hoe voelt het

Crop

Newbie
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

naja niet dat ik het ga doen, ik :stoned: maar ff nieuwsgierig :grin:

jacqie

Newbie
Uhhhh tja....een SUPER SUPER gevoel ( met coke dan) enne je voelt je dus happy en mega goed....en wat ik het superste vind bij het eerste lijntje....dat je je tanden niet meer voelt echt heel vaag maar wel lekker :)

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
het is wel zo dat je neus "slijt" als je veel snuift, op zich wel logisch

trouwens wat nou als je verkouden bent :grin:

jacqie

Newbie
Radolf wizard of the West zei:
Doet snuiven niet pijn in je neus?

Coke niet is heel zacht en zekers als je goed spul heb, dat is dan zo zuiver....:) :)

Speed is troep en doet zeer als je sterke heb, brand weg en de tranen springen dan in je ogen....zoals dit weekend bij mij gebeurde L :rolleyes: :(

-O. Dee-

Newbie
Crop zei:
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

voor een beschrijving van het gevoel zie explain, het snuiven van coke doet geen pijn, dit komt omdat het verdooft, goede pure coke verdooft. Als het uitgewerkt is kan het wel eens zijn dat je last van je neus krijgt dus ik denk wel dat het gewoon net als speed slecht is voor je neus hoewel speed slechter is als ik hoor dat mensen nog wel eens stukjes glas tussen de speed vidnen.....
gegroet

Psycho

Newbie
Ja ik vraag me af of dat nu echt waar is van die stukje glas.
Ik heb dat ook wel eens gehoord, tot aan peoder uit een tl-buis toe. En allemaal om er voor te zorgen dat de coke of speed sneller opgenomen wordt en dus er dus meer effect geeft (zo lijkt de kwaliteit beter).

Maar ik heb dit nog nooit rechtstreeks gehoord van iemand die het meegemaakt heeft.

En idd coke is een zuur, maar door de verdovende werking doe het geen pijn. Je kan ook na het snuiven ff wachten en dan met wat water je neus schoon maken. Dat scheelt al een hele boel.

XTC kun je bijv. ook snuiven, maar dat doet wel pijn omdat het niet verdoofd.

Uzi

Newbie
Xtc snuiven.... das hetzelfde als xtc roken.. wie dat doet.. is goed gek...

Wat coke betreft.. het gevoel wat je krijgt.. Het is heel simpel en in 1 woord te omschrijven... Je voelt je stoer!..

Zodra de eerste lijn naar binnen gesnoven wordt, heb je meteen een superman gevoel. Je bent scherp.. Je kan iedereen onder de tafel lullen.. Vrouwen versieren??.. Je voelt je zo zeker.. en met je scherpe gebabbel krijg je dat voor elkaar wat jij voor ogen had met die vrouw...

Onverwoestbaar.. zo voel je je... Mensen die de film Scarface kennen weten hoe Tony zich in de laatste scene gedraagt... U FUCK WITH ME.. U FUCKIN' WITH THE BEST... 1 klein manneke tegen 10....

Jammer is dat het een korte werking heeft... 45 min. is bij mij max. en jah... Je raad het al.. dan moet je weer....

looyke

Experimenterende gebruiker
Met coke op voel je je idd geweldig, je kan iedereen en alles aan, je bent nergens bang voor.
Althans zo ervaar ik het.
Maar ik krijg ook zo'n ontzettende lulkicken haha

:wave:

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
die lulkicken krijg je bijna van elke harddrugs als ik me niet vergis :)

Drazzic

Bewuste gebruiker
Jah je word er echt zo helder van, ik had eerst hoop gedronken was goed wazig, puntje en was zo helder als iets.. voelde me ook goed.. voelde me sterk heel lekker in mijn lijf... maar zin om te vechten had ik niet heb ik trouwens nooit. Op zich wel lekker.. maar is denk ik wel eenmalig geweest, misschien nog 1x heel erg goed maar dan niet meer.

Freek zei:
die lulkicken krijg je bijna van elke harddrugs als ik me niet vergis :)

Totale onzin
Lulkicks bij alle psychedelische harddrugs komen (mischien enkele keer) niet voor. Onder psychedelische harddrugs vallen oa XTC (een psychedelische amfetamine)LSD en de werkzame stof van paddo's.
En ooit wel eens gehoord van een lulkick krijgen van heroine?
Lulkicks bij hardrugs komen alleen voor bij bepaalde oppende middelen zoals (meth)amfetamine en cocaine.

Valery

Newbie
looyke zei:
Met coke op voel je je idd geweldig, je kan iedereen en alles aan, je bent nergens bang voor.
Althans zo ervaar ik het.
Maar ik krijg ook zo'n ontzettende lulkicken haha

:wave:

coke is gewoon t lekkerst !

ben net gestopt maja...

Coke is wel vet ja alleenhet is egt superverslavend daarom pak ik het ook bijna nooit, speed vind ik beter werken en is minder verslavend dan coke. Maarja, jammer dat het zo brand in je neus........ :cry:

MystiX

:smoke: coke is idd erg lekker, ik voel me na het eerste lijntje altijd meteen het mannetje en denk dan ook dat ik alles kan en het verdoofde gevoel dat dan langzaam je lichaam gaat beheersen is echt wel goed.
(soms te goed :grin: :grin: :grin: ) ik krijg wel altijd eerst een droge neus en dan als ik wat meer lijntjes heb gehad dan gaat dat gevoel weer weg.
Maar coke is echt wel ok

Exort

-O. Dee- zei:
Crop zei:

voor een beschrijving van het gevoel zie explain, het snuiven van coke doet geen pijn, dit komt omdat het verdooft, goede pure coke verdooft. Als het uitgewerkt is kan het wel eens zijn dat je last van je neus krijgt dus ik denk wel dat het gewoon net als speed slecht is voor je neus hoewel speed slechter is als ik hoor dat mensen nog wel eens stukjes glas tussen de speed vidnen.....
gegroet

Als je coke heel erg verdovend is zegt nix over de zuiverheid, de verdovende werking bij coke komt niet door de coke zelf maar door een verdovingsmiddel waar het meestal mee versneden is. Coke zelf is alleen stimulerend en niet verdovend. En coke kan niet helemaal puur zijn, als je echt goeie hebt max. 89,9% puur.

natalia

coke vind ik nu niks aan :( ,k heb t 3x al geprobeerd,en k werd er altijd super paranoia van,k begon bij alles super na te denken en begin dan van die gedichten te schrijven.
Normaal gezien kan ik da langs geen kanten,toen ik die gedichten nen dag later las,vond ik die super goe en al...weird :flushed: :flushed:

neen neen voor mij geen coke :wink:

aquarel

akoord speed is minder verslavend dan coke, maar neem eens 4 dagen aan een stuk speed, het wordt dan al moeilijker om eraf te blijven.

aquarel

eerlijk gezegd wat jullie vertellen over pure coke, dat bestaat niet in ons land.
als je een lijn legt van pure coke dan ben je op slag dood.
je mag van pure coke maar een klein mespuntje snuiven en dat kun je vinden in landen zoals colombia.

needlefreak

Bewuste gebruiker
aquarel zei:
eerlijk gezegd wat jullie vertellen over pure coke, dat bestaat niet in ons land.
als je een lijn legt van pure coke dan ben je op slag dood.
je mag van pure coke maar een klein mespuntje snuiven en dat kun je vinden in landen zoals colombia.
inderdaad. ik erger me constant aan die gasten die opscheppen over hun "pure" dope. als je coke hebt waar 50% pure coke inzit dan heb je al hele goeie coke. als je die based dan loopt het zweet al van je voorhoofd van 1 keer trekken. :mrgreen:

doopie

Bewuste gebruiker
Mijn voorkeur gata toch liever uit naar xtc ten opzichte van coke
het heeft voor mij gewoon veel meer nadelen

onodrag

Newbie
1 ding wil ik zegen als je voor de eerst gaat snufen pas op meen de eerste keer niet te veel proebeer het eerst want je weet nooit hoe sterk het is en als je van iemand andres het krijgt proebeer het eerst ook je weet het nooit HOE STERK HET IS!!!

Crop zei:

tis heel simpel alles wat je voelt en beleeft ervaar je in een euforiestemming, je voelt je goed je bent slim, grappig en supergraag ann het woord. mensen in je omgeving zijn ineens allemaal perfect en anders heb je wel een excuus voor die mensen klaar je lult iedereen onder tafel en iedereen vind je geweldig, maar wat al vaker gezegd is dat is pas als je het al vaker hebt gebruikt dus t heeft geen enkele zin om t zomaar een keertje te proberen. 1 tip;hou t lekker bij blowen..zolang je t gevoel niet kent mis je t ook niet

Ligt een beetje aan waarmee het versneden is (soms zit er mdma door of speed of iets anders) maar in het algemeen: euforie beschrijft het goed. Maar wel gecontroleerd, je bent je gewoon nog van alles bewust. Alsof je op een wolkje zit, een lekker tevreden goed gevoel in je lijf.

Mac...

Badass junkie
hahaha, wat dachten we, laten we eens een waanzinnig oud topic openen :P
Maakt niet uit hoor, je kunt er evengoed wel wijzer van worden.

Gebruik van Hard drugs

:angry: Ja wat wil je stoppe.
Let wel dat het moelijk is om te stoppen. als de drang naar coke hoog is en je hebt zelf het besluit genomen om te stoppen.
Kan je dit niet alleen' hier heb je steun bij nodig en zal de eerste weken niet makelijk zijn, eventueel zou je als vervangend middel een jointje kunne roken.
MAAR LET WEL OVERAL WAAR TE VOORSTAAT IS TE VEEL.

Sterkte, probeer jezelf te overwinne, denk aan het verdriet dat je ouders hebben.
Want ze houden toch van je hoe ver de situatie ook al is.

BacingsPen

Badass junkie
Begin best nieuwschierig te worden. Als je er dus goed mee omgaat is het mogelijk er meer dingen mee te bereiken in het leven?

BacingsPen

Badass junkie
haha, ja dat ga ik ook doen :)

Cocaine=grote kans op voor het leven verslfaafd te zijn.

Ik zou eens wat middeltjes uit de natuur willen proberen :)

Misschien toch maar eens een kalmoes plukken en kijken of er wat mee te bereiken is:)

flosh2

Newbie
Crop zei:

heb ik gedaan, heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf! je eet niet meer, blijft wakker, en je wordt psychisch zo labiel als een blaadje sla!

Mac...

Badass junkie
flosh2 zei:
heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf!

heftig?? duurder dan goud?? :confused:
Enigste reden waarom ik t niet gebruik is omdat ik er niks van merk. Vind t ma dure troep voor wat je ervoor terug krijgt.
een keer doen en je komt er niet meer vanaf.
Zal t eerst s moeten werken op een manier dat ik er ook wat van voel. En dan nog, ken genoeg mensen die regelmatig coke hebben gebruikt en ondertussen alweer gestopt zijn.

maw: Evengoed met je handjes ervan af blijven, want zo geweldig is het niet voor wat je krijgt. :)

Bal0n

Badass junkie
flosh2 zei:
Crop zei:

heb ik gedaan, heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf! je eet niet meer, blijft wakker, en je wordt psychisch zo labiel als een blaadje sla!

Dat jij da werd, of iemand in je naaste omgeving, wil _NIET_ zeggen dat iedereen dat wordt. Er zijn genoeg mensen die hun gebruik kunnen handhaven.

Mackenzie

Newbie
Bal0n zei:
Dat jij da werd, of iemand in je naaste omgeving, wil _NIET_ zeggen dat iedereen dat wordt. Er zijn genoeg mensen die hun gebruik kunnen handhaven.

Coke kent naast al die 'leuke' effecten een hoop nare bijverschijnselen, ook voor mensen die het af en toe doen. Lijkt me juist goed dat hier ook even de negatieve ervaringen genoemd worden. Met name voor de mensen die het niet kennen. De groep mensen die het kunnen handhaven (maar wat dat is, is ook pp verschillend) is kleiner dan de groep die ook last hebben van negatieve bijverschijnselen of vervelende gevolgen ervaren.

Tijdens gebruik o.a.
- Wantrouwend gedrag, wat al vrij snel kan ontaarden in angst en paranoïde gedrag.
- Vervelende uitwerking, variërend van somber voelen tot (tijdelijk) zwaar depressief voelen.

Gevolgen van (regelmatig tot veelvoudig gebruik) o.a.:
- Depressies
- o.a. Prikkelbaar, koud, egoïstisch gedrag naar anderen. Kan hoop stuk maken!

Om je gebruik in de hand te houden moet je stevig in je schoenen staan, bewust controle houden op je gebruik en opletten in welke omgeving je het doet en welke nieuwe contacten je legt.

In mijn omgeving heb ik véél relaties kapot zien gaan en ken niemand die er gelukkig mee is (op de lange termijn)
Ik raad serieus niemand aan er aan te beginnen.

gabberkop18

heb nog een paar vraagjes
1 als ik nu lijntje ophaal 1e keer zie je dat dan al aan men oge ofzo
heb n foto van google die onder de naam cocain stond en de oge op die foto is met verwijde pupillen zie ik er dan uit alsof ik aant knalle ben (xtc)
2 iem die ik ken neemt alleen in het weekend (sos)
en die trekt heel de tyd gekke en kromme bekke en ik denk zelfs dat hij het zelf niet door heeft =>krijg je dat van sos ook als je alleen in weekend sniffelt

Okki

Newbie
wou nog wat toevoegen of onversneden cocaïne schadelijker is voor je neus dan goed versneden cocaîne. Mijn ervaring is 5 jaar dagelijks cocaïne gebruik in Nederland en me neus raakte soms geirriteerd. Helaas na een verblijf van 10 maanden in de Dominicaanse Republiek met de beste cocaïne die ik ooit had gesnoven in "flakes" vorm ( nog te vochtig om direct te kunnen snuiven ) heeft wel het tussenschotje van me neusgaten doen laten verdwijnen ........ik weet zeker dat pure coke je neus opvreet. Gooi er bij mij maar wat manitol erbij 10% ofzo dat is een stuk minder pijnlijk.

Okki was niet blij dat ie een omgebogen wattenstokje in ze linker neusgat duwde en die aan de rechterkant er weer uit trok.

Bovenaan