Gewoon een mooie foto

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Stillfighting

Experimenterende gebruiker
Wat denken jullie: Colombia of Peru?

Ik weet het verschil niet zo goed te herkennen eigenlijk..

Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur.
Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit.

Bijlagen

• 16229899027147028472540755010618.jpg
    16229899027147028472540755010618.jpg
    73,5 KB · Weergaven: 30
  • 16229902900555236680733547419827.jpg
    16229902900555236680733547419827.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 30

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur.
Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit.
Zonder het weg te brengen blijft het uiteraard altijd speculeren ik kijk ook vooral als het kookt hoe helder de olie word en hoe helder de ammoniak blijft en hoe snel het hard word maar het blijft speculeren zonder het te laten testen maar als je het vaker weg heb gebracht en veel ervaring hebt met koken kom je een heel eind

Lemmy

Wijs gebruiker

Die foto's doen me bijna watertanden. :mouthzip:

Stillfighting

Beetje slechte foto 0.9 uit 1 gekookt dit is geen precisie weegschaal. Ik wou ook eens weten wat uit 1 g kwam ik ga er vanuit hij was goed droog nagekookt met water dat er 0.85 of meer is overgebleven was ook mooie brok Peruaanse ja hij wordt als 9 plus verkocht maar da's gewoon bij precisie weegschaal is het meestal 0.88 of 0.89 ik ben geen dealer dus wat ik zelf met zo een ding ik gebruik geen andere stoffen die gewogen moeten worden of designer drugs gefeliciteerd met het Nederlands elftal.
16243040777086735640666358124553.jpg

Hardcore_frk

Badass junkie
Beetje slechte foto 0.9 uit 1 gekookt dit is geen precisie weegschaal. Ik wou ook eens weten wat uit 1 g kwam ik ga er vanuit hij was goed droog nagekookt met water dat er 0.85 of meer is overgebleven was ook mooie brok Peruaanse ja hij wordt als 9 plus verkocht maar da's gewoon bij precisie weegschaal is het meestal 0.88 of 0.89 ik ben geen dealer dus wat ik zelf met zo een ding ik gebruik geen andere stoffen die gewogen moeten worden of designer drugs gefeliciteerd met het Nederlands elftal.
Bekijk bijlage 24637
Prettige feestdagen!

Stillfighting

Het valt me inderdaad op de laatste jaren, eigenlijk al langere tijd dat de cocaïne tegenwoordig, echt zo sterk is. Dat 1 pakket en daar zit minder dan een hele in al snel teveel is 0,2 in korte tijd is veel. Kan al te veel zijn, waar ik in het begin grammen ervan kon snuiven. Uiteraard er van bewust dat ik in de beginjaren waarschijnlijk veel 25 procent meuk ook weleens alleen zoetjes poeder geloof ik. Kon bij dat soort volk niet eens verhaal halen. Nu na zoveel jaren weet ik natuurlijk meer ervan en is het op een rustig pitje. Ik voel na 17 plus minus jaren eigenlijk ook geen tolerantie eerder het tegenovergestelde na iets te snel ongemerkt teveel nemen. En je daarna niet lekker meer voelen. Misschien komt het door misbruik in verleden, misschien te snel te veel? Als ik heel weinig neem paar keer een puntje voel ik mij over algemeen beter als dat ik hele pakket opmaak.

Mooie zak trouwens ziet goed uit. Fotografeer je met of zonder flitser?

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Ja tegenwoordig is er zoveel goede te krijgen is heel duur kun je het ook niet noemen vergeleken met eerder.
De foto is denk ik zonder flits maar wel in nachtstand wel redelijk goede camera

Met flits krijg je meestal zo iets ook niet verkeerd

72B1274D-24E6-460F-A062-C8EEAE8F8853.jpeg

Stillfighting

Ja tegenwoordig is er zoveel goede te krijgen is heel duur kun je het ook niet noemen vergeleken met eerder.
De foto is denk ik zonder flits maar wel in nachtstand wel redelijk goede camera

Met flits krijg je meestal zo iets ook niet verkeerd

Bekijk bijlage 25041

Ik heb ook iemand die zich op Peruaanse richt, zegt ook meer voor te betalen voor die soorten stempels weet ik veel. Was het dan vroeger normaal dat het versneden was?

