Info Het veilig gebruiken van Ghb

• Onderwerp starter Revolutionair
  • Startdatum
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

roesjunkie

Experimenterende gebruiker
Hmm... Jullie zitten langs elkaar heen te roepen en het grappige is dat jullie allebei gelijk hebben, maar het ook fout hebben.

Om al te beginnen als je ghb neemt zoals daar staat op 0 tot 10 en dat daar die afbouw al begint klopt al gelijk niet. Het duurt al 5 tot 10 minuten voor dat hij bij iemand inslaat of dat het word opgenomen door het lichaam.
Soms nog wel veel langer.
Dus bij 0 staat er 100% actief dat klopt al niet.

Daarnaast vermeld je dat je na een uur bijna niks voelt..
Dat kan als je zwaar aan het bingen bent of een upper erbij neemt.
Maar zo werkt het bij normaal gebruik niet.
Na een uur zit je op je piek.

Jij hebt het hier over het voelbare effect van GHB.

Iets voelen, of inslaan heeft niks te maken met hoe het daadwerkelijk in je bloed rond gaat, vandaar dat je halfwaardetijd en dit schema in acht moet houden.

Hier heb je helemaal gelijk in.

Dat er op T0 100% actief is is uiteraard niet waar want het heeft een paar tellen nodig voordat het in je systeem komt. Maar de piek is vrij snel en daarna werkt het relatief snel uit volgens mijn schema. Jij claimt dat je na een uur op je piek zit maar dat is gewoon niet waar. Direct na inname zit je vrijwel op je piek en dat neemt af. Na een uur voel je uiteraard nog wat, want het zit nog in je systeem maar een groot deel is al gedaan.

Maar je zegt ook dit en daar haal je "halfwaardetijd" en "voelbare effect" door elkaar?

De halfwaardetijd van een middel gaat inderdaad in vanaf het moment dat je het inneemt. In dat opzicht klopt jouw schema, maar omdat er zoveel verschillende factoren spelen op hoeveel GHB er in je bloed aanwezig is (lege of volle maag, hoeveelste dosis, DNA etc.) kan je dit schema slechts als uitgangspunt gebruiken en niet als definitief hulpmiddel. Ieder lichaam is anders. Daarbij lopen de vermelde halfwaardetijd van GHB uit verschillende bronnen best uiteen. Het minste wat ik tegen kwam is 21 minuten en het meeste is 60 minuten. Dat is toch een behoorlijk verschil.

Toch vind ik deze berekening een handig hulpmiddel om ongeveer te weten hoe je ervoor staat, om het zo maar te zeggen. Als drugsgebruikers gaan we altijd af op ons gevoel. "Oh, het begint uit te werken, dus ik neem alvast nog eentje." Op dat moment zit het echter nog steeds in ons lichaam. De nieuwe dosis komt dan bovenop het resterende, dus de werking kan dan sterker zijn.

Als frequent recreatief gebruiker en later als verslaafde kan ik vanuit eigen ervaringen bevestigen dat Revolutionair gelijk heeft over de piek van het voelbare effect. Die komt inderdaad pas na drie kwartier tot een uur en na twee uur begint de meuk uit te werken. Dat wil echter niet zeggen dat het dan ook uit je bloed is.

Als de g na drie uur pas uit je bloed is, maar na twee uur voel je het effect niet meer wil je al snel bij gaan nemen om weer die high te voelen. Dan is die tabel super handig om erbij te nemen om te helpen om out gaan te voorkomen.

R

Revolutionair

Gast
Het minste wat ik tegen kwam is 21 minuten en het meeste is 60 minuten. Dat is toch een behoorlijk verschil.

Toch vind ik deze berekening een handig hulpmiddel om ongeveer te weten hoe je ervoor staat, om het zo maar te zeggen.

Die komt inderdaad pas na drie kwartier tot een uur en na twee uur begint de meuk uit te werken.

Dit klopt dan niet wat je zegt.
Dat het een handig hulpmiddel is maar het daarna ontkracht je wat er staat.
Het duurt even voor dat het helemaal word opgenomen. Je voelt hem al vaak binnen 10 minuten maar voor dat het helemaal is opgenomen in de hersens en zijn volle werking heeft duurt het wel 45 minuten zoals je zelf zegt (en ook uit onderzoek blijkt)
Dus dat schema is niet handig het klopt niet.
Als je zo een schema zou maken dan zou je zeggen:

20% naar 30% etc tot op de piek en dan weer afbouwend van 100% naar 0% na 3 of 4 uur.

Ik zou het niet aandurven om zo een schema te maken voor mensen.
Vandaar dat ik het hierboven op deze manier beschrijf.
Daarom deelde ik dat schema hierboven.
Je lichaam heeft tijd nodig om iets op te bouwen en de volle werking ervan tot in de hersens te brengen.
En dat gaat vrij snel maar niks wat je inneemt zit je meteen op 100% dat is onmogelijk.
Als je een medicijn slikt en dat word opgenomen oraal dan kan je vanaf dat moment een halfwaarde rekenen.
Maar ghb is anders en meer ingewikkeld.
Er is niks dat je oraal inneemt en na een aantal minuten begint te voelen.
Maar de complete weg naar je hersens en volle werking heeft wel tijd nodig.
Daarom zijn de berekiningen anders dan een ander medicijn of drugs dat je inneemt oraal.

Hmm... Jullie zitten langs elkaar heen te roepen en het grappige is dat jullie allebei gelijk hebben, maar het ook fout hebben.

Dat is dus niet zo want ik vraag hem ook om een bronvermelding waar hij denkt dat je na een paar tellen van inname met iets meteen op 100% zit.
Waarna ik deel dat het niet zo werkt en dat kan je dus overal terug vinden.
Als je logisch nadenkt weet je ook dat lichaam nooit iets meteen opneemt oraal.
Dan zou je een spuit in je aders moeten steken en dan kan je praten over dat het in 5 minuten door je syteem gaat en ook niet in 1 minuut.

Laatst bewerkt door een moderator:
R

Revolutionair

Gast
Dat schema gaat over de halfwaardetijd.

Jij hebt het over de voelbare effecten.

Dat probeer ik dus uit te leggen halfwaarde en ghb heeft geen berekening.
Dat zit anders in elkaar dan bij medicijnen.
De piek berekenen van ghb zit tussen de 45 minuten en 90 minuten.
Dus daar kan je geen vaste tijd aan geven.
Want je kan de halfwaarde pas bereken als je weet wanneer je lichaam de volledige dosis heeft verwerkt.
En omdat het een kortwerkende drugs is en zoveel verschil heeft bij de een en de ander kan je daar moeilijk een rekensom bij maken.
sketch-1581190740588.jpg

Buu

Bewuste gebruiker

Jij hebt het hier over het voelbare effect van GHB.

Hier heb je helemaal gelijk in.

Maar je zegt ook dit en daar haal je "halfwaardetijd" en "voelbare effect" door elkaar?

De halfwaardetijd van een middel gaat inderdaad in vanaf het moment dat je het inneemt. In dat opzicht klopt jouw schema, maar omdat er zoveel verschillende factoren spelen op hoeveel GHB er in je bloed aanwezig is (lege of volle maag, hoeveelste dosis, DNA etc.) kan je dit schema slechts als uitgangspunt gebruiken en niet als definitief hulpmiddel. Ieder lichaam is anders. Daarbij lopen de vermelde halfwaardetijd van GHB uit verschillende bronnen best uiteen. Het minste wat ik tegen kwam is 21 minuten en het meeste is 60 minuten. Dat is toch een behoorlijk verschil.

Toch vind ik deze berekening een handig hulpmiddel om ongeveer te weten hoe je ervoor staat, om het zo maar te zeggen. Als drugsgebruikers gaan we altijd af op ons gevoel. "Oh, het begint uit te werken, dus ik neem alvast nog eentje." Op dat moment zit het echter nog steeds in ons lichaam. De nieuwe dosis komt dan bovenop het resterende, dus de werking kan dan sterker zijn.

Als frequent recreatief gebruiker en later als verslaafde kan ik vanuit eigen ervaringen bevestigen dat Revolutionair gelijk heeft over de piek van het voelbare effect. Die komt inderdaad pas na drie kwartier tot een uur en na twee uur begint de meuk uit te werken. Dat wil echter niet zeggen dat het dan ook uit je bloed is.

Als de g na drie uur pas uit je bloed is, maar na twee uur voel je het effect niet meer wil je al snel bij gaan nemen om weer die high te voelen. Dan is die tabel super handig om erbij te nemen om te helpen om out gaan te voorkomen.
Zoals ik zei zijn er naast de halfwaardetijd meerdere variableen die je in acht moet nemen. Maar deze vind ik toch wel het belangrijkste. Wanneer je dit hanteert en nog een paar dingen in je achterhoofd neemt zoals dat de redose er harder in kan slaan wanneer je weinig maaginhoud hebt of vermoeid bent dan komt het wel goed. Dit schema heb ik altijd gebruikt en idem voor m'n vrienden en zo is het nog nooit mis gegaan.

R

Revolutionair

Gast
Ik heb hierboven alles zo duidelijk mogelijk uitgelegd met bronnen erbij.
Mensen kunnen daaruit zelf wel een conclusie maken hoe het werkt.
Bij T=0 staat hij ook op 0% en niet op 100% lijkt mij een duidelijk verhaal.

roesjunkie

Nog maar eentje dan...

Er staat nergens dat hij met 100% de plasmaconcentratie bedoelde? Zo vat ik het niet op in ieder geval. Hij noemt het "actief" wat misschien een ongelukkige benaming is.

Het blijft echter zo dat halfwaardetijd in gaat vanaf T=0. En T=0 is dan 100% in de berekening die je gaat maken aan de hand van de halfwaardetijd, niet de concentratie in je bloed.

T=0 is dus 100% GHB in je lijf. Volgens Trimbos is na 30 tot 60 minuten de hoeveelheid GHB in het bloed gehalveerd. Even kijken naar Buu's schema...

30 - 0,595
40 - 0,500
50 - 0,420
60 - 0,354

Komt aardig overeen.

Je lichaam heeft tijd nodig om iets op te bouwen en de volle werking ervan tot in de hersens te brengen.
En dat gaat vrij snel maar niks wat je inneemt zit je meteen op 100% dat is onmogelijk.
Als je een medicijn slikt en dat word opgenomen oraal dan kan je vanaf dat moment een halfwaarde rekenen.

Dus volgens jou wordt halfwaardetijd berekend vanaf het moment dat het opgenomen wordt? Hoe kan dan ooit een algemene halfwaardetijd voor een medicijn bepaald worden als het per individu en situatie ontzettend kan verschillen hoe lang het duurt voordat het lichaam iets op begint te nemen?

Thelittlegirl

Interessant forum, iemand heeft een beetje zelfstudie gedaan naar GHB netjes en duidelijk! Ik ga alles even lezen als ik de tijd heb, aangezien ik zelf regelmatig gebruik en dat zo verantwoordelijk mogelijk wil doen dan.

R

Revolutionair

Gast
Volgens Trimbos is na 30 tot 60 minuten de hoeveelheid GHB in het bloed gehalveerd.

Oke dus dat is een goede indicatie volgens jou?
Volgens jou is T=0 dus 100% ghb in je lijf dan na 30 minuten is de helft gehalveerd dus na een uur ben je dan clean.
Dus dan zou je dus weer een volle dosis kunnen pakken?
Zo ga je mensen dus een totaal verkeerd beeld meegeven en ze een verkeerde bereking geven wat dus resulteert op out gaan en over doseren.

Voorbeeld 2 nemen de maximale tijd 60 minuten als voorbeeld. Dan zou er volgens jou informatie na 2 uur niks meer in je bloed zitten.
Klopt dus ook niet, dat is veels te kort.
Dan heb je nog steeds resten in je lichaam die tot 4 uur kunnen duren.

Daarom leg ik uit dat die berekening meer van toepassing is vanaf de piek. Je neemt b.v. 4ml en dan is je piek na 1 uur en heb je 4ml in je bloed.
Dan kan je die berekening aanhouden dat je na een half uur (totaal anderhalf uur) nog 2ml in je bloed hebt en dan een half uur later zou je dan niks in je bloed hebben.. (klopt dus eigenlijk ook weer niet die hele indicatie die je erbij haalt geeft mensen alleen maar een verkeerde berekening)
Met een uur bereken zou je na je piek na 3 uur niks meer in je bloed hebben. Dat zou dan enig sinds wat meer kloppen.

Maar totaal misplaatste informatie waar je mensen alleen maar weer allerlei rekensommetjes gaat geven die niet bij het veilig gebruik horen.
Elke site zegt wat anders.
Vandaar dit topic om dus al die onzin uit de wereld te helpen.

Hij noemt het "actief" wat misschien een ongelukkige benaming is.

Dus nu is zijn schema een ineens een ongelukkige benaming? Dan gaan we hier ongelukkige informatie delen waar je het topic veilig gebruik ineens uit ongelukkige informatie bestaat.
Dat is gewoon proberen dingen recht te praten die krom zijn.
Zijn schema is precies zoals beschreven 100% werking bij T=0 en bij T=10 zoveel werking minder.

En nog een keer T=0 dat is 0% niet 100% in je lichaam. De werking is nog geeneens begonnen.
Dat staat hierboven gewoon beschreven in hoe het in het echt werkt.
20200209_143542.jpg
Zo werkt het ook bij ghb alleen sneller dan elke ander drug of medicijn.
Na 45 minuten tot 90 minuten zit je op je piek omdat het eerst dit proces moet doorlopen.

Dus volgens jou wordt halfwaardetijd berekend vanaf het moment dat het opgenomen wordt? Hoe kan dan ooit een algemene halfwaardetijd voor een medicijn bepaald worden als het per individu en situatie ontzettend kan verschillen hoe lang het duurt voordat het lichaam iets op begint te nemen?

Heel simpel een medicijn werkt 24 uur lang dan kan je best een schema aanhouden met half waardes.
Ghb werkt maar heel kort en zoals ik al eerder heb uitgelegd de piek zit tussen 45 minuten en 90 minuten in. Dus om dan te gaan rekenen met halfwaardes en daar een schema omheen te bouwen dat werkt niet.
Het verschil is te groot en de werking te kort om met halfwaardes te rekenen.

Daarom keep it short en simpel.
Kijk naar de begin post waar mensen gewoon kunnen beginnen vanaf 2.5ml en kunnen opbouwen vanaf daar en na 2 uur weer bij kunnen doseren.
Zelf laten leren doseren wat het beste voor hun werkt. Eerst in een thuis setting.
Geen schema's van andere overnemen.
Het staat er allemaal en ga dit ook niet blijven herhalen. De schema's die ik deel zijn duidelijk genoeg en ontkrachten het zelfgemaakte schema overduidelijk.

R

Revolutionair

Gast
Interessant forum, iemand heeft een beetje zelfstudie gedaan naar GHB netjes en duidelijk! Ik ga alles even lezen als ik de tijd heb, aangezien ik zelf regelmatig gebruik en dat zo verantwoordelijk mogelijk wil doen dan.

Dank je wel!
Het is ook een handleiding geworden op het forum :)
Nu gaat het alleen nog even over de kleine details waar nog onduidelijkheid over is.

Thelittlegirl

Dank je wel!
Het is ook een handleiding geworden op het forum :)
Nu gaat het alleen nog even over de kleine details waar nog onduidelijkheid over is.
Ja het is dat ik nog de tijd niet heb nu om alles goed door te lezen, maar help graag met de kennis over gezondheid en de mens die ik heb! Wat zijn de kleine dingen die nog niet duidelijk zijn nu?

R

Revolutionair

Gast
Ja het is dat ik nog de tijd niet heb nu om alles goed door te lezen, maar help graag met de kennis over gezondheid en de mens die ik heb! Wat zijn de kleine dingen die nog niet duidelijk zijn nu?

Voor mij niet maar voor sommige wel. Lees het maar door.

roesjunkie

Volgens jou is T=0 dus 100% ghb in je lijf dan na 30 minuten is de helft gehalveerd dus na een uur ben je dan clean.
Dus dan zou je dus weer een volle dosis kunnen pakken?

Dat heb ik helemaal nergens gezegd. Clean? Weer een volle dosis? Dat maak jij er nu van. Het hele idee erachter is dat er juist wel nog GHB in je bloed zit. Ook na een uur. Dus weet niet hoe jij daar nu bij komt.

Heel simpel een medicijn werkt 24 uur lang dan kan je best een schema aanhouden met half waardes.
Ghb werkt maar heel kort en zoals ik al eerder heb uitgelegd de piek zit tussen 45 minuten en 90 minuten in. Dus om dan te gaan rekenen met halfwaardes en daar een schema omheen te bouwen dat werkt niet.

Er zijn genoeg andere medicijnen en drugs met een korte halfwaardetijd. Daar wordt evengoed rekening mee gehouden bij herhaaldelijk toedienen. Sorry, maar waar baseer jij deze uitspraak op? Bronnen?

Kijk naar de begin post waar mensen gewoon kunnen beginnen vanaf 2.5ml en kunnen opbouwen vanaf daar en na 2 uur weer bij kunnen doseren.
Zelf laten leren doseren wat het beste voor hun werkt. Eerst in een thuis setting.
Geen schema's van andere overnemen.
Het staat er allemaal en ga dit ook niet blijven herhalen. De schema's die ik deel zijn duidelijk genoeg en ontkrachten het zelfgemaakte schema overduidelijk.

Na 2 uur zal er bij een gezond persoon na een eerste dosis nog ongeveer 12,5% van die dosis GHB in het bloed aantoonbaar zijn. Dus een schema dat de algemene halfwaardetijd in acht neemt is geen goed idee om achter de hand te houden volgens jou, maar thuis zelf gaan experimenteren en om de twee uur nemen omdat jij dat zegt vind je wel een goed idee? Terwijl metabolisme, een lege of volle maag, leeftijd en gezondheid grote rollen spelen hierin?

En die laatste zin weergeeft ook meteen goed weer waarom zelfs dat schema alleen als hulpmiddel en niet als definitief uitgangspunt mag dienen.

Natozlato

Wijs gebruiker
Daarnaast is het na 3 uur uit je bloed verdwenen en vrouwen zijn gevoeliger voor Ghb en zoals je hiervoor leest is bij @Natozlato het na 4 uur uit haar bloed verdwenen en dat vind je wel vaker terug.

Na 4 uur uit je bloed verdwenen, is wat ik op internet heb gevonden. Ik heb dit niet zelf verzonnen.

En ik geloof ook dat je het beste met een rekenschema kan werken. Alle drugs, medicijnen en dus ook G, hebben een halfwaardetijd. Mijn vriend wil niet eens G met me nemen zonder ons schema.

Als je veel ervaring hebt, en es een keer op stap bent met buisjes, dan kan je per uitzondering eens op gevoel doseren. Dit aan beginners adviseren vind ik niet een goed advies.

@Ketafiene het kan best zijn dat combineren met alcohol voor jou lekker werkt. Toch vind ik dat je dit beter voor je kan houden, want je hebt als ervaren gebruiker op dit forum wel een voorbeeldfunctie voor nieuwe, onervaren gebruikers die komen om info. Aan deze combo zijn mensen doodgegaan. Je moet mensen ook niet op slechte ideeën brengen.

R

Revolutionair

Gast
Jammer dat je zo blijft doordrammen over het vasthouden aan een schema dat ik al heb bewezen dat niet klopt. Eerder kon ik goed met jou praten over het ghb gebruik maar ik snap het doel nu niet om hier nog verder over te gaan.
Dit is mijn laatste post dat ik ga reageren op jou.

Na 2 uur zal er bij een gezond persoon na een eerste dosis nog ongeveer 12,5% van die dosis GHB in het bloed aantoonbaar zijn. Dus een schema dat de algemene halfwaardetijd in acht neemt is geen goed idee om achter de hand te houden volgens jou, maar thuis zelf gaan experimenteren en om de twee uur nemen omdat jij dat zegt vind je wel een goed idee? Terwijl metabolisme, een lege of volle maag, leeftijd en gezondheid grote rollen spelen hierin?

Precies iedereen moet zelf leren doseren door al die factoren die meespelen.
Dan ga je iets omhoog en dan weer omlaag.
Net zo lang tot je weet wat het beste werkt bij jou.
Experimenteren door alle factoren die meespelen.
Daarom de toevoeging van deze site:

Voel je dat je toch iets te veel hebt genomen wacht dan nog even 3 uurtjes als je wilt bijnemen.
Dan weet je zeker dat alles uit je systeem is verdwenen en hou dan de dosis aan die je ervoor gebruikte en je jezelf wel goed voelde.

Duidelijke tips!

als je 4ml nam dat je na 2 uur 3.5 kan nemen omdat er nog resten in je bloed zitten. En omdat het gemiddeld na 3 uur uit je systeem is zorg je ervoor dat je niet teveel neemt.
Maar kan ook 4 uur zijn.

Niet duidelijk genoeg?
Verhalen als we nog maar de helft in ons bloed hebben dan voelen we hem pas?
T=0 betekend 100% actief?
Je hoeft geeneens een medische opleiding te hebben om te zien dat dit klinkklare onzin is.
Wat er allemaal is neergezet onder dit topic.

Er zijn genoeg andere medicijnen en drugs met een korte halfwaardetijd. Daar wordt evengoed rekening mee gehouden bij herhaaldelijk toedienen. Sorry, maar waar baseer jij deze uitspraak op? Bronnen?

Duidelijk lezen blijkt dus ook moeilijk te zijn voor jou dat staat er toch waarom je geen bereking kan maken.

Bron is al vermeld. Dit is echt de alle laatste keer.
20200207_163810.jpg

Dus voor iedereen anders!

Je spreekt jezelf alleen maar tegen.
Er zijn veel factoren die meespelen hoe het lichaam het opneemt en hoe het werkt.
Wat ik dus de hele tijd probeer duidelijk te maken!
En daarna is zo een schema weer een goed hulpmiddel.
Dat is het dus niet door die factoren.

Dat heb ik helemaal nergens gezegd. Clean? Weer een volle dosis? Dat maak jij er nu van. Het hele idee erachter is dat er juist wel nog GHB in je bloed

Ga dan ook geen tijden lopen verspreiden dat ghb na 30 minuten voor de helft uit je bloed kan zijn.
Dan krijg je dus misverstanden en snapt niemand het meer.
Dan denken mensen ik heb ergens gelezen dat het na 30 minuten al weer gehalveerd kan zijn en ik voel niks, dus ik neem maar weer wat bij.

Een waarschuwing voor beginnende gebruikers:

1. Ga geen schema's aannemen van andere.

2. Op de ene site staat dat de halfwaarde 21 minuten tot 45 minuten is.
Hier word weer gedeeld dat het 30 minuten tot 60 minuten is.
Ga geen berekeningen maken aan de hand van dit soort informatie.

3. Leer wel zelf doseren met de opbouw van 0.5ml omhoog en omlaag tot je zelf erachter komt hoe jou lichaam werkt en niet van een ander.
Na 2 uur kan je bij doseren dat doet in principe iedereen. Even uitzoeken hoe het bij jou werkt.

4. Hou de regels aan die bij het begin zijn gepost en dan kan je het veilig gebruiken.

5. Onthou altijd dat als je iets oraal inneemt dat de werking nooit 100% actief kan zijn.
Dat kan je lezen op de site in deze laatste post hoe het werkt.

Veel plezier met je gebruik!
Keep it save!

R

Revolutionair

Gast
En ik geloof ook dat je het beste met een rekenschema kan werken. Alle drugs, medicijnen en dus ook G, hebben een halfwaardetijd. Mijn vriend wil niet eens G met me nemen zonder ons schema.

Het is prima dat je een soort schema voor jezelf maakt maar dit gaat specifiek over dat T=0 betekend 100% actief. Dat kan dus niet daarom dat ik laat zien hoe het zich opbouwd en afbouwd.
Daarnaast word ik wakker na 2 uur en 3 kwatier en jij na 4 uur dus het verschil is zo groot dat je dus je eigen manier van gebruiken onder de knie moet krijgen. Dat leg ik uit.

Als je mijn 'schema' zou aanhouden lig je elke dosis out 😉

roesjunkie

Sorry, maar die bron die jij vermeld zegt precies niks over

hetgene wat jij hier ^ beweert en daar vroeg ik om. En het is niet de eerste keer dat je hier iets neerzet alsof het een feit is en vervolgens een bron deelt die jouw bewering niet wetenschappelijk kan onderbouwen. Daar stoor ik mij gewoon aan.

Ga dan ook geen tijden lopen verspreiden dat ghb na 30 minuten voor de helft uit je bloed kan zijn.
Dan krijg je dus misverstanden en snapt niemand het meer.
Dan denken mensen ik heb ergens gelezen dat het na 30 minuten al weer gehalveerd kan zijn en ik voel niks, dus ik neem maar weer wat bij.

Dat er na 30 minuten nog maar de helft in je bloed zit is een algemene richtlijn. Het punt dat ik hier de hele tijd probeer te maken is juist dat de concentratie GHB in het bloed en de voelbare effecten niet door elkaar gehaald moeten worden. Als iemand na een tijdje niets voelt en bij wil nemen kan die aan de hand van de halfwaardetijd - waar dat ook voor bedoeld is - een indicatie maken van de concentratie in het bloed.

Jammer dat je zo blijft doordrammen over het vasthouden aan een schema dat ik al heb bewezen dat niet klopt.

Ten eerste, waar heb je dit nou bewezen? Ten tweede, ik zet overal bij dat je er juist niet aan vast moet houden en het alleen als hulpmiddel moet gebruiken. Het gaat er vooral om dat men de halfwaardetijd in acht neemt.

Eerder kon ik goed met jou praten over het ghb gebruik maar ik snap het doel nu niet om hier nog verder over te gaan.

Je hoeft geeneens een medische opleiding te hebben om te zien dat dit klinkklare onzin is.
Wat er allemaal is neergezet onder dit topic.

Duidelijk lezen blijkt dus ook moeilijk te zijn voor jou dat staat er toch waarom je geen bereking kan maken.

Jammer dat je op zo'n toon verder gaat... I still love you, man 🖤

R

Revolutionair

Gast
Het is evenwel erg moeilijk om een correcte beschrijving te geven van het verband tussen dosering en effecten en de aard van de roes.

20200212_195642.jpg

Anjadebij

“Vanaf de 2.5ml/3ml kan je opbouwen naar een hogere dosis naar wens.
Het beste is om 0.5 bij te doseren tot je voelt dat je op de piek zit.
Bijdoseren van Ghb binnen de 2 uur kan resulteren op out gaan en dat is niet gewenst en ook niet de manier waarop Ghb gebruikt moet worden”

bedoel je 0,5 ml of 0,5 (helft) van de eerste dosering? Het bijdoseren is mij nog niet helder.

R

Revolutionair

Gast
bedoel je 0,5 ml of 0,5 (helft) van de eerste dosering? Het bijdoseren is mij nog niet helder.

Nee 0,5ml dus als je 2,5ml nam kan je 3,0 ml proberen voel de dan dat je op je piek zit ga je weer terug naar 2,5ml na 2 uur.
Maar na een aantal buisjes kan je ook weer terug naar de 3,0 omdat de tollerantie dan optreed.
Dus het is een beetje experimenteren met 0,5ml erbij en eraf.
Na 2 uur zou je van 0,5 teveel niet snel out gaan.
Zo kun je dus je piek proberen op te zoeken.

R

Revolutionair

Gast
Ten eerste, waar heb je dit nou bewezen?

Toch dan als laatste
T=0 is 0%
20200209_143519.jpg

min - factor----------->Correcte berekening:
0 - 1,000‐-‐-------------> T- 0 =0%
10 - 0,841--------------> T- 10 =20%
20 - 0,707--------------> Oplopend!
30 - 0,595
40 - 0,500
50 - 0,420----------->Piek 100%
60 - 0,354----------->verschild per persoon
70 - 0,297----------->verschild per persoon
80 - 0,250----------->Verschild per persoon
90 - 0,210----------->piek 100%
100 - 0,177--------->T=80%
110 - 0,149--------->En zo verder naar beneden
120 - 0,125
130 - 0,105
140 - 0,088
150 - 0,074
160 - 0,063
170 - 0,053
180 - 0,044
190 - 0,037
200 - 0,031
210 - 0,026
220 - 0,022
230 - 0,019----‐-----> naar 0%

T= 0 = 100% actief
T = 120 (2 uur) = 0,125% actief.

Moet zijn:

T= 0 = 0% Actief
T= 120 (2 uur) = onbekend bij wie waar en hoe.

(Dit is een indicatie van hoe het berekening zou moeten zijn mijn procenten zijn niet accuraat omdat die niet bestaan en pp verschillend zijn)

R

Revolutionair

Gast
@Revolutionair wil je de bron vermelden bij de twee gekopieerde stukjes tekst? Dit is interessante informatie en er zijn vast meer mensen die het hele stuk willen lezen

Daar was goede info te vinden ik probeer het boven water te krijgen.

Anjadebij

Nee 0,5ml dus als je 2,5ml nam kan je 3,0 ml proberen voel de dan dat je op je piek zit ga je weer terug naar 2,5ml na 2 uur.
Maar na een aantal buisjes kan je ook weer terug naar de 3,0 omdat de tollerantie dan optreed.
Dus het is een beetje experimenteren met 0,5ml erbij en eraf.
Na 2 uur zou je van 0,5 teveel niet snel out gaan.
Zo kun je dus je piek proberen op te zoeken.

ok dus ik start met 2,5 en neem na twee uur 2,5/ 3 en weer na twee uur 2,5/3/3,5 afhankelijk van hoe de tweede dosering valt. Helder.

R

Revolutionair

Gast
ok dus ik start met 2,5 en neem na twee uur 2,5/ 3 en weer na twee uur 2,5/3/3,5 afhankelijk van hoe de tweede dosering valt. Helder.

Ja en als je dan echt goed gaat ga dan meteen 0,5ml de volgende dosis omlaag want dan zitten er nog resten in na 2 uur en dan blijf je op die hotspot.

R

Revolutionair

Gast
Zoals ik eerder heb vermeld zou ik alles opzoeken wat ik terug kan vinden. Maar in de jaren ben ik vaker van telefoon verwisseld dus heb dingen uit de cloud kunnen halen en dus iig hierboven een stukje kunnen delen dat je geen correcte beschrijving kan geven hoe ghb werkt vanaf de inname en het effect en de roes werken.

Nu eindelijk het andere stukje gevonden waarom je ghb niet met halfwaardes kan reken.
Omdat het zo snel in je darmkanaal word opgenomen heeft het maar een bepaalde capaciteit.
Dus het neemt elke keer een beetje op tot je op je piek zit of dus out gaat.
Daarom kan je die halfwaarde niet rekenen van 21 minuten. Want zo werkt die rekensom niet met ghb en dat probeerde ik dus uit te leggen.
Hij neemt het een paar keer op.
Mijn informatie in mijn hoofd was gewoon goed.
Ik leg dat dan uit omdat ik dit soort dingen al vaker heb gelezen.
Ik verzin geen dingen, ik lees en ik lees en ik onthou dingen.
Dus mensen die willen zeggen dat ik wil verkondigen dat wat ik zeg de waarheid is, dat is niks meer dan informatie dat ik op verschillende plekken heb gelezen en deel. Meer niet!

(Maar ja een komplete uitleg onthouden is dus moeilijk voor een ghb gebruiker die wel eens out is gegaan 😋😂😬)

20200213_034626.jpg

R

Revolutionair

Gast
Betalen hoeft niet, de dossiers zijn openbaar te googlen. Maar dit is een interessante bundel.
Als je een ervaren ghb gebruiker bent zal je dit wel snappen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan