2C-G-5 zei:beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer![]()

wat is die inositol te scherp?Aquilta zei:Als je het wilt versnijden, doe het dan met inositol (vitamine E) kost je 8 euro voor 30gr bij de smartshop. Het meest neutrale en veilige middel imo. Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard.
Waar zitten die strepen dan? Op je mouw? Of spelden ze het daarop?phara zei:alle dealers die ik ken hebben allemaal 9 strepen !!!!
ze zweren het op hun ouders dus moet wel waar zijn toch![]()
geld boven familie natuurlijk![]()
Judas zei:wise words Tony.
De pijnstillers paracetemol & fenacetine zijn de laatste tijd enorm in opmars. Vooral de laatstgenoemde. Hier in Gomorra aan de Amstel zijn de laatste tijd een aantal mensen opgepakt die de sos met fenacetine aan het versnijden waren. In een woning in de Bijlmer lagen kilos van dit nierslopende, kankerverwekkende medicijn![]()
Judas zei:dutch-lycan zei:ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
Het betreft hier de geur van zoutzuur. Soms ook die van kerosine of een menggeur van beiden.
Ik heb veel met chemicalieen gewerkt, dit is geen boeken- of internetwijsheid![]()
Deze geur heeft niets met versnijdingsmiddelen te maken maar met het vervaardigingsproces van de cocaine in Zuid-Amerika.
Allereerst gaat men daar in het veld van de cocabladeren cocapasta maken. Bij dit proces vormt kerosine een van de belangrijkste hulpmiddelen. Kerosine (oftewel vliegtuigbenzine) wordt als oplosmiddel gebruikt. Als je circa 1000 kilo cocabladeren in kerosine oplost, dan hou je ongeveer 4 kilo cocapasta over.
Aan de aldus gewonnen cocapasta word vervolgens meerdere malen zoutzuur toegevoegd om het gewenste kristallisatie-proces tot stand te kunnen brengen. In de eerste stadia ontstaan er een soort kiezelstenen, maar als je steeds opnieuw zoutzuur toevoegt, dan transformeren de kiezelkristallen in een fijn poeder.
Wanneer je deze laatste, veredelde variant in handen krijgt, dan ruikt je meestal die scherpe zoutzuurlucht die er aan is blijven kleven. Het is voor degenen die de sos maken bijna niet te doen om dit er helemaal uit te krijgen en waarom zouden ze ook: de connaisseur weet dat dit de geur van goede cocaine is. En schadelijk voor je body zijn deze moluculaire zoutzuurrestanten niet.
In de ruwere, kiezelachtige kristallen tref je nogal eens de genoemde kerosine-geur aan. Die is een stuk minder prettig dan de zoutzuursmell. Ook hiervan krijg je een toprush, mits je het zelf nog verder weet te verpulveren. Een teveel aan kerosine-residu is echter niet zo best voor je gezondheid.
Maar dat is cocaine zelf ook niet.
Helaas.![]()
DAVID0FF zei:Angramar Temenos zei:En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.
Haha gewoon eisen
dat ik daar niet opgekomen ben
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen
en gaan
ik doe mijn best zei:wat ik hier niet goed begrijp is,dat bijna iedereen denkt dat de dealer het ook nog een keer zelf versnijdt,..ik loop al best een tijdje mee,maar ken ze echt niet.Een dealer koopt in voor een bepaalde prijs,..zeg 30-gram voor 800-euro,..hij verkoopt -vaak-0.9 voor 50-euro,..de winst is dan al meer als genoeg,..en wie wel troep krijgt,heeft gewoon een fout-inkopende -dealer,..die er waarschijnlijk zelf ook geen verstand van heeft.Brokjes,poeder,het zegt helemaal niks,..Mijn ervaring met dealers is,..hij komt bij je thuis,haalt een grote zak tevoorschijn,waar zeker 20-gram of meer in zit,en dan zijn weegschaal pakt,..en gaat wegen.Het is geen garantie,maar mijn ervaring leert wel dat dat vaak beter is,dan een pakje op straat kopen.
bv;als pietje de prutser is die het verkoopt aan jouw,pietje koopt het van klaasje,..maar klaasje koopt het van-ik doe mijn best-is het je dan wat duidelijker,..ik koop,zoals ik het verkoop,klaasje ook,en pietje ook,de coke blijft het zelfde,..alleen de tussen prijs niet.En nu stop ik maar met jouw,want alles moet altijd van jouw-wetenschappelijk-worden onderbouwd,..soms word ik moe van figuren als jouw,die altijd maar denken,de wijsheid in pacht te hebben,..het altijd beter te weten als een ander,..ook altijd maar weet,wat ook beter is voor een ander,..je moet nog veel leren meisje!! ps-ik heb veel eerdere berichten van je gelezen,..vrijwillige mensen zoals jouw,die zich gaan opwerpen,als expert,maar dan ook over alles het wel te weten,zijn meer een gevaar voor anderen,..vooral als je hier op het df-ook nog vaak praat over de -wij- vorm,..wij van df,..wij van ,..enz enz,..Drientje zei:Jawel wij spreken elkaar tegen. Idmb zegt dat hij/zij/whatever bij aankoop van meerdere grammen goede coke minder betaald dan de gemiddelde waarde van een kilo coke die ons land binnenkomt en in grote oplage verkocht word.
Dat zou betekenen dat er door tussenpersonen (want ga me niet vertellen dat een grote jongen aan het begin 'coke lijn' ons land door, grammen verkoopt aan prutsertjes die het opsnuiven) niets wordt verdiend. En dat weiger ik te geloven. Coke is zo'n egotrip, daar moet aan verdiend worden.
nee,de info die jij hebt,heb je uit je eigenervaring,of je praat een x met iemand van een cad,..jij hebt er toch niet voor gestudeerd,..dus hoe kun jij dan de juisteinfo verschaffen,..juist,door de eigen ervaring,..ik heb geen hekel aan je,..ik ken jezelfs geeneens,en ik hoef ook geen bek/woordengevecht te hebben.Drientje zei:Ja want het verschaffen van de juiste informatie is gevaarlijker dan op jouw mening af gaan, iemand die verslaafd is aan allerlei middelen.
Makes total sense.
je moet geen dealers hebben die versnijden,beter een paar euro meer betalen,..Vigilante zei:Er zijn dealers die verdienen door te versnijden en er zijn dealers die de prijs/hoeveelheid-verhouding aanpassen.
Drientje jij hebt het over pure coke, ik doe mijn best overduidelijk niet.
Niet zo moeilijk om te zien dat dit echt geen bullshit hoeft te zijn.
ik doe mijn best zei:je moet geen dealers hebben die versnijden,beter een paar euro meer betalen,..
Drientje zei:Dat is wel waar de schoen wringt, ik dacht dat het over pure coke ging.
ik heb ook wel het totaalbeeld,maar ik bepaal niks,..ik heb ook niks te bepalen want ik ben ook maar een simpele ziel tussen die mensen,..morgen voor mij een ander,en overmorgen weer,morgen weer een andere prijs,en overmorgen ook weer,..wil ik het niet afnemen,..doet een ander het wel.Welkom in de wereld die handel heet,..DevilsDandruff zei:Ehhhhm jaaa.... Daar was ik al achter want dat heb ik gelezen... Ik zeg alleen hoe kun je hem (or anybody) daarnaar vragen wanneer hij waarschijnlijk méér een insider is dan dat wetenschappers ooit zullen zijn op dit gebied... Zij maken nl alleen rapporten op basis van de informatie die zij hebben/verkrijgen... Maar alleen de echte smokkelaars/dealers hebben het totaalbeeld en zij bepalen... Dus dan kun je nog zoveel wetenschappelijke documenten hebben gelezen, dit betekent niet dat je meteen alles weet wat er op dit gebied speelt in dit geval... Het blijft in dat geval een wetenschappelijke schatting...

Irie zei:True, maar dan heeft jouw dealer het misschien tenminste niet nog eens versneden, om er meer winst uit te halen ....
Heb echt nog eens zin in lekkere coke, maar las onlangs dat de meeste coke tegenwoordig nog maar 10% bevat ... dus dan maar passen!
Aanwazig zei:Ik heb het idee dat mijn coke waar ik het op dit moment haal om zelf te gebruiken, met caffeine is versneden. Of trouwens niet eens coke meer is.. het lijkt alleen op caffeine zoals het eruit ziet, het glinstert niet eens en coke hoort toch te glinsteren? Als ik 1 lijn neem dan krijg ik het ineens erg warm, begin te zweten en me hart gaat sneller.. Dit is volges mij dan gewooon caffeine, want zo smaakt het wel want heb ook een keer caffeine puur gehad, maar dat is een tijd geleden, en dit heb er veel van weg.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Andyy zei:Aanwazig zei:Ik heb het idee dat mijn coke waar ik het op dit moment haal om zelf te gebruiken, met caffeine is versneden. Of trouwens niet eens coke meer is.. het lijkt alleen op caffeine zoals het eruit ziet, het glinstert niet eens en coke hoort toch te glinsteren? Als ik 1 lijn neem dan krijg ik het ineens erg warm, begin te zweten en me hart gaat sneller.. Dit is volges mij dan gewooon caffeine, want zo smaakt het wel want heb ook een keer caffeine puur gehad, maar dat is een tijd geleden, en dit heb er veel van weg.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
dit heb ik ook wel eens met coke gehad.. als het coke was, want ging er zelf ook aan twijfelen toen.
het verdoofde trouwens ook niet echt, dus weet bijna wel zeker dat het geen coke was, maar weet ook zeker dat het geen caffeine was want ik kon er gewoon van slapen.
Aanwazig zei:Andyy zei:Aanwazig zei:Ik heb het idee dat mijn coke waar ik het op dit moment haal om zelf te gebruiken, met caffeine is versneden. Of trouwens niet eens coke meer is.. het lijkt alleen op caffeine zoals het eruit ziet, het glinstert niet eens en coke hoort toch te glinsteren? Als ik 1 lijn neem dan krijg ik het ineens erg warm, begin te zweten en me hart gaat sneller.. Dit is volges mij dan gewooon caffeine, want zo smaakt het wel want heb ook een keer caffeine puur gehad, maar dat is een tijd geleden, en dit heb er veel van weg.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Oke oke bedankt voor je reactie, ik kon er idd ook gewoon van slapen, en het verdoofde ook niet echt nee. Maarja het glinsterde ook niet dus weet ook haast bijna wel zeker dat et geen sos was.
Normale cafeine glinstert niet, maar coke is een zuur. En zure cafeine kristallen verdoven wel en glinsterde ook. Dus als ze het met die supermix versnijden glinstert coke weer.