• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

ghb na een speedcomedown?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

AphexTwin

Wijs gebruiker
Euforie’ zou ik het misschien überhaupt bij beide niet noemen. Ik associeer euforie toch meer met tripmiddelen, MDMA, etc.
Ja, hierin kan ik je wel volgen. Ik vind ‘dopamine euforie’ die vooral stimulanten geven, een beetje inferieur aan de ‘serotonine euforie’ die MDMA en tripmiddelen geven. Enfin, om een zeer algemeen beeld te geven.

Hoe zou jij de ‘euforie’ (die ik zelf dus ook meer een lichte moodboost zou noemen) van witte kratom vergelijken met de ‘euforie’ van coke? Ik vind dat het in de verte iets van elkaar weg heeft,
Kratom vind ik veel subtieler als moodbooster dan cocaïne, maar wel een pak aangenamer dan amfetamine. Moet er wel bij zeggen dat ik vooral Peru coke gebruik, welke ik als de meest euforische ervaar, vergeleken met Colombia / Bolivia / Ecuador. White vein Kratom vind ik qua chille energie dan wel weer op (Peru) cocaïne lijken.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zou m'n energie hier niet aan verspillen als ik jou was :wink:
Iemand voelt zich aangesproken!
Laat zich weer kennen 😂😜
Hou nou op mensen anders beide even een periode offline hoor. Jullie dagen elkaar alleen maar uit wat helemaal niet hoeft. Laten we het verder gewoon een beetje gezellig houden ook al zijn jullie het soms niet eens met elkaar. Jullie zullen mij hiermee en vele anderen een plezier doen.
Jullie zijn beiden soms irritant. Maar toch hou ik van jullie ❤
Juist precies dit!

R

Revolutionair

Gast
Hou nou op mensen anders beide even een periode offline hoor. Jullie dagen elkaar alleen maar uit wat helemaal niet hoeft. Laten we het verder gewoon een beetje gezellig houden ook al zijn jullie het soms niet eens met elkaar. Jullie zullen mij hiermee en vele anderen een plezier doen.
Is afgelopen wij moeten altijd even elkaar wat duidelijk maken..

Pleuny

Experimenterende gebruiker
Ik heb veel ervaring met pep/GHB .
GHB haalt tijdelijk de comedown weg van pep als je geen g gebruikt in combi met pep .
Als je GHB in combi gebruikt met pep wen je hier aan, en werkt de g ook niet meer echt voor speed come down. Als ik me pep binge echt wil afronden gebruik ik liever benzo's . GHB verlengd vaak de pep stimulatie (rebound) en je bent rustig 24 u langer wakker in combi met g dan zonder . Als je verder geen g gebruikt is het wel een goede comedown remmer , maar let wel op het is illusie en tijdelijk . Dag erna zit je met veel lagere dopamine levels en dan werkt g alleen maar moedeloos ,0 euphoria niks . Er is niks wat pep comedown weghaalt behalve eten/slapen/sporten . Geen een drug werkt nog goed als je dopamine levels laag zijn. Ik vind pep na vaak gedaan te hebben maar kut , paar uur leuk daarna zit je vast aan 40 uur aids . De vele problemen met GHB komen zeer vaak door speed , je zit snel in het 24/7 patroon door pep .

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan