• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

ghb na een speedcomedown?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ganggang💯

Badass junkie
Kan je lezen vraag iedereen maar hierboven.

Daarnaast zoek ik niks meer voor jou op daar ben ik onderhand wel klaar mee.. Heb je al zo vaak terecht gewezen. Heb niet meer het gevoel dat ik nog iet hoef te bewijzen aan jou. Zoek het zelf maar op.
Alright, dan beëindigen we deze discussie voordat het uit de hand loopt.
Jammer dat je geen bronnen kunt/wilt aanleveren, terwijl ze zo makkelijk te vinden zijn volgens jou.
Terecht wijzen is mijn optiek iemand op zijn of haar fout wijzen met een onderbouwd argument. Iets wat ik in dit topic nog niet gezien heb.

Natozlato

Wijs gebruiker
Dus alleen maar goed het zorgt ervoor dat dingen niet plat komen te liggen want het houd de normale werking in stand.
Sorry maar hier wil ik toch echt even op inhaken. Na mdma-gebruik is er een tekort aan serotonine in je hersenen. Van nature is er een kleine hoeveelheid ghb aanwezig in je hersens. Als je dan ghb gaat gebruiken, heb je een overschot aan ghb. De balans in je hersenen moet zich herstellen en dat bereik je niet door ghb te gaan gebruiken. Dus ghb zorgt toch echt niet ervoor dat je hersens weer normaal gaan werken en er geen sprake is van een mdma-kater!

Want na de opvang van de comedown met de ghb heb je nergens last van en loop je gewoon vrolijk rond en ook daarna nergens last van.
Dat is jouw persoonlijke ervaring. Ik stel de kater uit door over te stappen op ghb, maar de kater wacht wel op mij, die komt maandag en dinsdag wel!

Dit is onjuiste informatie, die gepresenteerd wordt als een feit.

R

Revolutionair

Gast
Dat is jouw persoonlijke ervaring. Ik stel de kater uit door over te stappen op ghb, maar de kater wacht wel op mij, die komt maandag en dinsdag
Er komt helemaal geen kater.
Stel niks uit.
Kom eens met een bron dat het zo werkt net als ganggang die alles bekritiseerd maar nooit met een bron komt.
Leg eens bewijs neer?
Iedereen die dit doet heeft geen mdma kater.

Ganggang💯

Badass junkie
Leg eens bewijs neer?
We wachten nog steeds op een bron die jouw uitspraken bevestigd.

Je kan een discussie niet voeren door iets te claimen zonder een bron te vermelden en vervolgens te zeggen bewijs maar dat het niet zo is.

Of hoor je toevallig bij de flat Earth society? 😉

R

Revolutionair

Gast
Sorry maar hier wil ik toch echt even op inhaken.
Wil ook nog wel persoonlijk op jou inhaken.
Laatst riep je nog dat ghb een halfwaarde heeft van 4 uur 😂 stukje basis kennis wat je dus helemaal niet weet. Heb je ook niet op gereageerd.
Je deeld een 'factsheet' met je vriend over hoe ghb werkt met afbouw wat echt een totale fantasie is.
Heb daar op gereageerd met feiten maar nog niks gehoord.
Maar dit weet je zo goed? lol

En ganggang niemand neemt jou serieus meer.
En ga je ajb niet weer bemoeien met ghb feiten.
Laatst nog de opmerking.

'Velgenreiniger en gootsteen ontstopper halooo'

😂😂😂
Jij begrijpt helemaal niks van ghb of iets.
Heb je daar ook al aangepakt.
En je zou de discussie eindigen en dat is maar beter ook voor je voor dat ik je weer moet afmaken.

R

Revolutionair

Gast
Daar heb je een punt. Ik vermaak me wel hoo
Mensen zonder vestand van iets en het geeneens gebruiken elke keer met meningen komen nergens op gebaseerd nooit echte info delen.
Praat nog over velgen reiniger 😂😂😂
Gbl is geen velgenreiniger.

Ganggang💯

Badass junkie
En ga je ajb niet weer bemoeien met ghb feiten.
Feiten.. zonder bronnen. Je kan je verhaal niet onderbouwen met bronnen. Dus je valt aardig door de mand. Iemand anders spreekt je er ook op aan en diegene val ook je meteen aan op de persoon. Volgens mij is het tijd om of de drugs of het forum even met rust te laten want je komt nogal in de war over.
Heb je daar ook al aangepakt.
Volgens mij is het eea je naar het hoofd gestegen als je dit soort uitspraken over je zelf doet.
En je zou de discussie eindigen en dat is maar beter ook voor je voor dat ik je weer moet afmaken.
Tja, jij blijft beweringen doen zonder het te onderbouwen. Ik voel het als mijn morele plicht om hier tegenin te gaan. Kom nou eens met een bron ipv al die persoonlijke aanvallen. Je weet ondertussen toch wel dat dat helemaal niet werkt.

Natozlato

Wijs gebruiker
Laatst riep je nog dat ghb een halfwaarde heeft van 4 uur 😂 stukje basis kennis wat je dus helemaal niet weet. Heb je ook niet op gereageerd.
Klopt, dat heb ik gezegd en had ik nog op moeten reageren. Het was onjuiste info.

Mijn vriend gaat reageren op het topic met het factsheet, dat heb ik je ook al privé verteld.

Wat ik belangrijk vind is dat er geen onjuiste informatie word verspreid, wat gevaarlijk kan zijn voor beginnende gebruikers. Als ik dat doe, mogen mensen mij daarop aanspreken, net zoals we dat bij jou doen.

En verder meng ik me niet in deze discussie, want ik hou helemaal niet van discussies eigenlijk 😂

R

Revolutionair

Gast
Feiten.. zonder bronnen. Je kan je verhaal niet onderbouwen met bronnen. Dus je valt aardig door de mand. Iemand anders spreekt je er ook op aan en diegene val ook je meteen aan op de persoon.
Ik heb een topic gemaakt over veilig gebruik ghb en dat is een informatietopic geworden. Omdat ik mijn theorieën onderbouw.
De enige mis informatie die er elke keer word geroepen is door jou account!
Reageer even op je stelling dat GBL velegenreiniger is? Of dat je gootsteen onstopper is?

je komt nogal in de war over.
Volgens mij is het eea je naar het hoofd gestegen als je dit soort uitspraken over je zelf doet.
Ja dan ga je dit roepen omdat je weet dat ik gelijk heb. Je laat jezelf weer kennen.
Dat is dus de rede waarom ik niet op jou inga.
Ga alleen nog maar discussies aan met mensen die weten waar ze over praten.
Geen geroep over ghb wat je 10 jaar geleden in de media hebt gelezen.

Wat ik belangrijk vind is dat er geen onjuiste informatie word verspreid, wat gevaarlijk kan zijn voor beginnende gebruikers. Als ik dat doe, mogen mensen mij daarop aanspreken, net zoals we dat bij jou doen.
Maar waar kan je laten zien dat het foute informatie is?

Ganggang💯

Badass junkie
Ik heb een topic gemaakt over veilig gebruik ghb en dat is een informatietopic geworden. Omdat ik mijn theorieën onderbouw.
De enige mis informatie die er elke keer word geroepen is door jou account!
Reageer even op je stelling dat GBL velegenreiniger is? Of dat je gootsteen onstopper is?

Ja dan ga je dit roepen omdat je weet dat ik gelijk heb. Je laat jezelf weer kennen.
Dat is dus de rede waarom ik niet op jou inga.
Ga alleen nog maar discussies aan met mensen die weten waar ze over praten.
Geen geroep over ghb wat je 10 jaar geleden in de media hebt gelezen.

Maar waar kan je laten zien dat het foute informatie is?
Right. Is goed mijn vriend, ik ga lekker van m'n weekend genieten. Misschien moet jij hetzelfde doen :wink:
Ik zat idd fout wat betreft die velgenreiniger.

R

Revolutionair

Gast
Jij legt de bewijslast nu bij mij neer? Nee, zo werkt het niet.
De reden waarom zo reageer is omdat ik nu 2 mensen krijg die mijn stelling onderuit halen die allebei geen basis kennis hebben van sws ghb.
Dat is in verschillende topics gebleken.
Ik heb mij elke keer bewezen alleen maar links gedeeld en had elke keer gelijk.
Nu komen de zelfde mensen mij weer vertellen dat het allemaal niet zo werkt terwijl ik in andere topics geen antwoord terug krijg terwijl ik daar duidelijke informatie weerleg dat het niet klopt wat er word gezegd.
En dan niet reageren en dan in een ander topic weer de stellingen onderuit willen halen?
Kom dan zelf eens met bewijs ik ga mij niet elke keer verdedigen en daarna geen antwoord krijgen en dan vervolgens bij de volgende post weer proberen mijn stellingen onderuit te schoppen.

Dus ja kom eens een keer met bewijs zelf en onderbouw een keer jou theorie!

Ganggang💯

Badass junkie
De reden waarom zo reageer is omdat ik nu 2 mensen krijg die mijn stelling onderuit halen die allebei geen basis kennis hebben van sws ghb.
Dat is in verschillende topics gebleken.
Nu komen de zelfde mensen mij weer vertellen dat het allemaal niet zo werkt terwijl ik in andere topics geen antwoord terug krijg terwijl ik daar duidelijke informatie weerleg dat het niet klopt wat er word gezegd.
En dan niet reageren en dan in een ander topic weer de stellingen onderuit willen halen?
Kom dan zelf eens met bewijs ik ga mij niet elke keer verdedigen en daarna geen antwoord krijgen en dan vervolgens bij de volgende post weer proberen mijn stellingen onderuit te schoppen.

Dus ja kom eens een keer met bewijs zelf en onderbouw een keer jou theorie!
Het wordt met de post gewoon ludieker dit. Je stopt meer moeite in mensen afkraken en over andere topics beginnen dan dat je in het onderbouwen van je stellingen stopt. Het enige wat men hier van je vraagt is een bron die jouw stelling onderbouwt. Ik vraag me echt af waarom je je zo opstelt.

Ik ben echt benieuwd naar de bronnen die jij gebruikt hebt om tot de conclusie te komen dat je met GHB in de comedown van mdma de gehele kater kan ontwijken en 'kiplekker' rond kan lopen. Ben gewoon benieuwd of ik met die bronnen ook tot dezelfde conclusie kom. Als dat zo is dan slik ik mijn woorden nederig in.

Natozlato

Wijs gebruiker
Je denkt dat je elke keer gelijk hebt. Ja sorry maar de manier waarop je dingen presenteert, niet altijd met bron, en zegt dat dit de enige waarheid is, daar stoor ik mij al een tijdje aan. Ook dat je steeds met mensen de confrontatie opzoekt en snel beledigd bent.
Ik hoef mij tegenover jou niet te bewijzen met een bron.

R

Revolutionair

Gast
Je denkt dat je elke keer gelijk hebt. Ja sorry maar de manier waarop je dingen presenteert, niet altijd met bron,
Okey kom een voorbeeld van een topic waar ik onzin praat? Laat dan weten waar ik ongelijk had met jou?
Wil ik nu weten dan.

Het wordt met de post gewoon ludieker dit. Je stopt meer moeite in mensen afkraken en over andere topics beginnen dan dat je in het onderbouwen van je stellingen stopt. Het enige wat men hier van je vraagt is een bron die jouw stelling onderbouwt. Ik vraag me echt af waarom je je zo opstelt.
Moet je jezelf eens horen!
Dacht dat jij ging stoppen met de discussie en daarna ging genieten van je weekend?
Man van je woord ben je niet!
Zoals ik zei ik reageer sws niet meer op vragen van jou omdat je niks snapt en alleen maar uit bent op confrontatie.
Dus mijn laatste reactie op jou..

Ganggang💯

Badass junkie
Okey kom een voorbeeld van een topic waar ik onzin praat? Laat dan weten waar ik ongelijk had met jou?
Wil ik nu weten dan.

Moet je jezelf eens horen!
Dacht dat jij ging stoppen met de discussie en daarna ging genieten van je weekend?
Man van je woord ben je niet!
Zoals ik zei ik reageer sws niet meer op vragen van jou omdat je niks snapt en alleen maar uit bent op confrontatie.
Dus mijn laatste reactie op jou..
Grappig, het komt je niet uit om normaal te reageren dus begin je weer zo te doen. We zijn helemaal terug in de Rebell periode of niet?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan