1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GHB afkicken - de meest humane manier

Discussie in 'GHB' gestart door F.E.A.R., 18 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Oke een lang verhaal dan.

Ik heb net iemand bijgestaan die al 12 maanden GHB verslaafd is daarnaast heeft diegene ook een coke verslaving van een jaar en een Ketamine verslaving van een jaar.

Zijn dagelijkse gebruik:
    2 a 3 gram ketamine per dag.
    4 gram snuif coke per dag.
    7ml GHB per 2 uur.

Diazepam
    Oxazepam
    Temazepam

En nog meer pammetjes waar ik het fijne niet van weet!

Hij slikt die pammetjes alsof het snoepjes zijn.
    De hele dag door!
    Hij staat op met 5 verschillende pammetjes en een paar dikke lijnen coke en ketamine.
    Daarnaast meer pammetjes en anti psychotica maar niet allemaal elke dag.
    En 7ml GHB om de 2 uur en dat gaat de hele dag door allemaal.
    (Hij financiert dat door groot in te kopen en de helft te verkopen en de rest zelf te gebruiken om de kosten te dekken)

Als ik zou nemen vandaag wat hij neemt zou ik in 1 dag dood neervallen.
    Maar omdat hij dit heeft opgebouwd in een jaar tijd is zijn tolerantie zo hoog dat hij dus niet dood neer valt.

Nu ging dit zo ver dat wij als vrienden en famillie dagelijks bang waren dat hij zou overlijden aan een overdosis.
    Alle drugs die hij gebruikt word getest, officiël, zijn allemaal boven de 80% puur (de coke en de keta)
    De GHB is ook op hoog niveau.

Oke nu hebben wij hem naar de high detox gebracht om af te kicken van alles.
    Hun wilde dat doen in 10 dagen.
    Waar ik het totaal niet mee eens was omdat hij te veel verslavingen heeft en vond dat alleen de GHB al meer tijd nodig heeft om af te bouwen.
    Maar hun zijn de 'expers' er werken daar mensen die verstand hebben van verslaving en doktoren die al jaren werken met verslaafden.
    Dus dan zou je verwachten dat ze het allemaal wel weten.

Oke ik hou elke dag contact en ga er langs om geestelijke bijstand te bieden en te helpen.
    Nu heb ik niet veel verstand van afkicken klinieken behalve Solution.

Wat hoor ik tot mijn grote verbazing dat ze zijn verslaving af proberen te bouwen met Diazepam en nog een pammetje om te slapen (gaba-A).
    Terwijl deze jongen een tolerantie heeft voor benzodiazepines van hier tot tokio.
    Daarnaast gebruiken ze niks om die Gaba-B op te
    een tolerantie heeft zoal hem.
    En dan ook nog laag gedosseerd.

https://www.ntvg.nl/artikelen/onthoudingsdelier-na-het-gebruik-van-ghb/reacties

Wat denk je? Na 2 dagen gaat het helemaal fout met hem en draait helemaal door waarna hij dus bedreiging uit naar het personeel en zijn sigaretten bij hem op zijn kamer vinden (roken is daar verboden ook, belachelijk om iemand in een zware afkick zit en dat ook nog te ontnemen. Maar daar wil ik even niet verder op ingaan).
    Dus ze willen hem op straat zetten!
    Want het is een vrijwillige opname.

Ik ben daar heen gegaan samen met zijn beste vriend om te praten met het personeel.
    Waarna ik dus de opname probeer te redden voor hem.
    Waarbij we een discussie krijgen over wat ze hem geven.
    Ze hadden hem in de ochtend 15mg Diazepam gegeven en in de middag ook die dag.
    En dan vinden ze gek dat hij helemaal door draait?
    Die 30mg Diazepam vangt geeneens zijn benzo verslaving op en dan zit hij nog met de afkick van de GHB en de rest!!!!
    Wij werden gewoon boos, sorry dat ik het zo zeg maar er werken daar gewoon een paar mongolen!
    Mensen op dit forum begrijpen dat dit gewoon gevaarlijk is wat ze met hem deden.
    Je hoeft geeneens super veel verstand te hebben van alles om te weten dat dit niet kan.

