Tja, je weet het niet wat nou precies waar is, want iedereen zegt verschillende dingen en maakt verschillende dingen mee. Persoonlijk ben ik niet gevaccineerd en heb ik gevaccineerden om mij heen corona zien krijgen, ben in close contact met ze geweest (terwijl ze corona hadden) en heb het zelf nooit gekregen, dus zal ook zeker niet nu beginnen met vaccineren. Zeker niet nadat ik heb gezien dat mijn moeder sinds haar vaccineren bijna altijd ziek is. Maar natuurlijk zijn er dan ook weer die niet vaccineren en wel corona krijgen. En mensen die wel vaccineren en geen last hebben van bijwerkingen. Dus daar wil ik geen conclusies over maken.
Het kan ook zijn dat ik het misschien eerder wel heb gehad met heel erg subtiele symptomen en zo natuurlijke immuniteit heb gekregen, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik al een tijd geleden (na een lange tijd) op heb gegeven om mijn visie op te dringen aan anderen. Het heeft geen enkele zin, het is respectloos en je wordt er alleen maar ellendig van, die verdeling overal. Iedereen moet zelf maar doen wat 'ie wil. Ik ben allang blij dat ze niet met verplichte vaccinaties aankomen, voor nu althans. Maar het heeft ook geen zin om daar over in te gaan zitten, of dat mogelijk komt.