Radolf wizard of the West zei:Doet snuiven niet pijn in je neus?
Crop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
naja niet dat ik het ga doen, ikmaar ff nieuwsgierig
![]()
Freek zei:die lulkicken krijg je bijna van elke harddrugs als ik me niet vergis![]()
looyke zei:Met coke op voel je je idd geweldig, je kan iedereen en alles aan, je bent nergens bang voor.
Althans zo ervaar ik het.
Maar ik krijg ook zo'n ontzettende lulkicken haha
![]()
coke is idd erg lekker, ik voel me na het eerste lijntje altijd meteen het mannetje en denk dan ook dat ik alles kan en het verdoofde gevoel dat dan langzaam je lichaam gaat beheersen is echt wel goed.-O. Dee- zei:Crop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
![]()
voor een beschrijving van het gevoel zie explain, het snuiven van coke doet geen pijn, dit komt omdat het verdooft, goede pure coke verdooft. Als het uitgewerkt is kan het wel eens zijn dat je last van je neus krijgt dus ik denk wel dat het gewoon net als speed slecht is voor je neus hoewel speed slechter is als ik hoor dat mensen nog wel eens stukjes glas tussen de speed vidnen.....
gegroet
inderdaad. ik erger me constant aan die gasten die opscheppen over hun "pure" dope. als je coke hebt waar 50% pure coke inzit dan heb je al hele goeie coke. als je die based dan loopt het zweet al van je voorhoofd van 1 keer trekken.aquarel zei:eerlijk gezegd wat jullie vertellen over pure coke, dat bestaat niet in ons land.
als je een lijn legt van pure coke dan ben je op slag dood.
je mag van pure coke maar een klein mespuntje snuiven en dat kun je vinden in landen zoals colombia.

tis heel simpel alles wat je voelt en beleeft ervaar je in een euforiestemming, je voelt je goed je bent slim, grappig en supergraag ann het woord. mensen in je omgeving zijn ineens allemaal perfect en anders heb je wel een excuus voor die mensen klaar je lult iedereen onder tafel en iedereen vind je geweldig, maar wat al vaker gezegd is dat is pas als je het al vaker hebt gebruikt dus t heeft geen enkele zin om t zomaar een keertje te proberen. 1 tip;hou t lekker bij blowen..zolang je t gevoel niet kent mis je t ook nietCrop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
![]()
Crop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
![]()
flosh2 zei:heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf!
flosh2 zei:Crop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
![]()
heb ik gedaan, heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf! je eet niet meer, blijft wakker, en je wordt psychisch zo labiel als een blaadje sla!
Bal0n zei:Dat jij da werd, of iemand in je naaste omgeving, wil _NIET_ zeggen dat iedereen dat wordt. Er zijn genoeg mensen die hun gebruik kunnen handhaven.