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Ik heb ook iemand die zich op Peruaanse richt, zegt ook meer voor te betalen voor die soorten stempels weet ik veel. Was het dan vroeger normaal dat het versneden was?
Normaal dat het versneden was was het natuurlijk nooit maar als ik de prijzen voor die echte vergelijk met vandaag de dag is een groot verschil en peruaanse is gewoon beste om te koken wat voor stempel of wat het nu is maakt opzich niet zoveel uit het gaat er meer om of ze daar in het oerwoud het juiste hele proces goed hebben uitgevoerd

Hardcore_frk

Badass junkie
Normaal dat het versneden was was het natuurlijk nooit maar als ik de prijzen voor die echte vergelijk met vandaag de dag is een groot verschil en peruaanse is gewoon beste om te koken wat voor stempel of wat het nu is maakt opzich niet zoveel uit het gaat er meer om of ze daar in het oerwoud het juiste hele proces goed hebben uitgevoerd
Maar is het ook niet zo dat er heel veel in goederen (kleding etc.) opgeloste coke het land in komt en dan hier eruit gewassen wordt? Waardoor de zuiverheid wellicht nog hoger komt te liggen, dan rechtstreeks uit de jungle? Het lijkt me dat de omstandigheden in een Nederlands lab wel beter zijn dan in een jungle..

Stillfighting

Maar is het ook niet zo dat er heel veel in goederen (kleding etc.) opgeloste coke het land in komt en dan hier eruit gewassen wordt? Waardoor de zuiverheid wellicht nog hoger komt te liggen, dan rechtstreeks uit de jungle? Het lijkt me dat de omstandigheden in een Nederlands lab wel beter zijn dan in een jungle..

Volgens mij is dat juist troep die vloeibare cocaïne. Chemische rotzooi ofzo denk ik dan. Denk productie proces per land ofzo.

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Ja die ze uit de kleding uitwassen krijg je wat ze noemen popcorn ja ze verzinnen altijd wel weer wat maar dat is voor de neus prima voor om te koken is dat rommel en niet meer geschikt krijg je zo’n vieze plastic smaak aan

Hardcore_frk

Badass junkie
Ja die ze uit de kleding uitwassen krijg je wat ze noemen popcorn ja ze verzinnen altijd wel weer wat maar dat is voor de neus prima voor om te koken is dat rommel en niet meer geschikt krijg je zo’n vieze plastic smaak aan
Okee, die heb ik dan (gelukkig) nog niet gehad. Als blokjes/flakes hier. De ene keer wat meer shiny, dan de andere keer. Maar altijd topspel!

Stillfighting

Volgens mij krijg je hem ook niet zo puur als een echte blok denk ik. En niet ieder blok is daadwerkelijk een blok stempels worden nagemaakt, geperst soms, Colombiaanse cocaïne wordt soms te snel bereid. Ook een blok ken 9 koken en naar plastic smaken dan is het ook rommel. Ook zit Nederland denk ik wel in een positie dat beste in eigen land blijft. Vroeger in het begin ben ik vaak geflasht. Mijne is eigenlijk nooit echt shiny wel laagjes aanwezig. Maar glinsterend ja glinsteren mijn foto's? Met flitser wel maar dan zie je de mooie laagjes structuur niet echt zo mooi daar let ik op bij Peruaanse.

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Idd laagjes kijk ik ook altijd na maar kan het pas exht zien bij het koken aan hoe
Helder het word is zeer belangrijk en hoe helder de ammoniak word er om
Heen of het goed naar het midden trekt en aan hoe snel het hard word die vieze plastic smaak zou dat door bepaalde mix komen als fenacetine of levamisol

Zonder flits

0ECE83BF-2376-41EF-A5FB-2FF2F55445F9.png

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik heb zojuist echt bunk gekregen van mijn vaste dealer.. Na twee lijnen neus potdicht..

Wel een goede rush, maar voelt niet goed..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan