DarkScope zei:als je geen afdraaiers krijgt de dag erna en ook geen " dinsdag dip" van schijve betekent het dan dat het minder schadelijk is? klinkt logisch want als je t wel krijgt is je lichaam harder gegaan
caatje zei:kheb de laaste tijd ook weer een beetje vaak gebruikt en al een paar nachten nachtmerrie's gehad. Of t verband houdt? denk t wel. Ik ga nu ff een paar weken niet gebruiken dan is dat wel over. Wat betreft mn geheugen: die was al slecht en wordt niet beter meer dit doordat ik in n coma heb gelegen maar werd daarna verergert door mn xtc gebruik en ook dit is niet meer verbeterd. Of het echt specefiek aan mn xtc gebruik ligt?? ik denk van wel
DarkScope zei:DarkScope zei:als je geen afdraaiers krijgt de dag erna en ook geen " dinsdag dip" van schijve betekent het dan dat het minder schadelijk is? klinkt logisch want als je t wel krijgt is je lichaam harder gegaan
iemand?
zoow das kut!dallandra zei:ik moet ook rustig aandoen.
heb vreselijke nachtmerrie en angstaanval gehad van8
slaapverlamming?dallandra zei:ik moet ook rustig aandoen.
heb vreselijke nachtmerrie en angstaanval gehad van8
ik heb dat ooit gehad terwijl ik heel hard lag te gaan terwijl ik op de kamervloer lag. kon mn benen niet meer bewegen omdat ik het gevoel had dat er beugels over mn enkel zaten. Erg benauwend, ik moest mezelf echt dwingen om t tegendeel te bewijzen.dallandra zei:ik droomde dat ik me heel moeilijk kon bewegen ja..
caatje zei:^dan was jouw zakgeld niet misselijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlammingdallandra zei:ik droomde dat ik me heel moeilijk kon bewegen ja..
vast nietHempy zei:ik heb uurtje geleden 2 pillen geslikt, voel er niets vandenk je dat ze gaan werken ?
![]()

had je beter aan je moeder voor in de vaatwasser kunnen gevenHempy zei:nope, volgens mij waren het nog niet eens pillen, ik had ze nog nooit gezienmja, ik dacht tis het proberen waard, twaren hondjes die eropstonden, een volledige hong langs de zijkant, tamelijk zachte pillen die als je ze brak bijna poeder werden, dus dikke rommel
stond er dan ook bij welke stof er in die pillen zat?bij die site van pillreports staan ook enkele reports waar ze zeggen dat ze het 5 uren later pas voelden
Dat zijn zenuw-errorsJetjepretje zei:Maar wat zijn die schokken in je hoofd dan?
Dat van die nachtmerries en vergeetachtig herken ik wel 'n beetje, maar die schokken? Bah![]()
Flashing Moments zei:Dat zijn zenuw-errorsJetjepretje zei:Maar wat zijn die schokken in je hoofd dan?
Dat van die nachtmerries en vergeetachtig herken ik wel 'n beetje, maar die schokken? Bah![]()
t betekent dat je hersenen/zenuwen beschadigd raken!!!!
ik kreeg er ook last van toen ik veel xtc gebruikte.. meestal op donderdag en vrijdag tot ik weer xtc nam... en als ik moe was ookwl op dinsdag en woensdag..
tis iig geen goed teken als je die schokken krijgt..! dan moet je zeker gaan minderen! anders hou je t misschien je hele leven
oei oei oeiJeller zei:1 tot 1.5mg per kilo lichaamsgewicht.. dus als je 70 kg weegt mag je 70-105mg mdma gebruiken op een avond.. en dit één keer om de 2 maanden ongeveer
maar laat je je pillen wel testen dan?ik weeg maar rond de 60 kg dus zou ik maar zo een 60 mg mdma mogen pakken op ne avond
denk da ik aan het 5 a 6 dubbele kom ZEKER als ik op stap ga !!!!!!!!!

ja 300mg is erg veel hoor! test ze eerst maar is voordat je uitspraken gaat doen idd.Flashing Moments zei:maar laat je je pillen wel testen dan?ik weeg maar rond de 60 kg dus zou ik maar zo een 60 mg mdma mogen pakken op ne avond
dealers zeggen bijna altijd dat er 200mg in een pil zit, terwijl een pil van 50-60mg gemiddeld is
gewoon niet meer dan 2pillejtes nemen, dan komt het allemaal wel goed![]()
300mg veel mijn aars!!!!,wij nemen pure mdma(schranziewanzie is een maat van me) + we wegen alles af dus 300mg komen we zeker wel aan op een avond...en deze die we nu hebben is 1 vd beste mdma die ik ooit gehad heb(in 5j tijd)...cunt zei:ja 300mg is erg veel hoor! test ze eerst maar is voordat je uitspraken gaat doen idd.Flashing Moments zei:maar laat je je pillen wel testen dan?ik weeg maar rond de 60 kg dus zou ik maar zo een 60 mg mdma mogen pakken op ne avond
dealers zeggen bijna altijd dat er 200mg in een pil zit, terwijl een pil van 50-60mg gemiddeld is
naar mijn mening bedoelt ie dat nou net nietBal0n zei:Ja, en dan sloop je dus je hersenen. Meer zegt cunt niet
![]()

bedoelde toen ik die post neerzette dat die mensen die uitspraken doen over hoeveel mdma ze pakken op een avond soms een beetje overdrijven imo.Frisko zei:naar mijn mening bedoelt ie dat nou net nietBal0n zei:Ja, en dan sloop je dus je hersenen. Meer zegt cunt niet
![]()
![]()
![]()
voila,net dat wat ik bedoel,zeg niet dat het niet gaat...(ik zeg helemaal niet dat het dan nog fijn is,soms wel ok maar kom...) hehecunt zei:bedoelde toen ik die post neerzette dat die mensen die uitspraken doen over hoeveel mdma ze pakken op een avond soms een beetje overdrijven imo.Frisko zei:naar mijn mening bedoelt ie dat nou net nietBal0n zei:Ja, en dan sloop je dus je hersenen. Meer zegt cunt niet
![]()
![]()
![]()
maar ben het wel met balon eens hoor. ik kan met 1 of 2 pillen me ook heel goed vermaken, beter zelfs nog dan met 5 achter m'n kiezen want dan weet ik niet meer wat voor en achter is!
pure mdma he kerelFlashing Moments zei:maar laat je je pillen wel testen dan?ik weeg maar rond de 60 kg dus zou ik maar zo een 60 mg mdma mogen pakken op ne avond