Hoe herken je pure coke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pure coke herken je aan het feit dat je in een Columbiaans oerwoud staat met zes woeste kerels om je heen die automatische wapens op je richten en "CABRON CABRON" roepen.

Op het Naughty Web heb je ook wel dappere mensen die heel veel verschillende dealers proberen en dan de opbrengst naar een testlab brengen en met uitmuntende resultaten voor de dag komen.

Probleem met het Naughty Web is dat het net zo goed een dealer kan zijn die dat uit zijn duim zuigt. Maar als het werkelijk klopt, dan weet die dealer dat ie een tijdje kan afromen voordat zijn reputatie weer begint in te zakken.

Het is dus al met al toch die jungle waar je wezen moet.

simonsnel

Experimenterende gebruiker
In pure vorm komt het niet voor in Nederland. Het is al versneden voordat het hier binnenkomt. In principe is dat niet zo erg want 70 procent puur is nog steeds redelijke coke.

Alleen is het spul wat ik tegenwoordig tegenkom vaak zo ontzettend versneden. Een paar jaar geleden was er nog hele redelijke, maar die tijden zijn helaas voorbij. Dit kan natuurlijk ook aan mijn contacten liggen.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vorig jaar had je nog die Witte Heroine, dat was vrij sterke coke. En ja, 70% is redelijk. Maar het is ook een beetje de vraag wat die andere 30% is voordat je van redelijkheid echt kan spreken natuurlijk. Hoe heet die wormenvergiftroep ook alweer? Levisamole... ja daar moet je je even in verdiepen voordat je je neus weer voor een hoop geld volpropt. Hoewel... Hoe puur kan coke maximaal zijn? Kan ik ook opzoeken maar dat treft nu net even niet....

simonsnel

Vaak wordt er zo'n versnijdingsmiddel van de smartshop gebruikt. Wat daar in zit weet ik ook niet precies. Volgens mij zijn de meeste verhalen over coke versneden met gevaarlijke stoffen trouwens ook gewoon onzin. Waarom zou een dealer jou iets heel gevaarlijks verkopen? Nooit dat je dan nog een keer bij hem haalt toch? Tenzij je op straat koopt van iemand die je verder niet kent natuurlijk.

MeejheM

Badass junkie
Tommie_K zei:
Vorig jaar had je nog die Witte Heroine, dat was vrij sterke coke. En ja, 70% is redelijk. Maar het is ook een beetje de vraag wat die andere 30% is voordat je van redelijkheid echt kan spreken natuurlijk. Hoe heet die wormenvergiftroep ook alweer? Levisamole... ja daar moet je je even in verdiepen voordat je je neus weer voor een hoop geld volpropt. Hoewel... Hoe puur kan coke maximaal zijn? Kan ik ook opzoeken maar dat treft nu net even niet....

Witte heroïne was/is letterlijk witte heroïne versneden met cafeïne afkomstig uit China. Kun je niet een groot topic openen voor al je onjuiste en/of onleesbare ingevingen?

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
MeejheM zei:
Witte heroïne was/is letterlijk witte heroïne versneden met cafeïne afkomstig uit China. Kun je niet een groot topic openen voor al je onjuiste en/of onleesbare ingevingen?

Bedankt voor de uitleg naar aanleiding van mijn bijdrage:
Vorig jaar had je nog die Witte Heroine, dat was vrij sterke coke.

Het is fijn om te weten dat, mocht ik ooit in een imbeciel veranderen, de mensen blijkbaar ruimhartig zijn en me geduldig zullen uitleggen dat witte heroine geen cocaine is maar heroine.

Ik merk dat je je ergert aan zoveel domheid en dat mijn schrijfstijl lastig te volgen is voor je. Ik zal om het goed te maken iets feitelijks schrijven. Dat kan deze discussie ook wel gebruiken na alle borrelpraatjes en lulkoek en speculatieve flauwekul. Ik hoop dat je het zo beter op prijs stelt.

