Het grote benzo topic !

Robdebob

Bewuste gebruiker
Wel gaaf dat die bestellingen gewoon aankomen! :mrgreen:

Is provigil aan te raden om n beter te studeren? Of kan ik beter efedrine bestellen dan?

Spor

Wijs gebruiker
Hoe ik zoiets uit leg aan mijn moeder... ?

Ha-ha, wat dat betreft zal ik wel geluk hebben dan, ik had mn moeder al vol hoop verteld dat ik pilletjes had besteld via internet, maar ze was eerder verbaasd dat ze aangekomen waren als DAT ik ze besteld had. Dit klinkt misschien heel "slecht" maar mijn eerste oxazepam heb ik van mijn moeder gekregen, en ze weet wat ik gebruik, want het is jammer genoeg niet alleen recreatief... Oftewel, ze wist dat het om diazepam ging, en ze vroeg of ze dr niet 2 mocht hebben voor het geval ze die ook eens nodig had. En dat mocht natuurlijk :)

@Robdebob:

Wat ik hier neerzet is onder voorbehoud !

Ik zou als het om studeren gaat eerder Provogil aanraden, omdat dit gelijkbare werking zou moeten hebben aan Ritalin, met echter een andere chemische structuur. En wat Efedrine betreft: de naam lijkt wel heel erg op Ephedra, wat hier vroeger in iedere skake, alternatieve, en smartshop verkocht werd, totdat ze erachter kwamen dat het eigenlijk slechter was als XTC... Ik weet natuurlijk niet of dit het zelfde middel is, maar ik zou evengoed voor de provogil gaan...

Maargoed dat is een beetje offtopic in "Het grote benzo topic" of niet :mrgreen:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ja misschien wel ja. We moeten eigenlijk een airsealed.com topic maken, aangezien meerdere mensen op deze site goeie spullen hebben gekocht daar. :beer:

Bedankt voor de tip iig, ik zal er nog even over nadenken. Ik had eigenlijk gehoopt er iets als adderal (dexxx :mrgreen: ) te vinden, maar dat is waarschijnlijk wel een beetje errug illegaal (zelfs voor die site)

chase

Newbie
Effe mijn ervaring met Lorazepam.

Ik heb de Lorazepam (ativan) 2.5mg liggen. Ik gebruik niet enkel puur voor recreatief gebruik. Ook voor zelfmedicatie. Ik heb wel is last van hevige stress. Spanningen, dan maak ik me zorgen over onredelijke dingen, op zo een momenten kom ik niet zo graag meer onder de mensen, dan spreek ik niet graag meer mensen aan.
Overduidelijk: De anxiolytische werking spreekt me wel aan.

Nu mijn ervaring:
zaterdag 23:00 1x2.5 genomen. Eerste benzo ervaring. Geen andere dingen gebruik. Eerste 2 uren na inname niets, daarna waren de effecten vrij sterk.
Storing in motoriek/spierslapte. (=Beetje dronken achtige handelingen)Niets heel erg. Warm, relax gevoel. Echt GEEN zorgen of spanningen meer. Ik kan het het best omschrijven alsof al je centra in je hersenen verdoofd zijn en in slow motion werken behalve het bewustzijn. Filmpje gekeken daarna gaan slapen.
Ochtend: SUPPER uitgerust wakker geworden. Leek wel of ik 2 nachten had geslapen. Kennisgemaakt met het amnesia gedeelte: totaal geen herinnering meer hoe ik in m'n bed beland beland ben. Andere details zoals hoe laat gaan slapen?, waar heb ik mijn horloge gelegd?, welke film heb ik gegeken? Allemaal blanco. Korte termijngeheugen lijkt dus mee verdoofd te worden. Verder een relaxe dag gehad.

Zondagavond: 1*2.5MG Lorazepam genomen. Deze keer leek ik er minder van te merken. Ik was wel lekker relax.

deze ochtend: beetje moeilijk uit bed. Nog steeds in een waas. Een beetje een katereffect zonder hoofdpijn . Loraz is kennelijk nog niet uitgewerkt. Aangekomen op m'n werk. Ik spreek collega's zelf aan, vraag naar hun weekend, gewoon een beetje sociaal gedrag. Iets wat ik anders nooit doe! anxiolytische werking dus! Verder maak ik me ook geen zorgen. De problemen die ik voor vandaag (werkgerelateerd) voor de ogen heb, bezorgen me geen stress. Iets waar ik anderswel lastvan heb. (=weerom anxiolytische). Great :)

Allemaal voordelen maar toch ondervind ik een nadeel. Korte termijn geheugen is echt brak. (bv. een tel.nummer horen, maar 2 seconden later met de beste wil van de wereld niet kunnen neerpennen. Zelfde met namen,) Analytisch denken, zinnen bouwen tot een duidelijk gestructureerde tekst, spelling blijkt ook een stuk moeilijker te gaan.

Heef iemand nog ervaring met bovenstaande? Want dit zijn echt wel kleine dosissen.
-Kan dit een oorzaak zijn van m'n lichaam die 0 ervaring heeft met benzodiazepines. Oorzaak wisselende chemische balanzen in de hersenen?
- 0.0 tollerantie van me?
- ik zit net in een vrij zware Sint-janskruid (Hypericum perforatum) kuur misschien een interactie hierop?

Iemand ervaring mee? Hoeveel uur vooraleer het volledig uit je systeem is?

westergas

Belezen gebruiker
chase zei:
Heef iemand nog ervaring met bovenstaande? Want dit zijn echt wel kleine dosissen.

Mijn ervaring is dat Benzo's precies net zo werken als alle andere drugs. De eerste (paar) keer is het helemaal super. Daarna word het nooit meer zoals die eerste keer. De enige manier om het leuk/nuttig te houden is er verstandig mee om te gaan en je er niet in te verliezen.

Hoe vaker je het neemt hoe gewoner het word en hoe meer je denkt niet meer zonder te kunnen.

Je kan gewoon niet altijd benzo's nemen, besef dat goed. Hoe zeer het je ook heeft geholpen. Bewaar het voor die momenten dat je het echt nodig hebt en zie het als een traktatie.

jasper

Wijs gebruiker
nou heb ik een vraag. kan het zijn dat je benzo's een ssort van tollerantie opbouwt?
en dat dit voor alle benzo's hetzelfde zijn?
bijvoorbeeld. ik kan gemakkelijk 6 stukken 2mg lormetazepam binnenkrijgen zonder er echt veel van te voelen, in het begin was dit helemaal anders begon er raar van te typen (als ik de berrichten op msn volgende dag las) voelde me kop zwaar worden, kon ook niet meer goed recht lopen (zweefde een beetje),...

heb nu van het weekend 2 * xanax 1mg genomen en hier voelde ik ook bijna niets van...

lichtendonker

Belezen gebruiker
Duidelijk tolerantie.
Bij de andere benzo's is dat ook zo. Maar kijk even wat Westergas hierboven schreef.
Gewoon zo nu en dan net als met andere drugs dan heb je er het meest plezier en baat bij :)

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Als een benzo die ik op een donkere koele en droge plek bewaard heb, in originele verpakking; heeft die dan nog een werking al hij zo'n 2.5 jaar over datum is? Het is nitrazepam, my doctor's on holiday :(

Spor

Wijs gebruiker
chase zei:
Nu mijn ervaring:
zaterdag 23:00 1x2.5 genomen. Eerste benzo ervaring. Geen andere dingen gebruik. Eerste 2 uren na inname niets, daarna waren de effecten vrij sterk.
Storing in motoriek/spierslapte. (=Beetje dronken achtige handelingen)Niets heel erg. Warm, relax gevoel. Echt GEEN zorgen of spanningen meer. Ik kan het het best omschrijven alsof al je centra in je hersenen verdoofd zijn en in slow motion werken behalve het bewustzijn. Filmpje gekeken daarna gaan slapen.
Ochtend: SUPPER uitgerust wakker geworden. Leek wel of ik 2 nachten had geslapen. Kennisgemaakt met het amnesia gedeelte: totaal geen herinnering meer hoe ik in m'n bed beland beland ben. Andere details zoals hoe laat gaan slapen?, waar heb ik mijn horloge gelegd?, welke film heb ik gegeken? Allemaal blanco. Korte termijngeheugen lijkt dus mee verdoofd te worden. Verder een relaxe dag gehad.

Welkom in de wondere wereld van de benzodiazpine :)

En nu zal ik zo goed als mogelijk proberen uit te leggen waar later over gespeculeerd word, de tolerantie etc:

Die "super" werking van de eerste keer is, jammer genoeg, een bijwerking van deze medicatie, naast het eigenlijke doel... Het doel van de anxilotische benzo's is namelijk niet dat je je slap en dronken voelt, maar dat het je spanning verminderd en er gewoon mee kan funktioneren. Ik heb zelf een tijd 5×10mg oxazepam voorgeschereven gehad (na een heel onprettig voorval in mijn prive omgeving, was dus ook dusdanis ernstig dat ik die hoeveelheden nodig had om te funktioneren, want kon me niet permitteren om niet te funktioneren) en de eerste dagen was ik ook echt superlam en had ik het effect waar de recreatiever gebruiker naar op zoek is, maar na een weekje ongeveer, was dat weg en deed de medicatie zijn werk, namelijk dat ik gewoon kon funktioneren op werk en school zonder paniek / woede aanvallen te krijgen die ik gewoon echt niet kan hebben als ik werk of op school zit...

Verder bouwd zich een zekere tolerantie op, maar als je het goed doet kunnen mensen jarenlang op dezelfde hoeveelheid funktioneren. Pas als je zelf de grens gaat verleggen door meer te nemen, verhoog je je tolerantie (dit geld overigens niet voor iederen, voor de critici onder ons) Als het als medicatie gebruikt word kunnen mensen dus jarenlang funktioneren met dezelfde dosering, maar aangezien het effect wat je eigenlijk moet krijgen, niet precies het effect is wat een recreatieve gebruiker wil behalen gaat die vaak meer gebruiken, enzovoorts enzovoorts...

De tolerantie waar over gesproken word geld trouwens voor benzodiazepine in het algemeen, alle benzo's werken op elkaars tolerantie... Jammer genoeg :P

Mijn advies dus als je het echt puur en alleen recreatief wil gebruiken, doe het eens in de maand, en pak dan "veel" (vat dit niet verkeerd op en ga niet overdrijven, maar een overdosis opzich is niet mogelijk bij benzodiazepinen, en een coma willen we allemaal niet...) en wacht dan weer een maandje voor je volgende keer... Anderzeids als je het nodig hebt om te funktioneren kun je het niet hebben dat je halflam of zoals sommige het beschrijven "dronkenachtig" op je werk verschijnen. In dat geval zou ik "oefenen".

Een tip voor deze gebruikers: een halfje van iets is vaak meer dan genoeg om angst / stress / spanning te onderdrukken, en minder lichamelijk effect te hebben. Dit brengt als voordeel dat je (als je dat anders wel was) minder lam bent, maar je doet ook dubbel zo lang met je voorraad, het is gezonder, en als de daadwerkelijke oordzaak van het probleem is opgelost dan kom je er ook een stuk makkelijker vanaf.

Hoop dat jullie er wat aan gehad hebben, en correct me if i'm wrong :)

Spor

Wijs gebruiker
Vrije Geest zei:
Als een benzo die ik op een donkere koele en droge plek bewaard heb, in originele verpakking; heeft die dan nog een werking al hij zo'n 2.5 jaar over datum is? Het is nitrazepam, my doctor's on holiday :(

Hoi, ik heb onlangs een diazepam uit 2006 gepakt, dikke 1,5 jaar over datum en die werkte nog gewoon... op kamertemperatuur bewaard in orginele verpakking, dus grote kans dat het nog werkt aangezien hoe kouder het is hoe stiller de moleculen staan...

Verder is nitrazepam de enige doorslaper die ik tot nu toe ken... Dus of dan wel een goeie nachtrust, en als je m recreatief gebruikt en wakker blijft: heel veel plezier :)

westergas

Belezen gebruiker
eyebeekaii zei:
Hoop dat jullie er wat aan gehad hebben, en correct me if i'm wrong :)

Goed geschreven. Niets dan waarheden voor zover ik kan beoordelen. Mensen verwachten idd vaak te veel van een benzo. Die mensen zijn lijkt wel op zoek naar een opiaat. Zo ben ik zelf ook in contact gekomen met benzo's moet ik bekennen.

Ik heb zelf geen last van angsten en paniek maar ben gewoon een zenuwelijer van nature en slaap heel licht.
Best lekker om af en toe *echt* rustig te zijn in mijn lichaam en geest en gewoon een nacht door te slapen.

Spor

Wijs gebruiker
westergas zei:
Goed geschreven. Niets dan waarheden voor zover ik kan beoordelen.

:)

westergas zei:
Die mensen zijn lijkt wel op zoek naar een opiaat. Zo ben ik zelf ook in contact gekomen met benzo's moet ik bekennen.

Dit klopt, en ik moet zeggen dat de opiaten en de benzo's ook wel met elkaar te maken hebben: zo word oxazepam 50mg veelvuldig voorgeschreven aan mensen die afkicken van heroine, maar word het anderzeids ook gebruikt om een heroine roes te versterken... In dit milieu zul je ze dus ook veel tegenkomen. Heb ze een keer uit dat milieu gehaald, nooit meer :)

Ook opiaten zijn een verdovend middel die aanspreken op een van de 3 delen ( hierover meer in dit topic: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=11315 ) als ik me niet vergis het zelfde als alcohol... ( dit weet ik niet zeker ) dus een benzo'tje zal een heroineroes lekker versterken...

Spor

Wijs gebruiker
Zo, heb de beginpost aangepast; staan al een heel aantal risico's in etc. Meer volgt morgen weer als ik geslapen heb.

Ik hoop dat jullie tevreden zijn enzo niet op / aanmerkingen zijn welkom :)

murdock

Experimenterende gebruiker
eyebeekaii zei:
Hoi, murdoc, ff tussen ons - ik heb net op je andere topic gereageerd hoe je benzo's eventueel kan versterken, en toen las ik dit pas, klinkt alsof je er "niet zo heel goed tegen kan" dus je kan beter nog maar even wachten voordat je gaat expermineteren met wat ik in dat topic heb verteld. :)
die ervaring was nog van de tijden dat ik pas benzo's nam ,dus geen zorgen :wink:
bedankt voorde inho

westergas

Belezen gebruiker
Zo een paar weken verder en ik ben nu iets vertrouwder met xanax. Dit spul werkt echt sterk en ik slaap er heerlijk op. Alleen merk ik dat als ik drie dagen achtereen met xanax ga slapen dat dat niet echt goed is voor je lichaam en geest.

Als ik bijvoorbeeld op zodagavond slaap op de xanax voel ik me dinsdag heel zweverig en warrig. Gewoon slapen is er dan ook niet bij. Lijkt wel of je na drie dagen al een lichte verslaving hebt opgebouwd.

Heel eng spul waar je ontzettend mee op moet passen. Maar aan de andere kant ook ontzettend handig want ik ben afgelopen weekend door een gigantisch stressvolle periode heen gegaan zonder slaap te verliezen. Het zet gewoon echt je hersens op non-aktief.

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik ben aan het afbouwen van Xanax, heel sterke spul is dat. Ik heb het 1 maand gebruikt, maar wel in erg hoge doses. Ik zit al 8 dagen af te bouwen, voel me elke dag beter en beter. Maar de eerste week was erg hard om af te bouwen, slecht humeur, leeg gevoel, sterke stemmingswisselingen, maar nu gaat het zeker niet slecht :grin:

Spor

Wijs gebruiker
Het vreemde is dat ik hier totaal geen last van heb...

Ik heb ongeveer 4 maanden lang iedere dag benzo's gebruikt, in het begin voorgeschreven 5×10mg oxazepam per dag, uiteindelijk toen ik ze niet meer kreeg alsnog blijven gebruiken, xanax, diazepam, oxazepam, veel temazepam, maar vooral als ik zelf vond dat ik het nodig had, niet gereguleerd dus. Maar op een gegeven moment vond ik het niet meer nodig (had geen stress, was heel moe dus kon gewoon slapen) na diie 4 maanden en toen heb ik het ook gewoon 3 dagen lang niets gebruikt zonder negatieve effecten. Toen weer eens eentje voor het slapengaan, dan weer 2 dagen niets en ik blijf gewoon bij mijn standpunt dat ik ze pak wanneer ik ze nodig heb (paniek/woede aanval, stress voor het slapen) alleen is dit nu veel minder en gebruik ik ze dus ook minder. Het klinkt heel vreemd maar eigenlijk heb ik totaal geen last van ontwenningsverschijnselen en heb nu ook al weer 2 dagen ofzo geen benzo's gepakt.

belgje

Newbie
Lorazepam of temesta, valium (en later marihuana in theevorm)
hebben mijn leven tot een hel gemaakt.
ik mag nu voor de rest van mijn leven aan een ssri/ad

maar alles liever dan terug in dat straatje te geraken

en ik ben niet de enigste. Velen geraken verslaafd aan slaapmedicatie en komen terecht in een neerwaartse spiraal. 'veilig' voorgeschreven door een dokter.

Wees blij dat jij zo 'sterke' genen hebt geërfd. Maar geloof ook diegene die zeggen sterk en/of rap op die middelen te reageren. Ze vinden dat echt niet uit... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja, ik heriner me het zwevend gevoel wel.
op lange termijn:
aan een ssri, blijvende lich. letsels, mits ik door mijn pijngrenzen ging en angst en paniekaanvallen die ik voordien nog nooit gehad heb.

'jong zijn' is dan heel plots voorbij...

Spor

Wijs gebruiker
Hey, ik weet niet precies waar je op doelt, en soms niet eens helemaal wat je bedoeld (Maar geloof ook diegene die zeggen sterk en/of rap op die middelen te reageren. Ze vinden dat echt niet uit... !!!!!!!!!!!!!) maar we vinden het uiteraard vervelend voor je wat er is gebeurd...

Verder is het doel hier om onze ervaringen te delen, dus bedankt. Toch hoeft het niet voor iedereen zo verschikkelijk af te lopen als voor jou, en wat we hier proberen is dus inderdaad voorkomen dat het zo afloopt.

Gelukkig heb ik hier zelf geen merkbare last van. Ik kan veel en lang achter elkaar pakken, en dan van de een op de adnere dag stoppen zonder "afkick" verschijnselen. Nou moet ik wel zeggen dat de oorzaak van waardoor ik ze in de eerste plaats nam bijna is "opgelost" (lees: kan er beter mee omgaan)

weet verder ook niet echt wat ik met de post moet...

belgje

Newbie
ach, ik weet zelf al niet meer wat ik bedoelde.
het is maar, mits weinig informatie voorhanden, dat mensen op deze berichtjes terechtkomen waar kalmeermiddelen (die wat verslaving betreft boven xtc vermeld worden) hier beschreven worden als lekkere snoepjes.
Ik kreeg die temesta in eerste instantie ook van een tante met min of meer die omschrijving. Maar ik weet ondertussen uit ervaring dat duizenden hier nu mee sukkelen en wensten dat ze er nooit aan begonnen waren. In de ene familie is neiging tot verlaving (mits erfelijk) wel erger dan in de andere. Maar toch weet je maar nooit.

Ik hoop tenzeerste dat de dag voor jou nooit aanbreekt dat het plots allemaal teveel wordt, en het toffe gevoel plots overslaat in chemische angst. Als je probleem bijna opgelost is (of je er beter mee kunt omgaan) lijkt het me veiliger dat minder tot niet meer te nemen. Maar da's mijn persoonlijke mening.

Verder vind ik het nog altijd beter dat er een ssri voorgeshreven wordt bij problemen. Als je dat 6 tot 9 maanden neemt kan dat goed helpen, het is niet verslavend en je kan dan gewoon weer afbouwen.

Ik zou nog een ding willen meedelen en dat laat ik dit forum verder met rust. Maar in die tijd dat ik die temesta nog 'zalig' vond, was ik eens in het buitenland op vakantie bij enkele kampvrienden. Ik had de vorige dag een temesta genomen. De volgende dag vroegen ze of ik goed geslapen had, en ik zei ja zalig.... Hun reactie was heel vreemd; herinner jij je dan niks meer van vannacht? En ze vroegen of ik bang was ed.
Dus blijkbaar had ik die nacht al een angstaanval gehad terwijl ik me werkelijk niks meer herinnerde. Soms is het onderbewustzijn al veel langer aan de gang voor dat zich echt uit...........

ik blijk nu uiteindelijk wel cvs/me te hebben en die blijken sowieso veel gevoeliger voor medicatie. Zeker temesta, en toch lees ik dat dat gegeven wordt, dus hoe meer ik dat kan verspreiden hoe beter denk ik.

Ik hoop dat het verder nog goed met je gaat.
belgje
groetjes

Spor

Wijs gebruiker
Het klinkt eigenlijk alsof het bij mij een beetje andersom is:

Ik had de angst/paniek aanvallen door een reden die niets met benzo's te maken heeft in eerste instantie gekregen, en sinds dien gebruik ik ze om dat tegen te gaan. Nu kan ik beter met het probleem omgaan waardoor ik die aanvallen minder krijg waardoor ik dus minder/geen benzo's meer neem :) Krijg trouwens ook SSRI voorgeschreven, Mirtazapine

chase

Newbie
als je benzo's niet elke dag neemt is er niet zo veel aan de hand. Beetje hetzelfde verhaal met alcohol.

Spor

Wijs gebruiker
chase zei:
als je benzo's niet elke dag neemt is er niet zo veel aan de hand. Beetje hetzelfde verhaal met alcohol.

beetje ja... maar voor zover ik weet word alcohol als roesmiddel niet gebruikt in de medicinale wereld... enkel om dingen steriel te maken enzo (toch?)

Flameon

Badass junkie
eyebeekaii zei:
chase zei:

beetje ja... maar voor zover ik weet word alcohol als roesmiddel niet gebruikt in de medicinale wereld... enkel om dingen steriel te maken enzo (toch?)

Dat klopt. Alcohol (70%) wordt in de medicale wereld alleen gebruikt om voorwerpen steriel te maken. Het mag niet gebruikt worden als roesmiddel.

Insomnia..

Zo, het is alweer een tijdje dood hier!!

Ik heb gisteren mijn moeder verhuisd en er is 'per ongeluk' een doosje Lorazepam 7,5 mg in mijn tas gevallen.
Ben best nieuwsgierig en zo te zien ben ik niet de enige dus denk dat ik vanavond of morgenavond live hier ergens aan de loraz ga :)

Flameon

Badass junkie
Lorazepam 7,5 mg? Ik dacht dat lorazepam alleen te verkrijgen is 1 mg en 2,5 mg? Enfin have fun tonight :)

Insomnia..

Flameon zei:
Lorazepam 7,5 mg? Ik dacht dat lorazepam alleen te verkrijgen is 1 mg en 2,5 mg? Enfin have fun tonight :)

Vergeef mijn lompigheid, bedoelde Zopiclon 7,5 mg.. :flushed:

Ik ga even mij pyama aantrekken en een live reportje maken :grin:

DrMed

Insomnia.. zei:
Flameon zei:

Vergeef mijn lompigheid, bedoelde Zopiclon 7,5 mg.. :flushed:

Is geen benzo, maar zou wel zo moeten werken.
Ben benieuwd hoe het je bevalt.

Spor

Wijs gebruiker
Kijk er is weer leven in dit topic :)

Klopt, zopiclon en zolpidem zijn twee mediceinen die onder de nieuwe groep "cyclopperonen" vallen. Tot nu toe zijn deze 2 de enige die onder die groep vallen. Ze hebben als kenmerk dat ze (relatief gezien) kortwerkend zijn (respectievelijk 8 en 6 uur als ik me niet vergis) en "doorslapers" zijn. Verder hebben ze vergelijkende werkinge t.o.v. benzodiazepine alleen werken ze op andere receptoren en zou je ze (volgens de bijsluiter) ietsje langer mogen gebruiken als de gemiddelde 2 weken van benzodiazepine.

En er is natuurlijk het verschil dat benzodiazepine geen kortwerkende doorslapers kent...

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
En er is natuurlijk het verschil dat benzodiazepine geen kortwerkende doorslapers kent...

Dat zou je denken, vermits het zichzelf al tegenspreekt. Ik heb echter met Triazolam (Halcion) het idee dat je er prima op kan doorslapen.
Overigens heb ik nog maar weinig Flunitrazepam of Flurazepam ervaringen gelezen. HOUDEN ZO!!
Als ik eens de tijd vind... zal ik mijn steentje bijdragen door over het Roofie monster te schrijven. Voorlopig niet veel zin in. Wat ik wel al kan verklappen is dat een die-hard (lees ontzettende idioot) Rohypbnol gebruiker voor het contra effect gaat in plaats van de origineel bedoelde werking.
En das tof geloof me, denk ik... verdomme kweet het niet meer.

Psychisch

Newbie
Ik heb zelf een aantal weken flurazepam gebruikt, het is een doorslaap middel en extreem sterk het komt alleen langzaam opzetten. Ik combineerde het altijd met temazepam of diazepam als dat niet snel genoeg werkte om in te slapen of als ik na een poosje weer wakker was. Ze komen in capsules Zwart grijs ik had 30 mg capsules. Je neemt er 1tje in en een half uur tot 3 kwartier later kan je amper op je poten staan dat heb ik van geen ene benzo meegemaakt. Je valt als een blok in slaap en dat zeker voor minstens 12 uur. Voor recreatief gebruik heeft het bijna geen waarde omdat je na een uur je gewoon letterlijk out gaat van de slaap. Je kan dit product dus gewoon zien als een extreem sterk slaapmiddel.

minamo

Bewuste gebruiker
heb toen ik mijn schouder uit de kom had diazepam gehad. was heel fijn :) voelde al mijn spieren verslappen, en heb heerlijk geslapen!:)

Psychisch

Newbie
eyebeekaii zei:
Psychisch zei:
...Je kan dit product dus gewoon zien als een extreem sterk slaapmiddel.

en dat is precies waarom ik m wil hebben :hearteyes:

Je zal er veel aan hebben dan, dat had ik ook ik sliep als een roos maar zoals met elke benzo slaat de gewenning snel toe en moet je er steeds meer nemen na een week of 2 en probeer dan maar is zonder dat spul maar is in slaap te komen :rolleyes: Ik hou het nu bij temazepam en diazepam en die bouw ik langzaam af nu want wil er gewoon vanaf je word er zo deprie van na een aantal maanden. Ben blij als ik er vanaf ben.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Is er trouwens enige kruiswerking tussen de combinatie nitrazepam, temazepam en oxazepam, allemaal binnen een uur ingenomen?
En als er geen vervelende effecten optreden bij deze combinatie,
zijn er mensen die er ervaring mee hebben?

M'n plan is om eerst nitrazepam en oxazepam tegelijk in te nemen,
10 mg oxazepam en nitrazepam 5 mg, een half uur daarna de temazepam.
Is dat een beetje fijne combinatie of word ik er meer ziek van... :rolleyes:

Ik wil 't vooral proberen omdat ik zo 2 hypnotische binnenkrijg (inslaper en doorslaper) en een sedatieve+anxilotische binnenkrijg...

Spor

Wijs gebruiker
Ik las deze post pas na je PM....

Kruiswerking hebben ze sowiso allemaal, zijn allemaal benzo's... Het is gewoon net alsof je eerst een white widow joint rookt, dan een northern light, en dan een snowball... Allemaal wiet, smaakt misschien anders, maar je word alleen maar stoneder en stoneder.

Zolang je met die hoeveelheden geen alcohol drinkt ga je je wss alleen gelukzalig voelen, zie pm voor details + volgorde :wink:

Let wel op; dit verhoogd je tolerantie aanzienlijk
de volgende dag een van de 3 zal nauwelijks waarneembaar effect hebben...

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Heb de pm gelezen, bedankt en ik laat me nu meenemen door eerst de nitrazepam en oxazepam en (inmiddels half uur later dan de inname van die 2) nu de temazepam...

Oh en de temazepam is geen 20 maar 10...de lichtere variant.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
neem altijd lexotan (bromazepam) 6mg na pep gebruik, half uurtje voor ik ga slapen innemen en zalig slapen.nam ze vroeger ook soms samen met xtc maar dat doe ik niet meer.rohypnol + speed nam ik vroeger ook voor een zalig space gevoel (in een afterclub echte aanrader) maar je kan ze héél moeilijk krijgen.valium en xanax gecombineerd met andere drugs nog geen ervaring mee.tips altijd welkom :wave: .

Bovenaan