Uiteindelijk word hij dus gewoon op straat gezet en hij kon geeneens meer praten en uit zijn woorden komen. Ik heb hem ook gezegd dat hij het beste nu eerst maar een G kan nemen als hij thuis komt, terwijl dat wel het laatste advies is wat ik iemand hoor te geven die uit een kliniek komt.
    En help om van de drugs af te komen.

Hun argumentatie naar mij was dat ze dit wel vaker zo hebben opgelost en dat er nog nooit iemand is overleden door zulke lage medicatie te geven aan iemand die zo zwaar verslaafd is.
    Er zijn verschillende mensen daar overleden elk jaar maar hun zeggen dat het komt omdat mensen medicatie ruilen of zelf mee brengen.
    Ik kon mijn oren niet geloven!
    Dat ze met dat argument komen.
    Ik geloof er gewoon heilig in dat hij dit misschien ook niet had overleefd als hij hun lage progamma van medicatie had gevolgd.

Dus die opmerking van jou over:

Nee dat is het niet, maar de medicatie die ik noemde was al beter dan hun hem gaven.
    En geloof mij ik ben al maanden aan het inlezen over al deze dingen.
    Dat heeft er mee te maken dat ik die medicijnen neem sinds dit jaar en hem heb zien afglijden.
    De rapporten die ik lees zijn medische rapporten en rapporten van klinieken in Nederland die wel weten waar ze mee bezig zijn.
    Ook Engels geschreven rapporten, maar ik merk dat ze in het buitenland vaak overdrijven en nog niet zo ver zijn als de onderzoeken die ik lees in het Nederlands.
    Vooral Amerikanen hebben een totaal ander beeld van drugs en de afkick dan wij hebben hier in Nederland (soms totaal niet realistisch).
    Daarnaast lees ik ook dit hele forum door.

Uiteindelijk is het dus het beste dat hij daar weg is.
    Omdat ze die benzo verslaving en Ghb verslaving niet onder controle hadden naar mijn mening.

Daarnaast wil ik ook graag feedback horen van mensen op dit forum die hier ook verstand van hebben.
    Ik wou dit verhaal eigenlijk helemaal niet delen omdat het te persoonlijk is maar na die opmerking van van Mike hier boven heb ik het nu toch gedeeld.

Het programma die ik beschreef in de link hierboven is toch prima van de verslavingsarts?

En wat ze daar deden kan toch niet met zulke lage dosis werken?

Een afkick van een jaar lang zwaar GHB gebruik heeft toch een gaba-b agonist nodig zoals Lyrica of Baclofen?

Ik hoor graag feedback op dit verhaal van mensen die verstand hebben van zulke zware verslavings problematiek.

Want eerlijk gezegd weet ik wel zeker dat ik gelijk heb. Maar ik sta open voor meningen en discussies over wat hier is gebeurd en dat Ghb afbouwen met een lage dosis benzos niet realistisch is voor iemand die al een jaar lang elke soort benzos slikt alsof het snoepjes zijn.
    En dat er dus genoeg klinieken zijn die totaal verkeerd omgaan met een GHB verslaving en mensen hun leven in gevaar brengt

2. F.E.A.R.

F.E.A.R. Experimenterende gebruiker

Ongelofelijk.. Je verwacht van professionals meer kunde en kennis, maar dat is blijkbaar wensdenken. De realiteit is dat je er alleen voor staat. Het geluk is dat de middelen om te helpen goed verkrijgbaar zijn.

Ik persoonlijk heb veel succes gehad met phenibut voor 3 dagen icm baclofen voor 2-3 weken. Ik kon gewoon verder met mijn leven zo. Erg fijn omdat deze baan de wereld voor mij is. De ironie is wel dat ik GHB soms ‘nodig’ heb erbij. Eenmaal de quick fix gevonden om als superman te acteren in het leven? Tsja, dan blijf je terugvallen.

De fles G staat tegenwoordig bij een maatje. Ik haal dan telkens 20-30ml per keer. Dag gaat wel in 1 ruk op, maar de schade is minimaal zo. Mijn levensloop is; ik klim 2 treden omhoog en flikker er 1 naar beneden. Nu nog een paar keer klimmen en flikkeren en ik ben er.

Goed om te lezen dat ik niet alleen ben in deze worsteling. Jullie verhalen zijn erg herkenbaar.

