

Experimenterende gebruiker
Om je ff uit je droom te helpen foto's en gemaakt met mijn eigen telefoon zijn te groot en? Alles hier is puur om mij heen

Stillfighting

Ik doe ongeveer een halve dag iets minder ook met een pakket is het gekookt mening mens voorbij zien komen met spul wat mee uitkookt alleen al om te weten hoe de smaak ik kook na met water tuurlijk raak ik een puntje kwijt als ik hem doorkook soms wel 2 en of meer als anderen willen weten en smaak het naar plastic ook dat krijgen ze uiteraard te horen dat je niet kan speculeren over het uiterlijk van cocaïne ben ik ook mee oneens geur uiterlijk gevoel en betrouwbare bron plus doorkook test. Eerlijk als het om testen gaat van een onbekende bron ben ik nooit de 1e gaan mensen voor soms wordt ook weg gegooid

Stillfighting

Worden jullie niet paranoide ik word dat iedere x heel snel namelijk na in het verleden een x teveel beschikbaar in heid over coke en misbruik ervan het komt steeds sneller 0.1 kan mij al zover brengen en eigenlijk het is niet eens leuk meer

CuriousExplorer

Badass junkie
Worden jullie niet paranoide ik word dat iedere x heel snel namelijk na in het verleden een x teveel beschikbaar in heid over coke en misbruik ervan het komt steeds sneller 0.1 kan mij al zover brengen en eigenlijk het is niet eens leuk meer
Stop er dan mee?
Waar is het plezier daarin? En nee, ik word nooit paranoïde.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Beter niet meer nemen dan.

Stillfighting

Bijde zelfde spul alleen is aangebroken geraakt andere nog niet Als t goed is Peruaanse weinig geur zoete smaak geen zware keel verdoving, uitwerking is smooth, 3 sleutel puntjes gehad in dronken bui ben weer nuchter. Vraag me eigenlijk af wat ik met de rest moet omdat ik me er niet beter op zou voelen. Waarschijnlijk zijn we morgen ochtend x klaar, misschien/beter gooi ik het voor de 1e x aan de kant ik wou niet te dronken zijn dat is behaald. Fijne avond nacht mensen.16209296473398756124113683056880.jpg

16209294828155330775906301765927.jpg16209295109264203408888035075537.jpg

Stillfighting

Brokje rook tegen gekomen niet van mezelf voorgekookt gekocht door een ex, denk de weinig water methode crack dus eigenlijk16215142095926496776304121690537.jpg

Bijlagen

• 16215138192757539298399546031762.jpg
    16215138192757539298399546031762.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 9

Hardcore_frk

Badass junkie
Aangezien ik alleen even wou kijken wat er over bleef rook zelf al lang niet meer dus moet die troep veder niet in huis hebben
Je hebt in ieder geval een zeer goede supplier. Een snelle rekensom leert dat de puurheid ongeveer 88% is (zal iets lager zijn, omdat het nog niet helemaal droog is), terwijl 89% het chemische maximum is. Maar zal dus zeker dik boven de 85% zijn.

Lekker hoor!

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Je hebt in ieder geval een zeer goede supplier. Een snelle rekensom leert dat de puurheid ongeveer 88% is (zal iets lager zijn, omdat het nog niet helemaal droog is), terwijl 89% het chemische maximum is. Maar zal dus zeker dik boven de 85% zijn.

Lekker hoor!
Ik heb al tijdje niet laten testen maar in het verleden regelmatig laten testen weet ook niet of het wel kan met de Corona.
Meestal tussen de 86 en 88 % de 89.3 % word in het productieproces bijna nooit gehaald ben het ook nog nooit tegen gekomen.

Geef mij maar Peruaanse flakes
Ok

7C0244B0-442E-48B9-ACCD-E695257A73BE.jpeg

Hardcore_frk

Badass junkie
Nee geen idee zo maar het is zeker fleaks

ziet er uit als mooie kwaliteit
Okee, dit zijn wel flakes dus. Ik haal al jaren bij dezelfde dealer, maar heb het nooit laten testen. Wel zelftestjes gedaan, daar kwam toen 'very high cocaine content' uit. Andere thuistest gaf een versnijding met fenacetine aan. Maar volgens mij ontkom je sowieso niet meer uit onder een versnijding met óf fenacetine óf levamisol. Na wat internetspeuren lijkt fenacetine mij toch wat fijner dan levamisol. Maar ik weet daar verder ook weinig van. Het is in ieder geval heerlijk spul!

Hardcore_frk

Badass junkie
Die van jou lijkt wel iets meer 'flaky'. Altijd mooi spul dat je hebt, hoor. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ik neem nu nog een lijntje van mijn 'spul'!

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Damn man , ik verschiet echt elke keer weer als ik zo een hoeveelheden zie.

Maar ziet er wel altijd mooi uit.
Geen fan van coke , maar het doet toch iets zo een zak zien liggen.

Wat weegt dat nou dat zakje ?.
Dat zakje heb het even voor je nagewogen en het zakje weegt 1.17 gram.
Haha nee geintje de inhoud van zakje is maar 5 gr hoor en dan met 3 man gekocht dus als je het dan zo bekijkt valt het wel weer mee

inner_search

Badass junkie
Dat zakje heb het even voor je nagewogen en het zakje weegt 1.17 gram.
Haha nee geintje de inhoud van zakje is maar 5 gr hoor en dan met 3 man gekocht dus als je het dan zo bekijkt valt het wel weer mee
Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.
Zag er voor mij 20/30 gram uit 🤦‍♂️.

Ja eens je start met wat men is 5g Snel weg.
Gelukkig houd ik niet van coke.

1622671252983481086686322185269.jpg
Deze oproken en slapen , Enjoy ✌️

Thunderdome

Wijs gebruiker
Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.
Zag er voor mij 20/30 gram uit 🤦‍♂️.

Ja eens je start met wat men is 5g Snel weg.
Gelukkig houd ik niet van coke.

Bekijk bijlage 23230
Deze oproken en slapen , Enjoy ✌️
Beter man, coke is eigenlijk ook rotzooi. Veel van mijn maten zijn daarvan naar de kkr gegaan. Maar als je van die goeie coke hebt.. :hearteyes:

Ik kan het wel waarderen, maar neem zelf ook liever andere drugs.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan