StormKraai
Newbie
Lady's and Gentlemen,
Bovenstaande afbeelding is een maat van me.
Oldskool groep Boerrgeijk, certified psychonauten 1e klas, volledig gediplomeerd.
Na lang twijfelen toch besloten me hier te melden. Drugs hebben mij en velen van mijn vrienden en vriendinnen onnoemelijk veel plezier bezorgd, ons gevormd tot wie we nu zijn. Vele van onze groep hebben vaste relaties en kinderen gekregen, sommigen bleken niet bestand tegen deze heerlijke verleidingen en konden niet stoppen. stop start stop start stop stop stop...start.... Klinkt sommigen van jullie dit bekend in de oren? Morgenvroeg sta ik in het crematorium, mijn maat is voor de laatste keer gestopt, hij heeft er zelf een einde aan gemaakt. Ik sta open voor iedereen die vragen heeft, in shit zit, of gewoon zijn verhaal kwijt wil. Verras me, dat zal niet meevallen.
Had het gevoel dat ie dood ging, omdat hij zo onherkenbaar veranderde..Jaren mee in contact gebleven, mijn huidige vriendin kon het niet meer aanzien. Aangezien ik geen gozer met een bruinverslaving over de vloer wilde hebben toen ik pappa werd, hem verzocht niet meer langs te komen..erg moeilijk. Ik heb hem laatst gesproken, ging toch weer wat beter..Ik blijf hoop houden, al valt dat niet mee.. Hoe ga jij er mee om?