Rebell vindt dit leuk.
  3. Sunnydf

Sunnydf Experimenterende gebruiker

Quoten lukt even niet. Maar ik heb zeker goed nagedacht en wat toepassingen gedaan nav mijn bericht over de hoge dosering.

Ik geef jullie gelijk. Het verslavende brein kan nog werken,wat ik misschien later beter inzie.

Maar ook dat ik in het begin van 50 mg baclofen nog serieuze cravings en ontwenningsverschijnselen had

Nog steeds heb ik aan 25 mg niet genoeg (ontwenning is weg, craving dan niet) wel is 75 mij nu wel te sterk. Dat ik de 1e korte periode bewust bedwelmender heb doorgebracht ben ik oké mee. Ik vind het eigenlijk een no go om die ptss erbij te pakken. Maar na 20 jaar nooit meer dan 4 uur slapen was dit zo'n genot.ik gunde het mijzelf

Ook was mijn benzoverslaving niet recent.
    Ik was ook een persoon die 3 x per dag ox 50 mg wegtikte .120mg temazepam per nacht . gerust nog wat andere pammetjes en Ad er doorheen slikte. Die tolerantie heeft een opbouw van 6 jaar gehad

Je zou kunnen zeggen,ermee eens of niet dat ik ook de methode van de arts Ameisen heb toegepast .Een zeer hoge startdosis daarna rap tempo afbouwend.
    Slik nu geen enkele (diaze)Pam meer. Baclofen daalt ook.

Jaaaren terug heb ik na mijn laatste uitzending in het buitenland meegedaan aan een onderzoek naar mensen in mijn vakgebied die dezelfde ervaringen als ik hebben opgedaan daar zaten ook 2 hersenscans bij. Voor de betreffende uitzending en de hersenscan erna was een compleet ander beeld te zien.het was dezelfde hersenactiviteit als bij verslaafden die plotseling onthouden werden van 2 soorten drugs.

Nu door mijn GHB verslaving en mijn verdieping over gaba etc sla ik steil achterover....als ik deze informatie van baclofen eerder had gehad wie weet hoe mijn leven er dan had uitgezien....(en waarom ik denk dat ik hogere dosis baclofen nodig heb om normaal te kunnen blijven functioneren dan een mentaal gezond persoon die van zijn verslaving af wilt komen. Kan nookzijndat hier mijn verslaafde brein weer opspeelt dus reacties op mijn ervaring/theorie hierboven zijn meer dan welkom.

Rebell vindt dit leuk.
  4. F.E.A.R.

Moet er wel bij zeggen dat je niet te snel de dosis moet uppen van Baclofen, al zal dit per persoon verschillen. Ik maakte enorme sprongen elke dag in de dosis. Dit resulteerde in verwarring en slaperigheid.

Verder zul je altijd ook gedragstherapie moeten doen. Want een paar pilletjes slikken gaat je niet meteen van deze hardnekkige verslaving af helpen. Dat is heel naief gedacht. Zo zijn er genoeg die GHB blijven misbruiken omdat de magic pill ze er weer simpel vanaf helpt. Dan sla je de plank mis. Je moet nooit meer in die 24/7 cycle terecht komen. En alleen hele sterke mensen kunnen na een verslaving recreatief gebruiken.

5. Sunnydf

" Toch verplaatst naar nieuw topic bij categorie verslavingen, wilde niet teveel offtopic gaan.

Laatst bewerkt: 6 dec 2018
  6. Mike033

Mike033 Newbie

Maar hoeveel baclofen pakte jullie dan om af te kicken van de G?
    Ik deed het zo, ik deed 4,5 ml G nemen, toen ik merkte dat ik weer aan een dosis G Moest nemen, slikte ik 25 mg baclofen, dat hielp mij net echt, heb iker na ee half ur 12,5 mg bij gepakt.
    Toen ging het redelijk, eigenlijk was ik er na een dag of 3 á 4 vanaf.
    Maar heb in mijn vriendenkrong nog zoveel mensen die verslaafd zijn, en bij de meeste werkt de mehode niet die bij mij wel werkte.
    Die maat van mij had met baclofen ook nog last van een verschrikkelijke afkick.
    Die pakte het dubbele aantal baclofen van wat ik pakte, toennwas jet redelijk uit te houden voor hem.

7. F.E.A.R.

Je moet een dosis G nemen en tegelijk Baclofen. Baclofen moet namelijk even inwerken.

Daarna om de 4-6 uur Baclofen bijnemen. Dit naar behoefte. Dosissen verschillen per persoon. De eerste dag of 2 zul je je alsnog niet lekker voelen vaak. Baclofen neemt niet alle afkick weg. Mijn advies; doorbijten.

8. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

2 uur na je laatste dosis want na een uur werkt die baclofen en zit je nog midden in die g dat is niet verstandig. Ze werken allebei op de Gaba-b.
    Dus niet tegelijk laten werken.

9. Coffeecup

Coffeecup Belezen gebruiker

Waar lees jij, dat ik zeg dat jij uit je duim zuigt jongenman? Dat schrijf ik niet, jij interpreteert verkeerd!

10. F.E.A.R.

Excuses. Ik begreep het verkeerd idd.

11. Sunnydf

Verschilt dat niet per persoon
    Ik voel die baclofen wel enigszins werken na een uur.word wat rustiger.na 2 uur voel ik die piek..

Of is dat laatste nu juist niet de bedoeling

12. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ja mij is geadviseerd het niet samen te nemen maar het te laten overnemen. Wanneer de ghb uitwerkt dat die hem dan overneemt.

13. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Nog wat info over Gabapentine:

De stof is chemisch verwant aan GABA, maar werkt niet op dezelfde receptoren als GABA.[7]Gabapentine is dus geen GABA-agonist in de stricte zin van het woord. Gabapentine moduleert de werking van glutamate decarboxylase (GAD) en branched chain aminotransferase (BCAT), twee enzymen die de GABA-huishouding regelen. Gabapentin verhoogt de aanmaak van GABA en de niet-synaptische GABA-neurotransmissie in vitro.[8]Gabapentine bindt ook aan calciumkanalen, NMDA-receptoren, proteïnekinase-C, en inflammatoire.

Dus het regelt ook de huishouding van de Gaba.
    Ook fijn om te weten.
    Dat is ook wel even nodig na Ghb zodat alles weer normaal word. Slik het meestal maar 3 dagen of 4 dagen. Krijg er de mooiste dromen van. Vooral dag 3.
    Bij mij zijn ze iig positief :sleeping:

14. Sunnydf

Bouw je er ook tolerantie voor op?

15. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ja en als je het langer slikt dan moet je het afbouwen.
    Na het gebruik van GHB werkt het meteen na een uurtje omdat alles van slag is.

Het word gebruikt tegen epilepsie maar bij deze mensen werkt het pas als ze het een tijdje blijven nemen.
    Ze mogen er dan ook niet zomaar mee stoppen maar bouwen het af.

Maar in die 3 dagen dat ik het neem maakt dat allemaal niet uit.

Ik neem trouwens 400mg capsules.
    20181206_184850.jpg
    Dit zijn ze ben nu dus gestopt met Ghb en gebruik het nu.

Conjo vindt dit leuk.
  16. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ghb afbouwen op de meest humane manier

Dat ben ik dus nu aan het doen.
    Ik zal mijn schema hier nu delen.
    Heb de GHB weg gezet en ben er voorlopig ook klaar mee dat voel ik al meteen en nu heb ik dit gedaan:

Ghb Dosis 3ml. 10.15 uur
    Ghb Dosis 3ml. 12.15 uur
    Laatste buisje Dosis 2.5ml. 14.15 uur

Baclofen 50mg 16.00 uur
    Diazepam 20mg 16.00 uur
    Gabapentine 400mg 18.00 uur

Baclofen 40mg 22.00 uur
    Diazepam 10mg 22.00 uur
    Gabapentine 400mg 23.00 uur

Dan Slapen! Denk zeker wel 8 tot 10 uur want ik heb de dosissen hoger gezet dan ik normaal doe.
    Want het gebruik van G was uitgelopen naar 4 dagen en meestal doe ik 3 dagen.

En ben nu 5 uur verder van mijn laatste buisje en voel me gewoon goed en zelfs een beetje stoned en vind die rush van die valium ook erg lekker na het gebruik even weer rust.
    Ga nu even naar de supermarkt nog even goed eten halen om de medicijnen goed te laten werken.

Morgen neem ik nog maar 20mg Baclofen en 10mg Diazepam en dat 2x of 3x ligt er beetje aan hoe ik me voel.

Geen trillingen geen complicaties of geestelijke problemen. Dus uiteindelijk is het gewoon een heerlijk weekje geworden.

Daarom gebruik ik nog G op deze manier.
    Wou het eerst met kerst en oud en nieuw doen maar ik wil ook geen G gebruiken als ik bij mijn famillie zit te eten dus dit was prima zo.
    Volgende weer in 2019

Conjo vindt dit leuk.
  17. F.E.A.R.

Poeh je lijkt qua gebruik erg op mij. Alleen lijk jij content te zijn met dit regelmatige misbruik. Ik wil uiteindlijk af van de GHB. Of anders hooguit een buisje om eens de remmen los te laten soms. Ik ben die dagenlange binges helemaal zat.

Mijn laatste binge was ook veel minder lekker. Normaal zit ik dan vol levenslust, maar dit maal kon ik alleen maar liggen en spacen. Ook was slapen een ramp. Zelfs met een knock out dosis sliep ik maar 1 uurtje. Verder haat ik ook al het vocht was je ervan vasthoudt. Ik heb na 2 dagen een bol gezicht met dikke wallen.

Het enige mooie is de zorgeloosheid. Maar het lijkt alsof mijn lichaam de GHB begint te weigeren.

Rebell vindt dit leuk.
  18. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ja klopt ook een keer de zelfde fout gemaakt door het te lang te doen. De situatie lijkt erg op elkaar.
    Maar elk jaar gebruik ik een aantal maanden niks tot een half jaar. Helemaal clean. Wel een jointje 1 keer per maand en rode wijn af en toe. Ik ga ook niet naar feestjes. Dus doe dit allemaal heel bewust.
    Ik ben 37 jaar en doe dit vanaf mijn 16e dus dan moet je tijden hebben dat je niks doet. Heb ook wel eens 3 jaar lang niks gebruikt. Dan heb ik een baan en vriendin waar dat niet bij past en dat is prima!

Maar ik snap je, GHB was de moeilijkste drugs om onder controle te krijgen.
    Oh ja en die Sigaretten ook een hele nare verslaving waar ik niet van af kom.

Ik heb 3 favoriete drugs:

Ketamine
    Ghb
    LSD

De rest heb ik weinig behoefde aan.
    Gebruik wel andere dingen maar dat is soms.

19. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Ja hahaha ik herken dat zo erg... super dikke enkels! Plofkop! Ik ben 5-7 dagen gestopt en 15 min fietsen kijken mensen je aan of het allemaal goed gaat met deze jongen op de sportschool ! omdat zweet druipte letterlijk van Mn gezicht! Ik had na 45 min gefietst, niet normaal hoe groot plas zweet op de grond was! zo erg dat ik met een handdoek moest opwegen! Zo erg! Wat vocht houd dat vast zeg pfff heeft iemand idee hoeveel zout in 5 ML GHB zit?

pinkie en Rebell vinden dit leuk.
  20. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Dat heb ik met MDMA.
    Toch weer gedaan laatst een keertje en dat was niet leuk.
    Ben toen bij mijzelf te raden gegaan:

Waarom iets gebruiken waar je je niet lekker door voelt?

Dus ik heb een zak pillen en een paar gram MDMA in mijn la maar ik ga dat niet gebruiken en geef het wel aan mensen op een after die er nog wel lekker op gaan. Ben daar nu klaar mee die laatste keer was een bevestiging dat ik het te veel heb gedaan en dat het over is.

21. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Ik ben trouwens na het fietsen! 15 min sauna ingegaan! daarna uitzweten op een bankje ik bleef maar zweten hield maar niet op! er zat soort bezine/kerosine herkenbaar kleurtjes boven op het plasje zweet! Ik mag hopen dat van mij gel afkwam en niet uit mijn lichaam tijdelijk misbruik van G/S:rolleyes:

pinkie vindt dit leuk.
  22. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ik heb huid problemen anders zou ik ook wel in de sauna gaan zitten even die zout eruit zweten.
    Gelukkig niet zo een last van. Moet nu ik stop met g wel om de 10 minuten naar de wc de hele dag. Ik pis alles er gewoon uit denk ik.

Mijn vingers worden wel dik maar dat gaat dus weg als ik baclofen slik

23. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Oke je bent er al van af dat had ik verkeerd gelezen dacht dat je er nog in zat.

Conjo vindt dit leuk.
  24. Zwijgrecht

Zwijgrecht Belezen gebruiker Donateur

Goed bezig champ! Onthoud dat stilstand achteruitgang is, en dat jij de trap neemt waar de meeste mensen kiezen voor de lift:handok::clapping:

upload_2018-12-7_1-0-26.png

25. F.E.A.R.

Ik heb ooit uitgerekend dat in 1 dosis GHB ongeveer 1,2 gram zout zit. Ter vergelijking, een max van 5 gram pd is het advies en over het algemeen overschrijd je dit al met normale voeding. Een G avontuur is dus behoorlijk salty.

Dat is een goede vraag.. De zorgeloosheid is het voor mij toch waard. En de naiviteit om te denken dat het ditmaal misschien toch weer lekker zal zijn.

Thanks voor de bemoedigende woorden! Mooi gezegd

Het is niet makkelijk om G los te laten uit mijn leven. Weet niet hoe het bij jullie is, de GHB maakt bij mij iets los waardoor dingen mogelijk waren die anderzijds onmogelijk leken. Presenteren voor volle zalen, mijn studie afgerond. En hoe neem ik afscheid van iets wat ik zo belangrijk heb gemaakt in mijn leven. GHB is de quick fix voor alles. En zodra het lastig wordt grijp ik meteen terug.

26. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Update over de GHB afkick want ik voelde hem wel komen elke 2 uur dat ik niet nam kreeg dikke vingers en trillen en werd dan helemaal naar als ik niet nam.
    Want hij pak die oude verslaving zo weer op waar je was gebleven.

18 uur geslapen (ff die slaap inhalen van de week)
    Werd wakker eigenlijk niks aan de hand.
    Toch een Dia 10mg erin en 20mg Baclofen.
    Later nog en keer het zelfde.

Niks aan de hand en vanaf morgen ga ik stoppen met alles. Misschien 5mg Dia en 10 Baclo om me lichaam de rust te gunnen.

Het lijkt er op dat mijn lichaam het nu wel kent en er makkelijk mee om kan gaan.
    4 dagen gebruik en die afkick gevoelens kwamen sneller dan normaal. Maar de afkick was zo weer weg!

Topper is dat! Denk dat ik dit nu helemaal onder controle heb, moet er ook niet aan denken om er een buis in te gooien.
    Net als na 2 dagen blowen 24/7 dan stop ik daar ook mee want ik vind nuchter zijn ook heerlijk!
    Even aarde dus dat wel snor :raisinghandman:

Conjo vindt dit leuk.
  27. Zwijgrecht

Thanks man, hebben we allebei stof tot nadenken haha,je verhaal komt herkenbaar over maar niet perse op de details als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben G nooit gaan gebruiken om te presteren, eerder om te verdoven, Ben nooit voor mijn gevoel heel hard gegaan zoals je die mensen eerder in die documentaire van Tygo Gernand zag, maar meer dat je weet dat je teveel heb genomen omdat je alles op alles zet om niet om te flikkeren op werk of midden in de albert heijn :sweatsmile: Het hele positieve blij zijn creatief etc dingen durven herken ik niet echt goed, maar het kan heel goed zijn dat ik t zelf niet doorheb. Andere mensen op een gegeven moment wel en daar gaat t fout, bizar genoeg terwijl ik dit typ krijg ik wel er wel zin in, is tenslotte al 2 jaar geleden en een halve liter halen, wat kan er fout gaan? Heb heel veel baclofen dus afkicken zal niet moeilijk zijn. Afkicken niet maar er ook echt afblijven is een ander verhaal...terwijl ik laatst best trots was dat ik iemand tegenkwam die verkocht (hier in de omgeving gebruikt zo goed als niemand het) en nee zei tegen een litertje, terwijl ik 2 jaar terug een stash had en niet op 1 plek natuurlijk want teveel risico:coldsweat:

Heel raar spul dat GHB, ik hoop, afkloppen, dat ik en vele anderen zich niet meer laten meeslepen op deze manier

Sterkte strijders, komt ongetwijfeld goed. Het is vast niet zo erg als die getripte mensen uit RolLuik city:sob:

28. Sunnydf

1,2 zout in een dosering..
    Echt kaak ligt op de grond
    Hoe dom was ik dat ik niets begreep waarom ik er ineens ziek van werd. Heb je die hartkloppingen , hoofdpijn etc dan van de afkick of overdosis zout

En ja die huid. Schrok me echt kapot afgelopen dagen .leek wel 10 jaar ouder. Die rimpels echt erin gegroefd en acne ineens terug.

Ben enorm aan het stoeien met de dosis na 2 uur moet ik echt vechten tegen de slaap. Maar vaak komt de craving alsnog na 6 uur opzetten en effect weg.
    Gister terug gegaan naar halve 12*5 mg. Elke vier uur geprobeerd(beredenering..werkt pas in na 2 uur .dus als het na 6 uur niet het gewenste effect meer heeft...na 4 uur volgende pakken. Maar dit lijkt mij ook weer zo snel.

Ik lees dat slaperigheid duid op te hoge dosering, maar ook een bijwerking kan zijn van tijdelijke aard
    .iemand tips?

29. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Een hoge dosering daar slaap je juist van.
    En schrik je wakker na 3 uur door die dopamine afgite.
    Doseren moet binnen de 3 uur als je al lang bezig bent.
    Na 6 uur lang niks nemen dan word je ziek omdat je afkickt

30. Sunnydf

O sorry man ,ik had erbij moeten zetten dat ik het over de baclofen heb

Rebell vindt dit leuk.
  31. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker Donateur

Wat zijn dat voor capsules?

32. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Gabapentine 400mg na ghb gebruik val je daar van in slaap dit keer 18 uur geslapen samen met 50mg Diazepam verdeeld over de dag.

33. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Haha dat verklaard al dat zweet! dagen van vrijdag tot zondag!
    250 ML ging erdoor heen gebruikte ook coke bij dus moest echt elk 45 min(4 ML) bij doseren+tollerantie lekker dan hoor nu dat je 300 gram zout naar binnen heb gewerkt in het verleden. Leuk weekend

pinkie en Coffeecup vinden dit leuk.
  34. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Oh ja begrepen we elkaar verkeerd zo

35. F.E.A.R.

Vreemd dat het voor iedereen anders werkt. Ik neem een dosis en kan ineens voor een volle zaal mensen spreken. Zelfvertrouwen door het dak zo hoog. Daarom is leven zonder G zo lastig.

Met coke erbij is wel zo verdomd fijn.. Soms roept de duivel en doe je dit soort gekkigheid. Misschien komt wijsheid toch met de jaren.

36. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ik ook hoor versier meisjes overal waar ik ben regel zelfs nummers bij de kassa als ik boodschappen doe. Ben zelfverzekerd en ben goed spraakzaam.
    Je libido hoort ook hoog te zijn bij GHB.

37. F.E.A.R.

Helemaal waar.

Wie heeft ervaring met een langdurige behandeling met Baclofen tegen cravings? Welke dosis neem je per dag? Er zijn studies die zeggen dat 100mg voor alcoholverslaving the sweet point is. Dr Ameisen slikt 120mg per dag. Dat is nadat hij eerst tot 270mg had opgebouwd om van de cravings af te komen. Maar meer dan 120 is blijkbaar niet nodig voor lange termijn.

38. Zwijgrecht

Ik, slikte op t hoogtepunt 150 tot 200 en inmiddels nog maar 50. Met de intentie binnen kort te kappen. Als ik niet lekker in mn vel zit soms 75 of 100 maar denk dat dat meer placebo is. En langdurig is in dit geval een jaartje ongeveer en na 4 of 5 maanden op hoogste dosis en abstinent een poos. Obsessie met drank en g lijkt wel verdwenen en weigerde laatst benzo's voorgeschreven te krijgen , dat had ik niet verwacht zegmaar

39. F.E.A.R.

Dat klinkt alsof de behandeling geslaagd is! Goed om te horen. Dat geeft hoop.

Zwijgrecht vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - GHB afkicken meest
  1. LisaM22
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    1.870
  2. ZERO-
    Reacties:
    7
    Weergaven: