keurigejongen
Newbie
Ik heb een vraagje, hoe herken je nou pure coke?
Tommie_K zei:Vorig jaar had je nog die Witte Heroine, dat was vrij sterke coke. En ja, 70% is redelijk. Maar het is ook een beetje de vraag wat die andere 30% is voordat je van redelijkheid echt kan spreken natuurlijk. Hoe heet die wormenvergiftroep ook alweer? Levisamole... ja daar moet je je even in verdiepen voordat je je neus weer voor een hoop geld volpropt. Hoewel... Hoe puur kan coke maximaal zijn? Kan ik ook opzoeken maar dat treft nu net even niet....
MeejheM zei:Witte heroïne was/is letterlijk witte heroïne versneden met cafeïne afkomstig uit China. Kun je niet een groot topic openen voor al je onjuiste en/of onleesbare ingevingen?
Vorig jaar had je nog die Witte Heroine, dat was vrij sterke coke.
)Levamisole suppresses the production of white blood cells, resulting in neutropenia and agranulocytosis. With the increasing use of levamisole as an adulterant, a number of these complications have been reported among cocaine users.Levamisole has also been linked to a risk of vasculitis and two cases of vasculitic skin necrosis have been reported in users of cocaine adulterated with levamisole. Levamisole-tainted cocaine was linked to several high-profile deaths.
Omdat je er high van wordt en er veel geld voor over hebtWaarom zou een dealer jou iets heel gevaarlijks verkopen?

MeejheM zei:Maar dealers staan zelden in de erfenis van hun klanten. Dode klanten heb je niks aan.
Leuk dat je zo bevlogen reageert wanneer ik even rechtzet dat witte cocaine geen cocaine is maar heroine. het leek mij best een relevant detail.
Tommie_K zei:witte cocaine? 't zal toch niet waar zijn?MeejheM zei:Maar dealers staan zelden in de erfenis van hun klanten. Dode klanten heb je niks aan.
Leuk dat je zo bevlogen reageert wanneer ik even rechtzet dat witte cocaine geen cocaine is maar heroine. het leek mij best een relevant detail.
Exceptional Insight zei:Tommie_K zei:witte cocaine? 't zal toch niet waar zijn?MeejheM zei:Maar dealers staan zelden in de erfenis van hun klanten. Dode klanten heb je niks aan.
Leuk dat je zo bevlogen reageert wanneer ik even rechtzet dat witte cocaine geen cocaine is maar heroine. het leek mij best een relevant detail.![]()
xEmilyy zei:Dus ik heb al die tijd heroïne gesnoven?
Juist toen ik gele had dacht ik vrijwel zeker dat het vermengd met speed was.
Heb ik er toch naast gezeten al die tijd :c
En zonder gevoel voor humor, kun je niet zien dat dat een grap was?Tekzor668 zei:Zonder een testresultaat kan niemand dat met zekerheid bevestigen...xEmilyy zei:Dus ik heb al die tijd heroïne gesnoven?
Juist toen ik gele had dacht ik vrijwel zeker dat het vermengd met speed was.
Heb ik er toch naast gezeten al die tijd :c

Dit soort topics verdient het niet om serieus genomen te worden. Het gaat prima zoSmartieAndMe zei:Jezus wat praat iedereen hier langs elkaar heen zeg... Lees anders even twee keer voor je reageert.![]()
SmartieAndMe zei:of misschien zelfs een FSC keurmerk.
SmartieAndMe zei:Jezus wat praat iedereen hier langs elkaar heen zeg... Lees anders even twee keer voor je reageert.![]()
Tommie_K zei:SmartieAndMe zei:Jezus wat praat iedereen hier langs elkaar heen zeg... Lees anders even twee keer voor je reageert.![]()
Een van de signalen dat de kwaliteit van je coke OK is is als je merkt dat iedereen flink langs elkaar heen zit te praten en zich niet echt lijkt te storen aan wat er al gezegd is enzovoorts.
Vorig jaar trouwens toen had ik een dealer die verkocht coke onder de roepnaam "witte heroine". Kan ook andersom zijn geweest trouwens, maar het washoe dan ook heftig spul, te oordelen naar het aantal keer dat we na een wilde nacht zijn gaan ontbijten op de IC van het Slotervaartziekenhuis.
Tommie_K zei:Vorig jaar trouwens toen had ik een dealer die verkocht coke onder de roepnaam "witte heroine". Kan ook andersom zijn geweest trouwens, maar het washoe dan ook heftig spul, te oordelen naar het aantal keer dat we na een wilde nacht zijn gaan ontbijten op de IC van het Slotervaartziekenhuis.
Het sarcasme spatte er wel vanaf vind ik eerlijk gezegd. Dat het nergens op slaat, tja Tommie flapt er wel meer gekke dingen uit zo.SmartieAndMe zei:Is gewoon een forumregel voor...
"Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik"
Psychedelibee zei:Het sarcasme spatte er wel vanaf vind ik eerlijk gezegd. Dat het nergens op slaat, tja Tommie flapt er wel meer gekke dingen uit zo.SmartieAndMe zei:Is gewoon een forumregel voor...
"Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik"
MeejheM zei:Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...
Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
MeejheM zei:Dat werkt wel, maar alleen bij volle maan...
Edit: je moet trouwens ook nog maagd zijn.
In pure vorm komt het niet voor in Nederland. Het is al versneden voordat het hier binnenkomt. In principe is dat niet zo erg want 70 procent puur is nog steeds redelijke coke.
Alleen is het spul wat ik tegenwoordig tegenkom vaak zo ontzettend versneden. Een paar jaar geleden was er nog hele redelijke, maar die tijden zijn helaas voorbij. Dit kan natuurlijk ook aan mijn contacten liggen.