Ik had vrijdag morgen een halve gram op en kreeg toen een heel klein beetje steken en in de avond de helft van een halve gram op (Niet veel dus...) en toen ging me hart sneller kloppen (logisch) maar toen kreeg ik steken in me hart, die steken duren niet zo lang een paar seconden en dan stopt het even en dan komt het weer terug. Toen om half 1 gaan slapen en toen wakker geworden om 8 uur (moest werken) en ik denk dus even gauw een puntje voor t werk. Eerst had ik geen last meer van steken maar later wel weer. Ik heb tot 1 uur gewerkt en half 3 ben ik een wedstrijd gaan voetballen, Ik kreeg weer last van steken in me hart. Toen heb ik `s avonds om een uur of 9 nog een paar puntjes genomen (ik had een feestje) en toen tot rond 11 uur geen last meer gehad van steken. Om 11 uur dacht ik laat ik nog een paar puntjes nemen (Daarna kreeg ik weer last van steken die om de paar minuten komen opzetten.) Toen om 1 uur gaan slapen en om 11 uur wakker geworden en nu heb ik nog steeds af en toe steken. Is dit ernstig of niet?