Hoeveel pillen gemiddeld per maand?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
vroeger 3-5 pillen per avond en dat een jaar lang. soms is 8.

nu om de 3 maand is een pilletje of drie. Meestal 2 tegelijk en daarna nog eentje op het einde van de avond.

HEEL VEEL hangt af van je fysieke conditie. Heb je een slechte conditie stop er dan onmiddelijk mee, heb je een sporthart kan dat allemaal geen kwaad.

Ik heb jarenlang lange afstand gelopen en zwemmen gedaan. Dus voor mij was 8 uur rondspringen zonder ook geen probleem.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb nu al meer dan 2 weken geleden dat ik nog mdma hebgepakt en binnekort examens dus het zal 2maanden zijn dat ik nix heb gepakt :grin:
moest welleens, werd teveel :(

fun

Bewuste gebruiker
ik heb mijn eerste pil 3 weken geleden gehad...
naja mn eerste 3, betrouwbaar persoon, nieuwe soort.
2 genomen maar niet veel van gevoeld.
Had gelukkig ook nog 1 van iemand anders, die sloeg beter in.
Helaas kan ik denk ik niet zeggen dat de eerste keer mn vetste keer was, ik ging voor mn gevoel nog lang niet hard genoeg.

3 weken geleden dus...
Ik keek het net na, shit ik dacht dat het al langer geleden was :(

Omdat ik n beetje aan mn gezondheid wil denken probeer ik max een keer in de maand, liefst 2 maanden.
Op de planning staat nu 17 juni op Defqon1!

Als ik er dan weer pak dan heb ik bijna 7 weken ertussen, zou ik knap van mezelf vinden :wink:
Héél misschien nog een keertje voor 17 juni :hearteyes:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Eerst om de twee weken 2 pillen, maar nu krijg ik weer eens Jumping Time 4 voor me kiezen dus dat worden er weer 3 na een week van 2 pillen dus 4 weken in een maand wordt 2+2+3= 7 pillen in een maand het ABSOLUTE MAXIMUM!.... en ik ben nog maar net begonnen :( Dood aan tolerantie.

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Ik slik met vrienden gem zo elke 2 maanden een keer. Dan nemen we tussen de 4 en 8 pillen ligt eraan of ze bijv. 60 mg of 120 mg zijn.

Als alles goed gaat hebben we vrijdag weer een feestje met shrek 2tjes en daar ga je echt lekker hard van :)

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Idd 1 pil per 3 maanden (en dat is pas 20 augustus een gemiddelde :P )
Aangezien mijn eerste pil 20 mei was... en nu dus samen met qoqaine mijn tweede keer :grin:

Verantwoord gebruik en het blijft uniek

Erg verschillend, ene maand niks andere maand soms meer dan 5. Iets van 2 normale pillen van 80-120mg gemiddeld per maand.

De dagen erna altijd zo moe dus daarom vaker coke dan pillen. Xtc op een house feest en af entoe coke op een zuipfeest.

Ligt er ook aan, wat me gesteldheid is zowel, geestelijk, lichamelijk als financieel

Mr Sossa

laatste tijd is het erg heftig hier in t zuiden.. :mrgreen:

zaterdagavond toch wel gemiddeld tussen de 5 en de 10 pillen afhankelijk van de sterkte van de pil...
denk de laatste 2 maanden toch wel zon 25 a 30 pillen per maand..

:smoke:

fun

Bewuste gebruiker
pff maarja over je hele leven is dat gemiddeld maar 0,5 pil per maand ofzo he Mr. Sossa :mrgreen:

K zit nu op 2 keer per maand.
1 keer stuk of 10
1 keer gewoon maar eentje

Wil nu ook weer een maandje wachten.

Denhaagg_15

dit is mijn xtc periode, heb het begin zomervakantie geprobeerd met een vriend van me.. anderhalf stuks.. nouja zit dan perweek voor mezelf op ongeveer 3 pillen .. voor 1 avondje. volgende week nog een keer losgaan met een vriendin van me.. en dan kappen voordat ik door ga op school :rolleyes: alleen zo moeilijk om er vanaf te blijven man.. :confused:

flash kieke

Wijs gebruiker
Denhaagg_15 zei:
dit is mijn xtc periode, heb het begin zomervakantie geprobeerd met een vriend van me.. anderhalf stuks.. nouja zit dan perweek voor mezelf op ongeveer 3 pillen .. voor 1 avondje. volgende week nog een keer losgaan met een vriendin van me.. en dan kappen voordat ik door ga op school :rolleyes: alleen zo moeilijk om er vanaf te blijven man.. :confused:

Als je als weekend gebruiker xtc gebruikt , heb je xtc niet nodig tijdens school , en in de week is het echt niet moeilijk om van de xtc te blijven.

Maar als je dan weekend gebruikt, ga je meer en meer nodig hebben ,en ja..
Zo had ik het toch vroeger ervare.

En als jij het al moeilijk hebt om van de xtc te blijven. Zou ik als ik jou was niet aan de pep en coke zitte. :)

MissParanoid

Belezen gebruiker
Normaal gezien een 5-tal pillen per weekend, maar met grote feestjes durft da aantal wel wat groter worden... zo zat ik overlaatst aan 15 maar da doe ik nooit meer.De afkick die ik had was enorm: paniekaanvalle, paranoia en enorm slecht gezind

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
^iedereen maakt die opmerking altijd maar weer :rolleyes: Het hoeven helemaal geen KUT PILLEN te zijn zommes, miss heeft hij hoge tollerantie en als je een nachiej doorgaat is 5 pillen heel goed mogelijk!!

zommes

Badass junkie
Ja ok, maar wel heeeeel erg ongezond en ik vind het echt allesbehalve relaxed...

Maar die 15 kunnen echt geen goeie zijn geweest.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wat noem jij goeie dan?

15 is zeker niet het recore hoor. sommige mensen krijgen het voor elkaar 30 goeie pillen weg te slikken. enorme junks moeten het dan ook wel zijn maar toch. Het kan....[/i]

MissParanoid

Belezen gebruiker
die 15 ware van redelijke kwaliteit, niet het beste wat ik heb gehad en daarom zat ik aan zoveel maar op dat moment was hier weinig te krijgen

5 per avond da is toch een redelijk aantal je bent heel de avond gewoon perfect en ja kan makkelijk de dag derna ook nog wakker blijve

J0rrit

Badass junkie
zommes zei:
5 pillen gaat ook veel te ver!

Wat voor kutpillen krijg je dan wel niet voorgeschoteld?

5 pillen op een avond te ver? dan hoef je echt niet per se kutpillen te hebben, en ik weet wel zeker dat ik verreweg niet de enige ben die dat zegt. Ik heb normaal gezien altijd goede pillen, heb ze nooit laten testen, maar weet wel dat ze toch best iets uitsteken boven het gemiddelde, de 1e paar keer ging ik van 1tje iig super hard. Als je tolerantie toeneemt ( wat bij elk weekend gebruike zo gebeurd is ), dan is 5 egt niet zo veel, geloof me, vooral nie als je behoorlijk wat uurtjes doorgaat.

Mr Sossa

5 pillen is ook nie echt bijzonder..
en het is inderdaad bij iedereen anders...
als vrienden van mij na 3 pillen op de kop staan heb ik er minimaal 8 tot 10 nodig..
verschillend bij iedereen dus.. :mrgreen:
afgelopën weekend hadden we pure mdma kristallen..
ik heb minimaal halve gram gehad en 4 heftige pillen en toen begon t pas redelijk te knallen...
raar maar waar.. :smoke:

zommes

Badass junkie
need^weed zei:
^denk dat je 'pure' mdma kristallen dan toch niet zo puur waren als dat je denkt :wink: weet het haast wel zeker. :wink:

Dat bedoel ik, mensen denken heel vaak dat ze dingen in handen hebben die niet eens bestaan. Hoe vaak heb je wel niet gehoord dat iemand pillen van 180 mg of meer zou verkopen? Allemaal de reinste bullshit. Kunnen die mensen verder ook niks aan doen, komt gewoon omdat het illegaal is.

Kennen jullie het nummer van Steppen Wolf, The Pusher? Je hebt dealers en je hebt pushers. Die tweede moet je niet hebben, die zeggen maar wat.

en over dat 5 pillen per weekend slikken. Ik heb dat ook wel een tijdje gedaan, maar zeker niet lang en ik hoop ook dat jullie het niet lang doen, want het is echt helemaal niet goed voor je. Je veranderd op een gegeven moment in een geirriteerd, chagrijnig figuur omdat je serotinespiegel volledig in de war raakt. Bovendien kan je ook rand-psychotisch worden.

Gebruik tripmiddelen, veel gezonder :mrgreen:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ik probeer me te houden aan de 3 maanden regel, lukt niet altijd.
dan gebruik ik 2 per maand en dan 2 per 3 maanden ligt er een beetje aan hoe het uitkomt. :wave:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
ThunderBunny zei:
Ik probeer me te houden aan de 3 maanden regel, lukt niet altijd.
dan gebruik ik 2 per maand en dan 2 per 3 maanden ligt er een beetje aan hoe het uitkomt. :wave:

Respect! Ik zou willen dat ik zo sterk was... ik wil het nu op een keer per maand houden, en daar heb ik al moeite mee.

Heb het laatst 2 maanden niet gedaan, en daar was ik al trots op, shit hey. ben niet heel handig bezig geloof ik.

Mr Sossa

need^weed zei:
^denk dat je 'pure' mdma kristallen dan toch niet zo puur waren als dat je denkt :wink: weet het haast wel zeker. :wink:

ik weet het haast wel zeker aangezien de rest hier op de kop stond na n redelijk lichte dosis..
ik gebruik dan wel ook wekelijks en vaker 2 dagen achter elkaar aan 1 stuk door en dat toch al enkele maanden zo..
trouwens voor voorlopig even mn laatste keer dat ik mdma/sos/speed heb gepakt, want het schiet natuurlijk niet op als je de hele avond niet echt erges van gaat knallen...
ik word er natuurlijk wazig van maar heb van de meeste rotzooi toch wel erg veel nodig aangezien de 4 pillen wat ik erbij heb gepakt ook rond de 140 mg mdma zitten (laten testen!!)
het klopt idd wat zommes zegt ben behoorlijk prikkelbaar de laatste tijd en alles en iedreen irriteert me..
ook ben ik de hele dag moe en totaal geen energie meer van de drugs...

:smoke:

TeQ

Bewuste gebruiker
zommes zei:
need^weed zei:

en over dat 5 pillen per weekend slikken. Ik heb dat ook wel een tijdje gedaan, maar zeker niet lang en ik hoop ook dat jullie het niet lang doen, want het is echt helemaal niet goed voor je. Je veranderd op een gegeven moment in een geirriteerd, chagrijnig figuur omdat je serotinespiegel volledig in de war raakt. Bovendien kan je ook rand-psychotisch worden.

Gebruik tripmiddelen, veel gezonder :mrgreen:

Heb dat toen ik 15-16 was een half jaar ook gedaan, vaak met speed erbij. Zeker geen aanrader, was aan het eind van de rit een bleek dun mannetje geworden. Veel gezeik met school enz gehad.
Van VWO naar Havo gegaan, blijven zitten enz. Had ze in mn hoofd ook allemaal niet zo erg meer op een rijtje. Elk weekend zo bezig slaat echt hard aan op je lichamelijke en geestelijke gezondheid. En dan doe je er wel een tijd over om het weer allemaal goed te krijgen.

Uiteindelijk gestopt en mn havo netjes afgemaakt, gaan studeren en het drugs-gebeuren op een laag pitje gezet.

Heb nu soms korte periodes dat ik wel eens wat doe. Maar eigenlijk niet eens meer in 'normale' weekenden, maar als ik een maandag vrij heb ofzo. Of zoals nu vakantie heb. En dan is het allemaal veel leuker, exclusiever en houd je er een beter gevoel aan over.

lazybones

Ik gebruik xtc eigenlijk pas sinds kort (3mnd).Maar het efekt vind ik zo geweldig dat ik de neiging heb elke dag te slikken.Of in ieder geval op het moment dat ik niet hoef te werken.Ik weet dat dat fout gaat maar je wil dat speciale gevoel weer terug.Ik gebruik al jaren coke.Dat heb ik veel beter in de hand.Als dat er niet is,jammer dan.Maar xtc haal ik uit China als dat zou moeten.Ik ga mijn pillen denk ik aan een vriend van mij in bewaring geven.Hij mag dan pas over een maand weer wat geven.Ik heb het gevoel dat het anders niet goed gaat.

MarjOn

een jaar geleden gebruikte ik er ongeveer 8 per weekend maar na een tijdje kwam ik er achter dat dat echt teveel was en kwam ik erdoor in de problemen en sindsdien nog maar 1 of 2 per 3 maand

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik zal wel lekker ongezond bezig zijn zeker met mijn 4 pillen per week (à 110 mg per stuk, maar dat geloof ik niet 100%)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Meestal slik ik 1 keer per maand.

Maar dan ga ik echt vol op een feest.
het aantal pillen hangt af van de omstandigheden. Standaard gelijk 2,
en daarna misschien meer tot 6-8.

Requiem

Belezen gebruiker
ik denk ongeveer 1 per maand, sinds ik begonnen ben heb ik
er ongeveer iedere maand 1 gedaan. Zit nu op 5

voordeel is wel dat ik nooit veel nodig heb :grin: vorige keer had
ik 1,5 genomen, en dat was op een gegeven moment al iets te veel.
Kon echt niet meer opstaan en voelde me heeeel erg van de wereld

wicket

ik slik nu weer een tijdje en ut bevalt tog iets te goed :wink: dus kga maar stopppe binnekort, is eerder gelukt

Bovenaan