Pure cocaine is een stof die je nooit zult hoeven herkennen tenzij je producent van cocaine bent. Het ziet eruit als een klonterige vochtige massa en is hygroscopisch, d.w.z. onttrekt vocht aan de lucht.

Wat wil dat zeggen? Dat we een andere opvatting nodig hebben van wat "pure coke" is. Die is er, namelijk de stof cocaine hydrochloride (een wit zout dat bij insufflatie een kortdurende sterke roes geef, etc)

Molaire massa van cocaine: 303.353
Molaire massa van hydochloride: 36.46
Molaire massa van cocaine HCl: 339.813
Maximum percentage cocaine in cocaine HCl: 303.353/339.813 x 100% = 89.27 %

Pure coke bestaat wel in die vorm, maar komt niet uit de jungle maar uit een farmaceutische fabriek waar de chemici ongestoord professioneel kunnen werken. Om de vraag in dit geval te beantwoorden: je herkent het aan het etiketje op het potje.

Wat je hier voor de recreatieve doeleinden koopt op de zwarte markt is een substantie die bestaat uit:

- Hoogstwaarschijnlijk een deel cocaine hcl
- Hoogstwaarschijnlijk een deel levamisole (het wormengif dat ik al noemde). Waarom wormengif? Omdat het een stimulerend effect heeft, niet oplosbaar is in aceton (een stof waarmee vuile coke vaak wordt gereinigd door de eingebruikertjes), op cocaine lijkt, niet opvalt in reagent tests (zie hieronder) en een stuk minder kostbaar is en dus de winstmarge vergroot. Het wordt door de producenten al in de mix gegooid, vandaar dat ongeveer 90% van de geteste samples de aanwezigheid ervan aantoont.
- Hoogstwaarschijnlijk verschillende reststoffen die zijn ontstaan bij onzorgvuldig of onvolledig uitgevoerde chemische processen.
- Waarschijnlijk allerhande andere stoffen die middle men erin hebben versneden om hun winsten te maximaliseren. Kan werkelijk van alles zijn: speed, melkpoeder, suiker, zolang het maar een beetje wit en een beetje poederachtig is.

- Bepalen wat er in je snuif zit is onmogelijk zonder uitgebreide langdurige analyse door professionele chemici met dito gereedschap (https://nl.wikipedia.org/wiki/Massaspectrometrie)
- Bepalen hoeveel van de substantie cocaine hcl is, is al wat gemakkelijker en kan je bijvoorbeeld door de jellinek laten doen.
- Een idee krijgen van de hoeveelheid cocaine hcl in je pakje, als je het zelf wilt doen, kan met een reagent test: je coke en een vloeistof mengen en dan kijken welke kleur de vloeistof krijgt, kort gezegd. EZ Test is een fabrikant van testjes voor consumenten. Niet heel secuur, maar het geeft een idee.

Maar wat volgens mij belangrijker is is wat voor rotzooi je nog meer naar binnen werkt. Wormengif snuiven is bijvoorbeeld niet zo heel gezond (je zou het niet zeggen :mrgreen: )

Levamisole suppresses the production of white blood cells, resulting in neutropenia and agranulocytosis. With the increasing use of levamisole as an adulterant, a number of these complications have been reported among cocaine users.Levamisole has also been linked to a risk of vasculitis and two cases of vasculitic skin necrosis have been reported in users of cocaine adulterated with levamisole. Levamisole-tainted cocaine was linked to several high-profile deaths.

Het schijnt dat je ook voor de meest schadelijke cutting agents EZ-tests kan kopen.

Waarom zou een dealer jou iets heel gevaarlijks verkopen?
Omdat je er high van wordt en er veel geld voor over hebt :mrgreen:

MeejheM

Badass junkie
Maar dealers staan zelden in de erfenis van hun klanten. Dode klanten heb je niks aan.

Leuk dat je zo bevlogen reageert wanneer ik even rechtzet dat witte cocaine geen cocaine is maar heroine. het leek mij best een relevant detail.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
MeejheM zei:
Maar dealers staan zelden in de erfenis van hun klanten. Dode klanten heb je niks aan.

Leuk dat je zo bevlogen reageert wanneer ik even rechtzet dat witte cocaine geen cocaine is maar heroine. het leek mij best een relevant detail.

witte cocaine? 't zal toch niet waar zijn?

xEmilyy

Exceptional Insight zei:
Tommie_K zei:
MeejheM zei:

witte cocaine? 't zal toch niet waar zijn?
:)

Dus ik heb al die tijd heroïne gesnoven?
Juist toen ik gele had dacht ik vrijwel zeker dat het vermengd met speed was.
Heb ik er toch naast gezeten al die tijd :c

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
xEmilyy zei:

Zonder een testresultaat kan niemand dat met zekerheid bevestigen...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tekzor668 zei:
xEmilyy zei:
Zonder een testresultaat kan niemand dat met zekerheid bevestigen...
En zonder gevoel voor humor, kun je niet zien dat dat een grap was? :sunglasses:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Er zijn toch een hoop mensen die lijken te denken dat je pure coke kunt herkennen aan structuur, smaak, kleur of misschien zelfs een FSC keurmerk.

Misschien toch niet zo gek om eens serieus over te praten.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Herkenbaar in spuit in ziekenhuis om te verdoven...

Buiten medische setting om : nee zou het niet weten.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Jezus wat praat iedereen hier langs elkaar heen zeg... Lees anders even twee keer voor je reageert. :wave:

Een van de signalen dat de kwaliteit van je coke OK is is als je merkt dat iedereen flink langs elkaar heen zit te praten en zich niet echt lijkt te storen aan wat er al gezegd is enzovoorts.

Vorig jaar trouwens toen had ik een dealer die verkocht coke onder de roepnaam "witte heroine". Kan ook andersom zijn geweest trouwens, maar het washoe dan ook heftig spul, te oordelen naar het aantal keer dat we na een wilde nacht zijn gaan ontbijten op de IC van het Slotervaartziekenhuis.

Bobsacamano

Badass junkie
Cool

Tommie_K zei:
SmartieAndMe zei:
Jezus wat praat iedereen hier langs elkaar heen zeg... Lees anders even twee keer voor je reageert. :wave:

Een van de signalen dat de kwaliteit van je coke OK is is als je merkt dat iedereen flink langs elkaar heen zit te praten en zich niet echt lijkt te storen aan wat er al gezegd is enzovoorts.

Vorig jaar trouwens toen had ik een dealer die verkocht coke onder de roepnaam "witte heroine". Kan ook andersom zijn geweest trouwens, maar het washoe dan ook heftig spul, te oordelen naar het aantal keer dat we na een wilde nacht zijn gaan ontbijten op de IC van het Slotervaartziekenhuis.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tommie_K zei:

Nu kijk ik echt tegen je op

mikoz

Bewuste gebruiker
Waarom zo'n haat naar tommie? laat m toch lekker zn verhaal vertellen. als je het niet leuk vindt reageer dan niet.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Is gewoon een forumregel voor...

"Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik"
Het sarcasme spatte er wel vanaf vind ik eerlijk gezegd. Dat het nergens op slaat, tja Tommie flapt er wel meer gekke dingen uit zo.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
SmartieAndMe zei:
Is gewoon een forumregel voor...

"Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik"
Het sarcasme spatte er wel vanaf vind ik eerlijk gezegd. Dat het nergens op slaat, tja Tommie flapt er wel meer gekke dingen uit zo.

Dank!

wel gek dat mensen me niet ernstig nemen als ik het wel ben en vice versa.

Ik heb het qua nergens op slaan niet vaak zo bont gemaakt als in dat lsd vs paddo-topic. Ik dacht nou wordt het lastig om ooit nog serieus genomen te worden. Maar naar blijkt heb ik per abuis een verhaal opgeschreven waar fillosofen hulde van spreken, alsmede mensen die verstand hebben van quantummechanische hocus pocus.

Voor iedereen die niet begrijpt dat ik niet serieus was: ga naar het Slotervaart, loop de IC binnen en vraag naar het ontbijtbuffet. Neem de gepocheerde eieren met zalm. Knappe jongen als je het wegkrijgt. Herhaal, maar nu onder invloed van witte heroïne. Dat is eens maar nooit meer, beste mensen.

woutje033

Newbie
Mij is altijd verteld dat als je een heel klein klontje coke pakt , en tussen duim en wijsvinger doet en langzaam kleine rondjes draaien, als alles verdwijnt en je vingertoppen zijn iets vettig dan is het goed, als er witte plekjes achter blijven is die waarschijnlijk al flink versneden.
Ik ben geen expert, maar deze manier heeft mij al wel wat geld bespaart.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
MeejheM zei:
Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...

Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.

:grin:

De discussies ook die dan volgen. "Eej Appie dit is baggercoke jongeehhh. Kijk dan. " "Nee jij weet gewoon niet want ik hoor jij zat met je vieze piemel in die meisje laatst."

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
In pure vorm komt het niet voor in Nederland. Het is al versneden voordat het hier binnenkomt. In principe is dat niet zo erg want 70 procent puur is nog steeds redelijke coke.

Alleen is het spul wat ik tegenwoordig tegenkom vaak zo ontzettend versneden. Een paar jaar geleden was er nog hele redelijke, maar die tijden zijn helaas voorbij. Dit kan natuurlijk ook aan mijn contacten liggen.

Je vindt best onversneden Coke in Nederland, ik koop altijd onversneden Coke. Dat is Coke waarvan zelfs de Basuca in een Europees lab wordt gemaakt, dus de Coca bladeren worden naar het lab gebracht, geen Coca pasta. Je kan, als je er het geld voor hebt en het geluk hebt zo'n connectie te vinden, rechtstreeks van de importeurs kopen. Dan is dat blokje van een kilo zelfs niet eens uitgepakt geweest eens het het labo heeft verlaten!

Ook in the U.K. is tegenwoordig onversneden Coke te vinden, in overvloed zelfs... En daar gewoon bij straat dealers, terwijl ze tot nu toe enkel zooi hadden ginder, hoe het komt dat daar sinds een jaar plots die super Coke te vinden is, weet niemand juist... Men speculeert door het Dark Web, maar dat betwijfel ik, dat zou evengoed versneden worden, eender wat die straatdealers hun bron is. Men speculeert ook door een overaanbod. Dan nog, het blijft vreemd.

Maar goed, je kan dus wel degelijk onversneden Coke kopen in Nederland, mk10 of in de 90% zuivere Coke versneden met enkele procentjes onschadelijk Cinamoyl en that's it. Dat zijn de drie soorten die ik zoal in mijn handen krijg, afhankelijk van of het Boliviaanse is, Colombiaanse of Peruviaanse (wat bij zuivere Coke een groot verschil in effect geeft). Geef mij maar Peruviaanse, heerlijk relaxte en ontspannen energy boost met een major euphoria, zowel mentaal, emotioneel als lichamelijk! Beter dan dat worden de zaken er niet op, en dat is ook niet mogelijk! Hou je meer van het speedy gevoel, kies dan Boliviaanse, een meer evenwichtige versie is dan weer de Colombiaanse!

Lager dan 85% koop ik geen Cocaïne, dan krijg je niet die mega euforie die Coke tot de meest intens euforische drug die er bestaat maakt, maar gezien 99% van alle gebruikers nooit zulke kwaliteit in handen krijgen, weet bijna niemand hoe sterk de euforie van onversneden, zuivere, high quality Coke eigenlijk is... Onder de 85% kom je net niet tot die uitbarsting van euforie, in het begin zelfs te heftig voor velen, je kan er ook enkel maar puntjes van snuiven, geen lijntjes van leggen, dat zou verkeerd aflopen! En zo'n mk10 werkt dan nog is lekker lang door, en dat is dan juist bij de Peruviaanse die ze aanbieden, heerlijk!

Maar inderdaad, verwacht niet dat je bij een gewone dealer kwaliteit krijgt aan een gewone prijs, 70% is uitzonderlijk, het gemiddelde is 40 tot 50%, maar vaak ook minder. 60% Is zowat de sterkste die men aantreft op straat. Voor echte Coke moet je ergens anders zijn, en pas dan besef je dat je tot je echte Coke hebt geprobeerd, je niet eens wist wat Coke nu eigenlijk deed en tot wat het in staat is! En dat is heel wat meer dan de misvatting dat base zuiver is of het fabeltje dat Aceton zuivere Coke oplevert...!

Soit, veel leesplezier!

Cheers!

Ik ga toch ook nog even verder op een wat ouder topic, en dat als nieuw lid ;P

De discussie over hoe goede/pure coke te herkennen is volgens mij een loze want 'herkennen' zul je toch echt gewoon in een testcentrum moeten laten doen.

Nu nog even een vraagje. Mijn vaste dealer vandaag ineens van de aardbodem verdwenen (no worries, hij is nu weer terecht - zie onder waarom ik daar blij mee ben :grin:) dus via via een andere gevonden maar dus ook weer andere coke.

Mijn eigen vaste dealer (nu 5 maanden) is extreem consequent geweest in wat hij levert. Nu 3x laten testen en de uitslagen waren 78, 76 en 78% zonder actieve toevoegingen. Nu wordt er hier en op andere fora altijd gesproken over een diesel-/kerosine-achtige geur gesproken (dit als gevolg van het productieproces). Echter deze coke ruikt wel bitter, maar absoluut niet naar diesel/kerosine of sterk chemisch.

Nu dus de coke die ik vandaag heb gekregen. Die ruikt dus echt zeer chemisch en herken hier inderdaad diesel in. Maar wat ik er van voel is dit niet zo zeer slechte coke, maar beduidend minder effecten dan van mijn gebruikelijke leverancier. Als ik daar begin met een iets te dik lijntje dan zit ik gelijk met hartkloppingen en dat is bij deze niet het geval. Ook het algemene beeld (euforisch en ja, zelfs relaxed voelen) is nu ook echt minder.

Ik heb mijzelf altijd goed geprobeerd om in te lezen maar ik blijf hier (door de uiteenlopende meningen en ervaringen) toch een beetje in het ongewisse. Ok, ik zal voor de puurheid en test uit moeten laten voeren maar ik benieuwd of iemand van jullie wellicht een idee heeft hoe het kan dat ik met minder pure coke nu juist wel die chemische geur heb. Ik denk dan gelijk aan versnijdingsmiddelen, maar dat baart me gelijk dan ook weer zorgen.

Fool

Badass junkie
Meer overgebleven resten vanuit het productieproces lijkt me, dat zijn in ieder geval vaak de stoffen die chemisch ruiken.

Als je je zorgen maakt over versnijdingsmiddelen laat je het toch even testen?

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het kunnen inderdaad resten zijn door een slecht productieproces, maar veeleer gasoline om andere versnijdingsmiddelen hun geur te maskeren.

Maar zeg je nu dat je Coke hebt die ergens einde in de 70% puur is zonder actieve cuts? Dat is al zeer goede kwaliteit, maar je zegt dat je daar hartkloppingen van krijgt? Dat klopt toch niet echt...

Met zulke Coke zou je geen last mogen hebben van hartkloppingen, zoals je zelf zegt, goede Coke geeft een relaxte energy boost, die geeft geen hartkloppingen, integendeel, dat is meestal het gevolg van cuts zoals Caffeïne of RC's.

(dat er amfetamine in Coke zou zitten is een fabeltje en dat wordt slechts heel, heel, heel zelden aangetroffen in Coke.

Cocaïne blijft mijn all time favorite drug ever, en ik heb persoonlijk een hekel aan Amfetamines, maar ik heb wel ontdekt dat het roken van Crystal Meth heel dicht bij het gevoel van Crack ligt (wat ik af en toe doe, zowel Crack als Crystal Meth, de meest potente vorm van Meth) maar dan nog meer intens. Eerst wilde ik het gewoon eens gedaan hebben, maar ik dacht dat het veel te speedy zou zijn, maar blijkt dat Crystal Meth veel meer euforisch is dan dat het speedy is. Ook geeft het een nice high in je hoofd.

