Info Het veilig gebruiken van Ghb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

straatmadelief

Belezen gebruiker
Dat outgaan foutgaan is weet ik inmiddels. In theorie lijkt het zo gemakkelijk te voorkomen, maar in praktijk lukt het mij en mijn vriend om één of andere reden gewoon niet.
Wij gebruiken sinds september 2013 met regelmaat GHB. We kunnen dus wel zeggen dat we behoorlijk wat ervaring hebben. In het begin waren we roekeloos en pakten we gewoon dopjes. We gingen vaak out en op dat moment maakten we ons daar weinig zorgen om. In de loop der tijd zijn we steeds verstandiger gaan gebruiken, met spuitjes en later ook met een kladblok om de tijd op te schrijven.
We houden aan dat we twee uur na de vorige dosis bij mogen pakken. We hanteren een lagere dosis met een lege maag dan met een volle. En toch gebeurt het nog steeds echt te vaak dat we outgaan. Meestal is het niet diep outgaan en wordt er gerageerd na wakkerschudden of naam roepen. Maar soms gebeurt het dat één van ons zo diep outgaat dat er pas (minimaal) gereageerd wordt na het toedienen van een pijnprikkel. Ik begin dit behoorlijk beu te raken omdat ik het zorgwekkend vind. Ik denk dat het met stapeldosis te maken heeft, het treedt eigenlijk pas op na de derde dosis op een dag ofzo. Ik heb geprobeerd er een systeem in te ontdekken maar dat lijkt er niet echt te zijn. Het is ook weer irritant als je steeds net te weinig pakt en 'm niet lekker voelt. Het lijkt wel alsof dit bij ons veel sneller gebeurt dan bij anderen. Is er een formule te bedenken om dit te voorkomen en toch lekker te gaan? Hebben meer mensen hier last van? Als hier geen verandering in komt denk ik dat ik er echt een keer klaar mee ben.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Ik denk dat het met stapeldosis te maken heeft, het treedt eigenlijk pas op na de derde dosis op een dag ofzo. Ik heb geprobeerd er een systeem in te ontdekken maar dat lijkt er niet echt te zijn. Het is ook weer irritant als je steeds net te weinig pakt en 'm niet lekker voelt.
Hi dan dosseer je te hoog!
Zoals je misschien hebt gelezen hebben sommige mensen hun piek pas na 90 minuten.
Dan zou je langer moeten wachten met bijdoseren.
Wat je ook in de onderzoeken leest is dat vrouwen vaker 2x zo gevoelig zijn voor ghb.
En kan je er misschien van uit gaan dat de werkende effect pas na 4 uur uit je bloed is.
Later doseren lijkt mij de oplossing.

2 en een half uur of pas na 3 uur en dan pak je de dosis waar je wel goed op ging.

Oldie

Newbie
Nou, een hoop leesvoer maar ben er blij mee. Binnenkort wil ik dit ook gaan proberen dus lang leve dit forum:grinning: M’ n vriend heeft hier al ervaring mee, maar ik wil me toch graag goed inlezen en straks ook zelf m’ n dosering bepalen. Maar ik ben benieuwd en zal tegen m’ n vriend zeggen dat hij er geen alcohol bij drinkt.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Hi dan dosseer je te hoog!
Zoals je misschien hebt gelezen hebben sommige mensen hun piek pas na 90 minuten.
Dan zou je langer moeten wachten met bijdoseren.
Wat je ook in de onderzoeken leest is dat vrouwen vaker 2x zo gevoelig zijn voor ghb.
En kan je er misschien van uit gaan dat de werkende effect pas na 4 uur uit je bloed is.
Later doseren lijkt mij de oplossing.

2 en een half uur of pas na 3 uur en dan pak je de dosis waar je wel goed op ging.
Toch merk ik dat de G uit is gewerkt na twee uur.. Meestal gebruik ik het als ik door heb gehaald en dan crash ik tussendoor als ik niet na een uur of twee bijpak.
Ik ga vaker out maar mijn vriend meestal extremer. Dus hij zou dan zn piek ook later hebben?
Zou het misschien niet beter zijn na twee doseringen de hoeveelheid een halve ml naar beneden te schroeven?

Dat ik erg gevoelig ben voor GHB weet ik wel zeker. Ik ben dan ook vrij licht (54 kg), maar ik ken niemand die (op lege maag) maar 2 ml nodig heeft en dus zelfs out kan gaan op 2 ml :P En dat na 6,5 jaar gebruik op regelmatige basis!

Revolutionair

Wijs gebruiker
maar ik ken niemand die (op lege maag) maar 2 ml nodig heeft en dus zelfs out kan gaan op 2 ml
2ml is idd heel weinig en zeker voor iemand die vaker gebruikt. Test je ghb wel eens op PH waarde?
Als je een GHB hebt met veel GBL resten kan hij veel harder aankomen.
Ik nam ook wel aan als je weet dat je bij de 3de dosis meestal out gaat sws 0.5ml omlaag gaat.
Gebruik jullie ook andere dingen erbij?
Drank of medicijnen.

Na elke 2 a 3 dosissen eet ik een banaan of iets kleins dan werkt hij weer beter of voel ik me beter.
Daarnaast kan je magnesium suplementen ervoor, tijdens en erna slikken.
Dat veranderd ook heel veel bij het gebruik van GHB.

Laatst bewerkt:

straatmadelief

Belezen gebruiker
De PH-waarde testen wij meestal wel inderdaad, en die is dan gewoon goed. Ik ben ook de enige die zo weinig nodig heeft. Ben wel gevoelig voor meer middelen zoals psychedelica en alcohol. Bij ayahuasca (heel wat anders, maar toch) ga ik zeer diep op een dosis waar een ander niks van merkt. Met sommige andere middelen heb ik een normale gevoeligheid, ik denk zelfs dat ik van sommige middelen vrij veel kan hebben met mijn 54 kg (zoals xtc).
We gebruiken er niks anders bij op dat moment, alleen in de nacht ervoor xtc en wat puntjes ketamine (vele uren daarvoor).
Het blijft apart en ook onvoorspelbaar, het is mij in ieder geval wel duidelijk dat de één veel vlugger out gaat dan de ander.

Revolutionair

Wijs gebruiker
De PH-waarde testen wij meestal wel inderdaad, en die is dan gewoon goed. Ik ben ook de enige die zo weinig nodig heeft. Ben wel gevoelig voor meer middelen zoals psychedelica en alcohol. Bij ayahuasca (heel wat anders, maar toch) ga ik zeer diep op een dosis waar een ander niks van merkt. Met sommige andere middelen heb ik een normale gevoeligheid, ik denk zelfs dat ik van sommige middelen vrij veel kan hebben met mijn 54 kg (zoals xtc).
We gebruiken er niks anders bij op dat moment, alleen in de nacht ervoor xtc en wat puntjes ketamine (vele uren daarvoor).
Het blijft apart en ook onvoorspelbaar, het is mij in ieder geval wel duidelijk dat de één veel vlugger out gaat dan de ander.
Dan lijkt mij de conclusie dat je toch minder moet nemen op een gegeven moment.
Of het langer moet rekken..

Natozlato

Bewuste gebruiker
GHB heeft een halfwaardetijd van 4 uur, over het algemeen genomen. Per persoon zal het iets verschillen.
Stel je hebt om 8 uur 2 ml genomen. Ieder uur breekt je lichaam een halve ml af. Als je om 10 uur wil bijpakken, dan heeft je lichaam 1 ml afgebroken, en kan je maar 1 ml bijpakken.

Wij gebruiken hiervoor een Excel schema. Ik heb daarover al vaker verteld. Ik wil het posten. Is het mogelijk om een Excel-bestand te posten @MacLeod? @Eik?

MacLeod

Admin
Forumleiding
Beheerder
Wij gebruiken hiervoor een Excel schema. Ik heb daarover al vaker verteld. Ik wil het posten. Is het mogelijk om een Excel-bestand te posten @MacLeod? @Eik?
Technisch is dit wel mogelijk, we zouden die bestands-extensie kunnen toestaan. Echter geeft dat ook weer een beveiligingsrisico; in Excel-bestanden kunnen virussen verstopt worden. Is het een optie om er een pdf van te maken en uit te leggen hoe de formules opgezet zijn? Of een bestand delen via Google Drive?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan