yoow
Ik heb de wijze beslissing genomen om eens een bezoekje aan de smartshop te brengen voor een growbox als ik nog eens in Nederland ben (waarschijnlijk spoedig
).
Nu las ik dat zo'n growbox in een constante warme temperatuur moet staan en licht moet ontvangen dat niet rechtstreeks zonlicht is. Ik heb een leuk plekje gevonden (in de basdrum in mijn kamer
, waar ouders nooit zouden zoeken) maar daar is geen direct licht. Is dit te verhelpen met een gewone zaklamp aangezien die magische zwammetjes toch geen UV nodig hebben aangezien ze niet in direct zonlicht mogen staan.
Smoke them if ya got them!
Ik heb de wijze beslissing genomen om eens een bezoekje aan de smartshop te brengen voor een growbox als ik nog eens in Nederland ben (waarschijnlijk spoedig
Nu las ik dat zo'n growbox in een constante warme temperatuur moet staan en licht moet ontvangen dat niet rechtstreeks zonlicht is. Ik heb een leuk plekje gevonden (in de basdrum in mijn kamer
, waar ouders nooit zouden zoeken) maar daar is geen direct licht. Is dit te verhelpen met een gewone zaklamp aangezien die magische zwammetjes toch geen UV nodig hebben aangezien ze niet in direct zonlicht mogen staan.Smoke them if ya got them!