Dit terzijde, maar ook al blijft Cocaïne mijn favorite, enkel op voorwaarde dat het goede, zuivere Coke is die GEEN hartkloppingen geeft. Soms heb ik niet genoeg geld om het minimum te kopen recht van mijn bron van de importeurs zelf, recht van het blok dat nog niet eens uitgepakt is en recht van het labo komt, geen tussenpersonen (zelfs de pasta wordt in het lab gemaakt, niet in een hutje in het Regenwoud, maar de bladeren van de Coca plant worden tot een lab in de U.K. gesmokkeld.

Dan moet je een groot bedrag kopen, een grote hoeveelheid om in aanmerking te komen om van hen te mogen kopen, tegen een zeer hoge prijs e zonder korting. Maar het is uniek zuivere Coke die altijd goed in 90% zuiver is en van vaak onversneden, soms zit er Cinamoyl bij (slechts een paar procent), wat een onschuldige cut is, niet psycho-actief. Ook kan het zijn dat er MK8 of MK10 in de Cocaïne zit, wat de Cocaïne een langere werkingsduur kan geven aangezien het actief is op het metabolisme. Maar als het afwijkt van wat ik hier opsom, dan wacht ik liever tot de nieuwe batch er is (uitzonderlijk) en dan gebruik ik Crystal Meth als vervangmiddel, slechts zelden dus, maar ik heb het een voldoende aantal keren gedaan en er genoeg over opgezocht alsmede informatie van het test centrum waar ik mijn drugs laat testen om te weten waarmee ik te maken heb.

En na drie keer wisselen heb ik nu een bron voor 98% zuivere onversneden Crystal Meth, wat niet ongewoon is voor Meth, behalve wanneer het Europese Meth is, gezien de lage vraag naar het product. Het geeft nochtans een veel meer intense euforie dan Coke, Crack of Heroïne, ik keen geen andere drug die, wanneer gerookt, zo euforisch is.

Ik vind, ook omdat het zo goedkoop is, dat je beter af bent met Crystal Meth zo heel af en toe dan dat je slechte Cok koopt. Maar dan wel enkel vanuit financieel en euforisch oogpunt, want Crystal Meth is niet iets voor mensen die een verslavende persoonlijkheid hebben, het is zeer verslavend en heel destructief alsmede gevaarlijk. Dus niet dat ik hier een pleidooi voor Meth gebruik geef. Enkel mijn eigen ervaring tegenover high quality of low quality Coke.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat als je 79% pure Coke zonder actieve cuts hebt dat je daar hartkloppingen van krijgt, dat vind ik zeer vreemd... Dat zou niet mogen met degelijke kwaliteit Coke... Echt niet... Dat is normaal gezien een effect van cuts...

lysergic bink

Bewuste gebruiker
denk dat je eerder sloth zal tegenkomen van de goonies film, wijd glimlachend op een eenhoorn
in een japanse tuin in Scandinavië , terwijl ie aangejuicht van de verwarde menigte
gekke boglin poppen uit de 90s rondgooid, als promotiestunt.boglins.jpg

lysergic bink

Bewuste gebruiker
OT mocht het toegelaten zijn, ik scoorde verdomme pure coke voor degene die me een boglin pop, de blauwe links kan bezorgen...

Een vieze dief, (mss wel een coke head, of een utrechtse van nederwiet psychotisch geworden zwerver )
heeft men blauwe pop geript,

ze zijn uit de handel genomen, wegens te uitlenend tot pestgedrag...

ze waren levensecht,, heb er veel mensen mee doen rotschrikken.
100% SCHRIKKANS voor de gedupeerde, als je hem ermee in de maling nam.

Maar dit is dus geen oproep om me te contacteren met boglin poppen om een adresje los tte peuteren
ik help niemand zich een vroeg graf te delven...verder dan met mijn boglin poppen mensen pesten doe ik niet
eigenlijk n'aaibaar ventje hee, ben ik,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan