Goed versnijdingsmiddel Coke

de GT

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
ik doe mijn best zei:
je moet geen dealers hebben die versnijden,beter een paar euro meer betalen,..

ALLE coke is versneden, dat kan je niet vermijden. Een paar euro ? Een paar tientjes bedoel je dan.

in de categorie bleren zonder te weten waar je t over hebt....

of liegt het testcentrum tegen me wanneer ze uitslagen van 80+ vertellen? (op zn best een keer 88% )
Of denk je dat er nono's zijn die 1% gaan versnijden :tearsofjoy:

Veel is versneden, het heeft me een hele tijd geduurd voordat ik aan dit spul kon komen. Maar om te roepen dat ALLE coke is versneden...

Vind ik ook, ikzelk heb liever coke die enkel met poedersuiker, dextrose of manitol is versneden.
Deze zoetstoffen laten echter een ietswat zoete smaak na.
De koper heeft graag de indruk dat hij erg zuivere coke koopt.
Lidocaine versterkt het plaatselijk verdovend effect, caffeine werk onmiddellijk stimulerend, bovendien hebben deze beide stoffen een bitter smaakje, wat dan vaak als een kenmerk van goede kwaliteit wordt beschuowd.
Bij het 'proeven' zal de coke plaatselijk een sterk verdovend gevoel geven (op tong of in neus).
Het uitzicht, de bittere smaak, de sterke verdoving,..dus is het goede coke...
Dextrose heb ik er liever bij omdat het een smaakje heeft en beetje opwekkend is. Maar heb al is dextrose met cocaine versnede gekregen dat is wel minder fijn natuurlijk.

ondenkbaar

Newbie
ben nieuw hier op het forum en ben erg benieuwd gezien de aanwezig kennis die hier aanwezig is. ik weet dus ook niet of dit een nieuw topic is, dus graag advies. ik ben op zoek naar een alternatief voor het snuiven van cocaïne, bij het gebrek aan de real thing. wat kan ik snuiven zonder onaangename verassingen ?

Ik ben nieuw hier en heb zowat zitten lezen maar ik vraag me toch af hoe dat ze na versnijden hier terug een blok van persen?
Als ik sos koop zijn dat glinsterende rotsen.

Lemmy

Badass junkie
ben nieuw hier op het forum en ben erg benieuwd gezien de aanwezig kennis die hier aanwezig is. ik weet dus ook niet of dit een nieuw topic is, dus graag advies. ik ben op zoek naar een alternatief voor het snuiven van cocaïne, bij het gebrek aan de real thing. wat kan ik snuiven zonder onaangename verassingen ?

Cacaopoeder.

ATGC

Bewuste gebruiker
Pure Coke bestaat niet in NL. Het is al versneden op het moment dat het hier het land in komt.

Is dit echt zo? Vanuit "smokkellogistiek" lijkt me dit een risico. Een grote bestelling in het 10-x100 kg bereik zou zo tientallen kg's extra wegen en meer volume innemen. Dit maakt de waren makkelijker vindbaar. Wel is natuurlijk het verlies in geval van detectie relatief kleiner.

Ah, hier lees ik dat in het VK de zuiverheid op 60% ligt omdat het voor het de Atl. oceaan overgaat blijkbaar al door een keten handelaars gaat 🙄

Bovenaan