GHB probleem!

Discussie in 'GHB' gestart door Raver, 15 sep 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. HardcoreGabber

HardcoreGabber Bewuste gebruiker

Ik wel, ik volg ook deze topic. Vind het interessant hoe dat in zen werking gaat. Je bent trouwens goed bezig hou vol!

2. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Zeker en vast. Ik volg dagelijks jou topic. Positief dat je dit wil delen met ons. Wist zelf verre van da een ghb verslaving zo heftig kan zijn maar je doet het prima op je weg naar clean zijn. Sterkte en succes man!

3. SanneBanne

SanneBanne Bewuste gebruiker Tripreport Analist

Ik volg je topic ook. Het is ook erg leerzaam voor mensen die geen idee hebben wat GHB kan veroorzaken bij dergelijk gebruik. En ik denk voor jouzelf ook waardevol om dit topic bij te houden, zodat je er later nog eens op kunt terugkijken als je dit overwonnen hebt. Ik, en vele met mij denk ik, zijn dankbaar dat je dit met ons deelt.

Zet hem op! :handfist:

4. Raver

Raver Experimenterende gebruiker

Oke! (Y)

Gister begonnen met afbouwen van 18 naar 16ml Xyrem.
    En ik moet zeggen dat het opzich wel te doen is. M'n ontwenning is vooral mentaal merk ik, het effect van de GHB is verdwenen namelijk. Ook ben ik wat onzeker in de omgang met andere clienten hier en ben wat meer gespannen. Wel heb ik lichamelijk last van enorm irritante tintelingen over m'n hele lichaam.

Zometeen om 11:00 ga ik naar de 14ml.

Ik krijg elke nacht voor het slapen 5mg diazepam en zo nodig nog een keer 5mg. Ik heb gebruik gemaakt van dat zo nodig tabletje vanacht om 03:00. Slapen is namelijk echt lastig in de afbouw.

Buiten nam ik dan gewoon 5.5ml en dan sliep ik als een roosje binnen 10min.

Later meer.

Sprokkie vindt dit leuk.
  5. Raver

Zit trouwens nog vrij hoog in m'n dosis hier als ik even snel een berekening gemaakt.

Je krijgt hier Xyrem dat is 150mg/ml dus 14ml × 150mg = 2100mg.
    Straatwaarde GHB is gemiddeld 400mg/ml. Dus 2100mg ÷ 400mg = ongeveer 5ml.

Vandaar dat ik hier dinsdag behoorlijk waus was van de 18ml Xyrem die ik kreeg elke 2 uur.

6. Raver

Vanacht een goede nacht slaap gehad.

Maar ik zit met zulke cravings! Enige waar ik de hele dag aan denk is een doppie. Flesjes water zie ik ervoor aan, om gek van te worden!

7. Raver

Vandaag naar 10ml Xyrem, ik merk er helemaal niks meer van. Met als voordeel dat je het ook niet voelt uitwerken. Toen ik nog op 18 16 en 14ml stond voelde ik veel meer ontwenning het laatste half uurtje voor m'n dosis.

De nacht was vanacht weer slecht. Om 03 00 maar weer een extra diazepam gevraagd aan de nachtdienst. Maar wil er ook niet teveel diazepam gebruiken want dat moet ook weer worden afgebouwd.
    Het is een vrij depressieve boel hierzo, wil er niet te lang blijven.

Dinsdag 10 oktober heb ik een intake voor een nabehandeling van 4 weken. 12 stappen voor de mensen die dat wat zegt. Ik zou ook naar huis kunnen na de detox maar dan zit ik hier weer over 3 maanden.

8. Raver

Vandaag al de hele dag op 8ml Xyrem.
    Het gaat vrijwel pijnloos, effect heb ik niet (meer) van de Xyrem.

A.s woensdag dus clean van de GHB. Lichamelijk heb ik echt nergens last van, maar het is de mentale afkick die het zwaar maakt. Na zo'n tijd in een zorgeloze GHB roes te hebben geleefd en nu weer langzaam per dag nuchter te worden en onder ogen zien waar ik mezelf weer gebracht heb is zwaar.

Zit hier met 2 andere GHB verslaafden waar ik opzich wel veel mee optrek maar het ook constant zit te verheerlijken. Merk dat de cravings enorm aanwezig zijn. Iets wat ik vorig jaar in de detox niet zo heb ervaren.

Zoals ik hierboven al beschreven hebt is m'n nazorg traject al redelijk gepland. Ik neem aan dat ik daar wordt aangenomen, heb er vorig jaar ook gezeten. De artsen daar schrijven Baclofen voor, iets wat ik nu wel écht nodig denk te hebben.

Zo'n ellendige verslaving en er dan zo naar verlangen. Het is bizar.

Raver.

9. Sprokkie

Sprokkie Belezen gebruiker

Echt wat SanneBanne zegt!!
    Ik weet zo weinig van deze verslaving hoewel ik weleens een vriend kende die heel verslaafd was. Begrijp het niet maar krijg door jou een goede blik erop!
    En leef zover het kan met je mee...
    GA door kerel!! Ben sterker dan die stomme dope :smile:

Een noob vraagje je krijgt nu een andere stof of is het dezelfde of wat is het verschil?

Laatst bewerkt: 2 okt 2017
  10. Raver

Thanks Sprokkie.

Ik krijg hier farmaceutische GHB, de stof is exact hetzelfde alleen de wijze waarop het gemaakt is verschilt. Daarnaast is het veel minder sterk per mililiter dan straat GHB.
    Waardoor het bij binnenkomst even lastig is voor de arts om te bepalen hoeveel mililiter Xyrem je nodig hebt. Xyrem = de farma GHB merknaam.

Zoals ik had al gepost was ik vorige week maandag pas op 21:00 stabiel en kwam 09:30 binnen.

Eerst kreeg ik 10ml Xyrem, geen effect.
    Daarna 15ml, dat was voor 2 uur wel te doen en de volgende dosis 15ml was weer niet genoeg om m'n ontwenning tegen te gaan. Shaken, zweten, angstig, mensenschuw, verward, verhoogde pols en bloeddruk.

Ik kreeg m'n eerste dosis Xyrem ook pas om 14:30 waardoor ik dus al enorme ontwenningsverschijnselen had. Als ik buiten zo lang geen GHB zou nemen had ik meer dan 5ml moeten nemen om uit de ontwenning te komen. Eerder iets van 8 of 9ml.

Vandaar dat die 10ml Xyrem en 15ml Xyrem niet voldoende waren. Pas nadat m'n dosis opgehoogd was naar 18ml Xyrem werd ik rustig. Ondertussen kreeg ik al wanen en hallicunaties dus ik heb tegen een delier aangezeten.

Even snel een rekensommetje voor de geintresseerde.

Xyrem = 150mg per mililiter, dus 18ml x 150mg = 2700mg GHB.

Straat GHB is gemiddeld 450mg per mililiter.
    Dus 2700mg GHB ÷ 450mg x 1ml = 6ml.

Ik krijg medisch rekenen voor m'n studie.

Dus omgerekend ben ik ingesteld op 6ml GHB, de Xyrem bouwen ze met 2ml per dag af. Dus 300mg per dag minder.

Als je onder de 12ml Xyrem komt merk je het effect niet meer, dus voel je het ook niet uitwerken. En dan gaat het vrijwel pijnloos, althans lichamelijk dan. Mentaal ben ik wel somber en veel verlangen naar GHB.

Vandaag sta ik op 6ml Xyrem, morgen naar 4ml en dan nog 1 dag op 2ml en dan stop je om 23:00.

Bij deze wat uitleg,

Raver.

11. Sprokkie

Sprokkie Belezen gebruiker

Dankjewel voor de uitleg heel interessant !!
    Dus morgen ga je stoppen ?

12. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Als ik het goed heb staat ie vandaag op 4ml, woensdag op 2ml en savonds 23.00 geen dosis meer.

13. Raver

Idd PsyTekZ.

Zometeen nog 6ml, om 11:00 naar 4ml en morgen om 11:00 naar 2ml tot 23:00.

Dus donderdag GHB vrij.

14. Raver

A.s dinsdag 10 oktober is m'n ontslagdatum hier. Die dag heb ik ook een intake voor m'n nabehandeling, daar ga ik ook ingesteld worden op Baclofen.

In het slechste geval moet ik thuis een week overbruggen tot ik kan worden opgenomen bij die kliniek.

De cravings zijn echt enorm aanwezig, ik zie alles aan voor GHB. Probeer echt afleiding te zoeken, door bijvoorbeeld te lezen, sporten, contact te maken hier met de mensen. Maar het gemis van de GHB roes is groots, althans het is m'n verslaafde brein die erom vraagt.

Laat dit een waarschuwing zijn voor andere GHB gebruikers. Vorig jaar met een psychose opgenomen op de crisis, dit jaar weer op m'n tandvlees naar de kliniek. En dan nog zo'n verlangen hebben naar het 'verboden' fruit.

Ben écht benieuwd of Baclofen dit gevoel weg neemt. Heb t vorig jaar ook gebruikt maar toen was m'n craving echt veel minder erg als nu.

Raver.

15. Raver

Krijg zo m'n laatste dosis Xyrem, 2ml dus 300mg.

Ook net m'n laatste 5mg diazepam gehad, dus hopen dat ik vanacht een beetje door slaap. Ik zal ongetwijfeld een aantal keer wakker worden omdat ik dat de afgelopen tijd gewoon gewend ben.

Het proces is achteraf toch nog best snel en vrij pijnloos gegaan. Hulde aan de verpleegkundige en artsen hier. Zonder hun had ik t echt niet gekund haha.

Raver.

16. Raver

Vanacht een slechte nacht achter de rug. Elke 2 uur wel wakker, en voor de rest een lichte slaap. Maar goed dat is best logisch, lichaam en geest moeten gewoon weer even resetten.

Voor de rest voel ik me vandaag écht goed gewoon, veel energie, opgewekt en weer lekker spontaan. De échte Joris, aangenaam trouwens is weer terug.
    De GHB maakte me een ander persoon, onder invloed lijkt dat een beter persoon als eigenlijk merk je pas wat het met je doet als je weer nuchter bent na een tijdje.

Voor m'n gevoel ben ik wel klaar hier!
    Thanks alle lezers, en ik ben vast nog wel te vinden op andere topics hier op t forum.

Raver.

Laatst bewerkt: 5 okt 2017
    Roze olifant vindt dit leuk.
  17. Roze olifant

Roze olifant Bewuste gebruiker Tripreporter

Super om zo'n positief bericht te lezen! :smiley:

18. Raver

Is wel wat anders idd dan 2 weken geleden. Toen ik mezelf letterlijk afvroeg of ik t wel ging overleven.

GHB is hemels als je er mee om kan gaan, maar eenmaal verslaafd is het letterlijk hel op aarde. Echt een val waar je niet meer uit komt zonder hulp.

19. Roze olifant

Roze olifant Bewuste gebruiker Tripreporter

Zeker. Ik wens niemand toe wat jij hebt doorgemaakt en nog steeds doormaakt, maar het is goed dat je het hier hebt gedeeld. In de eerste plaats voor jezelf denk ik, maar ook voor het forum. Iedereen weet inmiddels wel dat GHB geen onschuldig middeltje is, maar door verhalen als het jouwe te lezen wordt je echt weer even met de neus op de feiten gedrukt.

Ik ben nog steeds wel nieuwsgierig om het een keer te proberen, maar ik zal altijd jouw verhaal in mijn achterhoofd hebben en daardoor extreem voorzichtig zijn. Heeft toch wel veel indruk gemaakt. En ik denk (hoop) dat dat voor iedereen zal gelden die dit heeft gelezen. Dus dankjewel voor je openheid al voelt het ergens ook weer ongepast om je te bedanken gezien de heftigheid van alles.

Raver vindt dit leuk.
  20. Parketa

Parketa Newbie

Hoi Joris, hoe gaat het nu met je?
    Ik ga volgende week voor het eerst GHB proberen, en ben wel iemand die zich altijd eerst goed inleest.
    Na jou volledige verhaal gelezen te hebben, zal ik in ieder geval voorzichtig zijn ...

heel veel sterkte nog maat

21. Raver

Hey,

Vanochtend ontslagen uit de detox, gisteren een intake gehad bij een nabehandeling. Had eigenlijk gehoopt dat ik meteen door zou kunnen maar kan daar pas over 4 weken terecht.

Sinds vanmiddag dus weer thuis, onderweg naar huis hoopte ik zó erg dat ik nog wat GHB had liggen ergens. Zulke cravings, gelukkig was dit niet het geval. Morgen een afspraak bij m'n verslavingsarts om te starten met Baclofen.

Daarnaast merk ik sinds vorige week woensdag sinds ik klaar ben met afbouwen dat de spanning in m'n lichaam vrij hoog zit, ben ontzettend onzeker. Zo onzeker dat ik amper m'n kleding durfde af te rekenen bij 'n mooie vrouw achter de kassa. Of ik was al onzeker toen ik de stopknop moest indrukken naast 'n vrouw in de bus. Nu ben ik al onzeker van mezelf maar het lijkt nu wel 10x zo erg. Ik geef het de tijd, gebruiken wil ik echt niet meer. Al was het vanmiddag even lastig, en ik besef me maar al te goed dat er meer lastige momenten gaan komen. Maar op lange termijn is GHB geen oplossing voor m'n gevoelens.

Ik kan je alleen maar veel plezier wensen met je eerste keer GHB. Er staan zat tips op internet hoe de risico's te minimaliseren, maak daar ook gebruik van. Als je verslavingsgevoelig bent, en je vind het effect prettig zou ik eens goed achter de oren krabben of het wel verstandig is nog een keer GHB te gebruiken.

Raver.

Laatst bewerkt: 11 okt 2017 om 22:18
  22. Raver

Vandaag starten met Baclofen 3 keer daags 10mg. Over een aantal dagen naar de 60mg en dan weer de onderhoudsdosis 75mg.

Laden...
Vergelijkbare Topics - GHB probleem
  1. Raptap
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    2.655
  2. MeijerFR12
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    7.305