Hoeveel voor je dronken ben?

HolySmoke

Experimenterende gebruiker
Ik ben al wat ouder (32) en ken me grenzen. Stomdronken wil ik nooit worden. Na 6 biertjes word ik al aangeschoten en bij 12 vind ik het gewoon genoeg, dan zit ik vol. :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
gisteren weer de eerste keer in 2 jaar dat ik wat gedronken heb

had 6 pintjes op en toen voelde ik me wel lacherig en had af en toe een beetje moeite met sturen :P meer niet, zowiezo vind ik alcahol niet zoveel aan :) maar met die 5 stickies erbij was t nog wel leuk :mrgreen:

xtaz

Wijs gebruiker
Gisteren 2 liter bier van 7.8% gedronken en ik was toch wel een beetje zat.
Niet ladderzat, gewoon relax zat. :beer:

Disco_D

Newbie
1 fles martini om lekker aangeschoten te zijn
2 flessen martini om goed dronken te zijn
2 flessen martini en 10 bier om de weg kwijt te raken

wimpie24

Jeller zei:
na 5 voel ik het
na 10 ben ik redelijk
na 15 ben ik zat
na 20 ben ik bezopen

Bedoel je glazen bier? want dan bij mij ong. het zelfde als het flesjes zijn dan ben ik eerder bezopen.

NexxtGen

Belezen gebruiker
gisteren ongeveer 1 1/4 fles malibu-achtige zooi op (15%).. ik was wel beetje vaag, maar ik kon nog makkelijk met losse handen naar huis fietsen. 2 flessen malibu zal genoeg moeten zijn denk ik om echt superzat te zijn. Om te kotsen 2,5 :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
5 pintjes en ik voel het, als het vijf schotglaasjes sterke zijn voel ik het altijd iets anders heb ik de indruk...

MetaalKonijn

Badass junkie
Die indruk zou juist kunnen zijn, flink teugen aan den whiskyfles lijkt ook altijd minder heftig te gaan dan flink wat bier.

Na circa 15+ bier ben ik ruim richting 'onhandelbaar', momenteel.

Imke

Badass junkie
Ik blijf erbij, ik kan mezelf altijd in de hand houden onder invloed van alcohol. :) natuurlijk ben ik wel dronken, maar ik blijf verstandig. :)

Qocaïne

Badass junkie
Saivy zei:
Ik blijf erbij, ik kan mezelf altijd in de hand houden onder invloed van alcohol. :) natuurlijk ben ik wel dronken, maar ik blijf verstandig. :)

inderdaad... same here...

buiten dat ik té veel nodig heb, om dronken te zijn =)

Kim

Wijs gebruiker
Mwa ligt er aan of ik heb gerookt Zonder base ben ik zo dronken maar mer ken ik wel wat drinken

023User

Belezen gebruiker
Niet al te veel, ik drink eigenlijk nooit.
Als ik uitga sta ik of strak als de gekken, of ben te stoned om het glas naar m'n mond te hijsen..

Maarja, als ik wel een avondje ga tappen, dan drink ik vrijwel alleen bier.
En ja zoals je weet, met bier is het neanderthaler tellen.
1,2,3,Veel..

:P

brommer-nozem

Ik drink niet zo vaak te veel, maar soms ga ik helemaal los, zoals afgelopen oud en nieuw.
Normaal gesproken drink ik alleen bier of cola berenburg ( ja ik woon op het platteland :grin: )
En de telling gaat zoals bij velen: 1,2,3,4, veel
Maar ik was met een maat zo slim geweest om een pen in onze broekzakken een pen te doen en bij ieder flesje een streepje op onze hand te zetten. Op nieuwjaarsochtend stonden er 15 streepjes :beer:
En toen was ik ook écht zat, blackout :X
15 flesjes bier is voor mij genoeg om de weg kwijt te raken dus :wink:

vlaemink

Belezen gebruiker
Ik drink meestal Duvels of Hoegaarden GRand Cru's om zat te worden, daar heb ik er tog een 5 of 6 vn nodig.

Meestal neem ik dan een pauze vn een uurtje ofzo waar in ik een jé paf en daarna weer verder booze. Soms ben ik echt wel hoerebezopen.

Maar is lachen

jasper

Wijs gebruiker
duvel en leffe 9 drink ook soms op café
maar ik ga er meestal te snel van drinken waardoor het schuim naar boven komt en dat is goor :)

El Retro

Wijs gebruiker
Doe mij maar een frisse pint, ik hoef al die sterke drank niet. Snap niet wat er zo lekker aan is, maarja persoonlijke voorkeur he :beer: .

disaster

Bewuste gebruiker
Geen idee, als ik dronken ben kan ik het niet meer bijhouden :P :beer: . Maar ik schat ongeveer op 5 tot 8 halveliters.

flashkop

Bewuste gebruiker
Zit op nu effe thuis, kom van een verjaardagsfeesje van een maat van me die vndg! verjaart :mrgreen: en ik heb net een 16 pilsekskes op en zen vollefig begaait :beer:
dus 16 is ne goed getal

Bovenaan